Материалдар / Қысқа мерзімді жоспар: 8 сынып биология. Жүрек -қан тамырлар жүйесінің аурулары.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қысқа мерзімді жоспар: 8 сынып биология. Жүрек -қан тамырлар жүйесінің аурулары.

Материал туралы қысқаша түсінік
Биология пәнінің мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Желтоқсан 2020
1026
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 8.1.3.12


Күні:2020ж.

Мұғалімнің аты-жөні: Кажмағанбетова Б.Т.

Сынып: 8

Қатысқандар:

Қатыспағандар: -

Сабақтың тақырыбы

Жүрек -қан тамырлар жүйесінің аурулары.


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

8.1.3.12 Жүрек-қан тамырлар жүйесі ауруларының себептері мен ауру белгілерін сипаттау

Сабақтың

мақсаты


1.Жүрек - қан тамырлар жүйесі ауруларының себептерін анықтау және белгілерін сипаттау;

2. Жүрек –қан тамырлар жүйесі ауруларын қауіпті деңгейлері бойынша жүйелеу.

3. Салауатты өмір салтын ұстанып, жүрек- қан тамырлары ауруларының алдын-алуға баға беру.

Бағалау критерийі


1.Жүрек - қан тамырлар жүйесі ауруларының себептерін анықтайды және белгілерін сипаттайды.

2. Жүрек –қан тамырлар жүйесі ауруларын қауіпті деңгейлері бойынша жүйелейді.

3. Салауатты өмір салтын ұстанып, жүрек- қан тамырлары ауруларының алдын-алуға баға береді.

Тілдік

мақсаттар


Пәнге қатысты лексика мен терминология

Гипотония, гипертония, инсульт, инфаркт миокард, жүректің ишемиялық ауруы, атреосклероз, тромбоз, тахикардия.

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер

Жүректің ишемиялық ауруы/орақ пішінді эритроцит анемиясы/

гемофилия себептері …екі қанайналым шеңбері артықшылығы … болып табылады.жоғары (қан қысымы), үлкен (қан ағыны)анағұрлым тиімді …


Құндылықтарға

баулу

Саламатты Қазақстан –болашақ үрпаққа салауатты өмір салтын ұстануды насихаттау

Пəнаралық

байланыс

Қазақ әдебиеті. 7- сынып, Материктер мен мұхиттар географиясы-7 сынып

Алдыңғы білім


Дене жаттығуларының жүрек жұмысына әсері туралы біледі.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар


Сабақ басы


3 минут
















2 минут

Сәлемдесу, ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. «Жүректерден жүректерге» әдісі.

Оқушыларға жүрек пішінді түрлі- түсті стикерлер тарқатылады. Шеңбер бойына тұрып, осы стикерлерді қасындағы жұбына бүгінгі сабаққа/ күнге арналған ыстық лебізін, тілегін білдіреді.

«Ой қозғау» әдісі

Оқушыларға М. Мақатаевтың «Емханада» өлеңін оқытып және «Жүрек ауруларының ең қауіптісі-инфаркт» тақырыбындағы бейне фильм көрсету. Өлең мен бейнефильмнің қандай аурулармен байланыстылығын сұрай отырып, жаңа сабақ мақсатын таныстыру.

Мұғалім сұрақтары:

- Жүрек- қан тамырлары жүйесіне қандай мүшелер жатады?

- Жүрек – қан тамырлары жүйесінің қандай ауруларын білесіңдер?

(Сұрақтар қосуға болады)

Мұғалім оқушыларға оқу мақсаты мен бағалау критерийлерімен таныстырады.

8.1.3.12 Жүрек-қан тамырлар жүйесі ауруларының себептері мен ауру белгілерін сипаттау


Түрлі- түсті стикерлер






Қосымша 1



Ссылка










Сабақтың ортасы



5 минут





5 минут












5 минут



































































10 минут

Топтық жұмыс.

Әр топ берілген мәліметтермен танысып, тапсырмаларды жинақтап, сараптап басқа топтарға тақырыптың өзекті иедеясын А4 форматына түсіреді.

1-топ: «Буклет» әдісі

«Жүрек - қан тамырлар жүйесі ауруларының себептері» маңыздыларын А4 форматына түсіріп, қалған топтарға таныстыру;

2-топ: «Топтастыру» әдісі

Алдарындағы дерек көздерін пайдалана отырып,

«Жүрек - қан тамырлар жүйесі ауруларының белгілері» тақырыбының негізгі идеяларын А4 форматына түсіріп, сыныптың алдында қорғау.

Shape2 Shape1

Shape3

Shape5 Shape4

Shape7 Shape6


3-топ: «Фишбоун» Жүрек –қан тамырлар жүйесі ауруларын қауіпті деңгейлері бойынша жүйелейді.


Бағалау критерилері

Дискрипторлар

  • Жүрек - қан тамырлар жүйесі ауруларының себептерін анықтайды және белгілерін сипаттайды

  • Жүрек –қан тамырлар жүйесі ауруларын қауіпті деңгейлері бойынша жүйелейді

  • Салауатты өмір салтын ұстанып, жүрек- қан тамырлары ауруларының алдын-алуға баға беру.

  • Жүрек – қан тамырлар жүйесі ауырларының түрлеріне сай сипаттама береді;

  • Пайда болу себептерін жазады;;

  • Жүрек –қан тамырлар жүйесі ауруларына әсер ететін зиянды заттарды түсіндіреді және қауіпті деңгейлері бойынша жүйелейді;

  • Жүрек- қан тамырлары ауруларының алдын-алу шаралары туралы өз тұжырымдарын айтады.

Саралау: Оқушылардың тақырыпты теориялық тұрғыдан жеңіл меңгеруі үшін және негізгі ойды толық түсінуін қолдау мақсатында келесі әдіс-тәсілдерді беремін.

1 топ- «Буклет» әдісі

2 топ- «Топтастыру» әдісі

3 топ- «Фишбоун» әдісі

1 топ оқушылары жүрек - қан тамырлар жүйесі ауруларының себептерін маңыздылығына қарай орналастыра отырып баяндайды.

-Оқушылардың тақырыпты теориялық тұрғыдан меңгеруі үшін жүрек - қан тамырлар жүйесі ауруларын сипаттайтын суреттер топтамасын, ал қарқыны жоғары оқушыларға жүрек - қан тамырлар жүйесі ауруларының себептері көрсетілген кесте беріледі. (қарайтын биология кабинетіндегі макеттер не кесте болса)

2 топ оқушылары «Жүрек - қан тамырлар жүйесі ауруларының белгілері» А4 форматына түсіре отырып, ауру белгілеріне сипаттама береді.

Қолдауды көп қажет ететін оқушыларға жүрек - қан тамырлар жүйесі ауруларының белгілері туралы кесте беріледі

3 топ оқушылары жүрек –қан тамырлар жүйесі ауруларын қауіпті деңгейлері бойынша жүйелейді.

ҚБ : «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі арқылы, оқушылар бірін - бірі бағалайды

Жұптық жұмыс. «Дәрігер (кардиолог)- емделуші (пациент)» рөлдік ойын.

Партада дәрігер және емделушіге арналған қима қағаз ұсынылады. Бір оқушы кардиолог, екінші оқушы емделуші рөлінде болады. Жұп «Жүрек және қантамырлар ауру» түрлерін талқылайды:

  • жүректің ишемиялық ауру

  • орақ пішінді эритроцит анемиясы

  • гемофилия

Емделуші мақсаты: аталған 3 ауру белгілерін сипаттап, шағымдану.

Дәрігер мақсаты: осы аталған аурулардың пайда болу себебін, емдеу жолдарын, алдын алу шарасын ұсыну.

Бағалау критерилері

Дискрипторлар

  • Жүрек - қан тамырлар жүйесі ауруларының себептерін анықтайды және белгілерін сипаттайды

  • Жүрек –қан тамырлар жүйесі ауруларын қауіпті деңгейлері бойынша жүйелейді

  • Салауатты өмір салтын ұстанып, жүрек- қан тамырлары ауруларының алдын-алуға баға беру.

  • Жүрек – қан тамырлар жүйесі ауырларының түрлеріне сай сипаттама береді;

  • Пайда болу себептерін жазады;;

  • Жүрек –қан тамырлар жүйесі ауруларына әсер ететін зиянды заттарды түсіндіреді және қауіпті деңгейлері бойынша жүйелейді;

  • Жүрек- қан тамырлары ауруларының алдын-алу шаралары туралы өз тұжырымдарын айтады.


ҚБ : «Медаль және миссия» әдісі арқылы ,оқушылар бірін - бірі бағалайды.

Бағалау. Қалыптастырушы бағалау жұмысы. «Жүрек – қантамырлары жүйесінің аурулары» кестесін толтыру. Оқушылар парақтарын бір-бірімен ауыстырып, өзара тексеріп, бағалайды. Кестенің әрбір ұяшығы 1 балмен есептеледі.

Жүрек – қантамырлар жүйесінің аурулары

Пайда болу себептері

Ауру белгілеріне сипаттама беріңіз

Гипертония



Инфаркт



Тахикардия



Ишемиялық ауру



Инсульт





Оқулық

Презентация




Қосымша 2















Қосымша 3









































770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!