Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қысқа мерзімді жоспар 4 тоқсан
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Энергия. Кинетикалық энергия. Потенциалдық энергия
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәні: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Бөлім: |
Энергия |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 7 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Энергия. Кинетикалық энергия. Потенциалдық энергия |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
7.2.3.2 – механикалық энергияның екі түрін ажырату; 7.2.3.3 – кинетикалық энергия формуласын есептер шығаруда қолдану; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар істей алады: Энергия түрлерін ажырата алады. Көптеген оқушылар істей алады: Кинетикалық және потенциалдық энергия түрлерінің теңдеулерін түрлендіре алады. Кейбір оқушылар істей алады: Кинетикалық энергия формуласын есептер шығаруда қолданады |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Сабақтың басы 10 минут Өткен білімді еске түсіру Жаңа білім 10 минут Бекіту 10 минут Кері байланыс Сабақтың соңы 10 минут |
Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Сабақ тақырыбын және оқу мақсатын таныстыру «Кім», «Қайда», «Қашан»? телебағдарламасындағы әуен ойналады. Мұғалім оқушылардың наза рын қара жәшікке аударады. Қара жәшіктегі затты анықтау үшін оқушыларға сұрақ қою.. 1. Жұмыс дегенді қалай түсінесіңдер? 2. Күнделікті тұрмыста қандай жұмыстар атқарасыңдар? 3. Жұмыс істеу үшін күштің қандай қажеті бар? 4. Энергия дегенді қалай түсінесіңдер? 5. Адам энергияны қайдан алады деп ойлайсыңдар? 6. Энергияның қандай түрлерін білесіңдер? 7.Жұмыс пен энергияның байланысын қандай мысалдар келтіріп көрсетуге болады? Жаңа сабақ ДЖИГСО әдісі бойынша 3 топқа бөліп теориялық материалды меңгереді. 1 – топ Механикалық энергия тобы 2- топ Кинетикалық энергия тобы 3-топ Потенциалдық энергия тобы С ығылған серіппенің кері тебілу барысында денелер қозғалысқа келіп, жұмыс істеледі. Бұдан сығылған серіппенің жұмыс істеуге қабілетті екенін білеміз. Қ озғалыстағы денелердің істеген жұмысы сол денелердің массаларына тәуелді.
Д ененің істеген жұмыс сол дененің жылдамдығына да тәуелді. Дененің жұмыс істеу қабілетін нақты көрсететін физикалық шама энергия деп аталады. Энергия бірлігі 1 Джоуль=ватт·секунд. Тұрмыста энергияның өлшем бірлігі ретінде 1 киловатт·сағат=3600000 Вт·с=3600000 Дж Потенциалдық энергия деп әр түрлі денелердің өзара орналасуы бойынша анықталатын энергияны айтады. Жоғары көтерілген дененің потенциалдық энергиясы сол дененің массасына және көтерілу биіктігіне тәуелді.
Денелердің қозғалу салдарынан туындайтын энергия кинетикалық энергия деп аталады. Денелердің кинетикалық энергиясы сол денелердің массалары мен жылдамдықтарына тәуелді өзгереді.
Дененің механикалық энергиясының өзгерісі атқарылған жұмыстың шамасына тең: Жаңа сабақты бекіту сұрақтары. Кім жылдам? Әдісі 1.Қандай жағдайда дененің энергиясы бар деп айтуға болады? 2.Энергия дегеніміз қандай шама? 3.Жұмыс пен энергияның бірліктері қандай? 4.Механикалық энергия деп нені айтамыз және оның қандай түрлері бар ? 5.Дененің кинетикалық энергиясы қандай шамалармен өрнектеледі? 6.Кинетикалық энергияны есептеу формуласы қандай? 7.Сен тұрған жерде энергияның қандай түрі қолданыста ? 8.Энергия деңгейлері айырымдарының физикалық мағынасы қандай? 9.Сенің энергияң бар ма? 10.Энергия жоқтан бар болмайды және ешқайда жоғалып кетпейді! - дегенді қалай түсінесің? Бекіту тапсырмалары - Топтық жұмыс 5,3-жаттығу есептері 1 – топ Механикалық энергия тобы №2 Массасы 9,0г оқ винтовка ұңғысынан 800м/с жылдамдықпен шығады.Оның кинетикалық энергиясы қандай? №1 Теориялық зерттеу Резеңке мен ермексаздан жасалған шарлар үстелден еденге құлағанда,қандайқұбылыс болатынын байқаңдар.Олардың құлаған кезінде орын алатын энергияның түрленуін сипаттап жазыңдар.Бұл үдерістің айырмашылығын көрсетіңдер. 2- топ Кинетикалық энергия тобы №3 Тарту күші 6*104 Н болатын мәшиненің жылдамдығы 2м/с –тан 8м/с-қа артады.Мәшиненің жалпы массасы 8 т.Мәшиненің кинетикалық энергиясының өзгерісін,тарту күшінің жұмысын және оның орын ауыстыру аралығын табыңдар.Үйкеліс есептелмейді. Теориялық зерттеу Сурет пен тақырыпты байланыстыру.
3-топ Потенциалдық энергия тобы №4 Жүк көлігінің массасы жеңіл автомобильдің массасынан 18 есе артық .ал жүк көлігінің жылдамдығы жеңіл автомобильдің жылдамдығынан 6 есе кем.Олардың кинетикалық энергиясын салыстырыңдар. №2 Теориялық зерттеу Жер бетіндегі ұшу алаңында тұрған ұшақ қандай механикалық энергияны иеленеді.Ұшу алаңынан қозғалып,әуеге көтнрілер алдында қандай энергияны иеленеді? Жеке жұмыс «Блум таксономисы»
БББ кестесі
Рефлексия: «Аргумент» Бугінгі сабақта менің көңіл –күйім болды ..................................,себебі.................................... Сабақта мен ............................................. жұмыс жасадым, себебі................................................ Сабақтағы мен үшін ........................................, себебі....................................................................... Үйге тапсырма §28. Электр заряды. Зарядтың беттік және көлемдік тығыздығы. Зарядтың сақталу заңы. Кулон заңы
Үйге тапсырма §32 тақырыпты оқу Сұрақтарға жауап жазу . Энергияның түрленуіне мысалдар кетіріп эссе жазу. |
Оқушылар үй тапсырмасы бойынша сұрақтарға тез-тез жауап беріп белсене қатысып отырады
Қара жәшік ішіндегі суреттер.
Оқушылар жаңа тақырыпты меңгереді Оқушылар бекіту тапсырмаларын орындайды
450 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда: 45 000 000 ₸ Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |