Материалдар / Қысқа мерзімді жоспар 8 сынып.Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың ас қорыту жүйелері.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қысқа мерзімді жоспар 8 сынып.Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың ас қорыту жүйелері.

Материал туралы қысқаша түсінік
Биология пәні мұғалімдері үшін қажет.Сабақты қызықты, бірнеше әдіс-тәілдер арқылы өткізуге мүмкіндігі көп.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Қаңтар 2021
1442
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлім/бөлімшесі: 8.1D Қоректену

Күні:

Сынып: 8

Мектеп: Жаңақала мектеп-гимназиясы

Мұғалімнің аты-жөні: Зинешева Назерке Сағындыққызы

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы: Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың ас қорыту жүйелері.

Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.1.2.1 Омыртқасыздар мен күйіс қайыратын малдар және адамның ас қорыту жүйесінің құрылысын салыстыру

Сабақтың мақсаты

- Омыртқасыздар (жауынқұрт) мен күйіс қайыратын малдар (сиыр) және адамның ас қорыту жүйесінің құрылысын салыстыру

-Жануарлардың асқорыту жүйелеріндегі ерекшеліктерді анықтау

Бағалау критерийі

-Омыртқасыздар (жауынқұрт), күйіс қайыратын малдар (сиыр) және адамның ас қорыту жүйесінің құрылысын салыстырады.

-Жауын құрты, сиыр мен адамның асқорыту жүйелерінің әртүрлі болуының себептерін түсіндіре алады.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар қолданады: Асқорыту мүшелерін атайды, олардың жануарлар ағзасында және адам ағзасындағы орналасуын сабақтас тіркестерді пайдаланып сипаттайды және ас қорыту жүйесін көрсететін сызбаны дұрыс құрастыру туралы ауызша түсіндіреді.

Пәнге қатысты терминдер мен негізгі сөз тіркестері: Тазқарын, қарын, жемсау, ұлтабар, жұмыршақ, қатпаршақ, аш ішек, тоқ ішек, тік ішек, жұтқыншақ, өңеш.

Талқылауға арналған тармақтар:

Жауын құрты асқорыту жүйесінің ерекшелігі ....... болып табылады. Күйіс қайыратын жануарлардың асқорыту жүйесіндегі ......, ал адамда ........ болады.

Адамның асқазанынан кейін ас ........., ал жануарда қатпаршақтан кейін ....... түседі.

Лексика және терминология:

русский

english

қазақша

Желудок

Stomach

Асқазан

Пищевод

Esophagus

Өнеш

Кишечник

Intestines

Ішек

Печень

Liver

Бауыр

Слюнные железы

Salivary glands

Сілекей безі

Глотка

Pharynx

Кенірдек

Анальное отверстие

Anal opening

Анал тесігі


Құндылықтарға баулу

«Зайырлы қоғам және жоғары руханият» құндылығына сәйкес адам денсаулығын сақтау жолдарын ұғынады.

Топтық және жұптық жұмыс кезінде ортақ іс атқаруда ынтымақтастықта бола білу, өз оқуына жауапкершілікпен қарау, сынға алу, ортақ істі бірлесіп жүзеге асыру құндылықтары дамытылады.

Жеке жұмыстануда өзін-өзі реттеу арқылы жауапкершілікті сезініп,өз бетімен жұмыстану, өз ойын толық жеткізу дағдысы дамиды.

Пәнаралық байланыс

Асқорыту мүшелерінде жүрілетін процесстер арқылы химия пәнімен байланысады,ағылшын.

Алдыңғы білім

Тірі ағзаларға тән ортақ қасиеттері- 6 сынып; қоректену типтері, органикалық заттар -7 сынып.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңі


Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин





Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.

  • Сыныпта көңілді, достық атмосфера құру мақсатымен «Clock bodies» белсенді ойыны ойнатылады.

Өткен сабақты қайталау. «Миналы алқап» әдісі

Мақсаты: оқушылар өткен тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.

С: Жұмыс қарқыны және нәтиже,диалог

ҚБ: Мұғалімнің ауызша бағалауы.Оқушыларды ынталандыру мақсатында,түрлі қолпаштау сөздері айтылады.


Оқушыларды түрлі түсті жетондар арқылы топқа бөлу. Жетондарда 1,2,3 сандары жазылған. 3 топқа бөлінеді.



«Миға шабуыл» әдісі

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау үшін әртүрлі суреттер таратылады.


1,2 қосымша

Сабақтың ортасы

12 мин















































10мин

















3 мин

















8 мин




Тапсырма 1 «Суреттер сөйлейді» Оқушылар әр түрлі ағзалардың асқорыту жүйелерін зерттейді. Бұл тапсырма арқылы оқушылар асқорыту жүйелерінің түрлерімен, олардың ерекшеліктерімен танысады.

Топтық жұмыс:

1 топ

- жауынқұрттың ас қорыту жүйесін талдайды

-ас қорыту жүйесінің мүшелерін атап көрсетеді

2 топ

- күйіс қайыратын малдардың ас қорыту жүйесін талдайды

-ас қорыту жүйесінің мүшелерін атап көрсетеді

3 топ

- адамның ас қорыту жүйесін талдайды

-ас қорыту жүйесінің мүшелерін атап көрсетеді


Дескрипторы

- асқорыту жүйесінде орналасқан мүшелерді атайды;

-әр мүшеде жүрілетін процессті атайды;

- мүшенің құрылыс ерекшеліктерінің жануардың қорек түрімен байланысын түсіндіреді.

Скаффолдинг: топтардың жұмысын бағыттап және реттеу, ғаламтор ресурстарын пайдалану

С: Қарым-қатынас формалары

ҚБ: «Мадақтау» әдісі.Жарайсың!Керемет!Өте жақсы орындалған!

Тапсырма 2 «Пәндік модельдеу»

Оқушыларға асқорыту жүйелерін салыстыру үшін үш түрлі ағзаның асқорыту жүйелерін үлгілеу тапсырмасы ұсынылады.

Моделдеу жолдары:

Дескрипторы

- жауынқұрты/сиыр/адамның ас қорыту жүйесінің орналасу реттілігін біледі

-үш түрлі ағзаның ас қорыту жүйелерінің әр түрлі болу

себептерін түсіндіреді

С: Ресурс немесе мәтін,оқушыға қолдау,қарым-қатынас,диалог.

ҚБ: «Бағдаршам» әдісі арқылы топта өзара бір-бірін бағалайды.

Тапсырма 3 «Терминдермен жұмыс» Бинго әдісі

Жеке жұмыс:

русский

english

қазақша


Stomach

Асқазан


Esophagus

Өнеш


Intestines

Ішек


Liver

Бауыр


Salivary glands

Сілекей безі


Pharynx

Кенірдек


Anal opening

Анал тесігі


С: Сабақтағы жылдамдық (темп).

ҚБ: «Отшашу» әдісі арқылы барлық оқушылар қол шапалақтап бірін-бірі бағалайды.

Дескрипторы:

-ас қорыту жүйесінің терминдерін үш тілде біледі

Тапсырма 4 Венн диаграмма

Жұптық жұмыс:

Күйіс қай

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!