Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қысқа мерзімді жоспар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Көркем еңбек |
Мектеп: |
||||||||||||
Күні: |
Оқытушының аты-жөні: |
||||||||||||
Сынып: 5 қыздар |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||
Бөлім: |
Тамақтану мәдениеті |
||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Дұрыс тамақтанудың негіздері. |
||||||||||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
5.2.4.1-Дұрыс және тиімді тамақтанудың ережелерін сипаттау және зерделеу 5.2.4.2-Дұрыс және тиімді тамақтанудың мәзірін құрастыру 5.1.3.1-Шығармашылық идеяларды зерттеу мен дамыту үшін ақпарат көздерімен жұмыс істеу (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану арқылы) |
||||||||||||
Сабақтың мақсаты: |
|
||||||||||||
Сабақтың барысы |
|||||||||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
|||||||||
Басталуы
|
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу. Психологиялық ахуалды қалыптастыру. Назарларын сабаққа аудару.Өткен сабақты пысықтау мақсатында «Қар кесегі» әдісін қолдандым. 1.Тақырып мазмұнын ашу мақсатында төмендегідей сұрақтар қойылады: Ертеде ою- өрнекті матаға түсіру үшін қандай тәсіл қолданған? Көне әлемге байланысты ою -өрнекті ата? Табиғи талшықты ата? |
Оқушылар амандасып бір-біріне сәттілік тілейді.
Кім жылдам әдісі арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді
|
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Видео сабақ. Қазақтың ұлттық ою-өрнегі.
Иллюстрациялық материалдар: ою-өрнектердің орындалу сызбасы, сандық фотосуреттер |
|||||||||
Ортасы
|
1 .Жаңа сабақты түсіндіру. Оқушыларға суреттер көрсетіледі.
Суреттер көрсетіліп болған соң оқушыларға төмендегіше сұрақтар қойылады. Сабақтың тақырыбын ашу мақсатында сұрақтар қойылады. «Ой қозғау» стратегиясы Сұрақтар:
Дескриптор: Дұрыс тамақтанбаудың адам ағзасына зиян екенін біледі. Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы:Дұрыс тамақтанудың негіздері Бейнефильмдер көрсетіледі
Топтық тапсырма беру
Ұяшықтарды таңдап сол ұяшықтардағы сұрақтарға мазмұнды сызба жасау. Жұмысты қорғау. Дескриптор: Адам ағзасына пайдалы, зиянды заттардың түрлерін біледі. ҚБ Дескриптор арқылы оқушылар топты шапалақтау әдісімен бағалайды
|
Оқулық және қосымша ақпараттар .
. |
|
Алуан түрлі қағаздар мен картон қағаз
|
|||||||||
Сергіту сәті
|
Жылулық шенбері |
Оқушылар орындарында отырып ,бір бірлеріне жылы сөздер айтады.
|
|
|
|||||||||
Аяқталуы
|
Кері байланыс . Ресторан әдісі *Ресторан тағамының ең тәттісі (сабақтың сәттілігі) *Ресторан тағамының ең ащысы(сабақтың қиындығы) *Ресторанның мына тағамына дәмдеуіштер қосамын (сабақтың мына тұсы түсініксіз)
|
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін ресторан
|
Оқушылардың таңдаған тағамдарына пікір қалдыру. |
Қағазға салынған тәтті тағамдар |
|||||||||
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
||||||||||||
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты) 1: 2: Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім? 1: 2: |
|||||||||||||
|