«№.... орта мектебі»
КММ_
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ)
жоспары
|
Бөлім: |
Өркениет: даму ерекшеліктері |
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
Күні: |
|
|
Сынып:5 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Әлемдік мәдениеттің дамуына Орталық Азия халықтарының қосқан үлесі |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
10.1.3.1- Орталық Азия халықтарының материалдық мәдениет жетістіктерін талдау арқылы адамзаттың дамуына қосқан үлесін қорытындылау; |
|
Сабақтың мақсаты |
материалдық мәдениет жетістіктерін талдау арқылы адамзаттың дамуына қосқан үлесін қорытындылау; |
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдас-тыру Өткен білімді еске түсіру 7 минут Жаңа тақырыпқа қадам 3 минут |
ТҰйымдастыру бөлімі.Топтастыру Ой шақыру. Тақырыпқа шығу. Орталық Азия халықтарының рухани мәдениетіне байланысты материалдардан «галерея» ұйымдастырылады.
Оқушылардың болжам жауаптары арқылы сабақ тақырыбы анықталады. Сабақ тақырыбы мен оқу мақсаты таныстырылады, тарихи концепт пен бағалау критерийлері нақтыланады. |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді |
ҚБ «Мадақтау сэндвичі» |
Тақырып тық суреттер |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы Жаңа білім 5 минут 10 минут 5 минут 10 минут |
Зерттеу сұрағын ұсыну:
1-тапсырма. Мәтінмен жұмыс.
2-тапсырма Оқушыларға Орталық Азия халықтарының рухани мәдени жетістіктері туралы мәтін беріледі. Мәтінде Орталық Азия халықтарының рухани саладағы жетістіктері туралы ақпарат қамтылады. Мәтінді оқыған соң алдыңғы жетістіктер тізімін толықтырылады.
ЕБҚ оқушыға қолдау көрсету мақсатында суреттің үлкен нұсқасын ұсынамын. 3-тапсырма
«File» әдісі бойынша Орталық Азия халықтарының рухани мәдени жетістіктерінің адамзаттың дамуына қосқан үлесін талдау
ЕБҚ: оқушы шығарылып берілген тапсырманы орындайды 3-тапсырма. «Орталық Азия халықтарының қандай рухани мәдениет жетістіктері әлемдік мәдениеттің дамуында ерекше орын алады?» «Орталық Азия халықтарының ғылым саласындағы табыстарын қалай бағалаймыз?» деген зерттеу сұрағына кері оралу ұйымдастырылады.
ЕБҚ: оқушыға жеке жұмыс кезінде қасындағы сыныптастары және мұғалім диалог арқылы қолдау жасайды |
Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды
Оқушылар өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушылар бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады.
Дескриптор: -Орта Азия халықтарының діни наным-сенім түрлерінің ерекшелігін кемінде 2 дәйек арқылы түсіндіреді; -Орта Азия халықтарының ауыз әдебиетінің дамығандығын кемінде 2 дәйек арқылы түсіндіреді; -Орта Азия халықтарында жазу мәдениетініңқалыптасқандығын кемінде 2 дәйек арқылы түсіндіреді;
-Орта Азия халықтарының ғылым дамығандығын, кемінде 3 дәйек арқылы түсіндіреді.
Дескриптор: -Орта Азия халықтарының діни наным-сенімдердің сол заманда, қазіргі кезде, болашақта қандай маңызы бар екендігін кемінде 2 дәйек арқылы тұжырымдайды -Орта Азия халықтарының ауыз әдебиетінің сол заманда, қазіргі кезде, болашақта қандай маңызы бар екендігін кемінде 2 дәйек арқылы тұжырымдайды -. Орта Азия халықтарының жазу мәдениетінің сол заманда, қазіргі кезде, болашақта қандай маңызы бар екендігін кемінде 2 дәйек арқылы тұжырымдайды -.Орта Азия халықтарының ғылымының сол заманда, қазіргі кезде, болашақта қандай маңызы бар екендігін кемінде 2 дәйек арқылы тұжырымдайды
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
ҚБ «Алақан-жұлдыз»
ҚБ «Ең үздік жауап»
ҚБ «Өзін-өзі бағалау»
|
Ақпараттық мәтін
Үлестірмелі қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар
Кесте
Карта
ҚБ парағы |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 минут
|
Кері байланыс Мен оны қолданып көремін...... Қызықты болды..... Мені таңғалдырды.... Қиын болғаны.... Сабақтан өмірге алғаным...... Мен мына тапсырманы орындадым..... Менің қосарым..... |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасы |
Әлемдік мәдениеттің дамуына Орталық Азия халықтарының қосқан үлесі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қысқа мерзімді жоспар
Қысқа мерзімді жоспар
«№.... орта мектебі»
КММ_
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ)
жоспары
|
Бөлім: |
Өркениет: даму ерекшеліктері |
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
Күні: |
|
|
Сынып:5 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Әлемдік мәдениеттің дамуына Орталық Азия халықтарының қосқан үлесі |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
10.1.3.1- Орталық Азия халықтарының материалдық мәдениет жетістіктерін талдау арқылы адамзаттың дамуына қосқан үлесін қорытындылау; |
|
Сабақтың мақсаты |
материалдық мәдениет жетістіктерін талдау арқылы адамзаттың дамуына қосқан үлесін қорытындылау; |
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдас-тыру Өткен білімді еске түсіру 7 минут Жаңа тақырыпқа қадам 3 минут |
ТҰйымдастыру бөлімі.Топтастыру Ой шақыру. Тақырыпқа шығу. Орталық Азия халықтарының рухани мәдениетіне байланысты материалдардан «галерея» ұйымдастырылады.
Оқушылардың болжам жауаптары арқылы сабақ тақырыбы анықталады. Сабақ тақырыбы мен оқу мақсаты таныстырылады, тарихи концепт пен бағалау критерийлері нақтыланады. |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді |
ҚБ «Мадақтау сэндвичі» |
Тақырып тық суреттер |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы Жаңа білім 5 минут 10 минут 5 минут 10 минут |
Зерттеу сұрағын ұсыну:
1-тапсырма. Мәтінмен жұмыс.
2-тапсырма Оқушыларға Орталық Азия халықтарының рухани мәдени жетістіктері туралы мәтін беріледі. Мәтінде Орталық Азия халықтарының рухани саладағы жетістіктері туралы ақпарат қамтылады. Мәтінді оқыған соң алдыңғы жетістіктер тізімін толықтырылады.
ЕБҚ оқушыға қолдау көрсету мақсатында суреттің үлкен нұсқасын ұсынамын. 3-тапсырма
«File» әдісі бойынша Орталық Азия халықтарының рухани мәдени жетістіктерінің адамзаттың дамуына қосқан үлесін талдау
ЕБҚ: оқушы шығарылып берілген тапсырманы орындайды 3-тапсырма. «Орталық Азия халықтарының қандай рухани мәдениет жетістіктері әлемдік мәдениеттің дамуында ерекше орын алады?» «Орталық Азия халықтарының ғылым саласындағы табыстарын қалай бағалаймыз?» деген зерттеу сұрағына кері оралу ұйымдастырылады.
ЕБҚ: оқушыға жеке жұмыс кезінде қасындағы сыныптастары және мұғалім диалог арқылы қолдау жасайды |
Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды
Оқушылар өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушылар бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады.
Дескриптор: -Орта Азия халықтарының діни наным-сенім түрлерінің ерекшелігін кемінде 2 дәйек арқылы түсіндіреді; -Орта Азия халықтарының ауыз әдебиетінің дамығандығын кемінде 2 дәйек арқылы түсіндіреді; -Орта Азия халықтарында жазу мәдениетініңқалыптасқандығын кемінде 2 дәйек арқылы түсіндіреді;
-Орта Азия халықтарының ғылым дамығандығын, кемінде 3 дәйек арқылы түсіндіреді.
Дескриптор: -Орта Азия халықтарының діни наным-сенімдердің сол заманда, қазіргі кезде, болашақта қандай маңызы бар екендігін кемінде 2 дәйек арқылы тұжырымдайды -Орта Азия халықтарының ауыз әдебиетінің сол заманда, қазіргі кезде, болашақта қандай маңызы бар екендігін кемінде 2 дәйек арқылы тұжырымдайды -. Орта Азия халықтарының жазу мәдениетінің сол заманда, қазіргі кезде, болашақта қандай маңызы бар екендігін кемінде 2 дәйек арқылы тұжырымдайды -.Орта Азия халықтарының ғылымының сол заманда, қазіргі кезде, болашақта қандай маңызы бар екендігін кемінде 2 дәйек арқылы тұжырымдайды
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
ҚБ «Алақан-жұлдыз»
ҚБ «Ең үздік жауап»
ҚБ «Өзін-өзі бағалау»
|
Ақпараттық мәтін
Үлестірмелі қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар
Кесте
Карта
ҚБ парағы |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 минут
|
Кері байланыс Мен оны қолданып көремін...... Қызықты болды..... Мені таңғалдырды.... Қиын болғаны.... Сабақтан өмірге алғаным...... Мен мына тапсырманы орындадым..... Менің қосарым..... |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасы |
Әлемдік мәдениеттің дамуына Орталық Азия халықтарының қосқан үлесі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













