Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Қысқа мерзімді жоспар "Ата-баба мұрасын құрметтейміз"
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Қысқа мерзімді жоспар "Ата-баба мұрасын құрметтейміз"
Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді жоспар "Ата-баба мұрасын құрметтейміз"
4 сынып
Бөлім: Мәдени мұра
4.1.1.1 Шығарманың мазмұнын толық түсіну, кейбір тұстарын нақтылау, оқиғаның себеп салдарын анықтау үшін сұрақтар қою және жауап беру;
4.2.1.1 Шығарманы дауыстап түсініп рөлмен мәнерлеп оқу;
-шығарманың мазмұнын түсінеді,
нақтылайды; -оқиғаның себебін анықтау үшін сұрақ қойып, жауап бере
алады; -шығарманы дауыстап, түсініп, рөлмен мәнерлеп
оқиды.
Сабақтың
барысы:
Сабақ
кезеңі/Уақыты
Педагогтің
іс-әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басы
5
мин
Ұйымдастыру
кезеңі:
Сәлемдесу
Таныстыру
Психологиялық
даярлық
«Амандасу
салтымыз,
Бармысыздар,
жалпыңыз.
Бағалыны
артына,
Қалдырған екен
халқымыз»
Сабақ
ережесімен таныстыру
*сабақта
белсендіболамыз;
*уақытты үнемдеп, сұрақтарға
нақты жауап береміз;
*сабақ уақытында басқа
заттармен айналыспаймыз;
*сабақта өзіміздің
белсенділігіміз бен тапқырлығымызды
көрсетеміз.
* сабақ барысында
оқушы сабақ айтып жатқанда, мұқият
тыңдаймыз;
Оқушылар тақтаға
ілінген өлең жолдарын мұғаліммен қайталап
оқиды.
Сабақ ережесін
орындайды
«Бас бармақ»
әдісі
Сабақтың
ортасы
30
мин
Біздің бүгінгі өтетін
тақырыбымыз«Ата-баба мұрасын
құрметтейміз».Бұл сабақта біз түрлі
шығармашылық жұмыстар орындаймыз.Оқушыларды топқа
бөлу:
1-топ.«Саз аспаптары»
тобы
-Ұлттық саз аспаптарының
суретін салады немесе қимыл арқылы саз аспабын ойнауды көрсетіп,
дыбысын ауызбен айтады.2-топ.«Зергерлік бұйымдар»
тобы
Қазақ халқының ұлттық
зергерлік бұйымдарының атын топтастырып жазады, әр бұйым жайлы
түсініктеме береді.3-топ.«Әншілер мен күйшілер»
тобы
Қазақтың халық әндерінен 2
әнді таңдап, үзіндісін бірігіп
орындайды.
4-топ.«Шежіреші жеті ата»
тобы
«Жеті ата» шежіресін
сызба арқылы көрсетіп, мысал
келтіреді.
1-тапсырма.«Бірлесіп орында»
әдісі
Кестемен
жұмыс
Топ
түрлері
Жұмыс
түрі
1. Ұлттық саз аспаптарын
түсіндіруші топ
1. Суретпен немесе қимыл
қозғалыспен бейнелеңдер
2. Зергерлік бұйым жасаушы
топ
2. Топтастыру сызбасын жазу
арқылы түсіндіріңдер
3. Халық әнін орындаушылар мен
күйшілер тобы
3. Бірігіп, бір-екі шумақ ән
шырқаңдар
4. Шежірешілер
тобы
4. Сызба арқылы түсіндіріп,
мысалмен дәлелдеңдер.
2-тапсырма
«Есте
сақта»әдісі
Ермек
Өтетілеуұлы
Ақын
Аудармашы
Бұрынғы Ақмола (қазіргі
Нұр-Сұлтан) қаласында дүниеге
келген.
Сурет арқылы немесе қимыл
қозғалыс арқылы ұлттық саз аспаптарын
көрсетеді;
Топтастыру сызбасы арқылы
зергерлік бұйымдарын
жазады;
Бірігіп екі әннен үзінді
орындайды;
Жеті атаның шежіресін сызба
арқылы көрсетеді.
Мұғалімнің автор жайлы берген
мағлұматын тыңдап, есте
сақтайды
«Бас бармақ»
әдісі
Топтасты-
ру
парақтары
3-тапсырма.
«Түсініп оқы» айдары
«Ыстық
орындық» әдісі
Сөздікпен
жұмыс
4-тапсырма.
«Ойыңмен бөліс»
«Сөзсайыс-айтысқа» деген
тіркестегі айтыс өнері туралы не
білесіңдер?
5-тапсырма.Үлгіге қарап, өлеңнен екі
шумақты таңдап, мазмұнын қысқаша
жаз.
Үлгі
Шумақ
мазмұны
Бабалар
мұрасы,
Аталар
мирасы,
Бар байтақ
даласы
Біз
- қазақ
баласы
Қазақтың кең даласы ата-
бабамыздың бізге қалдырған мұрасы. Біз
– осы жердің
иесіміз.
Әрбір оқушы
кезектесіп алға шығып, өлеңді оқып, өз пікірін айтады және өлең
бойынша сұрақтарға жауап
береді.
Тіркестегі айтыс
өнері туралы білетіндерін ортаға
салады
Үлгіні қолданып,
өзіне ұнаған екі шумақтың мазмұнын ашып,
жазады
578тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз