Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән: Қазақ тілі

    Бөлімі: Сәулет өнері

    Күні: 07.12.21ж

    Мектеп 4 ЖОББМ

    № 52-сабақ. Тақырыбы:

    Бастауыш

    Сынып: 3 «Б»

    Қатысқандар саны:

    Қатыспаған оқушылар:








    Оқу мақсаты:

    3.2.3.1-мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру;

    3.4.2.7-сөйлемнің тұрлаулы (бастауыш, баяндауыш) және тұрлаусыз мүшелерін ажырату;

    3.3.4.1- мұғалімнің көмегімен сызба, график, кесте, фотосуреттер пайдаланып, мәтін (хат, шақыру, нұсқаулық) құрау/компьютерде теру.

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар:

    -мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтарғажауап береді, берілген сұрақтарды пайдаланып пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастырады;

    - үлгі негізінде сөйлем ішінен тұрлаулы мүшені (бастауышты) ажыратып, құрастырады;

    -кең жолды дәптерде бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбей және біркелкі үлгі негізінде жазады.

    Оқушылардыңкөбі:

    -мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастырады және сұрақтарға жауап береді;

    - сөйлем сызбасы негізінде тұрлаулы мүшені (бастауышты) ажыратып, құрастырады;

    -кең жолды дәптерде бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбей және біркелкі орта темппен жазады.

    Оқушылардыңкейбірі:

    -мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастырады және өз жауабын негіздеп жауап береді

    -сөйлем ішінде тұрлаулы мүшені (бастауышты) ажыратып, құрастырады;

    - кең жолды дәптерде бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбей және біркелкі шапшаң жазады.

    Бағалау критерийлері

    Мәтін бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастырады.

    Мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді.

    Сөйлемнің тұрлаулы мүшелерін (бастауышты) анықтайды.

    Каллиграфиялық нормаларды сақтап жазады.


    Сабақ барысы

    Жоспарланған уақыт

    Сабақта жоспарланғаніс-әрекет

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау


    Ресурстар


    Сабақтың басы

    6 минут






    Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың көңіл - күйін дамытуға арналған жаттығу жүргізіледі.

    Үй тапсырмасын сұрау:

    Сөйлем мүшелері дегеніміз не?

    Миға шабуыл:

    Жұмбақ пазл;

    1. Төбедегі көзінен,

    Күн сәулесі түседі.

    Бұрышы жоқ төрінен,

    Самал еркін еседі.

    (киіз үй)

    2. Жетпіс екі найзаны,

    Біріктіріп ұстап тұр.

    Ата-бабаның қай жаны,

    Ие болса оған-ұшпақ бір.

    (шаңырақ)

    3. Келсең жолды ашады,

    Кеткең жолды жабады.

    (есік)

    4. Бір жыланды таяққа іліп алдым,

    Ерге қона, пайдасын біліп алдым.

    (қамшы)

    Дескриптор:

    1. Ертедегі адамдардың қандай үйлерде тұрғанын айтады.

    2. Киіз үйдің құрылымын ажыратады.

    3. Жұбақтардың жауабын табады.



    Сәлемдеседі

    Сөйлем құрамындағы нақты нақты сұраққа жауап беріп тұрған толық мағыналы сөздерді сөйлем мүшелері дейміз.

    Жұмбақтың жауабын табады.

    Жұмбақты жылдам шешкен оқушаға жұлдызша беріледі.

    Киіз үйдің суреттері

    Жұмбақтар.

    Сабақтың ортасы

    34минут












































































    Ой қозғау.

    Киіз үй құрылысымен таныстыру:

    • Киіз үй туралы не білеміз?



    Оқылым

    5-тапсырма. Мәтінді оқы

    Сұрақтарға жауап бер.

    1.Ата-бабамыз неліктен киіз үйді пайдаланған?

    2. Киіз үйдің негізгі бөлшектеріне нелер жатады?

    3. Кереге неден жасалады?











    6-тапсырма. Сөйлемдерді көшіріп жаз.

    • Қарамен жазылған сөздердің астын сыз, сұрақ қой. Бұл сөздер қимыл иесі болып тұрғанын байқа.







    Ереже: қимыл, іс-әрекеттің иесін білдіретін сөздерді бастауыш дейміз. Сұрақтары: Кім? кімдер? не? нелер? кімі? несі? нең?



    Жұптық жұмыс.

    7-тапсырма. Суретке қара.

    • Сурет бойынша әңгіме құрап жаз.

    • Жазған сөйлемдеріңнен бастауышты тап.

    М/С Әкем құрылысшы, ол үлкен үйлерді салады, менің де арманым құрылысшы болу.






    8-жаттығулар.

    Нақыл сөздерді көркем жазу.

    Дескриптор:

    - сөйлемдерді қатесіз көшіреді;

    - бас әріп пен кіші әріптің биіктігін, мөлшерін сақтайды;

    - нақыл сөздің мағынасын түсіндіреді.

    - киіз үйге қатысты нақыл сөздер айтады

    - алғашқы сөйлемді сөйлем мүшесіне талдайды.





    Жеке жұмыс:

    Әр сөйлемдегі бастауышты жаз.

    Болат ерте оянды. (_______________)

    Ас үйде шешесі ыдыс-аяқ жинап жүр. (_________)

    Ол далаға жүгіріп шықты.(__________)

    Дескриптор:

    -Сызбаны дұрыс толтырады.

    -Сұрақ қойып талдайды.

    -Бірінші сөйлемнен қимылдың иесін дұрыс табады.

    -Екінші сөйлемнен қимылдың иесін дұрыс табады.

    -Үшінші сөйлемнен қимылдың иесін дұрыс табады.

    Дұрыс жұмыстың үлгісі шығарылады. Оқушылар көршілерімен жұмыстарын алмастыру арқылы тексеру жүргізеді.

    Қ.Б

    оқушылардың бір-бірін бағалауы арқылы жүзеге асырылады.


















    Киіз үйдің құрылымымен танысады






    Киіз үй туралы өз білетіндерін айтады.










    1.Ата-бабамыз киіз үйді көшіп қонуға ыңғайлы болғандықтан пайдаланған.

    2. Киіз үйдің негізгі бөлшектеріне кереге, уық, шаңырақ, сықырлауық жатады.

    3. Кереге талдан, қайыңнан жасалады.




    1.Не тігілді.

    2. Кім төрге жайғасты.

    3. Кімдер далада ойнады.

    Сөйлемдерді көшіріп жазады. Қарамен сызылған сөздердің астын сызып, оларға сұрақ қояды







    Ережені оқып түсінеді







    Сурет бойынша сөйлем құрайды. Жазған сөйлемдерінен бастауышты тауып, бастауыштың астын 1 сызықпен сызады және оған сұрақ қояды.

    Жақсы орындаған оқушы тақтаға шығып жазады.







    Нақыл сөздерді көшіріп жазады.

    1.Тату тәтті болу, отбасыды ынтымақтастықтың болуы т.б

    2.Шаңырығың биік болсын,

    Керегең кең болсын. Т.б

    3.Нең шайқалмасын?

    Шаңырағың шайқалмасын.






    Қимыл иесін табады

    (құс) (оқушы)

































    Бірінші болған топқа- 10 балл

    Екінші болған топқа-8 балл

    Үшінші болған топқа-6 балл






























    жақсы орындаған алғашқы 5 оқушыға жұлдызша беріледі.






















    жақсы орындаған алғашқы 5 оқушыға жұлдызша беріледі.















    Көркем әрі тез жазған оқушыға жұлдызша беріледі. (алғашқы 6 оқушыға)














    Дұрыс орындаған алғашқы 5 оқушыға көк түсті дөңгелек, кейінгі 5 оқушыға сары түсті дөңгелек беріледі.









































    .

    суреттер



















    Оқулық, жұмыс дәптері

















    Тақта

    Оқулық

    Дәптер





















    Оқулық, жұмыс дәптері

















    Оқулық

    Дәптер

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Назым Қанатқызы
    05 Желтоқсан 2021
    3676
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Қысқа мерзімді жоспар Бастауыш 3 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Қысқа мерзімді жоспар Бастауыш 3 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    қысқа мерзімді жоспар Қазақ тілі 3- сынып 52- сабақ Бастауыш 5 жаттығудан- 8 жаттығу аралығында. 1.1 Тыңдаған материалдың мазмұнын түсіну. оқу мақсаты. 3.2.3.1 мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән: Қазақ тілі

    Бөлімі: Сәулет өнері

    Күні: 07.12.21ж

    Мектеп 4 ЖОББМ

    № 52-сабақ. Тақырыбы:

    Бастауыш

    Сынып: 3 «Б»

    Қатысқандар саны:

    Қатыспаған оқушылар:








    Оқу мақсаты:

    3.2.3.1-мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру;

    3.4.2.7-сөйлемнің тұрлаулы (бастауыш, баяндауыш) және тұрлаусыз мүшелерін ажырату;

    3.3.4.1- мұғалімнің көмегімен сызба, график, кесте, фотосуреттер пайдаланып, мәтін (хат, шақыру, нұсқаулық) құрау/компьютерде теру.

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар:

    -мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтарғажауап береді, берілген сұрақтарды пайдаланып пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастырады;

    - үлгі негізінде сөйлем ішінен тұрлаулы мүшені (бастауышты) ажыратып, құрастырады;

    -кең жолды дәптерде бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбей және біркелкі үлгі негізінде жазады.

    Оқушылардыңкөбі:

    -мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастырады және сұрақтарға жауап береді;

    - сөйлем сызбасы негізінде тұрлаулы мүшені (бастауышты) ажыратып, құрастырады;

    -кең жолды дәптерде бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбей және біркелкі орта темппен жазады.

    Оқушылардыңкейбірі:

    -мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастырады және өз жауабын негіздеп жауап береді

    -сөйлем ішінде тұрлаулы мүшені (бастауышты) ажыратып, құрастырады;

    - кең жолды дәптерде бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбей және біркелкі шапшаң жазады.

    Бағалау критерийлері

    Мәтін бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастырады.

    Мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді.

    Сөйлемнің тұрлаулы мүшелерін (бастауышты) анықтайды.

    Каллиграфиялық нормаларды сақтап жазады.


    Сабақ барысы

    Жоспарланған уақыт

    Сабақта жоспарланғаніс-әрекет

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау


    Ресурстар


    Сабақтың басы

    6 минут






    Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың көңіл - күйін дамытуға арналған жаттығу жүргізіледі.

    Үй тапсырмасын сұрау:

    Сөйлем мүшелері дегеніміз не?

    Миға шабуыл:

    Жұмбақ пазл;

    1. Төбедегі көзінен,

    Күн сәулесі түседі.

    Бұрышы жоқ төрінен,

    Самал еркін еседі.

    (киіз үй)

    2. Жетпіс екі найзаны,

    Біріктіріп ұстап тұр.

    Ата-бабаның қай жаны,

    Ие болса оған-ұшпақ бір.

    (шаңырақ)

    3. Келсең жолды ашады,

    Кеткең жолды жабады.

    (есік)

    4. Бір жыланды таяққа іліп алдым,

    Ерге қона, пайдасын біліп алдым.

    (қамшы)

    Дескриптор:

    1. Ертедегі адамдардың қандай үйлерде тұрғанын айтады.

    2. Киіз үйдің құрылымын ажыратады.

    3. Жұбақтардың жауабын табады.



    Сәлемдеседі

    Сөйлем құрамындағы нақты нақты сұраққа жауап беріп тұрған толық мағыналы сөздерді сөйлем мүшелері дейміз.

    Жұмбақтың жауабын табады.

    Жұмбақты жылдам шешкен оқушаға жұлдызша беріледі.

    Киіз үйдің суреттері

    Жұмбақтар.

    Сабақтың ортасы

    34минут












































































    Ой қозғау.

    Киіз үй құрылысымен таныстыру:

    • Киіз үй туралы не білеміз?



    Оқылым

    5-тапсырма. Мәтінді оқы

    Сұрақтарға жауап бер.

    1.Ата-бабамыз неліктен киіз үйді пайдаланған?

    2. Киіз үйдің негізгі бөлшектеріне нелер жатады?

    3. Кереге неден жасалады?











    6-тапсырма. Сөйлемдерді көшіріп жаз.

    • Қарамен жазылған сөздердің астын сыз, сұрақ қой. Бұл сөздер қимыл иесі болып тұрғанын байқа.







    Ереже: қимыл, іс-әрекеттің иесін білдіретін сөздерді бастауыш дейміз. Сұрақтары: Кім? кімдер? не? нелер? кімі? несі? нең?



    Жұптық жұмыс.

    7-тапсырма. Суретке қара.

    • Сурет бойынша әңгіме құрап жаз.

    • Жазған сөйлемдеріңнен бастауышты тап.

    М/С Әкем құрылысшы, ол үлкен үйлерді салады, менің де арманым құрылысшы болу.






    8-жаттығулар.

    Нақыл сөздерді көркем жазу.

    Дескриптор:

    - сөйлемдерді қатесіз көшіреді;

    - бас әріп пен кіші әріптің биіктігін, мөлшерін сақтайды;

    - нақыл сөздің мағынасын түсіндіреді.

    - киіз үйге қатысты нақыл сөздер айтады

    - алғашқы сөйлемді сөйлем мүшесіне талдайды.





    Жеке жұмыс:

    Әр сөйлемдегі бастауышты жаз.

    Болат ерте оянды. (_______________)

    Ас үйде шешесі ыдыс-аяқ жинап жүр. (_________)

    Ол далаға жүгіріп шықты.(__________)

    Дескриптор:

    -Сызбаны дұрыс толтырады.

    -Сұрақ қойып талдайды.

    -Бірінші сөйлемнен қимылдың иесін дұрыс табады.

    -Екінші сөйлемнен қимылдың иесін дұрыс табады.

    -Үшінші сөйлемнен қимылдың иесін дұрыс табады.

    Дұрыс жұмыстың үлгісі шығарылады. Оқушылар көршілерімен жұмыстарын алмастыру арқылы тексеру жүргізеді.

    Қ.Б

    оқушылардың бір-бірін бағалауы арқылы жүзеге асырылады.


















    Киіз үйдің құрылымымен танысады






    Киіз үй туралы өз білетіндерін айтады.










    1.Ата-бабамыз киіз үйді көшіп қонуға ыңғайлы болғандықтан пайдаланған.

    2. Киіз үйдің негізгі бөлшектеріне кереге, уық, шаңырақ, сықырлауық жатады.

    3. Кереге талдан, қайыңнан жасалады.




    1.Не тігілді.

    2. Кім төрге жайғасты.

    3. Кімдер далада ойнады.

    Сөйлемдерді көшіріп жазады. Қарамен сызылған сөздердің астын сызып, оларға сұрақ қояды







    Ережені оқып түсінеді







    Сурет бойынша сөйлем құрайды. Жазған сөйлемдерінен бастауышты тауып, бастауыштың астын 1 сызықпен сызады және оған сұрақ қояды.

    Жақсы орындаған оқушы тақтаға шығып жазады.







    Нақыл сөздерді көшіріп жазады.

    1.Тату тәтті болу, отбасыды ынтымақтастықтың болуы т.б

    2.Шаңырығың биік болсын,

    Керегең кең болсын. Т.б

    3.Нең шайқалмасын?

    Шаңырағың шайқалмасын.






    Қимыл иесін табады

    (құс) (оқушы)

































    Бірінші болған топқа- 10 балл

    Екінші болған топқа-8 балл

    Үшінші болған топқа-6 балл






























    жақсы орындаған алғашқы 5 оқушыға жұлдызша беріледі.






















    жақсы орындаған алғашқы 5 оқушыға жұлдызша беріледі.















    Көркем әрі тез жазған оқушыға жұлдызша беріледі. (алғашқы 6 оқушыға)














    Дұрыс орындаған алғашқы 5 оқушыға көк түсті дөңгелек, кейінгі 5 оқушыға сары түсті дөңгелек беріледі.









































    .

    суреттер



















    Оқулық, жұмыс дәптері

















    Тақта

    Оқулық

    Дәптер





















    Оқулық, жұмыс дәптері

















    Оқулық

    Дәптер

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Сабақ жоспары 3 сынып
    05.12.2021
    3676
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Назым Қанатқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации