Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім – Аудан. Шамалар

    Күні:30.11.2021ж

    Сынып: 3 А

    Мектеп: 4 ЖОББМ

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Есептер шығару. Шамаларға амалдар қолдану

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары


    3.1.3.2 мм, км/ г, т/см2, дм2, м2 /секунд өлшем бірліктерін қолданып өлшеу;

    3.1.3.3 шамалар мәндерін (мм, см, дм, м/г, кг, ц, т/ л/ см2, дм2, м2) салыстыру және амалдар орындау;

    3.1.3.4 ұзындық (мм, см, дм, м, км,)/ масса (г, кг, ц, т)/ аудан (см2, дм2, м2) /уақыт (сек, мин, сағ, тәул, ғасыр) бірліктерін олардың арақатынасына сүйеніп түрлендіру;

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: есептерді шығару әдісін түсіндіреді.

    Көптеген оқушылар: есептеудің жазбаша тәсілдерін пайдаланады.

    Кейбір оқушылар: оқулықта берілген тапсырмаларды өз бетінше орындайды.

    Бағалау критерийлері

    - мм, км/ г, т/см2, дм2, м2 /секунд өлшем бірліктерін қолданып өлшейді;

    - шамалар мәндерін (мм, см, дм, м/г, кг, ц, т/ л/ см2, дм2, м2) салыстырады және амалдар орындайды;

    - ұзындық (мм, см, дм, м, км,)/ масса (г, кг, ц, т)/ аудан (см2, дм2, м2) /уақыт (сек, мин, сағ, тәул, ғасыр) бірліктерін олардың арақатынасына сүйеніп түрлендіреді;

    Құндылықтарды дарыту

    Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

    АКТ қолдану дағдылары

    Интернет-ресурстар, дерекқордан

    Ресурстар

    Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т.б

    Түзету мақсаты

    Есептер шығарады; тіктөртбұрыштың ауданы мен периметрін табады;

    Сабақтың барысы

    Сабақтың

    жоспарланған кезеңдері

    Сабақта жоспарланған іс-әрекет

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Амандасу. Жаңа сабақты бастау.

    Топқа бөлу. Геометриялық фигуралар арқылы бөлінеді. Бірдей фигура алған балалар топтастырылады.


    Жұмыс ережесін келісу

    Бір-бірімізді тыңдаймыз (1 рет қол шапалақтаймыз.)

    Ұйымшыл боламыз ( 2 рет қол шапалақтаймыз.)

    Белсенділік танытамыз (3 рет қол шапалақтаймыз.)

    Оқу мақсатын таныстыру

    Күтілетін нәтижені анықтау

    Амандасады. Сұрақтарға жауап береді.


    Оқушыларды топтарға бөлуге арналған есептер мен суреттер.







    Сабақтың ортасы



































    №1 тапсырма

    Топтық жұмыс

    1-топ) 3 кіші шатырға 4 саяхатшыдан және тағы да 2 шатырға 6 саяхатшыдан орналасты. Шатырға барлығы қанша саяхатшы орналасты?

    Шешуі: (3*4)+(2*6) 24

    Жауабы: шатырға барлығы 24 саяхатшы орналасқан.


    2-топ) Бір дәптер 9 теңге тұрады. Осындай 7 дәптер қанша теңге тұрады?

    Шешуі: 9*7 63

    Жауабы: 7 дәптер 63 теңге тұрады.


    3-топ) 6 даптерге 48 теңге төленді. Осындай 8 дәптерге қанша теңге төйлеу қажет?


    В) Әрқайсысында 7 данадан 8 қорап шырша ойыншығын және тағы 12 ойыншық сатып алынды. Барлығы қанша шырша ойыншығы сатып алынды?

    Г) Ауылда бір жылдың ішінде 8 үй салынды, бұл өтке жылмен салыстырғанда 2 есе артық. Екі жылдың ішінде барлығы қанша үй салынды?

    Дескриптор:

    • Есепті оқи алады;

    • Есептің шығару жолын түсіндіре алады;



    №2 тапсырма (Ө.ж) «Кім, жылдам» әдісі

    Әр оқушы өз дәптерлеріне берілген кестені жабыстырып, тіктөртбұрыштың ауданы мен периметрін тауып, кестені толтырады.

    интерактивті тақта арқылы мәндерін тексеріп, өздерін бағалайды.

    a

    6 см

    4 см

    8 см

    B=a:2

    3=6:2

    2=4:2

    4=8:2

    P=(a+b)*2

    (6+3)*2=

    18

    (4+2)*2=12

    (8+4)*2=24

    S=a*b

    6*3=

    18см2

    4*2=8см2

    8*4=32см2


    №3 тапсырма (Ө.Ж)

    Есепте

    А) Шешуі: 1) 45:5*1=9 (есеп шығарды)

    2) 45-9= 36мин (қалған тапсырма)

    Жауабы: Мирас 9 мин есеп шығарды, қалған тапсырмаларды 36 минут орындады

    Ә) Шешуі: 7+7 =14

    Жауабы: 14мин


    (Ө.Ж) Өзің есеп құрастыр.

    Б) «Сәкен тапсырманы 24 минутта орындады...» деп баста.

    М/С: Бұл математикалық есепті орындауға кеткен уақыттың жартысы.

    Дескриптор:

    • Берілген есепті шығара алады;

    • Талдай алады;

    • Есеп құрастыра алады.


    №4 тапсырма

    «Шамалардың мәнін тап» әдісі.

    Әр топқа шамаларға байланысты тапсырмалар беріледі. Ол үшін топқа берілген есептің мәндері дұрыс табу керек. Барлық топ болған соң, жауаптар арқылы көрші топтар бір-бірінің есептерін тексереді.

    1-топ.

    (1ц =100кг , 9ц =900кг ,900кг – 185кг =715кг)

    9 ц – 185 кг=715

    8 ц + 200 кг (600кг)

    1 тәул – 16 сағ (8 сағ)

    2- топ.

    290 кг + 7 ц (990кг)

    7 ц – 650 кг (150кг)

    2 сағ+ 120 мин (140 мин)

    3-топ.

    10 м – 26 дм

    15 дм – 50 см

    2 сағ – 90 мин (30мин)

    • Шамалардың мәнін табады;

    • Бір бірінің есептерін тексереді.





    Оқулық

    Таратпа қағаз































    Таратпа қағаз


















    Дәптер


    №5 тапсырма

    Есепте

    №6 тапсырма

    Тура теңдіктер мен теңсіздіктерді көшіріп жаз.

    Әр жұп оқулықтағы тура теңдіктер мен теңсіздіктерді ақылдаса отырып тауып, дәптерлеріне көшіріп жазады. Тақтадағы дұрыс жауап арқылы әр жұп келесі жұптың орындағанын тексеріп бағалайды.

    48 сағ > 2 тәул (дұрыс)

    2 тәул. 5сағ = 49сағ (дұрыс емес)

    90мин =1сағ (дұрыс емес)

    26сағ > 1тәул (дұрыс)


    180мин = 3сағ (дұрыс)

    1сағ10мин > 210мин (дұрыс емес)

    170мин < 3сағ10мин (дұрыс)

    2сағ > 110мин. (дұрыс)

    Дескриптор:

    • Есептің дұрыстығын анықтай алады;

    • Берілген есепті шығара адлады.



    №7 тапсырма «Топтас, бөліс, талқыла» әдісі

    Топтағы балаларға саяжай жерінің сызылған планы беріледі. Олар осы жердің периметрін және үй мен хауыздың ауданын есептеп табады.

    1. P=(15+25)*2=80

    S=5*4=20 м2

    S=3*2=6 м2

    1. P=(10+20)*2=60

    S=5*5=25 м2

    S=2*2=4 м2

    Дескриптор:

    • Бірліктерді есептей алады;

    • Есепті шығару жолын түсіндіре алады.

    • Тіктөртбұрыштың ауданы мен периметрін табады;

    • Есептер шығарады, өлшем бірліктерді салыстырады;





    Сабақтың соңы

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Назым Қанатқызы
    05 Желтоқсан 2021
    1222
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    қысқа мерзімді жоспар Есептер шығару Шамаларға амалдар қолдану 3 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    қысқа мерзімді жоспар Есептер шығару Шамаларға амалдар қолдану 3 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Қысқа мерзімді жоспар Математика. Есептер шығару. Шамаларға амалдар қолдану. 3 сынып сабақ мақсаты: 3.1.3.2 мм, км / г, т/см2, дм2, м2/ секунд өлшем бірліктерін қолданып өлшеу
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім – Аудан. Шамалар

    Күні:30.11.2021ж

    Сынып: 3 А

    Мектеп: 4 ЖОББМ

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Есептер шығару. Шамаларға амалдар қолдану

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары


    3.1.3.2 мм, км/ г, т/см2, дм2, м2 /секунд өлшем бірліктерін қолданып өлшеу;

    3.1.3.3 шамалар мәндерін (мм, см, дм, м/г, кг, ц, т/ л/ см2, дм2, м2) салыстыру және амалдар орындау;

    3.1.3.4 ұзындық (мм, см, дм, м, км,)/ масса (г, кг, ц, т)/ аудан (см2, дм2, м2) /уақыт (сек, мин, сағ, тәул, ғасыр) бірліктерін олардың арақатынасына сүйеніп түрлендіру;

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: есептерді шығару әдісін түсіндіреді.

    Көптеген оқушылар: есептеудің жазбаша тәсілдерін пайдаланады.

    Кейбір оқушылар: оқулықта берілген тапсырмаларды өз бетінше орындайды.

    Бағалау критерийлері

    - мм, км/ г, т/см2, дм2, м2 /секунд өлшем бірліктерін қолданып өлшейді;

    - шамалар мәндерін (мм, см, дм, м/г, кг, ц, т/ л/ см2, дм2, м2) салыстырады және амалдар орындайды;

    - ұзындық (мм, см, дм, м, км,)/ масса (г, кг, ц, т)/ аудан (см2, дм2, м2) /уақыт (сек, мин, сағ, тәул, ғасыр) бірліктерін олардың арақатынасына сүйеніп түрлендіреді;

    Құндылықтарды дарыту

    Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

    АКТ қолдану дағдылары

    Интернет-ресурстар, дерекқордан

    Ресурстар

    Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т.б

    Түзету мақсаты

    Есептер шығарады; тіктөртбұрыштың ауданы мен периметрін табады;

    Сабақтың барысы

    Сабақтың

    жоспарланған кезеңдері

    Сабақта жоспарланған іс-әрекет

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Амандасу. Жаңа сабақты бастау.

    Топқа бөлу. Геометриялық фигуралар арқылы бөлінеді. Бірдей фигура алған балалар топтастырылады.


    Жұмыс ережесін келісу

    Бір-бірімізді тыңдаймыз (1 рет қол шапалақтаймыз.)

    Ұйымшыл боламыз ( 2 рет қол шапалақтаймыз.)

    Белсенділік танытамыз (3 рет қол шапалақтаймыз.)

    Оқу мақсатын таныстыру

    Күтілетін нәтижені анықтау

    Амандасады. Сұрақтарға жауап береді.


    Оқушыларды топтарға бөлуге арналған есептер мен суреттер.







    Сабақтың ортасы



































    №1 тапсырма

    Топтық жұмыс

    1-топ) 3 кіші шатырға 4 саяхатшыдан және тағы да 2 шатырға 6 саяхатшыдан орналасты. Шатырға барлығы қанша саяхатшы орналасты?

    Шешуі: (3*4)+(2*6) 24

    Жауабы: шатырға барлығы 24 саяхатшы орналасқан.


    2-топ) Бір дәптер 9 теңге тұрады. Осындай 7 дәптер қанша теңге тұрады?

    Шешуі: 9*7 63

    Жауабы: 7 дәптер 63 теңге тұрады.


    3-топ) 6 даптерге 48 теңге төленді. Осындай 8 дәптерге қанша теңге төйлеу қажет?


    В) Әрқайсысында 7 данадан 8 қорап шырша ойыншығын және тағы 12 ойыншық сатып алынды. Барлығы қанша шырша ойыншығы сатып алынды?

    Г) Ауылда бір жылдың ішінде 8 үй салынды, бұл өтке жылмен салыстырғанда 2 есе артық. Екі жылдың ішінде барлығы қанша үй салынды?

    Дескриптор:

    • Есепті оқи алады;

    • Есептің шығару жолын түсіндіре алады;



    №2 тапсырма (Ө.ж) «Кім, жылдам» әдісі

    Әр оқушы өз дәптерлеріне берілген кестені жабыстырып, тіктөртбұрыштың ауданы мен периметрін тауып, кестені толтырады.

    интерактивті тақта арқылы мәндерін тексеріп, өздерін бағалайды.

    a

    6 см

    4 см

    8 см

    B=a:2

    3=6:2

    2=4:2

    4=8:2

    P=(a+b)*2

    (6+3)*2=

    18

    (4+2)*2=12

    (8+4)*2=24

    S=a*b

    6*3=

    18см2

    4*2=8см2

    8*4=32см2


    №3 тапсырма (Ө.Ж)

    Есепте

    А) Шешуі: 1) 45:5*1=9 (есеп шығарды)

    2) 45-9= 36мин (қалған тапсырма)

    Жауабы: Мирас 9 мин есеп шығарды, қалған тапсырмаларды 36 минут орындады

    Ә) Шешуі: 7+7 =14

    Жауабы: 14мин


    (Ө.Ж) Өзің есеп құрастыр.

    Б) «Сәкен тапсырманы 24 минутта орындады...» деп баста.

    М/С: Бұл математикалық есепті орындауға кеткен уақыттың жартысы.

    Дескриптор:

    • Берілген есепті шығара алады;

    • Талдай алады;

    • Есеп құрастыра алады.


    №4 тапсырма

    «Шамалардың мәнін тап» әдісі.

    Әр топқа шамаларға байланысты тапсырмалар беріледі. Ол үшін топқа берілген есептің мәндері дұрыс табу керек. Барлық топ болған соң, жауаптар арқылы көрші топтар бір-бірінің есептерін тексереді.

    1-топ.

    (1ц =100кг , 9ц =900кг ,900кг – 185кг =715кг)

    9 ц – 185 кг=715

    8 ц + 200 кг (600кг)

    1 тәул – 16 сағ (8 сағ)

    2- топ.

    290 кг + 7 ц (990кг)

    7 ц – 650 кг (150кг)

    2 сағ+ 120 мин (140 мин)

    3-топ.

    10 м – 26 дм

    15 дм – 50 см

    2 сағ – 90 мин (30мин)

    • Шамалардың мәнін табады;

    • Бір бірінің есептерін тексереді.





    Оқулық

    Таратпа қағаз































    Таратпа қағаз


















    Дәптер


    №5 тапсырма

    Есепте

    №6 тапсырма

    Тура теңдіктер мен теңсіздіктерді көшіріп жаз.

    Әр жұп оқулықтағы тура теңдіктер мен теңсіздіктерді ақылдаса отырып тауып, дәптерлеріне көшіріп жазады. Тақтадағы дұрыс жауап арқылы әр жұп келесі жұптың орындағанын тексеріп бағалайды.

    48 сағ > 2 тәул (дұрыс)

    2 тәул. 5сағ = 49сағ (дұрыс емес)

    90мин =1сағ (дұрыс емес)

    26сағ > 1тәул (дұрыс)


    180мин = 3сағ (дұрыс)

    1сағ10мин > 210мин (дұрыс емес)

    170мин < 3сағ10мин (дұрыс)

    2сағ > 110мин. (дұрыс)

    Дескриптор:

    • Есептің дұрыстығын анықтай алады;

    • Берілген есепті шығара адлады.



    №7 тапсырма «Топтас, бөліс, талқыла» әдісі

    Топтағы балаларға саяжай жерінің сызылған планы беріледі. Олар осы жердің периметрін және үй мен хауыздың ауданын есептеп табады.

    1. P=(15+25)*2=80

    S=5*4=20 м2

    S=3*2=6 м2

    1. P=(10+20)*2=60

    S=5*5=25 м2

    S=2*2=4 м2

    Дескриптор:

    • Бірліктерді есептей алады;

    • Есепті шығару жолын түсіндіре алады.

    • Тіктөртбұрыштың ауданы мен периметрін табады;

    • Есептер шығарады, өлшем бірліктерді салыстырады;





    Сабақтың соңы

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Сабақ жоспары 3 сынып
    05.12.2021
    1222
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Назым Қанатқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации