Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 10.3.Термодинамика негіздеріМектеп: №29 ЖББОМ КММКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Авий ЖумагулСынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы: | 10.3.2.Идеал газ күй теңдеуі |
Сабақтың мақсаты: | 10.3.2.1Идеал газ күйінің негізгі теңдеуін есептер шығаруда қолдану; |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары | Барлық оқушылар:Менделеев- Клапейрон теңдеуін қорыту. |
| Оқушылардың көпшілігі:Менделеев- Клапейрон теңдеуін есептер шығаруды дағдыландыру. |
| Кейбір оқушылар:Идеал газдың тәуелділік графигіне есептер шығару . |
Бағалау критерийлері | 1.Менделеев- Клапейрон теңдеуін қорытып шығарады.2.Менделеев- Клапейрон теңдеуін қолданып есептер шығарады.3.Идеал газдың P(V), P(T), T(V) тәуелділік графигін салады, есептер шығарады . |
Тілдік мақсаттар | Тілдік мақсат:- Идеал газ күйінің негізгі теңдеуінің негізгі ұғымдарын жазбаша ауызша сипаттау;Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:Идеал газ,Тығыздық,Концентрация,Көлем, Қысым,Күш,Кинетикалық энергия,Жылдамдық, Джоуль, Паскаль, кПа,ГПа, моль градус,Цельсий және т.б.Жазылымға/айтылымға қажетті сөз тіркестеріИдеал газ дегеніміз....Идеал газ күйінің негізгі теңдеуі дегеніміз....Газ молекуласының орташа кинетикалық энергиясы....Біздің жасаған жұмысымыздың нәтижесі/қорытындысы/талдауы келесідей/төмендегідей.....Жауабында .......шығады. |
Құндылықтарға баулу
| Оқушылар есептерге қолданатын формулаларды түрлендіруде, шешімін табуда көп ойланулары арқылы еңбек және шығармашылық, өмір бойы білім алу, ынтымақтастыққа баулу. |
Пәнаралық байланыс | Есептер шығаруда амалдарды орындауда математика пәнінен алған білімдерін қолданады, идеал газ және оның атомдық құрылымы туралы біліктіліктері химия пәнін оқуда қалыптасады. |
Алдыңғы білім | Термодинамикалық параметрлер ұғымы, Температура және оны өлшеу тәсілдері.7-сыныптан кинетикалық энергия ұғымы. |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы2 минут
8 минут | ҰйымдастыруТопқа бөлу: : «Қағаз қиындылары» арқылы 3 топқа бөлу. І топ «Қысым»ІІ топ «Көлем»ІІІ топ «Температура»Ширату жаттығулары : (W) Белсенді оқыту: «Екі шеңбер» Макроскоптық дене дегеніміз не?Макроскоптық параметрлер дегеніміз не?Температураның физикалық мағынасы қандай?Ынталандыру : «Қошемет» | Қима -қағаз
|
Сабақтың ортасы30 минут | Білім дағдысы: ТүсінуБелсенді оқыту: «Тірек сызба» тапсырма. ( G)Оқушылар оқулықпен жұмыс жасайды.Менделеев- Клапейрон теңдеуін қорытып шығарады. Әр топтан бір оқушы қорытып шыққан теңдеулерін қорғайды.Кері байланыс: «Түйіндеу »Білім дағдысы: ҚолдануБелсенді оқыту«Белгісізді тап» (Есептер шығару)тапсырма. ( G )Көлемі 33л ыдыстағы температурасы 310К газдың қысымы 160кПа. Газдың зат мөлшері қаншаға тең?Газ изотермалық түде 8л көлемнен 6л көлемге дейін сығылған. ға артқан. Бастапқы қысымды анықтаңдар.Егер ыдыстың қабырғасы 20 температурада 1568Н/см2 қысымға шыдайтын болса, массасы 6,4кг оттегі бар баллонның ең кіші көлемі қандай болу керек?Кері байланыс:«Сэндвич»Білім дағдысы: ҚолдануБелсенді оқыту: «Жеке тақта »3-тапсырма.(I)Массасы20г гелий көлемі 32л, қысымы4,Па болатын бірінші күйден өте баяу түрде көлемі 9л,қысымы 15,5 105Па болатын күйге өтеді. Осы процесс кезінде газ қандай ең үлкен температураға дейін қызады.Кері байланыс: «Бір сөйлемдік қорытынды» | 10 сынып оқулығы
10 сынып оқулығы |
Сабақтыңсоңы5 минут | қорытындылау: Белсенді оқыту: «Тізбектелген сұрақ»
байланыс: Білім ағашыҮйге тапсырма беру.Оқу, сұрақтарға жауап беру.9 - жаттығу есептерін шығару (1,2,3,4).
|
|
Саралау сіз қандай тәсілмен қолдау көрсетпексіз.Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз | Бағалау. Сіз оқушылардың материалдарды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
Сабақ бойынша рефлексия |
|
|