Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар


    Сабақтың тақырыбы: Ата-баба мұрасын құрметтейміз

    Күні: 26.11.21

    Машықкер: Муздыбаева Еркемай

    Әдіскер: Мусанова А.Д

    Бағасы:

    Қолы:


    Бөлім:

    Мәдени мұра

    Машықкердің аты-жөні

    Муздыбаева Еркемай

    Күні:

    26.11.2021

    Сыныбы: 4 «а»

    Қатысушылар саны: 27 Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Ата-баба мұрасын құрметтейміз

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

    4.1.1.1 Шығарманың мазмұнын толық түсіну, кейбір тұстарын нақтылау, оқиғаның себеп салдарын анықтау үшін сұрақтар қою және жауап беру;

    4.2.1.1 Шығарманы дауыстап түсініп рөлмен мәнерлеп оқу;


    Сабақтың мақсаты:

    -шығарманың мазмұнын түсінеді, нақтылайды; -оқиғаның себебін анықтау үшін сұрақ қойып, жауап бере алады; -шығарманы дауыстап, түсініп, рөлмен мәнерлеп оқиды.


    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 мин

    Ұйымдастыру кезеңі:

    • Сәлемдесу

    • Таныстыру

    • Психологиялық даярлық

    «Амандасу салтымыз,

    Бармысыздар, жалпыңыз.

    Бағалыны артына,

    Қалдырған екен халқымыз»

    • Сабақ ережесімен таныстыру

    *сабақта белсенді боламыз;

    *уақытты үнемдеп, сұрақтарға нақты жауап береміз;

    *сабақ уақытында басқа заттармен айналыспаймыз;

    *сабақта өзіміздің белсенділігіміз бен тапқырлығымызды көрсетеміз.

    * сабақ барысында оқушы сабақ айтып жатқанда, мұқият тыңдаймыз;







    Оқушылар тақтаға ілінген өлең жолдарын мұғаліммен қайталап оқиды.



    Сабақ ережесін орындайды





    «Бас бармақ» әдісі












    Сабақтың ортасы

    30 мин

    Біздің бүгінгі өтетін тақырыбымыз «Ата-баба мұрасын құрметтейміз». Бұл сабақта біз түрлі шығармашылық жұмыстар орындаймыз. Оқушыларды топқа бөлу:

    1-топ. «Саз аспаптары» тобы

    -Ұлттық саз аспаптарының суретін салады немесе қимыл арқылы саз аспабын ойнауды көрсетіп, дыбысын ауызбен айтады. 2-топ. «Зергерлік бұйымдар» тобы

    Қазақ халқының ұлттық зергерлік бұйымдарының атын топтастырып жазады, әр бұйым жайлы түсініктеме береді. 3-топ. «Әншілер мен күйшілер» тобы

    Қазақтың халық әндерінен 2 әнді таңдап, үзіндісін бірігіп орындайды.

    4-топ. «Шежіреші жеті ата» тобы

    «Жеті ата» шежіресін сызба арқылы көрсетіп, мысал келтіреді.

    1-тапсырма. «Бірлесіп орында» әдісі

    Кестемен жұмыс

    Топ түрлері

    Жұмыс түрі

    1. Ұлттық саз аспаптарын түсіндіруші топ

    1. Суретпен немесе қимыл қозғалыспен бейнелеңдер

    2. Зергерлік бұйым жасаушы топ

    2. Топтастыру сызбасын жазу арқылы түсіндіріңдер

    3. Халық әнін орындаушылар мен күйшілер тобы

    3. Бірігіп, бір-екі шумақ ән шырқаңдар

    4. Шежірешілер тобы

    4. Сызба арқылы түсіндіріп, мысалмен дәлелдеңдер.



    2-тапсырма

    «Есте сақта»әдісі

    Shape1

    Ермек Өтетілеуұлы



    Shape2

    Shape3

    Ақын



    Shape4

    Shape5

    Аудармашы



    Shape6

    Shape7

    Бұрынғы Ақмола (қазіргі Нұр-Сұлтан) қаласында дүниеге келген.





























    Сурет арқылы немесе қимыл қозғалыс арқылы ұлттық саз аспаптарын көрсетеді;









    Топтастыру сызбасы арқылы зергерлік бұйымдарын жазады;













    Бірігіп екі әннен үзінді орындайды;











    Жеті атаның шежіресін сызба арқылы көрсетеді.













    Мұғалімнің автор жайлы берген мағлұматын тыңдап, есте сақтайды



























































































    «Бас бармақ» әдісі















    Топтасты- ру парақтары















































































    Picture 1





















    3-тапсырма. «Түсініп оқы» айдары

    «Ыстық орындық» әдісі

    Сөздікпен жұмыс



    4-тапсырма. «Ойыңмен бөліс»

    «Сөзсайыс-айтысқа» деген тіркестегі айтыс өнері туралы не білесіңдер?



    5-тапсырма. Үлгіге қарап, өлеңнен екі шумақты таңдап, мазмұнын қысқаша жаз.

    Үлгі

    Шумақ мазмұны

    Бабалар мұрасы,

    Аталар мирасы,

    Бар байтақ даласы

    Біз - қазақ баласы

    Қазақтың кең даласы ата- бабамыздың бізге қалдырған мұрасы. Біз – осы жердің иесіміз.











    Әрбір оқушы кезектесіп алға шығып, өлеңді оқып, өз пікірін айтады және өлең бойынша сұрақтарға жауап береді.









    Тіркестегі айтыс өнері туралы білетіндерін ортаға салады



















    Үлгіні қолданып, өзіне ұнаған екі шумақтың мазмұнын ашып, жазады







    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Муздыбаева Еркемай Ерболкызы
    25 Қараша 2021
    566
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Қысқа мерзімді жоспар "Ата-баба мұрасын құрметтейміз"

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Қысқа мерзімді жоспар "Ата-баба мұрасын құрметтейміз"

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Қысқа мерзімді жоспар "Ата-баба мұрасын құрметтейміз" 4 сынып Бөлім: Мәдени мұра 4.1.1.1 Шығарманың мазмұнын толық түсіну, кейбір тұстарын нақтылау, оқиғаның себеп салдарын анықтау үшін сұрақтар қою және жауап беру; 4.2.1.1 Шығарманы дауыстап түсініп рөлмен мәнерлеп оқу;
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар


    Сабақтың тақырыбы: Ата-баба мұрасын құрметтейміз

    Күні: 26.11.21

    Машықкер: Муздыбаева Еркемай

    Әдіскер: Мусанова А.Д

    Бағасы:

    Қолы:


    Бөлім:

    Мәдени мұра

    Машықкердің аты-жөні

    Муздыбаева Еркемай

    Күні:

    26.11.2021

    Сыныбы: 4 «а»

    Қатысушылар саны: 27 Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Ата-баба мұрасын құрметтейміз

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

    4.1.1.1 Шығарманың мазмұнын толық түсіну, кейбір тұстарын нақтылау, оқиғаның себеп салдарын анықтау үшін сұрақтар қою және жауап беру;

    4.2.1.1 Шығарманы дауыстап түсініп рөлмен мәнерлеп оқу;


    Сабақтың мақсаты:

    -шығарманың мазмұнын түсінеді, нақтылайды; -оқиғаның себебін анықтау үшін сұрақ қойып, жауап бере алады; -шығарманы дауыстап, түсініп, рөлмен мәнерлеп оқиды.


    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 мин

    Ұйымдастыру кезеңі:

    • Сәлемдесу

    • Таныстыру

    • Психологиялық даярлық

    «Амандасу салтымыз,

    Бармысыздар, жалпыңыз.

    Бағалыны артына,

    Қалдырған екен халқымыз»

    • Сабақ ережесімен таныстыру

    *сабақта белсенді боламыз;

    *уақытты үнемдеп, сұрақтарға нақты жауап береміз;

    *сабақ уақытында басқа заттармен айналыспаймыз;

    *сабақта өзіміздің белсенділігіміз бен тапқырлығымызды көрсетеміз.

    * сабақ барысында оқушы сабақ айтып жатқанда, мұқият тыңдаймыз;







    Оқушылар тақтаға ілінген өлең жолдарын мұғаліммен қайталап оқиды.



    Сабақ ережесін орындайды





    «Бас бармақ» әдісі












    Сабақтың ортасы

    30 мин

    Біздің бүгінгі өтетін тақырыбымыз «Ата-баба мұрасын құрметтейміз». Бұл сабақта біз түрлі шығармашылық жұмыстар орындаймыз. Оқушыларды топқа бөлу:

    1-топ. «Саз аспаптары» тобы

    -Ұлттық саз аспаптарының суретін салады немесе қимыл арқылы саз аспабын ойнауды көрсетіп, дыбысын ауызбен айтады. 2-топ. «Зергерлік бұйымдар» тобы

    Қазақ халқының ұлттық зергерлік бұйымдарының атын топтастырып жазады, әр бұйым жайлы түсініктеме береді. 3-топ. «Әншілер мен күйшілер» тобы

    Қазақтың халық әндерінен 2 әнді таңдап, үзіндісін бірігіп орындайды.

    4-топ. «Шежіреші жеті ата» тобы

    «Жеті ата» шежіресін сызба арқылы көрсетіп, мысал келтіреді.

    1-тапсырма. «Бірлесіп орында» әдісі

    Кестемен жұмыс

    Топ түрлері

    Жұмыс түрі

    1. Ұлттық саз аспаптарын түсіндіруші топ

    1. Суретпен немесе қимыл қозғалыспен бейнелеңдер

    2. Зергерлік бұйым жасаушы топ

    2. Топтастыру сызбасын жазу арқылы түсіндіріңдер

    3. Халық әнін орындаушылар мен күйшілер тобы

    3. Бірігіп, бір-екі шумақ ән шырқаңдар

    4. Шежірешілер тобы

    4. Сызба арқылы түсіндіріп, мысалмен дәлелдеңдер.



    2-тапсырма

    «Есте сақта»әдісі

    Shape1

    Ермек Өтетілеуұлы



    Shape2

    Shape3

    Ақын



    Shape4

    Shape5

    Аудармашы



    Shape6

    Shape7

    Бұрынғы Ақмола (қазіргі Нұр-Сұлтан) қаласында дүниеге келген.





























    Сурет арқылы немесе қимыл қозғалыс арқылы ұлттық саз аспаптарын көрсетеді;









    Топтастыру сызбасы арқылы зергерлік бұйымдарын жазады;













    Бірігіп екі әннен үзінді орындайды;











    Жеті атаның шежіресін сызба арқылы көрсетеді.













    Мұғалімнің автор жайлы берген мағлұматын тыңдап, есте сақтайды



























































































    «Бас бармақ» әдісі















    Топтасты- ру парақтары















































































    Picture 1





















    3-тапсырма. «Түсініп оқы» айдары

    «Ыстық орындық» әдісі

    Сөздікпен жұмыс



    4-тапсырма. «Ойыңмен бөліс»

    «Сөзсайыс-айтысқа» деген тіркестегі айтыс өнері туралы не білесіңдер?



    5-тапсырма. Үлгіге қарап, өлеңнен екі шумақты таңдап, мазмұнын қысқаша жаз.

    Үлгі

    Шумақ мазмұны

    Бабалар мұрасы,

    Аталар мирасы,

    Бар байтақ даласы

    Біз - қазақ баласы

    Қазақтың кең даласы ата- бабамыздың бізге қалдырған мұрасы. Біз – осы жердің иесіміз.











    Әрбір оқушы кезектесіп алға шығып, өлеңді оқып, өз пікірін айтады және өлең бойынша сұрақтарға жауап береді.









    Тіркестегі айтыс өнері туралы білетіндерін ортаға салады



















    Үлгіні қолданып, өзіне ұнаған екі шумақтың мазмұнын ашып, жазады







    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Басқа Сабақ жоспары 4 сынып
    25.11.2021
    566
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Муздыбаева Еркемай Ерболкызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации