Қысқа мерзімді жоспар "Ата-баба мұрасын құрметтейміз"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қысқа мерзімді жоспар "Ата-баба мұрасын құрметтейміз"

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың тақырыбы: "Ата-баба мұрасын құрметтейміз" Сынып: 4 Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: 4.3.3.1 Шығармашылық жұмысын сызба,диафильм,таныстырылым түрінде ұсыну
Материалдың қысқаша нұсқасы




Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Ата-баба мұрасын құрметтейміз

Күні: 23.11.2021

Машықкер: Советова Мадина

Әдіскер: Мусанова А.Д.

Бағасы:

Қолы:


Бөлім

Мәдени мұра

Машықкердің аты-жөні

Советова М.С.

Күні:

23.11.2021

Сынып:

4 «Г»


Сабақтың тақырыбы

Ата-баба мұрасын құрметтейміз

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.3.3.1 Шығармашылық жұмысын сызба,диафильм,

Таныстырылым түрінде ұсыну

Сабақтың мақсаты

  • Өлеңді мәнерлеп оқуға үйрету, мәнерлеп оқу дағдыларын қалыптастыру және өлең бойынша түсінгенін сұрау;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

БShape3 ағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

3 минут

-Сәлемдесу

-Таныстыру

-Психологиялық даярлық

«Амандасу салтымыз,

Бармысыздар, жалпыңыз.

Бағалыны артына,

Қалдырған екен халқымыз»

-Сабақ ережесімен таныстыру

  • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

  • Уақытты үнемдейміз!

  • Нақты, дәл жауап береміз!

  • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

  • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!


«Суреттер» әдісі

-Топқа бөлу

1. Ұлттық саз аспаптарын түсіндіруші топ

2. Зергерлік бұйым жасаушы топ

3. Халық әнін орындаушылар мен күйшілер тобы

4. Шежіреші жеті ата тобы




Оқушылар тақтаға ілінген өлең жолдарын мұғаліммен қайталап оқиды.


Shape4 Shape5






















Суреттер

Сабақтың ортасы

6 минут



























10 мин



















2 мин












6 мин

Топ түрлері

Жұмыс түрі

1. Ұлттық саз аспаптарын түсіндіруші топ

Суретпен немесе қимыл-қозғалыспен бейнелеңдер.

2. Зергерлік бұйым жасаушы топ

Топтастыру сызбасын жазу арқылы түсіндіріңдер.

3. Халық әнін орындаушылар мен күйшілер тобы

Бірігіп, бір-екі шумақ ән шырқаңдар.

4. Шежіреші жеті ата тобы

Сызба арқылы түсіндіріп мысалмен ділелдеңдер.



1-топ

Ұлттық саз аспаптардың суретін салып, сипаттама береді.


2-топ

Зергерлік бұйымдардың атын атайды.


3-топ

Халық әнінен бір шумақ ән орындайды.


4-топ

Отбасы мүшелерін атайды.



«Көз жүгірту» әдісі

Shape6

Ермек Өтетілеуұлы



Shape7 Shape8

Shape9

Shape10 Shape11 Shape12

Бұрынғы Ақмола, қазіргі Нұр-Сұлтан қаласында туған.

Ақын

Аудармашы















«Түсініп оқы» айдары


5-жаттығу

«Ассоциация» әдісі

«Сөзсайыс-айтысқа» деген тіркестегі айтыс өнері туралы не білесіңдер?

Shape13

Shape15 Shape14

Shape16

Айтыс



Shape18 Shape17

Shape19

Shape20


7- тапсырма

«Ой қозғау» әдісі

Қазақтың жақсы дәстүрін сақтап, жалғастыру үшін не істер едің?

Оқушылар өздеріне берілген таратпа материалдар бойынша жұмыс жасайды.
















Shape21












Мұғалім оқушыларға автор жайлы мағлұмат береді.














«Біз – қазақ баласы» атты өлеңді оқушылар шумақтарға бөліп оқиды. Әр шумақтан соң талдау жасалып, мағынасы ашылып отырады.




























Оқушылар айтыс сөзіне сипаттама береді.






Сынып ішінде ойларын талқыға салу.


















Shape22





































Shape23

Shape25 Shape24 Shape28 Shape26 Shape27

Оқулық (125 бет), дәптер

Таратпа материалдар.
















































Оқулық (125 бет)




Сабақтың соңы

3 мин

  • Рефлексия «Green garden» әдісі

Әр оқушыға боялмаған түймедақ гүлі таратылады. Оқушылар түймедақ гүлін егер:

  • Сабақты түсінсе-жасыл түске

  • Сабақты орташа түсінсе-сары түске

  • Сабақты түсінбесе-қызыл түске бояйды.

  • Бағалау

  • Үй тапсырмасы

Сабақтан алған білімін, не үйренгенін айтады.
























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.11.2021
589
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі