Қысқа мерзімді жоспар 9 сынып.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қысқа мерзімді жоспар 9 сынып.

Материал туралы қысқаша түсінік
Паскаль тілінің функциялары. Паскаль тілінің өрнектері. Практикалық жұмыс.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Информатика пәнінен қысқа мерзімді жоспар. -сынып.

Апта:

Күні:

Пәні

Информатика

Мұғалім аты-жөні

Қасымбекова Г.М.

Қарасай ауылы

20 АОМ

- «а,ә» - сыныптары

Оқу-ісінің меңгерушісі


________ОраздыбаевИ.Қ.

Сабақтың тақырыбы:

Сілтеме:

  • -сынып оқулығы;

  • Стендтер.

Сабақтың мақсаты:


Білімділік мәні:



Дамытушылық мәні:

Практикалық дағдыларын дамыту,өз бетінше жұмыс жасауда білімдерін пайдалана білуге, пәнге деген қызығушылығын қалыптастыру.

Тәрбиелік мәні:

Ұқыптылыққа, ізденімпаздыққа, шығармашылыққа тәрбиелеу

Бағалау критериясы:

  • Компьютермен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік ережелерін сақтайды




Түйінді идеялар:

  • Жұмыс істеу алдындағы қауіпсіздік ережелері



Сабақтың түрі:

Жаңа сабақ

Әдіс-тәсілдері:

АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту

Пәнаралық байланыс:

Ағылшын, орыс тілдері.

Ұйымдастыру кезеңі (2 мин.)

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

  1. Сәлемдесу.

  2. Ұйымдастыру.

  3. Топқа бөлу.

  4. Сабақ барысымен таныстыру.

  5. Бағалау парағын таныстыру.

  6. Балалардың назарын сабаққа шоғырландыру

  • Сәлемдесу

  • Өздерін ретке келтіру

  • Топқа бөліну

  • Кітап құралдарын, дәптерлерін, қалам қарындаштарын дайындыққа келтіру

Үй тапсырмасын тексеру (7 мин.)

(сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу және қайта бағыттау тәсілі)

  • Өткенді қайталау


Қызығушылықты ояту (2 мин.)






Оқушылар зейін қойып тыңдайды



Мағынаны тану

(Мұғалім жаңа тақырыпқа шығады. Бүгінгі сабақтың мақсаты мен міндеттеріне тоқталады.)

ББҮ (2 мин.)

ББҮ-ны толтыру

ББ бойынша флипчартта жазу

Білемін?

Білгім келеді?

Үйрендім?

Сабақтың негізгі бөлімі (20 мин.)

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті


Оқушылар белсене қатысады. Суреттерді құрастыру арқылы ---топқа бөлініп отырады.

Оқушылар --- топқа бөлініп сабақ құрылымымен таныстырылады. Топтағы әрбір оқушының қолдарына «бағалау парағы» беріледі. Оқушылар бірін-бірі бақылап топта жұмыс жасайды.



Ой толғаныс (4 мин.)




Қорыту. Күтілетін нәтиже (3 мин.)

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Кері байланыс сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу, басқаға бағыттау)

Сұрақтарға жауап береді.

Бағалау (2 мин.)

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бақылайды, бағалайды.

Оқушылардың формативті бағалауымен өз бағасынан ортақ баға қояды.

Оқушылар өзін-өзі бағалау парағын толтырады. Оқушылар өз топтарындағы көшбасшыларды анықтайды.

Үйге тапсырма (1 мин.)

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті


Тапсырманы күнделіктеріне белгілеп алады.

Рефлексия (2 мин.)

Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін стикерлер тарату. Екі жұлдыз - бір тілек әдісін ұсыну.

Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерлерге жазу. Екі жұлдыз - бір тілек әдісімен толтырады.









Қысқа мерзімді жоспарлау.

Сабақты жоспарлаудан бұрын орта мерзімді жоспарды қараңыз.


Ұзақ мерзімді Мектеп: №20 АОМ

Жоспардың бөлімдері.

Күні: Мұғалімнің аты жөні:Қасымбекова Г.М.


Сынып: Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы



Осы сабақта қол жеткізіле-тін оқу мақ-саттары (оқу бағдарламасына сілтеме)






Сабақтың мақсаты






Барлық оқушылар істей алады:



Көптеген оқушылар істей алады:



Кейбір оқушылар істей алады:



Бағалау критерийлері


Тілдік мақсаттар


  • Дене қалпын дұрыс ұстаудың маңыздылығы мәселесін талқылау (сөйлеу мен тыңдау дағдылары);

  • Денсаулықты қорғауға көмектесетін жаттығулар жиынтығын сипаттау(жазылым дағдылары)

Құндылықтарды дарыту


  • Жауапкершілігі мол, белсенді азаматтық ұстанымы бар,

  • Өзінің жұмысына жауапкершілікпен қарайды және жоғары жетістіктерге қол жеткізуге ұмтылады.

Пәнаралық байланыс


Алдыңғы бөлім


Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері


Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар



Сабақтың басы









Сабақтың ортасы











Сабақтың соңы



Бағалау







Саралау-оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз


Бағалау-оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?


Денсаулық пен қауіпсіздік техникасының сақталуы.

Осы бөлімнен нені білдіңіздер?

Нені түсіндіңіздер?

Қандай сұрақтар пайда болды?


Сабақты бағалау кестесі:

1.Сабақ қызықты өтті

2. Бүгін мынаны түсіндім?

3.Қиын болды

Денсаулық сақтау технологиялары

Сергіту сәттері мен белсенді әрекет түрлері.

Сабақ бойынша рефлексия

Осы бөлімде сабақ туралы ойланыңыз. Сол жақтағы бағанның негізгі сұрақтарына жауап беріңіз.









Қысқа мерзімді жоспарлау.

Сабақты жоспарлаудан бұрын орта мерзімді жоспарды қараңыз.



Ұзақ мерзімді Мектеп: №20 АОМ

Жоспардың бөлімдері.

Күні: Мұғалімнің аты жөні:Қасымбекова Г.М.


Сынып: Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:



Сабақтың тақырыбы




Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)






Сабақтың мақсаты






Барлық оқушылар істей алады:




Көптеген оқушылар істей алады:




Кейбір оқушылар істей алады:






Бағалау критерийлері




Тілдік мақсаттар


  • Дене қалпын дұрыс ұстаудың маңыздылығы мәселесін талқылау (сөйлеу мен тыңдау дағдылары);

  • Денсаулықты қорғауға көмектесетін жаттығулар жиынтығын сипаттау(жазылым дағдылары)



Құндылықтарды дарыту



  • Жауапкершілігі мол, белсенді азаматтық ұстанымы бар,

  • Өзінің жұмысына жауапкершілікпен қарайды және жоғары жетістіктерге қол жеткізуге ұмтылады.



Пәнаралық байланыс





Алдыңғы бөлім










Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері


Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы











Сабақтың ортасы











Сабақтың соңы



Бағалау









Саралау-оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз


Бағалау-оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?


Денсаулық пен қауіпсіздік техникасының сақталуы.

Осы бөлімнен нені білдіңіздер?

Нені түсіндіңіздер?

Қандай сұрақтар пайда болды?


Сабақты бағалау кестесі:

1.Сабақ қызықты өтті

2. Бүгін мынаны түсіндім?

3.Қиын болды

Денсаулық сақтау технологиялары

Сергіту сәттері мен белсенді әрекет түрлері.

Сабақ бойынша рефлексия

Осы бөлімде сабақ туралы ойланыңыз. Сол жақтағы бағанның негізгі сұрақтарына жауап беріңіз.


















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.11.2018
566
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі