Материалдар / қысқа мерзімді жоспар " Тізбек бөлігі үшін Ом заңы" 8 сынып

қысқа мерзімді жоспар " Тізбек бөлігі үшін Ом заңы" 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
қмж
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
3544
7 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары
Пәні : Физика Мектеп: №29 ЖББОМ
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауыТұрақты электр тогы
Күні:Мұғалімнің аты-жөні: Авий Жумагул
Сынып: 8Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбыТізбек бөлігі үшін Ом заңы
Осы сабақта жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)8.4.2.6 тізбек бөлігі үшін Ом заңын есептер шығаруда қолдану
Сабақ мақсатыТізбек бөлігі үшін Ом заңын есептер шығаруда қолдану
Бағалау критерийі
  • Тізбек бөлігі үшін Ом заңын қалай тұжырымдалатынын біледі.
  • Шамаларды бірліктер жүйесінде сәйкестендіреді.
  • Ом заңын есептер шығарып талдайды.
  • Тілдік мақсаттарОқушылар:Пәндік лексика және терминология:

    кедергі, тізбек бөлігі, ток күші, кернеу.Диалогқа жазуға қажетті сөз тіркестері: Қыздыру шамындағы ток күшінің шамасын өлшегенде оқушы қателесіп амперметрдің орнына вольтметрді қосты.Бұл жағдайда не болады?
    Құндылықтарға баулуИндустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу
    Пәнаралық байланысЕсептерді шығару арқылы математика пәнін пайдалану
    Тақырып бойынша алдыңғы білім Электр тізбегі және оның құрамды бөліктері, ток күшi, кернеу.
    Жоспар

    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар

    Басталуы

    (5-мин)
    Ұйымдастыру кезеңі: Ынтымақтастықты қалыптастыру.Тілек тілеу. Топқа бөлу: І топ: Ток күшіІІ топ : КернеуІІІ топ : КедергіБілім дағдысы: Білу, Түсіну Белсенді оқыту: «Екі шеңбер» (W)Оқушылар үйден дайындап келген сұрақтарға жауап алып, көршісінің сұрағына жауап береді.Кері байланыс: «Ынталандыру»















    Қыйынды қағаздар

















    Ортасы(25-мин)Білім дағдысы: Түсіну Белсенді оқыту: «Зерттеуге негізделген оқу». (D)Тапсырма:  Мұғалімнің жетекшілігімен жүретін зерттеу.
  • Көрсетілім бойынша не ойлайсыңдар?
  • Тәжірибеден нені байқадыңдар?
  • Өлшеуіш аспаптарының көрсеткішінің қалай өзгереді?
  • Графиктің көрсеткішін қалай тұжырымдауға болады?
  • Бұл қандай шама? Өлшем бірлігі қандай?
  • Кері байланыс: талқылау

    Білім дағдысы: Білу Белсенді оқыту: «Сәкестігін тап». Тапсырма:  Сәйкестендір (І)











    БейнекөрсетілімГрафик























    Үлестірме









    Аяқталуы(15-мин)Білім дағдысы: Қолдану.Белсенді оқыту: «Ой-толғаныс» (І)Тапсырма: Есептер1. Қалта фонары қыл сымының кедергісі 15 Ом болса және ол кернеуі 4, 5 В батареяға қосылса, онда осы қалта фонарының электр шамынан өтетін ток күші неге тең болар еді? _________________ 2) I = 10 A ток t= 10 мин уақытта өткізгіштің көлденең қимасы арқылы өтетін заряд. _________________В – деңгейі:3)Кедергісі R=5 Ом өткізгіштен t = 1.5 мин уақытта q = 45Кл заряд өтеді. Өткізгіштің ұштарындағы кренеу. ______________4) Егер кедергісі 120 Ом резистор арқылы 6 А тоқ өтетін болса,параллель қосылған кедергісі 80 Ом резистор арқылы өтетін ток күші._______________ Үйге 9-тапсырма;Үйге 18жаттығу3,164бет

    Үлестірмелер




    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ