Материалдар / Қысқа мерзімді жоспар 11 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қысқа мерзімді жоспар 11 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сәкен Сейфуллин «Көкшетау» поэмасы Сабақтың мақсаты:1 ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндер бойынша салыстырмалы талдау жасау; Сабақтың тақырыбы.Сәкен Сейфулиин "Көкшетау" поэмасы Сабақтың мақсаты: Ғылыми және кәсіби мәтіндердегі күрделі сөздер мен терминдердің жасалу жолын анықтау, ауызша мәтін құрауда орынды қолдану
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Ақпан 2022
1103
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқамерзімді жоспар

Бөлім:

7. Туризм: экотуризм

Педагогтің аты-жөні:

Аппазова Г.К.

Күні:07.02.22ж


Сыныбы:11ә

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Сәкен Сейфуллин «Көкшетау» поэмасы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

11.3.4.1 ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндер бойынша салыстырмалы талдау жасау;

11.2.1.1 ғылыми және кәсіби мәтіндердегі күрделі сөздер мен терминдердің жасалу жолын анықтау, ауызша мәтін құрауда орынды қолдану

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар: ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндер бойынша салыстырмалы талдау жасайды.

Оқушылардың басым бөлігі:ғылыми және кәсіби мәтіндердегі күрделі сөздер мен терминдердің жасалу жолын анықтайды.

Кейбір оқушылар: ауызша мәтін құрауда орынды қолданды

Бағалау критерийі


Ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндер бойынша салыстырмалы талдау жасайды.Ғылыми және кәсіби мәтіндердегі күрделі сөздер мен терминдердің жасалу жолын анықтайды.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

Ұйымдастыру кезеңі:

(Ұ) “Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.

Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

Оқулық, жұмыс дәптерлері

ДК экраны

Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі

Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады.

Тақтада берілген сурет бойынша өз ой-тұжырымдарымен бөліседі.


Қалыптастыруы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.


Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.

Сөздік жұмысы

Мұғалім қосымша ақпарат береді, сөздік жұмысына көмектеседі

Айтылым

Табиғат-тәбиәт

Суреттеу-баянлаш

Бура-төгә

Күзетші-сқчи

Қалауы-халиғини

Мезгіл-мәзгіл






1-тапсырма

Жеке жұмыс

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.



Жазылым

Төменгі сыныптарды Сәкен Сейфуллиннің қандай шығармаларын оқығанын еске түсіреді.



Дескриптор: Жалпы – 3 балл.

-Қажетті сөзді қойып жазады.



11-сынып оқулығы

Жұмыс дәптерлері







2-тапсырма.

Топтық жұмыс

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.


3- тапсырма

Жұптық жұмыс

Мұғалім оқушыларға бағыт- бағдар беріп, түсінбеген тұстарына түзету жұмыстарын жүргізеді.

Тапсырма





5-тапсырма

Жеке жұмыс




Оқылым Айтылым.

1-топ: «Оймоншақ» . «Поэманың жазылу тарихы» мәтін құрайды.

2- топ: «Шындық па, жалған ба» тәсілі арқылы мәліметтердің дұрыс, бұрыстығын тексереді.


Айтылым

Мәтіннің қай стильде жазылғанын парталас досымен анықтайды. Өз пікірлерін дәлелдеп, сұхбат құрады.






Жазылым

Алдынғы сабақтан оқыған және тыңдаған мәтіндеріңіз бойынша поэманың «Бурабай» және «Оқжнтпес» атты бөлімдерін «Қос диаграма» салып жазыңдар..

Дескриптор: Жалпы – 3 балл.

-Мәтін құрайды

-Мазмұнын айтады

-Талдайды

-Сөйлем құрайды

-Тексереді

-Ойын айтады



Дескриптор

2балл

-Сұхбаттасады.




Дескриптор

Берілген тапсырманы салыстырып жазады.2 балл




Интербелсенді тақта




Кестелер



Әдістер жинағы









Слайдтар






Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.



«Аяқталмаған сөйлем» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Үйге тапсырма

Жеке жұмыс:


- бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім.

- бүгін сабақта қуантқаны.....

- мен өзімді.....үшін мақтар едім.




6-тапсырма

Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!

Жақсы!

Талпын!






















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!