ҰМЖ тарауы: Географияны
зерттеу тәсілдері
Күні:
Сынып:
7
Мектеп:
Мұғалімнің
аты-жөні:
Қатысқандар:
Қатыспағандар:
|
Ұзақ мерзімді жоспардың
тарауы: Географияны зерттеу
тәсілдері
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Географияны зерттеу
нысандары
|
Оқу
мақсаты:
|
7.1.1.1 -Географияның зерттеу
нысандарын анықтайды
|
Сабақ
мақсаты:
|
Жалпы
мақсат: Географиялық зерттеу
нысандарын анықтайды
Барлығы: Географияның зерттеу
нысандарын танып біледі
Басым
көпшілігі: Географияның зерттеу
нысандарына ненің жататындығын
біледі
Кейбіреуі:Географияның зерттеу
нысандарынның маңыздылығын түсінеді олармен жұмыс жасай
алады
|
Бағалау
критериилері:
|
География ғылым
мысалдарын жіктейді;
Географияның зерттеу
нысандарын танып біледі;
Географиялық нысандарын
зерттеу маңыздылығын
түсіндіреді.
|
Тілдік
мақсаттар:
|
Мәтінмен жұмыс істеу
дағдыларын дамыту: оқушы географиялық зертеу нысандарын оқиды,
талдайды.
Сөйлеу дағдыларын
дамыту: Мазмұны бойынша толық жауаптар береді.
Пән бойынша сөздер мен
терминдер: география, физикалық география, әлеуметтік-экономикалық
география, картография, табиғи
кешендер
Диалогпен жазылым
үшін қажетті тіркестер:
-
География – бұл
............
ғылым.
-
Географияның зерттеу нысандары
болып .............
табылады.
-
Зерттеудің маңыздылығы
.........… болып табылады.
|
Құндылықтарға
баулу:
|
Ұлттық қауіпсіздіқ
бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан
қатысуы-мемлекетіміздің белсеңді,теңдестірілген,сындарлы және
жауапты ішкі саясатының басты мәні. Ғылыми жетістіктердің, яғни
ақыл-ойдың дамуының арқасы екенін түсінуі арқылы оқушыларды білім
алуға баулу.(«Мәңгілік елдің» 7
пункті.)
|
Пәнаралық
байланыс:
|
Жаратылыстану, тарих,
биология
|
Алдыңғы
білім:
|
5-сынып.Ғылымның
рөлі
6-сынып. Физикалық география
нені оқытады, Жер туралы географиялық білімнің
дамуы.
|
Кезең
|
Сабақтағы жоспар жаттығу
түрлері
|
Дерексөздер,
ресурстар
|
Сабақтың
басы
5 минут
|
Психологиялық
ахуал
Өте жақсы бір –
бірімізге жылы лебімізді
білдірейік
Күніміз жарқын
болсын!
Аспаңымыз ашық
болсын!
Күніміз сәтті
болсын!
Деніміз сау
болсын!
«Шанырақ» әдісі арқылы үйге берілген
тапсырманы еске түсіру:
«Шанырақ» әдісі арқылы түске
байланысты топқа бөлу
Тақырыпқа
шығу: Оқушыларға сұрақтар қою арқылы
жаңа тақырыпқа шығу:Физикалық география не үшін табиағатты
зерттейді? «География» ұғымын ғылымға қай ғалым
енгізді?
География ғылымы
қандай сұрақтарға жауап беру
керек?
Сабақтың мақсаты
оқушылармен бірлесе отырып
анықталады
Бағалау
критерийлер:
-
Тақырып мазмұнына
қатысты сұрақтарға дұрыс жауап береді.
Дескрипторлар:
-
Сұрақты
түсінеді.
-
Алған білімдерін
дұрыс қолданады.
-
Нақты, толық, дүрыс
жауап береді.
Бағалау:
«Басмармақ» -мадақтау
|
Шаңырақ
|
Білу:
Мақсаты:
Өткен сыныпты
қайталау
|
Жұптық
жұмыс: « Қос жазба күнделік»
әдісі
«География
нысаны » ұғымы туралы бұрыннан білетін
түсініктерді пайдаланып күнделіктің бір жағын толтырыңыз. Оқулық
мәтінін пайдаланып екінші жағын толтырыңыз. Екі жақты салыстырып
қорытынды шығарыңыз.
Бағалау
критерийлер
«География» ұғымын біледі және
түсінеді.
|
Дискрипторлар:
- бұрыннан білетін
білімін пайдаланады;
-оқулықтан
географияға қатысты басты түсініктерді
ажыратады;
-«география» ұғымының
анықтамасын түсінеді.
|
Бағалау: «Бір сөйлеммен түйіндеу»
әдісі
|
Оқулық,
екі жақты күнделік
қиынды қағаздары
|
Түсіну:
(15
минут)
Мақсаты: Тақырыпты оқып мағынасын
түсіну
|
Зейінді
шоғырландыруға арналған
жаттығу:
«Атаулар туралы
үш сұрақ» тәсілі бойынша. Мұнда жаңа
сабаққа қатысты үш терминді тақтаға жазып, осы атауларға мынадай
сұрақтарға жазбаша жауап беруді тапсырады.Жаңа термин:Өзен,
тұсбағдар, карта
-
Қайда? Бұл терминдерді Сіз
бұрынырақта қайда және қандай мағынада кездестіріп
едіңіз?
-
Қалай? Өз тәжірибеңізден осы
атауларды қолданудың мысалдарын келтіре
аласызба?
-
Қандай? Осы сабақта бұл атаулар қандай
қолданыста болады деп
ойлайсыз?
Бағалау: «Бір сөйлеммен түйіндеу»
әдісі
|
Оқулық,
кесте
үлестірме
|
Қолдану:
(15
минут)
Оқу
мақсаты:
Бұрыннан алған
білімдерін қолдану, тұжырымдарды
зерттеу.
|
ДЖИГСО
әдісі.Оқушылар топта болып жұмыс атқарады, тақырыпшаларын оқиды,
өзара талқылайды, спикер флипчарт
қорғайды.
1-топ: «География
–Жер табиғаты жайындағы
ғылым»
2-топ: «:
«Географияның ғылым ретінде даму
тарихы»
3-топ: «Физикалық
география»
4-топ «География
нысаны»
Бағалау
критерийлер:
-
Географиялық
нысанның ерекшеліктерін бір-бірінен
ажыратады;
-
Географиялық
нысандарды біледі, түсінеді.
Дескрипторлар:
-
Географиялық
нысанның ерекшеліктерін
анықтайды;
-
Тірек-сызбаны
пайдаланып, негізгі қабаттарды бағыттарын ажыратады, бір-біріне
түсіндіреді;
«Температураны өлшеу»
әдісі
Бағалау:
«Екі жұлдыз. Бір тілек» арқылы
бағалау.
|
Оқулық, флипчарт,
маркерлер
|
Талдау:
(8минут)
Мақсаты:
Алған ақпаратты
талдау барысында
проблемалық
жағдайларды шешу
|
Жеке
жұмыс: «Тәжірибелік»
әдіс
Географиялық
нысандарды өлшеуге арналған техникалық құралдарды кесені
талдау
Оқушылардың әр
түрлі деңгейлерін ескеру мақсатында саралап оқытуды жүзеге
асырамыз:
- Жасай алмай отырған оқушыларға
тапсырма орындау алгоритмі
беріледі.
- Қабілеті жоғары
оқушылардың қажеттіліктерін қамтамасыз ету үшін қосымша тапсырма
беріледі: Ауа райы элементтерінің қандай қасиеттерін өлшеуге, ал
қайсыларын бағалауға болады дәлелдеп жазып
беру
Бағалау
критерийлер:
-
Географиялық
нысанның ерекшеліктерін бір-бірінен
ажыратады;
-
Географиялық
нысандарды біледі, түсінеді.
Дескрипторлар:
-
Географиялық
нысанның ерекшеліктерін
анықтайды;
Бағалау:
Нысана
|
Оқулық
|
Жинақтау:
(7минут
Оқу
мақсаты: білу, түсіну,қолдану
білімдерін жинақтау.
Түсініксіз
мәселелерді айқындау.
|
Топтық
жұмыс: «Визуалды айғақтар»
әдісі.
Оқушыларға
тандап алынған суреттерге эссе
жазу
|
Фотосуреттер
|
Сабақтың
соңы:
Рефлексия
Бағалау
|
Рефлексия:
-Қане,
балалар!
Оқыдық,
салыстырдық.
Тәжірибе
жасадық,
Соныменен
сабақта
Нені оқып
үйрендік?
«Алма ағашы
әдісі»
Оқушыларға сабақ
басында екі түсті алма беріледі.Сабақ соңында алма ағашына ілу
керек.
Жасыл түсті алма –
мен бүгін бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын:менің көңіл – күйім
көтеріңкі.
Қызыл түсті алма –
мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл – күйім
жоқ
|