Қысқа мерзімді жоспар "Әңгіме оқимын. Сөйлем" 1 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қысқа мерзімді жоспар "Әңгіме оқимын. Сөйлем" 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
1 сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспар . Әңгіме оқимын. Сөйлем
Материалдың қысқаша нұсқасы

ПӘНІ:Сауат ашу

Ұзақ мерзімдегі бөлімі:

Сынып:1 сынып

Мектеп:

Күні:

Мұғалімніңаты-жөні :

Сабақтың тақырыбы: Әңгіме оқимын. Сөйлем.

Қатысқандар:

Қатыспағандар

саны:


Ұзақ мерзімдегі оқу мақсаты

1.1.8.1.берілген сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрап айту.

1.2.8.1.мұғалімнің көмегімен түрлі жанрдағы (ертегі,әңгіме,өлең)мәтіндерді салыстыру.

1.3.3.1.мұғалім көмегімен мәтінге суреттер,сызбалар арқылы жоспар құрап ,оған ат қою.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: сюжетті сурет бойынша әңгіме айта алады.

Көпшілігі: ертегі, әңгіме, өлең мәтіндерін салыстыра отырып оқи алады.

Кейбір оқушылар: сурет пен сызбалар арқылы мәтінге жоспар құрап,ат қоя алады.


Бағалау критерилері

Сюжетті суреттерді сипаттайды.

Сюжетті суреттерді реті бойынша әңгіме

құрастырып айтады


Тілдік мақсат


Сюжет,сызба,жоспар

Құндылықтарды дарыту


Әдептілікке,ептілікке,шапшаңдыққа тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыстар

Өзін-өзі тану,бейнелеу,дүниетану,қазақ тілі

АКТқолдану дағдысы (сабақта қолданылатын болса көрсетіңіз)

Аудио, видео жазбаларын пайдаланамын. Сабақта АКТ дағдысын дамытуға ықпал етеді

Алдыңғы меңгерілген білім


Әріптен сөз, сөзден буын , сөзден сөйлем, сөйлемнен мәтін шығатырын біледі.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланғанкезеңдері

Сабақта жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

7мин


Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық дайындық


Шаттық шеңбері.

-Бір-бірінің қолынан ұстап,алақан арқылы жүректің жылуын сезінеді.Өз есімдерінің бас әріпінен басталатын тілек білдіру.

Топқа бөлу. Алма суреттері арқылы 3топқа бөлу.

1-топ қызыл алма

2-топ сары алма

3-топ көк алма

Сабақ ортасы

25 минут

(Ұ.Ж) «Сурет бойынша әңгіме» әдісі (А.Т)

Мақсаты:Білім алушылар суреттерді зерделейді.Сурет бойынша ертегі құрастыру арқылы ойлау,айту, тыңдау дағдылары қалыптасады.

1-тапсырма:

Суреттер бойынша сөйлем құрастырыңыз.

Суретте не бейнеленгенін айтыңыз?

Дескриптор:

-Суреттер арқылы сөйлем құрай алады.

-Суретті пайдаланып ертегі құрастырады.

-Өз ойын жүйелі жеткізеді.

Қ.Б. Смайликтер арқылы бағаланады.


(Ж.Ж) «Қадам бас»ойыны

Мақсаты:Сұрақ қою арқылы ертегі мазмұнын құрастырып шығады.Сөйлеуі ,тіл байлығы дамиды.

2-тапсырма. .(Т.Ж.)

-Кітаппен жұмыс

1-жаттығу Ертегіні тыңда.

-Ертегі не туралы?

-Ертегіні өзің ары қарай жалғастырып көріңіз.

Дескриптор:

-Ертегінің мазмұнын айта алады.

-Ертегідегі сөздерді байланыстыра жазады, тыныс белгілер қоя алады.

Қ.Б. «Жарайсың», «керемет», «тамаша»


(Т.Ж) «Дауыстап ойлау»әдісі.

Мақсаты: Оқи отырып ой түю, ой бөлісу.

Дәптермен жұмыс.(Ж)

3-тапсырма

1-топ.Барлығы:-Мәтіндегі қарамен берілген сөйлемдерді көшіріп жазыңыз.

2-топ. Көпшілігі: Көркем жазыңыз.Тыныс білгілерді атаңыз.

3-топ.Кейбірі: Сызбаға сәйкес сөйлемдер құрап жазыңыз.

-Дескриптор

-Мәтіндегі қарамен жазылған сөздерді жазады, мағынасын түсіндіре алады.

- Сызбаға қарап сөйлем құрап жаза алады.

-Сөйлем соңындағы тыныс білгілерді ажыратады,бірінші сөздің бас әріппен жазылатынын айта алады.

Қ.Б. «Басбармақ»әдісі.

Сергіту сәті

(Ж.Ж) «Саралау» әдісі. «Ойлан, тап, ізде» әдісі

Мақсаты: Ойлау қабілетін дамыту, сөздік қорын молайту

айтылым, тыңдалым дағдылары қалыптасады

4-тапсырма

1-топ. Сөйлемдерді тиісті дауыс ырғағымен оқы және суретпен сәйкестендіріңіз.

2-топ.Төмендегі сөздерді сөйлеуде пайдаланып айтып көріңіз.

3-топ.Ребустың шешуі туралы білетін ақпараттарыңызды айтыңыз.



Дескриптор:

-сөйлемдерді дауыс ырғағымен оқи алады.

Суреттермен сөздерді сәйкестендіре алады.

Сөйлемдегі сөздерді байланыстыра алады.

- «Сөйлем»ережесін айтады,тыныс белгілерді айта алады.

Қ.Б. «Жарайсың», «Керемет», «Тамаша»









суреттер
























дәптер



кітап

















Сабақтың

соңы



8мин



«Білім ағашы» кері байланыс

Бағалау парақшасы

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?


Бағалау – оқушылардың

материалды меңгеру деңгейін

қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы




«Дауыстап ойлау» әдісі бойынша денгейлік тапсырма жоспарладым

1-топ.Барлығы:-Мәтіндегі қарамен берілген сөйлемдерді көшіріп жазыңыз.

2-топ. Көпшілігі: Көркем жазыңыз.Тыныс білгілерді атаңыз.

3-топ.Кейбірі: Сызбаға сәйкес сөйлемдер құрап жазыңыз.

«Ойлан, тап, ізде» әдісі

1-топ. Сөйлемдерді тиісті дауыс ырғағымен оқы және суретпен сәйкестендіріңіз.

2-топ.Төмендегі сөздерді сөйлеуде пайдаланып айтып көріңіз.

3-топ.Ребустың шешуі туралы білетін ақпараттарыңызды айтыңыз.



«Жарайсың», «Керемет», «Тамаша» «Басбармақ» әдісі.






Ширату жаттығулары слайд кезінде қауіпсіздік ережелерін сақтау.


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.11.2018
1480
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі