ІІІ.Жаңа тақырып.
ҰЖ.Видеожазба
Scratch-те кейіпкер
(спрайт) мен көрініс фондарының кітапханасы бар. Программалау
ортасында дайын спрайттар кітапханасы мен фондар бар. Программа
құру барысында спрайттар мен фондарды қажетемізге қарай қолданамыз.
Жобамыз қызықты болу үшін біз кейіпкерді қозғалысқа келтіріп,
анимациялар жасай аламыз. Кейіпкердің не нысанның костюмын өзгерту
дегеніміз – оның қозғалысын жасау. Анимация –нысанның қозғалысы
немесе өзгеруі, қозғалыстың әртүрлі кезеңіне сәйкес кескіндер
тізбегін экранда жылдамдата көрсету арқылы дене қозғалысы
динамикасын экранда бейнелеу тәсілі.
Көрсетілім.
Мысалдар.
Жұптық жұмыс
2-тапсырма
Бүлдіршіндерге қазақ
әліпбиінің алғашқы 5 әрпін үйрететін жобаға байқау жарияланды.
Scratch-те жұмыс істей
алатын
программалаушы ретінде
байқауға қандай жоба ұсынасыңдар? Жобаның
сценарийі
мен скриптінің жобасын
дайындыңдар.
Оқулық
48 -бет ,4-суретке назар
аударайық.
Дескриптор
-Scratch-те жақсы
программалаушылар ретінде байқауға жоба
ұсынады.
-Жобаның сценарийі мен
скриптінің
жобасын
дайындайды.
ҚБ: «Смайлик»
әдісі
ЕБҚ:тапсырма
•Жоба құруда кейіпкердің
костюмін ауыстырудың маңыздылығы неде?
Дескриптор
-Бір сұраққа
жауап береді.
-Екі сұраққа
толық жауап береді.
ҚБ: «Смайлик»
әдісі
Сергіту сәті:нейрожаттығулар жасайды
|
Мұғалімді
тыңдайды
Дескриптор
-Scratch-те жақсы
программалаушылар ретінде байқауға жоба
ұсынады.
-Жобаның сценарийі мен
скриптінің
жобасын
дайындайды.
Дескриптор
-Бір сұраққа
жауап береді.
-Екі сұраққа
толық жауап береді.
тапсырманы орындайды
|