Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
қысқа мерзімді жоспар 5 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
-
Сабақ №44 Жай бөлшектерді ортақ
бөлімге келтіру. Жай бөлшектерді және аралас сандарды салыстыру
Мектеп: Успен МББК
Күні: 7.11.22х
Мұғалімнің аты-жөні: Байжұмашева Г. Х.
Сынып: 5
Қатысқан оқушы саны: 5
Қатыспаған оқушы саны: 0
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
5.1.2.16 жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру; жай бөлшектерді, аралас сандарды салыстыру;
Сабақтың мақсаты
Тақырып аясында берілген есептерді шығара алады, яғни теориялық алған білімін практикада қолдана алады.
Сабақ барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Басы
5 минут
Ұйымдастыру сәті.
Сұрақтар қою. Дұрыс бөлшек бұрыс бөлшек дегеніміз қандай бөлшектер. Мысалдар келтір. Бөлшек жазып оны оқы. Бөлшектің алымы қайсысы, бөлімі қайсысы.
Математикалық логикалық есептер беру арқылы «Миға шабуыл» Бөлімдері бірдей бөлшектірді салыстыруға мысалғ 10 кубиктітерді пайдаланып салыстыру.
Алымдары бірдей бөлшектерді салыстыруға мысал. Екі алманың біреуін екіге біреуін 4 ке бөлу. Салыстырып қорытындысын айту.
1 –тапсырма Кім жылам? Ойыны Жеке жұмыс
Математикалық логикалық есептер беру арқылы «Миға шабуыл» Бөлімдері бірдей бөлшектірді салыстыруға мысалғ 10 кубиктітерді пайдаланып салыстыру.
Алымдары бірдей бөлшектерді салыстыруға мысал. Екі алманың біреуін екіге біреуін 4 ке бөлу. Салыстырып қорытындысын айтуы
1 –тапсырма Кім жылам? Ойыны Жеке жұмыс
Дискрептор
Бөлшектерді оқи алады
1 балл
Бөлшектерді жаза алады.
1 балл
Дұрыс бқлшектерді айыра біледі
1 балл
Негізгі бөлім Тақырыпты ашу
10 минут
2-тапсырма «Көршіңмен бірге» әдісі Жұптық жұмыс
Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары.
Оқулықпен жұмыс. 399, 400, 401 есептерді шығару.
Бұрыс бөлшектерді ажырата алады.
1 балл
Бұрыс бөлшекті аралас сан түрінде жаза алады.
1 балл
Аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыра алады.
1 балл
Бөлімдері әртүрлі бөлшектерді ортақ бөлімге келтіре алады.
1 балл
Бөлімдері бірдей бөлшектерді салыстыра алады
1 балл
Алымдары бірдей бөлшектерді салыстыра алады.
1 балл
Топпен жұмыс
15 минут
3-тапсырма Бірге есептейік топтық жұмыс
406 есеп
Аралас сандарды салыстыра алаы.
1 балл
Жеке жұмыс
10 минут
Оқулықпен жұмыс, деңгейлік тапсырмаларды қолдану
А деңгейінің есептері № 399 , 400
В деңгейінің есептері № 409
Соңы
5 минут
Сабақты бекіту
Рефлексия Есептер беріп кім қаншалықты дұрыс шығарғанына байланысты жұлдызшалар жинау
Үйге тапсырма 403 есеп
« Пирамида»» әдісі
-
Сабақ №45 Жай бөлшектерді ортақ
бөлімге келтіру. Жай бөлшектерді және аралас сандарды салыстыру
Мектеп:
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 5 « ______»
Қатысқан оқушы саны:
Қатыспаған оқушы саны:
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
5.1.2.16
жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру; жай бөлшектерді, аралас сандарды салыстыру;
Сабақтың мақсаты
Тақырып аясында берілген есептерді шығара алады, яғни теориялық алған білімін практикада қолдана алады.
Сабақ барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Басы
5 минут
Ұйымдастыру сәті
Үй жұмысын тексеру
Математикалық логикалық есептер беру арқылы «Миға шабуыл»
Негізгі бөлім Тақырыпты ашу
10 минут
Топпен жұмыс
15 минут
Жеке жұмыс
10 минут
Оқулықпен жұмыс, деңгейлік тапсырмаларды қолдану
А деңгейінің есептері №
В деңгейінің есептері №
С деңгейінің есептері №
Соңы
5 минут
Сабақты бекіту
Рефлексия
«Жапонша бағалау» әдісі
Үйге тапсырма: (1. Алдамұратова Т.А., Байшоланов Е.С. Математика: Жалпы білім беретін мект. 5-сыныбына арн. / Т. Алдамұратова, Е. Байшоланов. 4-басылымы. - Алматы: Атамұра, 2015)№ , №
Жапонша бағалау» әдісі
-
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Саралау іріктелген тапсырмалар, бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету жұмыстары.
Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау
Нұсқаулықпен жүргізіледі.
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
-
Сабақ №46 Жай бөлшектерді ортақ
бөлімге келтіру. Жай бөлшектерді және аралас сандарды салыстыру
Мектеп:
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 5 « ______»
Қатысқан оқушы саны:
Қатыспаған оқушы саны:
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
5.1.2.16
жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру; жай бөлшектерді, аралас сандарды салыстыру;
Сабақтың мақсаты
Тақырып аясында берілген есептерді шығара алады, яғни теориялық алған білімін практикада қолдана алады.
Сабақ барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Басы
5 минут
Ұйымдастыру сәті
Үй жұмысын тексеру
Математикалық логикалық есептер беру арқылы «Миға шабуыл»
Негізгі бөлім Тақырыпты ашу
10 минут
Топпен жұмыс
15 минут
Жеке жұмыс
10 минут
Оқулықпен жұмыс, деңгейлік тапсырмаларды қолдану
А деңгейінің есептері №
В деңгейінің есептері №
С деңгейінің есептері №
Соңы
5 минут
Сабақты бекіту
Рефлексия
«Жапонша бағалау» әдісі
Үйге тапсырма: (1. Алдамұратова Т.А., Байшоланов Е.С. Математика: Жалпы білім беретін мект. 5-сыныбына арн. / Т. Алдамұратова, Е. Байшоланов. 4-басылымы. - Алматы: Атамұра, 2015)№ , №
-
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Саралау іріктелген тапсырмалар, бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету жұмыстары.
Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау
Нұсқаулықпен жүргізіледі.
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңізАшық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап табыс табыңыз!Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз. (kaspi Gold, Halyk bank)Ресми байқаулар тізіміРеспубликалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!Материал іздеуСіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған- Жүктелуде...
- Жүктелуде...
- Жүктелуде...
Ұқсас материалдарДайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалғанСертификатталған тренер жасаған01.01.202317 86313 694ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.Барлық пәндерБарлық материалдарБарлық сыныптарАттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймызАттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесізӨткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасадыТолығырақ