Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қысқа мерзімді жоспар: 8 сынып биология. Жүрек -қан тамырлар жүйесінің аурулары.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 8.1.3.12 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Мұғалімнің аты-жөні: Кажмағанбетова Б.Т. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 8 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: - |
||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Жүрек -қан тамырлар жүйесінің аурулары. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
8.1.3.12 Жүрек-қан тамырлар жүйесі ауруларының себептері мен ауру белгілерін сипаттау |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
1.Жүрек - қан тамырлар жүйесі ауруларының себептерін анықтау және белгілерін сипаттау; 2. Жүрек –қан тамырлар жүйесі ауруларын қауіпті деңгейлері бойынша жүйелеу. 3. Салауатты өмір салтын ұстанып, жүрек- қан тамырлары ауруларының алдын-алуға баға беру. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
1.Жүрек - қан тамырлар жүйесі ауруларының себептерін анықтайды және белгілерін сипаттайды. 2. Жүрек –қан тамырлар жүйесі ауруларын қауіпті деңгейлері бойынша жүйелейді. 3. Салауатты өмір салтын ұстанып, жүрек- қан тамырлары ауруларының алдын-алуға баға береді. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Пәнге қатысты лексика мен терминология Гипотония, гипертония, инсульт, инфаркт миокард, жүректің ишемиялық ауруы, атреосклероз, тромбоз, тахикардия. Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер Жүректің ишемиялық ауруы/орақ пішінді эритроцит анемиясы/ гемофилия себептері …екі қанайналым шеңбері артықшылығы … болып табылады.жоғары (қан қысымы), үлкен (қан ағыны)анағұрлым тиімді … |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Саламатты Қазақстан –болашақ үрпаққа салауатты өмір салтын ұстануды насихаттау |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Пəнаралық байланыс |
Қазақ әдебиеті. 7- сынып, Материктер мен мұхиттар географиясы-7 сынып |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
Дене жаттығуларының жүрек жұмысына әсері туралы біледі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ басы 3 минут 2 минут |
Сәлемдесу, ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. «Жүректерден жүректерге» әдісі. Оқушыларға жүрек пішінді түрлі- түсті стикерлер тарқатылады. Шеңбер бойына тұрып, осы стикерлерді қасындағы жұбына бүгінгі сабаққа/ күнге арналған ыстық лебізін, тілегін білдіреді. «Ой қозғау» әдісі Оқушыларға М. Мақатаевтың «Емханада» өлеңін оқытып және «Жүрек ауруларының ең қауіптісі-инфаркт» тақырыбындағы бейне фильм көрсету. Өлең мен бейнефильмнің қандай аурулармен байланыстылығын сұрай отырып, жаңа сабақ мақсатын таныстыру. Мұғалім сұрақтары: - Жүрек- қан тамырлары жүйесіне қандай мүшелер жатады? - Жүрек – қан тамырлары жүйесінің қандай ауруларын білесіңдер? (Сұрақтар қосуға болады) Мұғалім оқушыларға оқу мақсаты мен бағалау критерийлерімен таныстырады. 8.1.3.12 Жүрек-қан тамырлар жүйесі ауруларының себептері мен ауру белгілерін сипаттау |
Түрлі- түсті стикерлер Қосымша 1 Ссылка
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 5 минут 5 минут 5 минут 10 минут |
Топтық жұмыс. Әр топ берілген мәліметтермен танысып, тапсырмаларды жинақтап, сараптап басқа топтарға тақырыптың өзекті иедеясын А4 форматына түсіреді. 1-топ: «Буклет» әдісі «Жүрек - қан тамырлар жүйесі ауруларының себептері» маңыздыларын А4 форматына түсіріп, қалған топтарға таныстыру; 2-топ: «Топтастыру» әдісі Алдарындағы дерек көздерін пайдалана отырып, «Жүрек - қан тамырлар жүйесі ауруларының белгілері» тақырыбының негізгі идеяларын А4 форматына түсіріп, сыныптың алдында қорғау.
3-топ: «Фишбоун» Жүрек –қан тамырлар жүйесі ауруларын қауіпті деңгейлері бойынша жүйелейді.
Саралау: Оқушылардың тақырыпты теориялық тұрғыдан жеңіл меңгеруі үшін және негізгі ойды толық түсінуін қолдау мақсатында келесі әдіс-тәсілдерді беремін. 1 топ- «Буклет» әдісі 2 топ- «Топтастыру» әдісі 3 топ- «Фишбоун» әдісі 1 топ оқушылары жүрек - қан тамырлар жүйесі ауруларының себептерін маңыздылығына қарай орналастыра отырып баяндайды. -Оқушылардың тақырыпты теориялық тұрғыдан меңгеруі үшін жүрек - қан тамырлар жүйесі ауруларын сипаттайтын суреттер топтамасын, ал қарқыны жоғары оқушыларға жүрек - қан тамырлар жүйесі ауруларының себептері көрсетілген кесте беріледі. (қарайтын биология кабинетіндегі макеттер не кесте болса) 2 топ оқушылары «Жүрек - қан тамырлар жүйесі ауруларының белгілері» А4 форматына түсіре отырып, ауру белгілеріне сипаттама береді. Қолдауды көп қажет ететін оқушыларға жүрек - қан тамырлар жүйесі ауруларының белгілері туралы кесте беріледі 3 топ оқушылары жүрек –қан тамырлар жүйесі ауруларын қауіпті деңгейлері бойынша жүйелейді. ҚБ : «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі арқылы, оқушылар бірін - бірі бағалайды Жұптық жұмыс. «Дәрігер (кардиолог)- емделуші (пациент)» рөлдік ойын. Партада дәрігер және емделушіге арналған қима қағаз ұсынылады. Бір оқушы кардиолог, екінші оқушы емделуші рөлінде болады. Жұп «Жүрек және қантамырлар ауру» түрлерін талқылайды:
Емделуші мақсаты: аталған 3 ауру белгілерін сипаттап, шағымдану. Дәрігер мақсаты: осы аталған аурулардың пайда болу себебін, емдеу жолдарын, алдын алу шарасын ұсыну.
ҚБ : «Медаль және миссия» әдісі арқылы ,оқушылар бірін - бірі бағалайды. Бағалау. Қалыптастырушы бағалау жұмысы. «Жүрек – қантамырлары жүйесінің аурулары» кестесін толтыру. Оқушылар парақтарын бір-бірімен ауыстырып, өзара тексеріп, бағалайды. Кестенің әрбір ұяшығы 1 балмен есептеледі.
|
Оқулық Презентация Қосымша 2 Қосымша 3 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |