Материалдар / қысқа мерзімді жоспар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

қысқа мерзімді жоспар

Материал туралы қысқаша түсінік
11 класс геометрия қысқа мерзімді жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Маусым 2024
173
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім: 11.4А Денелердің көлемдері


Мектеп атауы: КММ №28 орта мектеп

Педагогтың аты-жөні

Жумагулова Лаура Курмангалиевна

Күні


Сынып: 11 «А»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Цилиндр көлемі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.3.14-цилиндр көлемін табу формуласын білу және оны есептер шығаруда қолдану;

Сабақтың мақсаты

  • цилиндр көлемін табу формуласын меңгеру және формуланы пайдаланып есептер шығару;

Сабақтың барысы

Сабақ кезеңі/ уақыты

Педагогтың іс-әрекеті

Оқушының іс- әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10 мин

Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындықтарын тексеру.

Психологиялық ахуал: "Менің орным" тренингі. Оқушылар блоб ағашы арқылы бүгінгі сабақ басталар алдында орнын, көңіл-күйін белгілейді.


Үй тапсырмасын тексеру. Өткен тақырыпты естеріне түсіру, қайталау мақсатында сәйкестендіру тесті орындалады.

Топқа бөлу

Оқушылар осы суреттер арқылы үш топқа бірігеді.

Жаңа білімді қабылдауға дайындық

Сабақтың мақсатын қою.


50 литр компотты диаметрі 5 дм, биіктігі 4 дм болатын төмендегі ыдысқа қайнатуға болама?

Цилиндрдің көлемі табанының ауданы мен биіктігінің көбейтіндісіне тең болады.
,


Амандасады



Сурет бойынша өз орнын тауып сары түсті бояумен көрсетеді.






Суреттер арқылы топқа бөліну








Туындаған жағдаяттар бойынша сабақтың мақсатын айқындайды.



D=5 дм

R=2,5 дм

H=4 дм

V=3,14 2,52 4=78,5 дм3

1литр=1 дм3

50литр=50 дм3

50 дм3 78,5дм3 қайнатуға болады




Туындаған жағдаяттар бойынша сабақтың мақсатын айқындайды.


-цилиндр көлемін табу формуласын білу және оны есептер шығаруда қолдану









5 үздік оқушыны бағдарлама арқылы анықтайды.

1балл

















Дескриптор

1.көлемін табады. 1балл

2.шамалар арасындағы байланысты анықтайды.1балл

3.нақты жауабын нақтылайды.1балл








https://wordwall.net/ru/resource/27655259




Қиынды қағаз


Сабақтың ортасы

10мин

Жұптық жұмыc. «Көршiмен cырлac» әдici арқылы oқушылaр есеп жaуaптарын көршiлермен aлмacады.

1.

2. Цилиндрдің көлемі 340 см3 және биіктігі 8 см. Цилиндрдің радиусы қандай?



Оқушылар жұппен шығарып , жұптар бір-бірімен алмасып тексереді.

1.D=5 дм

R=2,5 дм

H=4 дм

V=3,14 2,52 4=78,5 дм3




V=340 см3

H=8 см

R=?

H, R=

R 3,7

Дескриптор

1. цилиндр көлемі формуласын қолданады.1 балл

2.радиусын табады. 1балл

3.биіктігін табады. 1балл

3балл

Дайын жауаппен жұптық бағалау

Оқулық бойынша

10мин





































8 мин

































Топтық жұмыс. Ротация әдісі .

I топ.

«Мұнай»

Мұнайдың тығыздығы 0,85 г/см болса, диаметрі 18 м және биіктігі 7 м цистернаға қанша мұнай сыяды?





II топ.

Әлия түрлі-түсті резеңке шарларды сатып алып, үлкен цилиндрлік вазаны толтырғысы келеді. Вазаның диаметрі 30 см, биіктігі 40 см. Бір шардың көлемі 5 см3 екенін біледі. Әлияға қанша шар сатып алуға жеткілікті?



III топ. «Тосап»

Ыдысқа өрік тосабы құйылған. Ыдыстың тосаптан босаған бөлігінің көлемін табыңыз.



Жеке жұмыс: «Кім жылдам?»


«Қайсысы тиімді?»



R, см

h. см

V, см3

1

Кіші орам




2

Үлкен орам





Топта берілген суреттер бойынша өмірге байланысты есептер құрастырып тапсырманы орындайды



Берілгені: цилиндр

d=18м, r=9м

h=7м

ρ=0.85 г/cм3 =850 кг/м3

табу керек: m-?

m = ρV,

V = πr2h=3.14*81*7=1780.38м3

m = ρV= 850 кг/м3 * 1780.38м3=1513323 кг= 1513,323 т




d=30см, r=15см

h=40см

Vшар=5 см3

Қанша шар сатып алу керек?

V = πr2h=3.14*225*40=28260 см3

28260 см3/5 см3=5652 шар алу керек.






r=5см

h=10см

Vыдыс = πr2h=3.14*25*10=785 см3

Vтосап = πr2h=3.14*25*4=314 см3

Vбосаған =785 см3-314 см3=471 см3





















, 3,14




R, см

h. см

V, см3

Кіші орам

4.5

9,5

604,0575 см3

Үлкен орам

6

12

1356,48 см3


Бірін-бірі бағалау




Дескриптор

1.Цилиндр көлемінің формуласын қолданады. 1балл

2. массаны табады. 1балл

3.шаманы айналдырады. 1балл

3балл

























5 үздік оқушыны бағдарлама арқылы анықтайды.

Жоғары балл 3баллл













Дескриптор

1.Цилиндр радиусын өлшейді. 1балл

2. Цилиндр биіктігін өлшейді.. 1балл

3.Цилиндр көлемінің формуласын қолданады. 1балл


Планшет












































https://quizizz.com/admin/quiz/62dd8df3f64e45001df4277d?source=quiz_page
















Сабақтың соңы

7 мин

Бағалау: Блоб ағашы (бүгінгі сабақ бойынша ағаштың қай жерінде тұрғанын көрсетеді)

Егер:

- ағаштың жоғары жағында болса, сабақ жақсы түсінген

-ағаштың ортасында болса, сұрақтары бар

-ағаштың төмен жағында болса, сабақты түсінбеген

Мұғалім «Автор орындығы» арқылы кері байланыс береді.

  1. Сабақта белсенді болған оқушылар?

  2. Маған қызықты идея?.

  3. Сабаққа ұсынысым бар......


Үй жұмысы.

Суретте бейнеленген цилиндрдің V бөлігінің көлемін табыңыз.

  1. Жауапты   түрінде беріңіз Shape1



Сурет бойынша өз орнын тауып жасыл түсті бояумен көрсетеді










Оқушылар бағалау парағына ұпайларын жазып шығады.






Бағалау парағы.

Аты-жөні

«Сәйкестендіру» тесті


Жұптық жұмыc. «Көршiмен cырлac»

Топтық жұмыс. Ротация әдісі .


Жеке жұмыс: «Кім жылдам?»



1 балл

3балл

3балл

3 балл





Рефлексия жасайды

















1-10 балдық жүйеде бағаланады.





Блоб ағашы













Кеспе қағаз









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!