Қысқамерзімді жоспар
|
Бөлім: |
7. Туризм: экотуризм |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Аппазова Г.К. |
|
Күні:07.02.22ж |
|
|
Сыныбы:11ә |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Сәкен Сейфуллин «Көкшетау» поэмасы |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
11.3.4.1 ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндер бойынша салыстырмалы талдау жасау; 11.2.1.1 ғылыми және кәсіби мәтіндердегі күрделі сөздер мен терминдердің жасалу жолын анықтау, ауызша мәтін құрауда орынды қолдану |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндер бойынша салыстырмалы талдау жасайды. Оқушылардың басым бөлігі:ғылыми және кәсіби мәтіндердегі күрделі сөздер мен терминдердің жасалу жолын анықтайды. Кейбір оқушылар: ауызша мәтін құрауда орынды қолданды |
|
Бағалау критерийі |
Ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндер бойынша салыстырмалы талдау жасайды.Ғылыми және кәсіби мәтіндердегі күрделі сөздер мен терминдердің жасалу жолын анықтайды. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: (Ұ) “Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. |
Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. |
Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК экраны |
|||
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады. Тақтада берілген сурет бойынша өз ой-тұжырымдарымен бөліседі. |
Қалыптастыруы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
|||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин. |
Сөздік жұмысы Мұғалім қосымша ақпарат береді, сөздік жұмысына көмектеседі |
Айтылым Табиғат-тәбиәт Суреттеу-баянлаш Бура-төгә Күзетші-сқчи Қалауы-халиғини Мезгіл-мәзгіл |
|
|
|||
|
|
№1-тапсырма Жеке жұмыс Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
Жазылым Төменгі сыныптарды Сәкен Сейфуллиннің қандай шығармаларын оқығанын еске түсіреді. |
Дескриптор: Жалпы – 3 балл. -Қажетті сөзді қойып жазады. |
11-сынып оқулығы Жұмыс дәптерлері |
|||
|
|
2-тапсырма. Топтық жұмыс Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. 3- тапсырма Жұптық жұмыс Мұғалім оқушыларға бағыт- бағдар беріп, түсінбеген тұстарына түзету жұмыстарын жүргізеді. Тапсырма 5-тапсырма Жеке жұмыс |
Оқылым Айтылым. 1-топ: «Оймоншақ» . «Поэманың жазылу тарихы» мәтін құрайды. 2- топ: «Шындық па, жалған ба» тәсілі арқылы мәліметтердің дұрыс, бұрыстығын тексереді. Айтылым Мәтіннің қай стильде жазылғанын парталас досымен анықтайды. Өз пікірлерін дәлелдеп, сұхбат құрады. Жазылым Алдынғы сабақтан оқыған және тыңдаған мәтіндеріңіз бойынша поэманың «Бурабай» және «Оқжнтпес» атты бөлімдерін «Қос диаграма» салып жазыңдар.. |
Дескриптор: Жалпы – 3 балл. -Мәтін құрайды -Мазмұнын айтады -Талдайды -Сөйлем құрайды -Тексереді -Ойын айтады Дескриптор 2балл -Сұхбаттасады. Дескриптор Берілген тапсырманы салыстырып жазады.2 балл |
Интербелсенді тақта Кестелер Әдістер жинағы Слайдтар |
|||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Үйге тапсырма |
Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. 6-тапсырма |
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! |
|
|||
|
|
|
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қысқа мерзімді жоспар 11 сынып
Қысқа мерзімді жоспар 11 сынып
Қысқамерзімді жоспар
|
Бөлім: |
7. Туризм: экотуризм |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Аппазова Г.К. |
|
Күні:07.02.22ж |
|
|
Сыныбы:11ә |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Сәкен Сейфуллин «Көкшетау» поэмасы |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
11.3.4.1 ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндер бойынша салыстырмалы талдау жасау; 11.2.1.1 ғылыми және кәсіби мәтіндердегі күрделі сөздер мен терминдердің жасалу жолын анықтау, ауызша мәтін құрауда орынды қолдану |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндер бойынша салыстырмалы талдау жасайды. Оқушылардың басым бөлігі:ғылыми және кәсіби мәтіндердегі күрделі сөздер мен терминдердің жасалу жолын анықтайды. Кейбір оқушылар: ауызша мәтін құрауда орынды қолданды |
|
Бағалау критерийі |
Ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндер бойынша салыстырмалы талдау жасайды.Ғылыми және кәсіби мәтіндердегі күрделі сөздер мен терминдердің жасалу жолын анықтайды. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: (Ұ) “Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. |
Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. |
Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК экраны |
|||
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады. Тақтада берілген сурет бойынша өз ой-тұжырымдарымен бөліседі. |
Қалыптастыруы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
|||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин. |
Сөздік жұмысы Мұғалім қосымша ақпарат береді, сөздік жұмысына көмектеседі |
Айтылым Табиғат-тәбиәт Суреттеу-баянлаш Бура-төгә Күзетші-сқчи Қалауы-халиғини Мезгіл-мәзгіл |
|
|
|||
|
|
№1-тапсырма Жеке жұмыс Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
Жазылым Төменгі сыныптарды Сәкен Сейфуллиннің қандай шығармаларын оқығанын еске түсіреді. |
Дескриптор: Жалпы – 3 балл. -Қажетті сөзді қойып жазады. |
11-сынып оқулығы Жұмыс дәптерлері |
|||
|
|
2-тапсырма. Топтық жұмыс Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. 3- тапсырма Жұптық жұмыс Мұғалім оқушыларға бағыт- бағдар беріп, түсінбеген тұстарына түзету жұмыстарын жүргізеді. Тапсырма 5-тапсырма Жеке жұмыс |
Оқылым Айтылым. 1-топ: «Оймоншақ» . «Поэманың жазылу тарихы» мәтін құрайды. 2- топ: «Шындық па, жалған ба» тәсілі арқылы мәліметтердің дұрыс, бұрыстығын тексереді. Айтылым Мәтіннің қай стильде жазылғанын парталас досымен анықтайды. Өз пікірлерін дәлелдеп, сұхбат құрады. Жазылым Алдынғы сабақтан оқыған және тыңдаған мәтіндеріңіз бойынша поэманың «Бурабай» және «Оқжнтпес» атты бөлімдерін «Қос диаграма» салып жазыңдар.. |
Дескриптор: Жалпы – 3 балл. -Мәтін құрайды -Мазмұнын айтады -Талдайды -Сөйлем құрайды -Тексереді -Ойын айтады Дескриптор 2балл -Сұхбаттасады. Дескриптор Берілген тапсырманы салыстырып жазады.2 балл |
Интербелсенді тақта Кестелер Әдістер жинағы Слайдтар |
|||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Үйге тапсырма |
Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. 6-тапсырма |
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! |
|
|||
|
|
|
||||||
шағым қалдыра аласыз















