Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қысқа мерзімді жоспар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Көркем еңбек |
Мектеп: |
||||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
||||||
Сынып: 8 сабақ 1 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||
Бөлім: |
Дизайн және технология |
||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақ халқының тұрмыстық заттарымен танысу |
||||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
8.1.2.1-Тарихи және мәдени шығу тегі әртүрлі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктері туралы түсінігін көрсету |
||||||
Сабақтың мақсаты: |
Оқушылар:
|
||||||
Бағалау критерийлері |
Тарихи және мәдени тұрмыстық бұйымдардың орындалу техникаларын ажырата алады. |
||||||
Сабақтың барысы |
|||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
|||
Басталуы |
Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылар тақтаға орналастырылғанқазақтыңұлттықкиімдерібейнеленгенәртүрліфотосуреттерді (мысалы, бас киімдер, аяқкиімдер, сыртқыкиім,аксессуарлар) қарастырады және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды.Мұғалім тақтаға, оқушылар – альбомынанемесежұмысдәптерінеқажеттіжазбаныжазады, (1-4 слайд) |
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді. Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
|||
Ортасы |
Жаңа тақырыпты түсіндіру «Тұрмыс» сөзін естігенде сіздердің ойларыңызға не келеді? Оқушылармен бірге қазақ халқының тұрмыс- тіршілігі туралы (қолөнер, баспана және т.б.) әңгімелесіңіз. Қазақ халқының тұрмыс тіршілігініңтарихына аздаған саяхат жасасақ Сабақтың тақырыбың, мақсатын, бағалау критерийлерін таныстырып болғаннан кейін оқушыларға тақырыпқа сәйкес бейнебаян көрсету ұсынылады.
Этнодизайн Презентация: «Қазақ халқының тұрмыстық заттарымен танысу» Өткеннен бүгінгіге оралсақ Қолөнері дамыған қазақтың тұрмыстық заттары да ағаш түйін түйген шеберлердің қолынан шыққаны мәлім. Алайда осынау қолөнерімізді жоғалтып алғанымыз рас. Ел арасындағы шеберлердің шын ықыласының арқасында бүгінгі күнге қайта жетті. Бабадан қалған асыл мұрамызды ардақтаған жандар қолөнерді қайта жандандырып жатыр. Назарларыңызға қазақтың көнеден келе жатқан ыдыс-аяқтарының атауларын ұсынамыз: Бүйен, жанторсық, жуаз, зерен, күбі, кеспек,керсен, кесекқап, көзе, көнек, қазан,қарын, қасық құты, құмыра, құман, құманша, ожау, мес, саба, самаурын, табақ, таба, торсық, тостаған, тегеш, тегене, топатай, түйемойнақ,піспек, шөген, шелек, бие, шәугім, шара, шәйнек, шөміш, шанаш, шылапшын, қауға, жуаз, табақ, керсен, зағыма, сарқым, ожау, тегене, тостаған, самар, күбі, сүйретпе, бөрдек, бұлқыншақ,меске, шанақ, көнек, шанаш. Қыштан жасалынған ыдыстар: құмыра, көзе, кереңке. Халқымыз келген қонаққа қандай ыдыспен ас тартуына ерекше мән берген. Үйде сынық ыдыс-аяқ ұстамаған. Тапсырмаларды орындамас бұрын оқушыларды топқа бөліп алу ұсынылады. Тапсырма №1.Топтық жұмыс: Ғаламтор ресурстарын (фотосуреттер немесе бейнебаян) пайдаланып, қазақ киіз үйінің ішкі жабдықтарын зерделеу. Зерделеу барысында мына сұрақтарды қамти алады: • Өздері білетін қазақ халқының тұрмыстық заттарының атын атап және не себепті қолданатының айту. • Оларды не себепті халықтың тұрмыстық затына жатқызамыз? • Қазақ халқының шеберлері асхана аспаптарын, тұрмыстық заттар, жиһаздар дайындауда қандай материалдарды қолданған? • Қазіргі таңда қандай заманауи тұрмыстық заттар қолданылады? Әр топ өз зерттеу нәтижелерін постер немесе презентация түрінде таныстырады. Таныстыруға әр топқа 2 минут беру ұсынылады. Тапсырма №2.Топтық жұмыс: Кез- келген тұрмыстық заттардың (асхана аспаптары, жиһаз, сандық, музыкалық аспаптар немесе киімдер) нобайын орындап, таныстыру. Дискрипторлар:
Қазақ халқының тұрмыстық заттарының айырмашылықтары мен ерекшеліктерін анықтайды. |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі
Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді. |
Дискриптор Тарихи және мәдени тұрмыстық бұйымдардың шығу тарихын біледі; Тарихи және мәдени тұрмыстық бұйымдардың ерекшеліктерін анықтай алады. Тарихи және мәдени тұрмыстық бұйымдардың орындалу техникаларын ажырата алады. |
http://ehistory.kazakh.ru/ehistory/41740.php (Қазақтың ұлттық киімі) http://wlooks.ru/nacionalnye-kostyumy/tatarskie/ (татар ұлттық киімі) http://nazaccent.ru/content/4989-belorusskij-narodnyj-kostyum-strojnyj-obraz.html (белорусс ұлттық киімі) http://www.voxpopuli.kz/main/ra-krpe-nacionalnye-tradicii-sovremennyy-podhod-12331.html (Құрақ көрпе) Қазақ, татар, белорусс, орыс халқының ұлттық киімі туралы мәтінімен ақпараты бар дидактикалық материал. Кесте Бағалау карточкалары Презентация, этностиль және оның түрлері туралы ақпарат |
|||
Аяқталуы
|
Рефлексия: «Сэндвич» әдісі арқылы.
3 қабат – оң көзқарас бере отырып, болашаққа ұыныс беру: маған ұнады, дегенмен келесі жолы … |
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады |
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
|||
Қосымша ақпарат |
|||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды?Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
|
||||||
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты) 1: 2: Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім? 1: 2: |
|||||||
|
Көркем еңбек |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 8 сабақ 2 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Сәндік-қолданбалы өнер |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақ халқының тұрмыстық заттарының орындалу техникасы мен материалдарын (торсық, дөңгелек үстел) зерделеу. |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
8.1.6.1-Жобалау объектісінің қолданылу мақсаты мен ерекшелігін ескере отырып, өңдеудің конструкциялық, табиғи, жасанды материалдары мен әдістерін негіздеп таңдау |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
Оқушылар:
|
|||||
Бағалау критерийлері |
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
Басталуы |
Ұйымдастыру кезеңі. Сабақтың басында оқушылар назарын аударуға екпін жасау. Коллаборативті орта қалыптастыру. Өткен сабаққа қысқаша шолу:
Оқушылармен бірге сабақ тақырыбы және мақсаттарымен танысу/ ОМ
|
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||
Ортасы |
Жаңа тақырыпты түсіндіру Оқушылармен бірге өздері білетін қазақтың ұлттық ыдыс- аяқтары туралы әңгімелесіңіз. Сабақты бастамас бұрын оқушыларға торсықты жасалуы туралы қысқаша бейнебаян көрсетіңіз.
Тапсырма №1. Топтық жұмыс. Сыныптағы оқушыларды үш топқа бөлу керек. Бірінші топ – ыдыс- аяқ түрлерін, ағаштан және қандай мақсатта жасалғанын талдайды. Екінші топ- қымыз, шұбат, айран сусындарын сақтауға арналған былғарыдан жасалған ыдыс- аяқ түрлеріне таныстырылым дайындайды. Үшінші топ- темірден, әйнектен, қыштан жасалған ыдыс аяқ түрлерін талқылайды. Әр топ өз зерттеу нәтижелерін постер немесе презентация түрінде таныстырады. Таныстыруға әр топқа 2 минут беру ұсынылады. Тапсырма №2. Топтық жұмыс. Оқушылардан қазақ халқының ұлттық үстелі туралы не білетіндерін сұраңыз.
Интернет- ресурстарды және қосымша ақпарат көздерін пайдалана отырып, қазақ халқының ұлттық дөңгелек үстелі туралы таныстырылым дайындауларын сұраңыз. Оны орындауға қажетті материалдар мен құрал- жабдықтар туралы ақпараттар қамтылуы тиіс. Дискрипторлар:
Қажетті материалдармен тәжірбие жұмыстарын орындау құралдарын таныстырады. |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі
Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді. Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды. |
Дискриптор Қазақ халқының тұрмыстық заттарының қандай мақсатта қолданылатының және ерекшеліктерін зерделейді; Зерделенген ақпараттарды пайдалана отырып,өз жобалау жұмыстарына қажетті материалдарды таңдайды. |
ТОРСЫҚ ЖАСАУ https://www.youtube.com/watch?v=hg_Far9_IB8
Кәдесый торсық жасау https://www.youtube.com/watch?v=YJ34-WFSZIw&t=12s |
||
Аяқталуы |
Рефлексия: «Бағдаршам» әдісі арқылы. Бағдаршамды » түсінгенін анықтау үшін қолданыңыз.тМысалы:
Жасыл түс– барлығы түсінікті. |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
||
Қосымша ақпарат |
||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
|
|||||
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты) 1: 2: Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім? 1: 2: |
||||||
|
Көркем еңбек |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 8 сабақ 3-4 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Сәндік-қолданбалы өнер |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Идеяларды талдау және нобайды орындау. Жұмысты жоспарлау |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
8.1.5.1-Функционалды (техникалық), эстетикалық, эргономикалық және экологиялық талаптарға сай нысан дизайнын дайындау бойынша тапсырмаларды орындау |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
- Оқушылар:
Болашақта орындайтын жоба жұмыстарының нобайы мен техникалық құжаттарын дайындайды. |
|||||
Бағалау критерийлері |
Жоба жұмыстарының нобайы мен техникалық құжаттарын дайындауда креативті идеялар ұсынады. |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
Басталуы
|
Ұйымдастыру кезеңі. Сабақтың басында оқушылар назарын аударуға екпін жасау. Коллаборативті орта қалыптастыру. Өткенге қысқаша шолу. Талдауға арналған сұрақтар:
Оқушылармен бірге сабақ тақырыбы және мақсаттарымен танысу/ ОМ. Жаңа сабақты бастамас бұрын тақырыпқа сай бейнебаян (жиналмалы қазақша үстел) көрсетіп алғанымыз жөн. Бүгінгі сабақта біз қазақтың дөңгелек үстелін дайындауға қажетті нобайлар мен техникалық құжаттар дайындайтын боламыз. |
Оқушылар амандасып, бір-біріне сәттілік тілейді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
жиналмалы қазақша үстел
https://www.youtube.com/watch?v=0OdmYjMeCLo
Оқушыларды топқа бөлуге арналған карточкалар
|
||
Ортасы |
Жаңа тақырыпты түсіндіру Оқушыларға тақтада дөңнелек үстелдің жасалу жолдарының сызбалары мен түрлерінің суреттерін көрсетемін. Сол суреттерге қарай отырып, сұрақтар арқылы оқушылардың білімдерін тексеремін, қажет жағдайда толықтырып отырамын. Тапсырма №1. Топтық жұмыс. Сыныпты топқа бөлу.Оқушылар топта қазақтың дөңгелек үстелінің жасалуын талқылайды.
Әр топ өз зерттеу нәтижелерін постер немесе презентация түрінде таныстырады. Таныстыруға әр топқа 2 минут беру ұсынылады. Тапсырма №2. Топтық жұмыс. Қазақтың ұлттық ою- өрнектерін қолданып, үстелдің нобайын және дайындауға арналған технологиялық құжатты (материалдарды өңдеуге арналған құрал- жабдықтар сиппатамасы және орындалу кезеңдері, сызбалар мен сұлбалар жазылған) орындаңыздар. |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді. Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды. |
Дискриптор - Бұйым дайындауға арналған тапсырмаларды тиімді орындайды. Жоба жұмыстарының нобайы мен техникалық құжаттарын дайындауда креативті идеялар ұсынады |
Презентация Жиналмалы домалақ шəй стол https://www.youtube.com/watch?v=NttVtp-ABL8
Альбомдар, жұмыс дәптері, көркем материалдар және акварель немесе графикаға арналған таңдау бойынша құралдар. |
||
Аяқталуы |
(Қ) Жұмыс аяқталғаннан кейін оқушылармен бірге нобайлар көрмесімен орындалған жұмыстарды талқылау «Бағдаршам» әдісін қолдану |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
||
Қосымша ақпарат |
||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды?Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
|
|||||
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты) 1: 2: Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім? 1: 2: |
||||||
|
Көркем еңбек |
Мектеп: |
||||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
||||||
Сынып: 8 сабақ 5 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||
Бөлім: |
Сәндік-қолданбалы өнер |
||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Материалдарды өңдеу. |
||||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
8.2.2.1-Заманауи технологиялық машиналарда конструкциялық материалдарды өңдеу бойынша күрделі операцияларды орындау |
||||||
Сабақтың мақсаты: |
|
||||||
Бағалау критерийлері |
|
||||||
Сабақтың барысы |
|||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
|||
Басталуы 0-5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі. Сабақтың басында оқушылар назарын аударуға екпін жасау. Коллаборативті орта қалыптастыру. Өткен сабаққа қысқаша шолу:
Оқушылармен бірге сабақ тақырыбы және мақсаттарымен танысу/ ОМ Бүгінгі сабақта біз қазақ халқының тарихи және мәдени тұрмыстық хаттарымен танысатын боламыз. |
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді. Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау. |
Оқушыларды топқа бөлуге арналған карточкалар |
|||
11-20 мин Ортасы
21-35 мин
5 мин |
Жаңа тақырыпты түсіндіру Тәжірбиелік жұмыс жасар алдыңда электр және қол құралдарымен жұмыс жасау барысында қауіпсіз техникасы туралы оқушылармен бірге нұсқама жүргіземін. Тәжірбиелік жұмыс. Топтық жұмыс. Оқушылар өткен сабақта топқа бөлінген сыныптастарымен бірге тәжірбиелік жұмыс орындайтын болады. Материалдарды өңдеу кезеңдері;
Әр топ өздерініңдайын болған үстел үсті тақтайын және аяқтарын талқылайды.Талқылауға 5 минут уақыт берледі. |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді. Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды. |
Дискриптор Электр және қол құралдарын қолдануда қауіпсіздік техникасын қатаң сақтайды; Өзінің орындаған техникалық құжаттарына сүйене отырып күрделі бұйымды жасайды. |
https://www.youtube.com/watch?v=tUEkZ4e9QMM ағаштан пен фанерден жасалған жиһаздардың айырмашылығы. |
|||
5 мин Аяқталуы |
Оқушылар өз туындыларына атау беріп, сыныпқа ұсынады, өздерінің және сыныптастарының жұмыстарын бағалайды. Жұмыс орнын тазалау. (Қ) Сабақтыңсоңындаоқушыларменбіргеорындалғанжұмыстардыңкөрмесінөткізіп, талдау «Қолмен белгі беру» әдісін қолдану. |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
|||
Қосымша ақпарат |
|||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
|
||||||
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты) 1: 2: Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім? 1: 2: |
|||||||
|
Көркем еңбек |
Мектеп: |
||||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
||||||
Сынып: 8 сабақ 6 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||
Бөлім: |
Сәндік-қолданбалы өнер |
||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Бұйымды дайындау |
||||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
8.2.3.1-Қол, механикалық құрал-жабдықтарын қолдана отырып, бұйымдардың функционалдық және эстетикалық сапасын арттыру үшін материалдарды өңдеу мен безендіру әдістерін анықтау, пайдалану 8.2.3.2-Өз бетінше дайындаған технологиялық құжатпен күрделі бұйым (кешенді, фасонды) жасау 8.2.3.3-Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар жасау барысында қазақ ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану |
||||||
Сабақтың мақсаты: |
Оқушылар:
|
||||||
Бағалау критерийлері |
|
||||||
Сабақтың барысы |
|||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
|||
Сабақтың басы 2 мин 8 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі. Сабақтың басында оқушылар назарын аударуға екпін жасау. Коллаборативті орта қалыптастыру. Өткен сабаққа қысқаша шолу:
Оқушылармен бірге сабақ тақырыбы және мақсаттарымен танысу/ ОМ |
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Әр топқа жазуға арналған жеке парақтар. |
|||
15 мин
15 мин |
Оқушылармен үстел үсті тақтайы мен аяқтарын қандай әдіс арқылы көркемдейтіндері туралы талқылайды. Сұрақтар:
Алдыңғы білімдерінде оқушылар ою- өрнектермен жұмыс орындаған болатын. Тәжірбиелік жұмыс жасар алдыңда ағашты күйдіріп өрнектеу аспабымен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік техникасы туралы оқушылармен бірге нұсқама жүргізу. Тәжірибелік жұмыс. Топтық жұмыс. Оқушылар орындалған нобайларына сүйене отырып, әрбір топ өздерінің үстел үстінің беттеріне көркемдеу/ безендіру жұмыстарын жүргізеді.Мысалы; ағашты күйдіру техникасында орындау ұсынылады. Күйдіру жиектік, сызықшалы және нүктелік әдістер деп үш топқа бөлінеді:
Негізінен, барлық күйдіру жұмыстары осы әдіспен орындалады
Күйдіру әдісін орындап болғаннан кейін, оқушыларға өз бұйымдарын түссіз лакпен бояуды ұсынуға болады. Сонда жұмыс сапалы және нәтижелі болады. Әр топ өздерініңорындаған жұмыс нәтижелерін талқылайды.Талқылауға 5 минут уақыт берледі. Дискрипторлар:
Материалдарды көркемдеу/ безендіру жұмыстарына тиімдітехнологияларды қолданады; |
|
Дискриптор Құралдар көмегімен өздері дайындаған қазақтың дөңгелек үстелініне күйдіру әдісін тиімді орындайды; Көркемдеу элементтеріне ұлттық ою- өрнектерден эстетикалық композиция құрады. |
Электркүйдіргіш, фанер немесе ағаш. Пирография https://www.youtube.com/watch?v=PshLQwdcJsY |
|||
Сабақтың соңы 5 мин. |
Оқушылар мұғаліммен бірге өздерінің жұмыстарының көрсетілімін жасап, бір бірін бағалайды: Не жақсы шықты? Нені түрлендіру қажет? Оқушылар бір біріне комментарийлерін білдіреді. |
|
Оқушылардың жауаптарына пікір қалдыру. |
|
|||
Қосымша ақпарат |
|||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды?Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
|
||||||
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты) 1: 2: Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім? 1: 2: |
|||||||
|
Көркем еңбек |
Мектеп: |
||||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
||||||
Сынып: 8 сабақ 7 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||
Бөлім: |
Сәндік-қолданбалы өнер |
||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Жұмыстардың көрмесі |
||||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
8.3.1.1-Онлайн платформадағы ауқымды аудитория алдында дайын жұмыстарды қорғау және оны ұсыну (онлайн форумдар, әлеуметтік желілерде) |
||||||
Сабақтың мақсаты: |
Оқушылар: - көрмеге арналған өз жұмыстарын дайындауға алдын-ала дайындық жасайды; - жасалу кезеңдерін түсіндіре отырып, өз жұмысын көрсетеді; - өзінің және сыныптастарының жобалық бұйымының шығармашылық идеясын талдап, түсініктеме береді. |
||||||
Бағалау критерийлері |
- мектеп қауымдастығы үшін көрменің маңыздылығын сезінеді; - өз жұмысының жетістігі мен кемшілігін талдайды; - сыныптастарының жұмысын талқылауға қатысады;
|
||||||
Сабақтың барысы |
|||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
|||
Басталуы 0-5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі:
«Көлеңке» ойыны Әр оқушыға таза ақ А4 форматтағы парақ беріледі. Ойын тәртібі: берілген қағазды умаждап, қарама қарсы қабырғаға оның көлеңкесі түсетіндей етіп, табиғи немесе жасанды жарық көзіне қарсы орналастыру қажет. Көлеңке сұлабасының неге ұқсайтынын сипаттау қажет. Оқушылар бірдей қағаз парағынан жасалған көлеңке фигурасын көрсетеді. Өзінің умаждалған парағынан көлеңкені кім қызықты етіп көрсетсе, сол оқушы жеңіске жетеді. Қорытындылау кезінде мұғалім оқушылардың барлығында қағаздың бірдей болғанын, ал көлеңке сұлбасының барлығында бірдей емес, әрқайсысында өзіндік ерекшелігі болғанын атап көрсетуі қажет. Келесі таныстырылымда да берілетін уақыт, жұмыс барысы, құрал-жабдықтар, материал бәрінде бірдей болады, ал жұмыс әр оқушының ерекшелігіне байланысты әр түрлі болуы мүмкін. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау Оқушылар өздігімен сабақ тақырыбы мен мақсатын айтады. Бұл ақпаратты альбомға немесе жұмыс дәптеріне жазады. |
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді. Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулық, құрал-жабдықтар |
|||
6-20 мин Ортасы 21-30 мин
30-40 мин |
Шығармашылық жұмыс. Оқушылар бұрынғы құрамдағы топта жұмыс жасауына болады. Әр топқа флипчарт немесе үлкен қағаз парағы беріледі. Мұнда оқушылар шығармашылық жұмыс таныстырылымын ұйымдастыру бойынша өз идеяларымен бөліседі, ойланады. Оған қандай ақпараттық дереккөздерді қолдануға болатынын талқылайды: мысалы, онлайн платформа немесе әлеуметтік желі (1 қосымша). Жұмыс барысында оқушылар ақпаратты іздеу түріне байланысты өзге топтармен немесе жұптасып бірігуіне болады (бірнеше рет). Немесе олар өз орнында қалып, қажеттілігіне қарай, зерттеу материалдарын көрші топтарға беруіне болады.
Оқушылар мұғалім ұсынған бейнеақпаратты көріп, әртүрлі бас киім мен кеудеше түрлерімен танысады, мысал келтіре отырып, мұндай көрсетілімдерді қайдан көргені туралы айтады.
Оқушылар бейне ақпаратты көрген соң топта талқылап, сыныптастарына ұсыну:
1 кезең. Оқушылар топтар бойынша тәжірибелік жұмысты орындау кезеңдерінің суреттері мен сипаттамасы берілген бірнеше ақпараттық слайдтарымен таныстырылым жасайды және бұйымды қандай техникада жасағанын, оны жасау үшін қандай материал қолданғанын түсіндіреді. Оқушылар сән көрсетілімін көрген соң, олар мүмкін дайын бұйымды қосымша суретке түсіріп, оны таныстырылымға қосатын болар. 2 кезең. Шығармашылық жұмыс көрмесін ұйымдастыру және өткізу немесе бас киімдер мен кеудешелердің сәндік көрсетілімін әр түрлі әдіс-тәсілдермен жүзеге асырады. 3 кезең. Алдын ала құрылған бағалау критерийлеріне сәйкес өз жұмысы мен сыныптастарының жұмысында қолданылған шығармашылық идея, әдіс-тәсілдер және жобалық жұмысқа түсініктеме беру.
Мұғалім оқушылардың жұмысының таныстырылым жүргізуіне жалпы баға береді. |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді. Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды. |
Дискриптор - мектеп қауымдастығы үшін көрменің маңыздылығын сезінеді; - өз жұмысының жетістігі мен кемшілігін талдайды; - сыныптастарының жұмысын талқылауға қатысады; - алғашқы идеямен бұйымның сәйкестігі туралы ойлана отырып, өз жұмысын ұсынады. |
http://mir-biz.ru/biznes-plany/vystavochnyj-biznes/ Көрмелік бизнесті қалай істеуге болады Өз шығармаңыздыңнегізгі бағасын қалай білуге болады. http://mrsa.ru/ocenka-kartin/kak-ocenit-stoimost-hudozhestvennogo-proizvedeniya |
|||
5 мин Аяқталуы |
Рефлексия: Сыныптастар онлайн платформада жазбаша кері байланыс қалдырып, пікір алысады. Оқушылар сабақ соңында рефлексия жүргізеді: - не білдім, нені үйрендім; - не түсініксіз болды; - нені жетілдіру қажет. |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
|||
Қосымша ақпарат |
|||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды?Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
|
||||||
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты) 1: 2: Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім? 1: 2: |
|||||||
|