Пәні: Дүниежүзі
тарихы
|
Мектеп: «Бейнеу
мектеп-интернаты»КММ
|
Күні:
|
Мұғалім:
Н.С.Сейилханова
|
Сыныбы:5
|
Қатысқаны:
Қатыспағаны:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесі мен
өнері
|
Мақсаты
|
Ежелгі өркениеттің шаруашылық
жүйесі мен өнеріне сипаттама
беру
|
Жалпы
мақсат
|
Тақырып бойынша ойларын айқын
тұжырымдайды;Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі
сұрақтарды қойып үйренеді. Оқушының сыни ойлауы
қалыптасады
|
Күтілетін
нәтиже
|
Топтық жұмыс
негізінде ынтымақтаста жұмыс жасап, өзгелерді оқыту арқылы есте
сақтау қабілеті дамиды.
|
7 модульдің
қолданылуы
|
АКТ”, “Оқыту мен
оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”,
“Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және
көшбасшылық”.
|
Қолданылатын
әдіс-тәсілдер
|
Егер мен
ойыны,Суреттер сөйлейді , Академиялық дау
–дамай әдісі, Аквариум әдісі, Кім
жылдам
|
Қолданылатын
ресурстар
|
Флипчарт, маркерлер,
портреттер, тақта, стикерлер,
ноутбук
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Тренинг
|
Журектен жүрекке тренингі і
арқылы бір-бірімен амандасады; Топқа бөлу – әртүрлі суреттер
таратады, топ ережелерін басшылыққа алып, топтық жұмыс
жасайтындарын айтады
|
Оқушылар бір-біріне амандасуды
жалғастырады; Оқушылар ұқсас фигуралар мен бірігіп 3топ құрайды,
топ ережесін сақтайды,Топтар:
бөлінеді
|
Сабақ
кезеңдері
|
Тапсырма
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
|
Білім
Қызығушылық
тарын
ояту
|
«Егер мен» ойыны
арқылы үй тапсырмасы бойынша сұрақтарға жауап
береді
|
Үйге берілген тапсырма сұрақ-жауап арқылы
диалогқа түсіру. Тақтадағы сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы
орындау, соңына егер мен ойыны арқылы топптар өзера
талқыласады
|
Оқушылар берген тапсырманы орындау. «егер мен»
ойыны бойынша оқушылар өткен тапсырма жайында өзқортындыларын
жасайды
|
Түсіну
|
Суреттер
сөйлейді
Тақырыптарға қатысты
материалдар бар суреттерін тақтаға іліп,
талдау
|
Суреттегі тақырыптарға қарап
мағанасын ашу, жауабын топ болып талқылау
|
Оқушылардың мұндағы мақсаты
берілген тақырыпқа қатысты не біліп не үйренгендерін, тақырып
туралы әсерлерін топ болып талдай отырып ортаға
жеткізу
|
Қолдану
|
Топпен
жұмыс Академиялық дау
–дамай әдісі
арқылы жаңа тақырыпты
түсініу үшін арнайы тапсырмаларды
қолдану
|
Оқушыларға тақырып төңірегінде
тапсырма таратылады,тапсырманы топ ішінде отырғызып топпен
талқылату Олүшін академиялық дау –дамай әдісін
пайдалану
|
Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырманы
өздері талқылап, өз ой-пікірлерімен санаса білуі, топпен жұмыс
жасауы.
|
Сергіту
сәті
|
«Балапандар биі» атты жаттығу
жасау
|
Оқушылармен бірге сергіту
сәтін жасау
|
Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей
жаттығулар жасайды.
|
Талдау
|
Аквариум әдісі арқылы
тақырыпқа тапсырмалар пайдалану
Тақырып:
Сақ
тайпалары
|
Оқушыларға тақырып төңірегінде
тапсырма таратылады,тапсырманы топ ішінде отырғызып топпен
талқылату. Топ ішінен бір сарапшыны тағайындап басқа топтарға
түсіндіреді, қайтадан өз топтарына барып түсінгендерін
түсіндіреді.Ортаға шығып шеңбер жасап ортаға тапсырмаларын
түсіндіреді
|
Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырманы
өздері талқылап, өз ой-пікірлерімен санаса білуі, топпен жұмыс
жасауы.
|
Жинақтау
|
Кім
жылдам
арқылы сабақты
жинақтайды
|
Әр топтан 2 оқушы ортаға шығып
сұрақтарға жауап береді
|
Топтар өзара жарысады, ойларын
ортаға салады, тақырыпты жинақтайды
|
Бағалау
|
Өзін-өзі бағалау (2
мин)
Бағдарша, бағалау
парақшалары
|
Бағалау парақшасы мен бағалау
шкаласын тарату
|
Өзін өзі топпн
бағалайды
|
Рефлексия
|
Стикерлерді
толтыру
Екі жұлдызбір
тілек
|
Оқушыларға стикер толтыруды
ұсыну
|
Ұсынылған стикерді
толтыру
|