Материалдар / қысқа мерзімді жоспар 5 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

қысқа мерзімді жоспар 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру. Жай бөлшектерді және аралас сандарды салыстыпу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Ақпан 2023
248
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады




Сабақ №44 Жай бөлшектерді ортақ

бөлімге келтіру. Жай бөлшектерді және аралас сандарды салыстыру

Мектеп: Успен МББК

Күні: 7.11.22х

Мұғалімнің аты-жөні: Байжұмашева Г. Х.

Сынып: 5

Қатысқан оқушы саны: 5

Қатыспаған оқушы саны: 0

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

5.1.2.16 жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру; жай бөлшектерді, аралас сандарды салыстыру;

Сабақтың мақсаты

Тақырып аясында берілген есептерді шығара алады, яғни теориялық алған білімін практикада қолдана алады.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

5 минут

Ұйымдастыру сәті.

Сұрақтар қою. Дұрыс бөлшек бұрыс бөлшек дегеніміз қандай бөлшектер. Мысалдар келтір. Бөлшек жазып оны оқы. Бөлшектің алымы қайсысы, бөлімі қайсысы.

Математикалық логикалық есептер беру арқылы «Миға шабуыл» Бөлімдері бірдей бөлшектірді салыстыруға мысалғ 10 кубиктітерді пайдаланып салыстыру.

Алымдары бірдей бөлшектерді салыстыруға мысал. Екі алманың біреуін екіге біреуін 4 ке бөлу. Салыстырып қорытындысын айту.

1 –тапсырма Кім жылам? Ойыны Жеке жұмыс

Математикалық логикалық есептер беру арқылы «Миға шабуыл» Бөлімдері бірдей бөлшектірді салыстыруға мысалғ 10 кубиктітерді пайдаланып салыстыру.

Алымдары бірдей бөлшектерді салыстыруға мысал. Екі алманың біреуін екіге біреуін 4 ке бөлу. Салыстырып қорытындысын айтуы

1 –тапсырма Кім жылам? Ойыны Жеке жұмыс

Дискрептор


Бөлшектерді оқи алады

1 балл

Бөлшектерді жаза алады.

1 балл

Дұрыс бқлшектерді айыра біледі

1 балл



Негізгі бөлім Тақырыпты ашу

10 минут



2-тапсырма «Көршіңмен бірге» әдісі Жұптық жұмыс



Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары.


Оқулықпен жұмыс. 399, 400, 401 есептерді шығару.


Бұрыс бөлшектерді ажырата алады.

1 балл

Бұрыс бөлшекті аралас сан түрінде жаза алады.

1 балл

Аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыра алады.

1 балл

Бөлімдері әртүрлі бөлшектерді ортақ бөлімге келтіре алады.

1 балл

Бөлімдері бірдей бөлшектерді салыстыра алады

1 балл

Алымдары бірдей бөлшектерді салыстыра алады.

1 балл


Топпен жұмыс

15 минут







3-тапсырма Бірге есептейік топтық жұмыс


406 есеп



Аралас сандарды салыстыра алаы.

1 балл


Жеке жұмыс

10 минут

Оқулықпен жұмыс, деңгейлік тапсырмаларды қолдану

А деңгейінің есептері № 399 , 400

В деңгейінің есептері № 409




Соңы

5 минут

Сабақты бекіту

Рефлексия Есептер беріп кім қаншалықты дұрыс шығарғанына байланысты жұлдызшалар жинау

Үйге тапсырма 403 есеп


« Пирамида»» әдісі


























Сабақ №45 Жай бөлшектерді ортақ

бөлімге келтіру. Жай бөлшектерді және аралас сандарды салыстыру

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 5 « ______»

Қатысқан оқушы саны:

Қатыспаған оқушы саны:

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

5.1.2.16

жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру; жай бөлшектерді, аралас сандарды салыстыру;

Сабақтың мақсаты

Тақырып аясында берілген есептерді шығара алады, яғни теориялық алған білімін практикада қолдана алады.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

5 минут


Ұйымдастыру сәті

Үй жұмысын тексеру

Математикалық логикалық есептер беру арқылы «Миға шабуыл»





Негізгі бөлім Тақырыпты ашу

10 минут










Топпен жұмыс

15 минут








Жеке жұмыс

10 минут

Оқулықпен жұмыс, деңгейлік тапсырмаларды қолдану


А деңгейінің есептері №

В деңгейінің есептері №

С деңгейінің есептері №




Соңы

5 минут

Сабақты бекіту

Рефлексия

«Жапонша бағалау» әдісі

Үйге тапсырма: (1. Алдамұратова Т.А., Байшоланов Е.С. Математика: Жалпы білім беретін мект. 5-сыныбына арн. / Т. Алдамұратова, Е. Байшоланов. 4-басылымы. - Алматы: Атамұра, 2015)№ , №


Жапонша бағалау» әдісі




Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Саралау іріктелген тапсырмалар, бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету жұмыстары.


Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау

Нұсқаулықпен жүргізіледі.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?



































Сабақ №46 Жай бөлшектерді ортақ

бөлімге келтіру. Жай бөлшектерді және аралас сандарды салыстыру

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 5 « ______»

Қатысқан оқушы саны:

Қатыспаған оқушы саны:

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

5.1.2.16

жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру; жай бөлшектерді, аралас сандарды салыстыру;

Сабақтың мақсаты

Тақырып аясында берілген есептерді шығара алады, яғни теориялық алған білімін практикада қолдана алады.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

5 минут

Ұйымдастыру сәті

Үй жұмысын тексеру

Математикалық логикалық есептер беру арқылы «Миға шабуыл»





Негізгі бөлім Тақырыпты ашу

10 минут











Топпен жұмыс

15 минут








Жеке жұмыс

10 минут

Оқулықпен жұмыс, деңгейлік тапсырмаларды қолдану

А деңгейінің есептері №

В деңгейінің есептері №

С деңгейінің есептері №




Соңы

5 минут

Сабақты бекіту

Рефлексия

«Жапонша бағалау» әдісі

Үйге тапсырма: (1. Алдамұратова Т.А., Байшоланов Е.С. Математика: Жалпы білім беретін мект. 5-сыныбына арн. / Т. Алдамұратова, Е. Байшоланов. 4-басылымы. - Алматы: Атамұра, 2015)№ , №






Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Саралау іріктелген тапсырмалар, бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету жұмыстары.


Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау

Нұсқаулықпен жүргізіледі.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!