Қысқа мерзімді жоспар 11 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қысқа мерзімді жоспар 11 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сәкен Сейфуллин «Көкшетау» поэмасы Сабақтың мақсаты:1 ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндер бойынша салыстырмалы талдау жасау; Сабақтың тақырыбы.Сәкен Сейфулиин "Көкшетау" поэмасы Сабақтың мақсаты: Ғылыми және кәсіби мәтіндердегі күрделі сөздер мен терминдердің жасалу жолын анықтау, ауызша мәтін құрауда орынды қолдану
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқамерзімді жоспар

Бөлім:

7. Туризм: экотуризм

Педагогтің аты-жөні:

Аппазова Г.К.

Күні:07.02.22ж


Сыныбы:11ә

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Сәкен Сейфуллин «Көкшетау» поэмасы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

11.3.4.1 ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндер бойынша салыстырмалы талдау жасау;

11.2.1.1 ғылыми және кәсіби мәтіндердегі күрделі сөздер мен терминдердің жасалу жолын анықтау, ауызша мәтін құрауда орынды қолдану

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар: ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндер бойынша салыстырмалы талдау жасайды.

Оқушылардың басым бөлігі:ғылыми және кәсіби мәтіндердегі күрделі сөздер мен терминдердің жасалу жолын анықтайды.

Кейбір оқушылар: ауызша мәтін құрауда орынды қолданды

Бағалау критерийі


Ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндер бойынша салыстырмалы талдау жасайды.Ғылыми және кәсіби мәтіндердегі күрделі сөздер мен терминдердің жасалу жолын анықтайды.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

Ұйымдастыру кезеңі:

(Ұ) “Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.

Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

Оқулық, жұмыс дәптерлері

ДК экраны

Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі

Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады.

Тақтада берілген сурет бойынша өз ой-тұжырымдарымен бөліседі.


Қалыптастыруы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.


Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.

Сөздік жұмысы

Мұғалім қосымша ақпарат береді, сөздік жұмысына көмектеседі

Айтылым

Табиғат-тәбиәт

Суреттеу-баянлаш

Бура-төгә

Күзетші-сқчи

Қалауы-халиғини

Мезгіл-мәзгіл






1-тапсырма

Жеке жұмыс

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.



Жазылым

Төменгі сыныптарды Сәкен Сейфуллиннің қандай шығармаларын оқығанын еске түсіреді.



Дескриптор: Жалпы – 3 балл.

-Қажетті сөзді қойып жазады.



11-сынып оқулығы

Жұмыс дәптерлері







2-тапсырма.

Топтық жұмыс

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.


3- тапсырма

Жұптық жұмыс

Мұғалім оқушыларға бағыт- бағдар беріп, түсінбеген тұстарына түзету жұмыстарын жүргізеді.

Тапсырма





5-тапсырма

Жеке жұмыс




Оқылым Айтылым.

1-топ: «Оймоншақ» . «Поэманың жазылу тарихы» мәтін құрайды.

2- топ: «Шындық па, жалған ба» тәсілі арқылы мәліметтердің дұрыс, бұрыстығын тексереді.


Айтылым

Мәтіннің қай стильде жазылғанын парталас досымен анықтайды. Өз пікірлерін дәлелдеп, сұхбат құрады.






Жазылым

Алдынғы сабақтан оқыған және тыңдаған мәтіндеріңіз бойынша поэманың «Бурабай» және «Оқжнтпес» атты бөлімдерін «Қос диаграма» салып жазыңдар..

Дескриптор: Жалпы – 3 балл.

-Мәтін құрайды

-Мазмұнын айтады

-Талдайды

-Сөйлем құрайды

-Тексереді

-Ойын айтады



Дескриптор

2балл

-Сұхбаттасады.




Дескриптор

Берілген тапсырманы салыстырып жазады.2 балл




Интербелсенді тақта




Кестелер



Әдістер жинағы









Слайдтар






Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.



«Аяқталмаған сөйлем» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Үйге тапсырма

Жеке жұмыс:


- бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім.

- бүгін сабақта қуантқаны.....

- мен өзімді.....үшін мақтар едім.




6-тапсырма

Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!

Жақсы!

Талпын!






















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.02.2022
1217
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі