Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / Қысқа мерзімді жоспар Бастауыш 3 сынып
қысқа мерзімді жоспар Қазақ тілі 3- сынып 52- сабақ Бастауыш 5 жаттығудан- 8 жаттығу аралығында.
1.1 Тыңдаған материалдың мазмұнын түсіну.
оқу мақсаты. 3.2.3.1 мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Пән:Қазақ
тілі
Бөлімі:Сәулет
өнері
Күні:
07.12.21ж
Мектеп 4
ЖОББМ
№ 52-сабақ.
Тақырыбы:
Бастауыш
Сынып:3 «Б»
Қатысқандар
саны:
Қатыспаған
оқушылар:
Оқу
мақсаты:
3.2.3.1-мәтін мазмұны бойынша
пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап
беру;
3.4.2.7-сөйлемнің тұрлаулы
(бастауыш, баяндауыш) және тұрлаусыз мүшелерін
ажырату;
3.3.4.1- мұғалімнің көмегімен
сызба, график, кесте, фотосуреттер пайдаланып, мәтін (хат, шақыру,
нұсқаулық) құрау/компьютерде теру.
Сабақтың мақсаты:
Барлық
оқушылар:
-мәтін мазмұны бойынша пікір
білдіруге бағытталған сұрақтарғажауап береді, берілген сұрақтарды
пайдаланып пікір білдіруге бағытталған сұрақтар
құрастырады;
- үлгі негізінде сөйлем ішінен
тұрлаулы мүшені (бастауышты) ажыратып,
құрастырады;
-кең жолды дәптерде
бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу,
үзбей және біркелкі үлгі негізінде жазады.
Оқушылардыңкөбі:
-мәтін мазмұны бойынша пікір
білдіруге бағытталған сұрақтар құрастырады және сұрақтарға жауап
береді;
- сөйлем сызбасы негізінде
тұрлаулы мүшені (бастауышты) ажыратып,
құрастырады;
-кең жолды дәптерде
бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу,
үзбей және біркелкі орта темппен жазады.
Оқушылардыңкейбірі:
-мәтін мазмұны бойынша пікір
білдіруге бағытталған сұрақтар құрастырады және өз жауабын негіздеп
жауап береді
-сөйлем ішінде тұрлаулы мүшені
(бастауышты) ажыратып, құрастырады;
-кең жолды дәптерде бас әріп
пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбей және
біркелкі шапшаң жазады.
Бағалаукритерийлері
Мәтін бойынша пікір білдіруге
бағытталған сұрақтар құрастырады.
- бас әріп пен кіші әріптің
биіктігін, мөлшерін сақтайды;
-нақыл сөздің мағынасын
түсіндіреді.
- киіз үйге қатысты нақыл
сөздер айтады
- алғашқы сөйлемді сөйлем
мүшесіне талдайды.
Жеке
жұмыс:
Әр сөйлемдегі бастауышты
жаз.
Болат ерте оянды.
(_______________)
Ас үйде шешесі ыдыс-аяқ жинап
жүр. (_________)
Ол далаға жүгіріп
шықты.(__________)
Дескриптор:
-Сызбаны дұрыс
толтырады.
-Сұрақ қойып
талдайды.
-Бірінші сөйлемнен қимылдың
иесін дұрыс табады.
-Екінші сөйлемнен қимылдың
иесін дұрыс табады.
-Үшінші сөйлемнен қимылдың
иесін дұрыс табады.
Дұрыс жұмыстың үлгісі
шығарылады. Оқушылар көршілерімен жұмыстарын алмастыру арқылы
тексеру жүргізеді.
Қ.Б
оқушылардың бір-бірін
бағалауы арқылы жүзеге асырылады.
Киіз үйдің құрылымымен
танысады
Киіз үй туралы өз білетіндерін
айтады.
1.Ата-бабамыз киіз үйді көшіп
қонуға ыңғайлы болғандықтан пайдаланған.
2. Киіз үйдің негізгі
бөлшектеріне кереге, уық, шаңырақ, сықырлауық
жатады.
3. Кереге талдан, қайыңнан
жасалады.
1.Нетігілді.
2.Кімтөрге
жайғасты.
3.Кімдердалада
ойнады.
Сөйлемдерді көшіріп жазады.
Қарамен сызылған сөздердің астын сызып, оларға сұрақ
қояды
Ережені оқып
түсінеді
Сурет бойынша сөйлем құрайды.
Жазған сөйлемдерінен бастауышты тауып, бастауыштың астын 1 сызықпен
сызады және оған сұрақ қояды.
Жақсы орындаған оқушы тақтаға
шығып жазады.
Нақыл сөздерді көшіріп
жазады.
1.Тату тәтті болу, отбасыды
ынтымақтастықтың болуы т.б
2.Шаңырығың биік
болсын,
Керегең кең болсын.
Т.б
3.Неңшайқалмасын?
Шаңырағың
шайқалмасын.
Қимыл иесін
табады
(құс)
(оқушы)
Бірінші болған топқа- 10
балл
Екінші болған топқа-8
балл
Үшінші болған топқа-6
балл
жақсы орындаған алғашқы 5
оқушыға жұлдызша беріледі.
жақсы орындаған алғашқы 5
оқушыға жұлдызша беріледі.
Көркем әрі тез жазған оқушыға
жұлдызша беріледі. (алғашқы 6
оқушыға)
Дұрыс орындаған алғашқы 5
оқушыға көк түсті дөңгелек, кейінгі 5 оқушыға сары түсті дөңгелек
беріледі.
.
суреттер
Оқулық, жұмыс
дәптері
Тақта
Оқулық
Дәптер
Оқулық, жұмыс
дәптері
Оқулық
Дәптер
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз