|
Бөлім атауы: Әлемдегі ірі кітапханалар. Морфология (Үстеу.Үстеудің мағыналық түрлері) |
Мектеп: Сабыр Рахымов атындағы ЖББМ |
|||||
|
Күні: 02.04.2025 |
Мұғалімнің аты-жөні: Асанбекова.А |
|||||
|
Сынып: 6 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Кітапхана мен кітаптың маңызы |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.2.5.1 мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыру; 6.4.4.3 үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдану; |
|||||
|
Сабақтың мақсаттары |
- мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастырады; - үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолданады; |
|||||
|
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
|||||
|
Жоспар |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы 7минут |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару. Үй тапсырмасы: Сұрақ – жауап әдісі арқылы үй жұмысын пысықтау Үстеу дегеніміз не? Үстеудің неше түрі бар? https://wordwall.net/ru/resource/38868673/%D2%AF%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%83 |
Оқушылар амандасып, назарларын сабаққа аударады. Дескриптор: -сұрақтарға жауап береді; 1б -сәйкестендіреді; 1б |
|
Оқулық Қазақ тілі «Арман-пв» баспасы https://wordwall.net/ru/resource/38868673/%D2%AF%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%83 |
||
|
Сабақтың ортасы 30минут |
1-тапсырма. Мәтінді оқып, негізгі және қосымша ақпаратты анықтаңдар.
1.Дени Дидроның кітап туралы пікірімен келісесіңдер ме? 2. Кітап оқудың ойлаумен байланысын қалай түсіндіруге болады? 3. Халқымыз кітапты неге қазынаға балаған? 4.«Жақсы кітап – жан азығы» дегенді қалай түсінесіңдер? 2-тапсырма Екі топқа бөлініп, төменде берілген мерекелерге жоба құраңдар. Жобада қамтылатын мәселелер: • жобаны ұйымдастырушылар мен қатысушыларды анықтау; • шараның мақсаты мен жоспарын айқындау; • күтілетін нәтиже. 3-тапсырма: Оқылым мәтінінен негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктеп алып, жинақы мәтін түрінде жазыңдар. Бекіту: https://learningapps.org/view16376257 |
Дескриптор: -Мәтінді оқиды;1б -негізгі және қосымша ақпаратты анықтайды; 2б -сұрақтарға жауап береді; 1б Дескриптор: -жоба құрады; 2б Дескриптор: -жинақы мәтін жазады; 2б Дескриптор: -сұрақтарға жауап береді; 1б |
Оқушылардың белсенділігін арттыратын ынталандыру сөздер -тамаша! -жарайсыңдар! -керемет! -жақсы! Оқушылардың белсенділігін арттыратын ынталандыру сөздер -тамаша! -жарайсыңдар! -керемет! -жақсы! Оқушылардың белсенділігін арттыратын ынталандыру сөздер -тамаша! -жарайсыңдар! -керемет! -жақсы! |
6-сынып қазақ тілі оқулығы. (Міржақып Дулатов) https://learningapps.org/view16376257 |
||
|
Сабақтың соңы 8минут |
Кері байланыс: «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын!
Үй тапсырмасы: 5-тапсырма |
|
||||
«Тексерілді»
МДОІЖО: Н.Сарбасов
02.04.2025
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қысқа мерзімді жоспар
Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім атауы: Әлемдегі ірі кітапханалар. Морфология (Үстеу.Үстеудің мағыналық түрлері) |
Мектеп: Сабыр Рахымов атындағы ЖББМ |
|||||
|
Күні: 02.04.2025 |
Мұғалімнің аты-жөні: Асанбекова.А |
|||||
|
Сынып: 6 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Кітапхана мен кітаптың маңызы |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.2.5.1 мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыру; 6.4.4.3 үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдану; |
|||||
|
Сабақтың мақсаттары |
- мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастырады; - үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолданады; |
|||||
|
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
|||||
|
Жоспар |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы 7минут |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару. Үй тапсырмасы: Сұрақ – жауап әдісі арқылы үй жұмысын пысықтау Үстеу дегеніміз не? Үстеудің неше түрі бар? https://wordwall.net/ru/resource/38868673/%D2%AF%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%83 |
Оқушылар амандасып, назарларын сабаққа аударады. Дескриптор: -сұрақтарға жауап береді; 1б -сәйкестендіреді; 1б |
|
Оқулық Қазақ тілі «Арман-пв» баспасы https://wordwall.net/ru/resource/38868673/%D2%AF%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%83 |
||
|
Сабақтың ортасы 30минут |
1-тапсырма. Мәтінді оқып, негізгі және қосымша ақпаратты анықтаңдар.
1.Дени Дидроның кітап туралы пікірімен келісесіңдер ме? 2. Кітап оқудың ойлаумен байланысын қалай түсіндіруге болады? 3. Халқымыз кітапты неге қазынаға балаған? 4.«Жақсы кітап – жан азығы» дегенді қалай түсінесіңдер? 2-тапсырма Екі топқа бөлініп, төменде берілген мерекелерге жоба құраңдар. Жобада қамтылатын мәселелер: • жобаны ұйымдастырушылар мен қатысушыларды анықтау; • шараның мақсаты мен жоспарын айқындау; • күтілетін нәтиже. 3-тапсырма: Оқылым мәтінінен негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктеп алып, жинақы мәтін түрінде жазыңдар. Бекіту: https://learningapps.org/view16376257 |
Дескриптор: -Мәтінді оқиды;1б -негізгі және қосымша ақпаратты анықтайды; 2б -сұрақтарға жауап береді; 1б Дескриптор: -жоба құрады; 2б Дескриптор: -жинақы мәтін жазады; 2б Дескриптор: -сұрақтарға жауап береді; 1б |
Оқушылардың белсенділігін арттыратын ынталандыру сөздер -тамаша! -жарайсыңдар! -керемет! -жақсы! Оқушылардың белсенділігін арттыратын ынталандыру сөздер -тамаша! -жарайсыңдар! -керемет! -жақсы! Оқушылардың белсенділігін арттыратын ынталандыру сөздер -тамаша! -жарайсыңдар! -керемет! -жақсы! |
6-сынып қазақ тілі оқулығы. (Міржақып Дулатов) https://learningapps.org/view16376257 |
||
|
Сабақтың соңы 8минут |
Кері байланыс: «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын!
Үй тапсырмасы: 5-тапсырма |
|
||||
«Тексерілді»
МДОІЖО: Н.Сарбасов
02.04.2025
шағым қалдыра аласыз















