Бөлім:
|
6-бөлім. Қиял
әлемі
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
|
Күні:
|
|
Сыныбы:
|
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Бала қиялы. Деректі
және дерексіз зат есімдер
|
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқу мақсаты
|
5.Т/А3.Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну,негізгі және
қосымша ақпаратты анықтау.
5.Ж1.Берілген мәтінге сәйкес кірімпе, негізгі және
қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар
құру.
5.ӘТН4.2.Зат есімдердің
мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп
қолдану
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Барлық оқушылар
үшін:
Тыңдалған мәтіннің
мазмұнын түсіну,негізгі және қосымша ақпаратты анықтай
алады.
Көпшілік
оқушылар үшін:
Берілген мәтінге сәйкес
кірімпе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым
жоспар құра алады.
Кейбір
оқушылар үшін:
Зат есімдердің
мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп
қолдана алады.
|
Құндылықтарға
баулу:
|
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша
«Жалпыға бірдей еңбек
қоғамы» құндылығына баулу. Бұл
арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы,
функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен
жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге,
Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген
дағдысы қалыптасады.
|
Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
7
мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
(Ұ) “Гүлмен тілек”
әдісі арқылы оқушылардың
бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал
қалыптастыру.
Мақсаты: оқушылар бойында идея
немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау,
сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын
теңестіру.
Тиімділігі: оқушыны бір-біріне
тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді,
бауырмалдығын оятады.
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды.
Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен бөліседі.
Оқушылар сұрақтарға
жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім
оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
Айтылым. 1-тапсырма. Әлемге танымал қандай
суретшілерді білесің?
Қазақ суретшілерінен кімдерді
білесің?
Қай Өнер адамына қиял ерекше әсер етеді деп
ойлайсың?
Осы тапсырманы орындау
арқылы оқушылардың айтылым дағдысы
қалыптасады
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды
түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық
дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын
көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші
сұрақтар қойылады.
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға
«Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны
ашу.
26
мин.
|
Деректі және дерексіз
зат есімдердің ережесін жаздырып, магынасын
түсіндіреді.
|
Жазылым.
2-тапсырма. Мұғалімнің көмегімен
сөздердің магынасын аныктап жазады.
Осы тапсырманы орындау
арқылы оқушылардың жазылым дағдысы
қалыптасады
|
Дескриптор: Жалпы - 6
балл.
- деректі және дерексіз зат есімге жататынын сөздерді
анықтайды.
-Зат есімнің түрлерінің
ережелерін жатқа айтады.
|
5-сынып оқулығы
Жұмыс
дәптерлері
|
|
№5-тапсырманы орындатады.
Мәтіндегі ақпараттың
дұрыстығын тексеру керек.
|
Жазылым.
Шарт бойынша 3 минут ішінде құрамында дерексіз зат есімі
бар жұмбақтар тауып жазады.
3 минут ішінде дара зат есімі бар тапақтарды
жазады.
Осы тапсырманы орындау
арқылы оқушылардың жазылым дағдысы
калыптасады.
|
Дескриптор: Жалпы - 4
балл.
-Зат есімдерді бөліп
айтады.
-Топта талқылайды
.
|
5-сынып оқулығы
Жұмыс
дәптерлері
|
|
4-тапсырма. Мәтінді
зейін қойып тыңдатады.
|
Айтылым.
5-тапсырма.
Мәтіндегі ақпараттың дұрыс бұрысын анықтап, пікірталас
болады.
Осы тапсырманы орындау
арқылы оқушылардың айтылым дағдысы
қалыптасады
|
Дескриптор: Жалпы - 4
балл.
- Мәтіндегі ақпараттың
дұрыс бұрысын анықтап, пікірталас
болады.
|
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«Аяқталмаған сөйлем»
әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып
бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің
құнды болуын қадағалайды.
Саралау:
Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
|
Жеке
жұмыс: - бүгінгі сабақта
мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді
жеткіздім.
- бүгін сабақта
қуантқаны.....
- мен өзімді.....үшін мақтар
едім.
- маған ерекше ұнағаны.....
- сабақтан соң
маған........келді
- бүгін маған..........сәті
түсті.
- қызықты болғаны.....
- ......қиындық тудырды.
- менің түсінгенім.....
- енді мен......аламын.
|
Мұғалім оқушыларды «Бас
бармақ» әдісі арқылы бағалайды.
Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
Сонымен қатар 1-10
баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі
бойынша бағаланады.
|
|
Саралау. Сіз қандай
тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың
алдына қандай тапсырмалар қоясыз?
|
Бағалау. Сіз
оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау
|
«Диалог және қолдау
көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».
Саралау тапсырмаларды
іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке
қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке
қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді
қамтиды.
|
«Мадақтау сөз» әдісі.
1-10 баллдық жүйе бойынша
бағаланады.
|
Денсаулық сақтау
технологиялары.
Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін
қолданамын.
Осы сабақта қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы
ережелерінің тармақтары орындалады.
|