Сабақтың
басы
10
мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі: Оқушылармен амандасу,
түгендеу, сабаққа дайындықтарын
тексеру.
Психологиялық
ахуал:
"Менің
орным" тренингі.
Оқушылар блоб ағашы арқылы
бүгінгі сабақ басталар алдында орнын, көңіл-күйін
белгілейді.
Үй тапсырмасын
тексеру. Өткен тақырыпты естеріне
түсіру, қайталау мақсатында сәйкестендіру тесті
орындалады.
Топқа
бөлу
Оқушылар осы суреттер
арқылы үш
топқа бірігеді.
Жаңа білімді қабылдауға
дайындық
Сабақтың мақсатын
қою.
50 литр компотты диаметрі 5
дм, биіктігі 4 дм болатын төмендегі ыдысқа қайнатуға
болама?
Цилиндрдің көлемі
табанының ауданы мен биіктігінің көбейтіндісіне тең
болады.
,
|
Амандасады
Сурет бойынша өз
орнын тауып сары
түсті бояумен
көрсетеді.
Суреттер арқылы
топқа бөліну
Туындаған жағдаяттар
бойынша сабақтың мақсатын
айқындайды.
D=5 дм
R=2,5
дм
H=4 дм
V=3,14 2,52 4=78,5
дм3
1литр=1 дм3
50литр=50 дм3
50
дм3 78,5дм3
қайнатуға
болады
Туындаған жағдаяттар
бойынша сабақтың мақсатын
айқындайды.
-цилиндр көлемін табу
формуласын білу және оны есептер шығаруда
қолдану
|
5 үздік
оқушыны бағдарлама арқылы
анықтайды.
1балл
Дескриптор
1.көлемін табады.
1балл
2.шамалар арасындағы
байланысты анықтайды.1балл
3.нақты жауабын
нақтылайды.1балл
|
https://wordwall.net/ru/resource/27655259
Қиынды
қағаз
|
Сабақтың
ортасы
10мин
|
Жұптық
жұмыc.
«Көршiмен
cырлac» әдici арқылы oқушылaр есеп
жaуaптарын көршiлермен
aлмacады.
1.
2. Цилиндрдің көлемі
340 см3
және биіктігі 8 см. Цилиндрдің
радиусы қандай?
|
Оқушылар жұппен
шығарып , жұптар бір-бірімен алмасып
тексереді.
1.D=5
дм
R=2,5
дм
H=4 дм
V=3,14 2,52 4=78,5
дм3
V=340
см3
H=8
см
R=?
H,
R=
R 3,7
|
Дескриптор
1. цилиндр көлемі формуласын
қолданады.1 балл
2.радиусын табады.
1балл
3.биіктігін табады.
1балл
3балл
Дайын жауаппен жұптық
бағалау
|
Оқулық
бойынша
|
10мин
8
мин
|
Топтық
жұмыс. Ротация әдісі
.
I
топ.
«Мұнай»
Мұнайдың тығыздығы 0,85
г/см болса, диаметрі 18 м және
биіктігі 7 м цистернаға қанша мұнай
сыяды?
II
топ.
Әлия түрлі-түсті
резеңке шарларды сатып алып, үлкен цилиндрлік вазаны толтырғысы
келеді. Вазаның диаметрі 30 см, биіктігі 40 см. Бір шардың көлемі 5
см3 екенін біледі. Әлияға қанша
шар сатып алуға
жеткілікті?
III топ.
«Тосап»
Ыдысқа өрік тосабы
құйылған. Ыдыстың тосаптан босаған бөлігінің көлемін
табыңыз.
Жеке жұмыс: «Кім
жылдам?»
«Қайсысы
тиімді?»
|
|
R,
см
|
h.
см
|
V,
см3
|
1
|
Кіші
орам
|
|
|
|
2
|
Үлкен
орам
|
|
|
|
|
Топта берілген
суреттер бойынша өмірге байланысты есептер құрастырып тапсырманы
орындайды
Берілгені:
цилиндр
d=18м,
r=9м
h=7м
ρ=0.85
г/cм3
=850 кг/м3
табу
керек: m-?
m =
ρV,
V =
πr2h=3.14*81*7=1780.38м3
m =
ρV= 850
кг/м3
*
1780.38м3=1513323 кг= 1513,323
т
d=30см,
r=15см
h=40см
Vшар=5
см3
Қанша шар сатып алу
керек?
V =
πr2h=3.14*225*40=28260
см3
28260
см3/5
см3=5652 шар алу
керек.
r=5см
h=10см
Vыдыс
=
πr2h=3.14*25*10=785
см3
Vтосап
=
πr2h=3.14*25*4=314
см3
Vбосаған
=785
см3-314
см3=471
см3
,
3,14
|
R,
см
|
h.
см
|
V,
см3
|
Кіші
орам
|
4.5
|
9,5
|
604,0575
см3
|
Үлкен
орам
|
6
|
12
|
1356,48
см3
|
|
Бірін-бірі
бағалау
Дескриптор
1.Цилиндр көлемінің
формуласын қолданады. 1балл
2. массаны табады.
1балл
3.шаманы
айналдырады. 1балл
3балл
5 үздік
оқушыны бағдарлама арқылы
анықтайды.
Жоғары балл
3баллл
Дескриптор
1.Цилиндр радиусын
өлшейді. 1балл
2. Цилиндр биіктігін
өлшейді.. 1балл
3.Цилиндр көлемінің
формуласын қолданады. 1балл
|
Планшет
https://quizizz.com/admin/quiz/62dd8df3f64e45001df4277d?source=quiz_page
|
Сабақтың
соңы
7
мин
|
Бағалау: Блоб ағашы (бүгінгі сабақ бойынша ағаштың қай
жерінде тұрғанын көрсетеді)
Егер:
- ағаштың жоғары жағында болса, сабақ жақсы
түсінген
-ағаштың ортасында болса, сұрақтары
бар
-ағаштың төмен жағында болса, сабақты
түсінбеген
Мұғалім «Автор орындығы» арқылы кері байланыс
береді.
-
Сабақта белсенді болған
оқушылар?
-
Маған қызықты идея?.
-
Сабаққа ұсынысым бар......
Үй
жұмысы.
Суретте бейнеленген цилиндрдің V бөлігінің көлемін
табыңыз.
-
Жауапты түрінде
беріңіз
|
Сурет бойынша өз
орнын тауып жасыл
түсті бояумен
көрсетеді
Оқушылар бағалау
парағына ұпайларын жазып
шығады.
Бағалау
парағы.
Аты-жөні
|
«Сәйкестендіру»
тесті
|
Жұптық
жұмыc.
«Көршiмен
cырлac»
|
Топтық
жұмыс. Ротация әдісі
.
|
Жеке жұмыс: «Кім
жылдам?»
|
|
1
балл
|
3балл
|
3балл
|
3
балл
|
|
Рефлексия
жасайды
1-10 балдық
жүйеде бағаланады.
|
Блоб
ағашы
Кеспе
қағаз
|