Материалдар / қысқа мерзімді жоспар "Идеал газ күй теңдеуі " 10 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

қысқа мерзімді жоспар "Идеал газ күй теңдеуі " 10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
қмж
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
5979
146 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін: ОІМПәні: физика
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 10.3.Термодинамика негіздеріМектеп: 29 ЖББОМ КММКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Авий ЖумагулСынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы:10.3.2.Идеал газ күй теңдеуі
Сабақтың мақсаты:10.3.2.1Идеал газ күйінің негізгі теңдеуін есептер шығаруда қолдану;
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттарыБарлық оқушылар:Менделеев- Клапейрон теңдеуін қорыту.


Оқушылардың көпшілігі:Менделеев- Клапейрон теңдеуін есептер шығаруды дағдыландыру.


Кейбір оқушылар:Идеал газдың тәуелділік графигіне есептер шығару .
Бағалау критерийлері1.Менделеев- Клапейрон теңдеуін қорытып шығарады.2.Менделеев- Клапейрон теңдеуін қолданып есептер шығарады.3.Идеал газдың P(V), P(T), T(V) тәуелділік графигін салады, есептер шығарады .
Тілдік мақсаттарТілдік мақсат:- Идеал газ күйінің негізгі теңдеуінің негізгі ұғымдарын жазбаша ауызша сипаттау;Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:Идеал газ,Тығыздық,Концентрация,Көлем, Қысым,Күш,Кинетикалық энергия,Жылдамдық, Джоуль, Паскаль, кПа,ГПа, моль градус,Цельсий және т.б.Жазылымға/айтылымға қажетті сөз тіркестеріИдеал газ дегеніміз....Идеал газ күйінің негізгі теңдеуі дегеніміз....Газ молекуласының орташа кинетикалық энергиясы....Біздің жасаған жұмысымыздың нәтижесі/қорытындысы/талдауы келесідей/төмендегідей.....Жауабында .......шығады.
Құндылықтарға баулу

Оқушылар есептерге қолданатын формулаларды түрлендіруде, шешімін табуда көп ойланулары арқылы еңбек және шығармашылық, өмір бойы білім алу, ынтымақтастыққа баулу.
Пәнаралық байланысЕсептер шығаруда амалдарды орындауда математика пәнінен алған білімдерін қолданады, идеал газ және оның атомдық құрылымы туралы біліктіліктері химия пәнін оқуда қалыптасады.
Алдыңғы білімТермодинамикалық параметрлер ұғымы, Температура және оны өлшеу тәсілдері.7-сыныптан кинетикалық энергия ұғымы.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
Сабақтың басы2 минут











8 минут
ҰйымдастыруТопқа бөлу: : «Қағаз қиындылары» арқылы 3 топқа бөлу. І топ «Қысым»ІІ топ «Көлем»ІІІ топ «Температура»Ширату жаттығулары : (W) Белсенді оқыту: «Екі шеңбер»
  • Макроскоптық дене дегеніміз не?
  • Макроскоптық параметрлер дегеніміз не?
  • Температураның физикалық мағынасы қандай?
  • Ынталандыру : «Қошемет»
    Қима -қағаз









    Сабақтың ортасы30 минутБілім дағдысы: ТүсінуБелсенді оқыту: «Тірек сызба»
  • тапсырма. ( G)
  • Оқушылар оқулықпен жұмыс жасайды.Менделеев- Клапейрон теңдеуін қорытып шығарады. Әр топтан бір оқушы қорытып шыққан теңдеулерін қорғайды.Кері байланыс: «Түйіндеу »Білім дағдысы: ҚолдануБелсенді оқыту«Белгісізді тап» (Есептер шығару)
  • тапсырма. ( G )
  • Көлемі 33л ыдыстағы температурасы 310К газдың қысымы 160кПа. Газдың зат мөлшері қаншаға тең?
  • Газ изотермалық түде 8л көлемнен 6л көлемге дейін сығылған. ға артқан. Бастапқы қысымды анықтаңдар.
  • Егер ыдыстың қабырғасы 20 температурада 1568Н/см2 қысымға шыдайтын болса, массасы 6,4кг оттегі бар баллонның ең кіші көлемі қандай болу керек?
  • Кері байланыс:«Сэндвич»Білім дағдысы: ҚолдануБелсенді оқыту: «Жеке тақта »3-тапсырма.(I)Массасы20г гелий көлемі 32л, қысымы4,Па болатын бірінші күйден өте баяу түрде көлемі 9л,қысымы 15,5 105Па болатын күйге өтеді. Осы процесс кезінде газ қандай ең үлкен температураға дейін қызады.Кері байланыс: «Бір сөйлемдік қорытынды»
    10 сынып оқулығы











































    10 сынып оқулығы
    Сабақтыңсоңы5 минутқорытындылау: Белсенді оқыту: «Тізбектелген сұрақ»



















    байланыс: Білім ағашыҮйге тапсырма беру.Оқу, сұрақтарға жауап беру.9 - жаттығу есептерін шығару (1,2,3,4).



    Саралау сіз қандай тәсілмен қолдау көрсетпексіз.Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересізБағалау. Сіз оқушылардың материалдарды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсызДенсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
    Сабақ бойынша рефлексия





    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!