Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / Қысқа мерзімді жоспар 8 сынып.Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың ас қорыту жүйелері.
Сабақтың
тақырыбы: Омыртқасыз және омыртқалы
жануарлардың ас қорыту жүйелері.
Осы сабақта қол жеткізетін
оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына
сілтеме)
8.1.2.1Омыртқасыздар мен күйіс қайыратын малдар және адамның ас
қорыту жүйесінің құрылысын салыстыру
Сабақтың
мақсаты
-Омыртқасыздар (жауынқұрт) мен
күйіс қайыратын малдар (сиыр) және адамның ас қорыту жүйесінің
құрылысын салыстыру
-Жануарлардың асқорыту
жүйелеріндегі ерекшеліктерді анықтау
Бағалау
критерийі
-Омыртқасыздар
(жауынқұрт), күйіс қайыратын малдар (сиыр) және адамның ас қорыту
жүйесінің құрылысын
салыстырады.
-Жауын құрты, сиыр мен адамның
асқорыту жүйелерінің әртүрлі болуының себептерін түсіндіре
алады.
Тілдік
мақсаттар
Оқушылар
қолданады:Асқорыту мүшелерін атайды,
олардың жануарлар ағзасында және адам ағзасындағы орналасуын
сабақтас тіркестерді пайдаланып сипаттайды және ас қорыту жүйесін
көрсететін сызбаны дұрыс құрастырутуралы ауызша
түсіндіреді.
Пәнге қатысты
терминдер мен негізгі сөз тіркестері:Тазқарын, қарын, жемсау,
ұлтабар, жұмыршақ, қатпаршақ, аш ішек, тоқ ішек, тік ішек,
жұтқыншақ, өңеш.
Талқылауға арналған
тармақтар:
Жауын құрты асқорыту
жүйесінің ерекшелігі ....... болып табылады. Күйіс қайыратын
жануарлардың асқорыту жүйесіндегі ......, ал адамда ........
болады.
Адамның асқазанынан
кейін ас ........., ал жануарда қатпаршақтан кейін .......
түседі.
Лексика және
терминология:
русский
english
қазақша
Желудок
Stomach
Асқазан
Пищевод
Esophagus
Өнеш
Кишечник
Intestines
Ішек
Печень
Liver
Бауыр
Слюнные
железы
Salivary
glands
Сілекей
безі
Глотка
Pharynx
Кенірдек
Анальное
отверстие
Anal
opening
Анал
тесігі
Құндылықтарға
баулу
«Зайырлы қоғам және
жоғары руханият» құндылығына сәйкес адам денсаулығын сақтау
жолдарын ұғынады.
Топтық және жұптық
жұмыс кезінде ортақ іс атқаруда ынтымақтастықта бола білу, өз
оқуына жауапкершілікпен қарау, сынға алу, ортақ істі бірлесіп
жүзеге асыру құндылықтары
дамытылады.
Жеке жұмыстануда
өзін-өзі реттеу арқылы жауапкершілікті сезініп,өз бетімен
жұмыстану, өз ойын толық жеткізу дағдысы
дамиды.
Пәнаралық
байланыс
Асқорыту мүшелерінде жүрілетін
процесстер арқылы химия пәнімен
байланысады,ағылшын.
Алдыңғы
білім
Тірі ағзаларға тән ортақ
қасиеттері- 6 сынып; қоректену типтері, органикалық заттар -7
сынып.
Сабақ
барысы
Сабақтың жоспарланған
кезеңі
Сабақтағы жоспарланған
жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың
басы
5 мин
Сәлемдесу,
оқушыларды түгендеу.
Сыныпта
көңілді, достық атмосфера құру мақсатымен «Clock bodies» белсенді
ойыны ойнатылады.
Өткен сабақты қайталау.
«Миналы алқап» әдісі
Мақсаты: оқушылар өткен
тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.
С:Жұмыс
қарқыны және нәтиже,диалог
ҚБ:Мұғалімнің ауызша
бағалауы.Оқушыларды ынталандыру мақсатында,түрлі қолпаштау сөздері
айтылады.
Оқушыларды түрлі түсті
жетондар арқылы топқа бөлу. Жетондарда 1,2,3 сандары жазылған. 3
топқа бөлінеді.
«Миға шабуыл»
әдісі
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын
анықтау үшін әртүрлі суреттер таратылады.
1,2
қосымша
Сабақтың
ортасы
12
мин
10мин
3 мин
8 мин
Тапсырма№1 «Суреттер
сөйлейді»Оқушылар әр түрлі ағзалардың
асқорыту жүйелерін зерттейді. Бұл тапсырма арқылы оқушылар асқорыту
жүйелерінің түрлерімен, олардың ерекшеліктерімен
танысады.
Топтық
жұмыс:
1
топ
- жауынқұрттың ас қорыту
жүйесін талдайды
-ас қорыту жүйесінің мүшелерін
атап көрсетеді
2
топ
-күйіс қайыратын
малдардыңас қорыту жүйесін
талдайды
-ас қорыту жүйесінің мүшелерін
атап көрсетеді
3
топ
- адамның ас қорыту жүйесін
талдайды
-ас қорыту жүйесінің мүшелерін
атап көрсетеді
Дескрипторы
- асқорыту жүйесінде
орналасқан мүшелерді атайды;
-әр мүшеде жүрілетін
процессті атайды;
- мүшенің құрылыс
ерекшеліктерінің жануардың қорек түрімен байланысын
түсіндіреді.
Скаффолдинг:топтардың жұмысын бағыттап
және реттеу, ғаламтор ресурстарын
пайдалану
С:Қарым-қатынас
формалары
ҚБ:«Мадақтау»әдісі.Жарайсың!Керемет!Өте
жақсы орындалған!
Тапсырма№2 «Пәндік
модельдеу»
Оқушыларға асқорыту
жүйелерін салыстыру үшін үш түрлі ағзаның асқорыту жүйелерін
үлгілеу тапсырмасы
ұсынылады.
Моделдеу
жолдары:
Дескрипторы
-жауынқұрты/сиыр/адамның ас қорыту
жүйесініңорналасу реттілігін
біледі
-үш түрлі ағзаның ас
қорыту жүйелерінің әр түрлі
болу
себептерін
түсіндіреді
С:Ресурс немесе мәтін,оқушыға
қолдау,қарым-қатынас,диалог.
ҚБ:«Бағдаршам» әдісі арқылы топта
өзара бір-бірін бағалайды.
Тапсырма№3
«Терминдермен жұмыс» Бинго
әдісі
Жеке
жұмыс:
русский
english
қазақша
Stomach
Асқазан
Esophagus
Өнеш
Intestines
Ішек
Liver
Бауыр
Salivary
glands
Сілекей
безі
Pharynx
Кенірдек
Anal
opening
Анал
тесігі
С:Сабақтағы жылдамдық
(темп).
ҚБ:«Отшашу»
әдісі арқылы барлық оқушылар қол шапалақтап бірін-бірі
бағалайды.
Дескрипторы:
-ас қорыту жүйесінің
терминдерін үш тілде
біледі
Тапсырма№4 Венн
диаграмма
Жұптық
жұмыс:
Күйіс қай
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз