Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Сабақтың тақырыбы: Энергия. Кинетикалық энергия. Потенциалдық энергия

    Білім беру ұйымының атауы


    Пәні:


    Бөлім:

    Энергия

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сынып: 7

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Энергия. Кинетикалық энергия. Потенциалдық энергия

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    7.2.3.2 – механикалық энергияның екі түрін ажырату;

    7.2.3.3 – кинетикалық энергия формуласын есептер шығаруда қолдану;

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар істей алады: Энергия түрлерін ажырата алады.

    Көптеген оқушылар істей алады: Кинетикалық және потенциалдық энергия түрлерінің теңдеулерін түрлендіре алады.

    Кейбір оқушылар істей алады: Кинетикалық энергия формуласын есептер шығаруда қолданады

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру

    Өзін-өзі тексеру


    Сабақтың басы

    10 минут


    Өткен білімді еске түсіру


















    Жаңа білім

    10 минут














    Бекіту

    10 минут


















    Кері байланыс

    Сабақтың соңы

    10 минут


    Ұйымдастыру кезеңі:

    Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

    Сабақ тақырыбын және оқу мақсатын таныстыру


    «Кім», «Қайда», «Қашан»? телебағдарламасындағы әуен ойналады.











    Мұғалім оқушылардың наза


    рын қара жәшікке аударады. Қара жәшіктегі затты анықтау үшін оқушыларға сұрақ қою..

    1. Жұмыс дегенді қалай түсінесіңдер?

    2. Күнделікті тұрмыста қандай жұмыстар атқарасыңдар?

    3. Жұмыс істеу үшін күштің қандай қажеті бар?

    4. Энергия дегенді қалай түсінесіңдер?

    5. Адам энергияны қайдан алады деп ойлайсыңдар?

    6. Энергияның қандай түрлерін білесіңдер?

    7.Жұмыс пен энергияның байланысын қандай мысалдар келтіріп көрсетуге болады?


    Жаңа сабақ

    ДЖИГСО әдісі бойынша 3 топқа бөліп теориялық материалды меңгереді.

    1 – топ Механикалық энергия тобы

    2- топ Кинетикалық энергия тобы

    3-топ Потенциалдық энергия тобы


    С ығылған серіппенің кері тебілу барысында денелер қозғалысқа келіп, жұмыс істеледі. Бұдан сығылған серіппенің жұмыс істеуге қабілетті екенін білеміз.

    Қ озғалыстағы денелердің істеген жұмысы сол денелердің массаларына тәуелді.



    Д ененің істеген жұмыс сол дененің жылдамдығына да тәуелді.

    Дененің жұмыс істеу қабілетін нақты көрсететін физикалық шама энергия деп аталады.

    Энергия бірлігі 1 Джоуль=ватт·секунд.

    Тұрмыста энергияның өлшем бірлігі ретінде

    1 киловатт·сағат=3600000 Вт·с=3600000 Дж

    Потенциалдық энергия деп әр түрлі денелердің өзара орналасуы бойынша анықталатын энергияны айтады.

    Жоғары көтерілген дененің потенциалдық энергиясы сол дененің массасына және көтерілу биіктігіне тәуелді.

    Денелердің қозғалу салдарынан туындайтын энергия кинетикалық энергия деп аталады.

    Денелердің кинетикалық энергиясы сол денелердің массалары мен жылдамдықтарына тәуелді өзгереді.

    Дененің механикалық энергиясының өзгерісі атқарылған жұмыстың шамасына тең:

    Жаңа сабақты бекіту сұрақтары.

    Кім жылдам? Әдісі

    1.Қандай жағдайда дененің энергиясы бар деп айтуға болады?

    2.Энергия дегеніміз қандай шама?

    3.Жұмыс пен энергияның бірліктері қандай?

    4.Механикалық энергия деп нені айтамыз және оның қандай түрлері бар ?

    5.Дененің кинетикалық энергиясы қандай шамалармен өрнектеледі?

    6.Кинетикалық энергияны есептеу формуласы қандай?

    7.Сен тұрған жерде энергияның қандай түрі қолданыста ?

    8.Энергия деңгейлері айырымдарының физикалық мағынасы қандай?

    9.Сенің энергияң бар ма?

    10.Энергия жоқтан бар болмайды және ешқайда жоғалып кетпейді! - дегенді қалай түсінесің?


    Бекіту тапсырмалары - Топтық жұмыс

    5,3-жаттығу есептері

    1 – топ Механикалық энергия тобы

    №2

    Массасы 9,0г оқ винтовка ұңғысынан 800м/с жылдамдықпен шығады.Оның кинетикалық энергиясы қандай?

    №1 Теориялық зерттеу

    Резеңке мен ермексаздан жасалған шарлар үстелден еденге құлағанда,қандайқұбылыс болатынын байқаңдар.Олардың құлаған кезінде орын алатын энергияның түрленуін сипаттап жазыңдар.Бұл үдерістің айырмашылығын көрсетіңдер.

    2- топ Кинетикалық энергия тобы

    №3 Тарту күші 6*104 Н болатын мәшиненің жылдамдығы 2м/с –тан 8м/с-қа артады.Мәшиненің жалпы массасы 8 т.Мәшиненің кинетикалық энергиясының өзгерісін,тарту күшінің жұмысын және оның орын ауыстыру аралығын табыңдар.Үйкеліс есептелмейді.

    Теориялық зерттеу Сурет пен тақырыпты байланыстыру.

    3-топ Потенциалдық энергия тобы

    №4 Жүк көлігінің массасы жеңіл автомобильдің массасынан 18 есе артық .ал жүк көлігінің жылдамдығы жеңіл автомобильдің жылдамдығынан 6 есе кем.Олардың кинетикалық энергиясын салыстырыңдар.

    №2 Теориялық зерттеу

    Жер бетіндегі ұшу алаңында тұрған ұшақ қандай механикалық энергияны иеленеді.Ұшу алаңынан қозғалып,әуеге көтнрілер алдында қандай энергияны иеленеді?

    Жеке жұмыс «Блум таксономисы»


    1

    Білу

    Энергия дегеніміз не?



    2

    Түсіну

    Энергия түрлерін және формуласын жаз?



    3

    Қолдану

    Суретті түсіндір?





    4

    Талдау

    Патенциалдық және кинетикалық энергияны салыстыр?



    5

    Жинақтау

    5.3-ж. №1 Жалпы массасы 50 т реактивті ұшақты ұшқыш Жермен салыстырғанда 300м/с жылдамдықпен басқаоып келеді.Ұшақтың кенетикалық энергиясы қандай?


    6

    Бағалау

    Энергияны білу біздің күнделікті тұрмыста маңызы қандай?





    БББ кестесі

    Білгенім

    Білдім

    Білгім келеді









    Рефлексия: «Аргумент»

    Бугінгі сабақта менің көңіл –күйім болды ..................................,себебі....................................

    Сабақта мен ............................................. жұмыс жасадым, себебі................................................

    Сабақтағы мен үшін ........................................, себебі.......................................................................

    Үйге тапсырма §28. Электр заряды. Зарядтың беттік және көлемдік тығыздығы.

    Зарядтың сақталу заңы. Кулон заңы


    Үйге тапсырма §32 тақырыпты оқу

    Сұрақтарға жауап жазу .

    Энергияның түрленуіне мысалдар кетіріп эссе жазу.

    Оқушылар үй тапсырмасы бойынша сұрақтарға тез-тез жауап беріп белсене қатысып отырады








    Қара жәшік ішіндегі суреттер.















    Оқушылар жаңа тақырыпты меңгереді Оқушылар бекіту тапсырмаларын орындайды
















    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Итібай Нығмет
    01 Мамыр 2024
    221
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Қысқа мерзімді жоспар 4 тоқсан

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Қысқа мерзімді жоспар 4 тоқсан

    Материал туралы қысқаша түсінік
    7 сынып қысқа мерзімді жоспар
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Сабақтың тақырыбы: Энергия. Кинетикалық энергия. Потенциалдық энергия

    Білім беру ұйымының атауы


    Пәні:


    Бөлім:

    Энергия

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сынып: 7

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Энергия. Кинетикалық энергия. Потенциалдық энергия

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    7.2.3.2 – механикалық энергияның екі түрін ажырату;

    7.2.3.3 – кинетикалық энергия формуласын есептер шығаруда қолдану;

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар істей алады: Энергия түрлерін ажырата алады.

    Көптеген оқушылар істей алады: Кинетикалық және потенциалдық энергия түрлерінің теңдеулерін түрлендіре алады.

    Кейбір оқушылар істей алады: Кинетикалық энергия формуласын есептер шығаруда қолданады

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру

    Өзін-өзі тексеру


    Сабақтың басы

    10 минут


    Өткен білімді еске түсіру


















    Жаңа білім

    10 минут














    Бекіту

    10 минут


















    Кері байланыс

    Сабақтың соңы

    10 минут


    Ұйымдастыру кезеңі:

    Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

    Сабақ тақырыбын және оқу мақсатын таныстыру


    «Кім», «Қайда», «Қашан»? телебағдарламасындағы әуен ойналады.











    Мұғалім оқушылардың наза


    рын қара жәшікке аударады. Қара жәшіктегі затты анықтау үшін оқушыларға сұрақ қою..

    1. Жұмыс дегенді қалай түсінесіңдер?

    2. Күнделікті тұрмыста қандай жұмыстар атқарасыңдар?

    3. Жұмыс істеу үшін күштің қандай қажеті бар?

    4. Энергия дегенді қалай түсінесіңдер?

    5. Адам энергияны қайдан алады деп ойлайсыңдар?

    6. Энергияның қандай түрлерін білесіңдер?

    7.Жұмыс пен энергияның байланысын қандай мысалдар келтіріп көрсетуге болады?


    Жаңа сабақ

    ДЖИГСО әдісі бойынша 3 топқа бөліп теориялық материалды меңгереді.

    1 – топ Механикалық энергия тобы

    2- топ Кинетикалық энергия тобы

    3-топ Потенциалдық энергия тобы


    С ығылған серіппенің кері тебілу барысында денелер қозғалысқа келіп, жұмыс істеледі. Бұдан сығылған серіппенің жұмыс істеуге қабілетті екенін білеміз.

    Қ озғалыстағы денелердің істеген жұмысы сол денелердің массаларына тәуелді.



    Д ененің істеген жұмыс сол дененің жылдамдығына да тәуелді.

    Дененің жұмыс істеу қабілетін нақты көрсететін физикалық шама энергия деп аталады.

    Энергия бірлігі 1 Джоуль=ватт·секунд.

    Тұрмыста энергияның өлшем бірлігі ретінде

    1 киловатт·сағат=3600000 Вт·с=3600000 Дж

    Потенциалдық энергия деп әр түрлі денелердің өзара орналасуы бойынша анықталатын энергияны айтады.

    Жоғары көтерілген дененің потенциалдық энергиясы сол дененің массасына және көтерілу биіктігіне тәуелді.

    Денелердің қозғалу салдарынан туындайтын энергия кинетикалық энергия деп аталады.

    Денелердің кинетикалық энергиясы сол денелердің массалары мен жылдамдықтарына тәуелді өзгереді.

    Дененің механикалық энергиясының өзгерісі атқарылған жұмыстың шамасына тең:

    Жаңа сабақты бекіту сұрақтары.

    Кім жылдам? Әдісі

    1.Қандай жағдайда дененің энергиясы бар деп айтуға болады?

    2.Энергия дегеніміз қандай шама?

    3.Жұмыс пен энергияның бірліктері қандай?

    4.Механикалық энергия деп нені айтамыз және оның қандай түрлері бар ?

    5.Дененің кинетикалық энергиясы қандай шамалармен өрнектеледі?

    6.Кинетикалық энергияны есептеу формуласы қандай?

    7.Сен тұрған жерде энергияның қандай түрі қолданыста ?

    8.Энергия деңгейлері айырымдарының физикалық мағынасы қандай?

    9.Сенің энергияң бар ма?

    10.Энергия жоқтан бар болмайды және ешқайда жоғалып кетпейді! - дегенді қалай түсінесің?


    Бекіту тапсырмалары - Топтық жұмыс

    5,3-жаттығу есептері

    1 – топ Механикалық энергия тобы

    №2

    Массасы 9,0г оқ винтовка ұңғысынан 800м/с жылдамдықпен шығады.Оның кинетикалық энергиясы қандай?

    №1 Теориялық зерттеу

    Резеңке мен ермексаздан жасалған шарлар үстелден еденге құлағанда,қандайқұбылыс болатынын байқаңдар.Олардың құлаған кезінде орын алатын энергияның түрленуін сипаттап жазыңдар.Бұл үдерістің айырмашылығын көрсетіңдер.

    2- топ Кинетикалық энергия тобы

    №3 Тарту күші 6*104 Н болатын мәшиненің жылдамдығы 2м/с –тан 8м/с-қа артады.Мәшиненің жалпы массасы 8 т.Мәшиненің кинетикалық энергиясының өзгерісін,тарту күшінің жұмысын және оның орын ауыстыру аралығын табыңдар.Үйкеліс есептелмейді.

    Теориялық зерттеу Сурет пен тақырыпты байланыстыру.

    3-топ Потенциалдық энергия тобы

    №4 Жүк көлігінің массасы жеңіл автомобильдің массасынан 18 есе артық .ал жүк көлігінің жылдамдығы жеңіл автомобильдің жылдамдығынан 6 есе кем.Олардың кинетикалық энергиясын салыстырыңдар.

    №2 Теориялық зерттеу

    Жер бетіндегі ұшу алаңында тұрған ұшақ қандай механикалық энергияны иеленеді.Ұшу алаңынан қозғалып,әуеге көтнрілер алдында қандай энергияны иеленеді?

    Жеке жұмыс «Блум таксономисы»


    1

    Білу

    Энергия дегеніміз не?



    2

    Түсіну

    Энергия түрлерін және формуласын жаз?



    3

    Қолдану

    Суретті түсіндір?





    4

    Талдау

    Патенциалдық және кинетикалық энергияны салыстыр?



    5

    Жинақтау

    5.3-ж. №1 Жалпы массасы 50 т реактивті ұшақты ұшқыш Жермен салыстырғанда 300м/с жылдамдықпен басқаоып келеді.Ұшақтың кенетикалық энергиясы қандай?


    6

    Бағалау

    Энергияны білу біздің күнделікті тұрмыста маңызы қандай?





    БББ кестесі

    Білгенім

    Білдім

    Білгім келеді









    Рефлексия: «Аргумент»

    Бугінгі сабақта менің көңіл –күйім болды ..................................,себебі....................................

    Сабақта мен ............................................. жұмыс жасадым, себебі................................................

    Сабақтағы мен үшін ........................................, себебі.......................................................................

    Үйге тапсырма §28. Электр заряды. Зарядтың беттік және көлемдік тығыздығы.

    Зарядтың сақталу заңы. Кулон заңы


    Үйге тапсырма §32 тақырыпты оқу

    Сұрақтарға жауап жазу .

    Энергияның түрленуіне мысалдар кетіріп эссе жазу.

    Оқушылар үй тапсырмасы бойынша сұрақтарға тез-тез жауап беріп белсене қатысып отырады








    Қара жәшік ішіндегі суреттер.















    Оқушылар жаңа тақырыпты меңгереді Оқушылар бекіту тапсырмаларын орындайды
















    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Физика Сабақ жоспары 7 сынып
    01.05.2024
    221
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Итібай Нығмет
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации