Сабақ: №11 | Мектеп: |
Пәні: информатика |
|
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: |
Сынып: | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақ тақырыбы: | Көпкестелі мәліметтер қорында кестелерді байланыстыру |
Сабақ негізделген оқумақсаты | Бірегей және кілттік көрсеткішке түсінік беру,Кестелерді мәліметтер сұлбасы арқылы байланыстыруға үйрету |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: |
| Кілттік көрсеткіш және олардың айырмашылығын, байланысқан кестелер ұғымын біледі |
| Оқушылардың басым бөлігі: |
| Кестелердің мәліметтер сұлбасы арқылы байланысу технологиясын, кілттік көрсеткішті тағайындауды орындайды |
| Кейбір оқушылар: |
| Мәліметтер сұлбасы терезесін шақыру, кестені байланыстыру, байланыстарды алыстату және өзгерту, параметрлер байланысын орнату,байланыстың нәтижесін алады |
Тілдік мақсат | Оқушылар:Бірегей көрсеткіш және түйінді көрсеткіш туралы түсінік қалыптастырады. |
| Негізгі сөздер мен тіркестер: |
| Бірегей көрсеткіш, түйінді көрсеткіш,кестелер байланысы |
| Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер: Бірегей көрсеткіш дегеніміз не?Түйінді көрсеткіш дегеніміз не?Қандай жағдайларда кестелерді байланыстыру қажет?Бірнеше кестені қалай байланыстыруға болады?Бұрын құрылған байланысты жоюға бола ма?Байланыстың қанша түрі бар? |
| Талқылауға арналған тармақтар: |
| 1.Көрсеткіштің қандай типі өзіндік анықтамасы бойынша бірегей болып табылады?2.Қандай жағдайда байланысқан көрсеткіштің каскадты жаңару жалаушасы қосылмайды? |
| Жазылым бойынша ұсыныстар: |
| Байланыс сөзінің үш тілде аталуын білу |
Алдыңғы тақырып | Мәліметтерді сұрыптау және сүзгілеу |
Жоспар |
Жоспарлағануақыт |
Жоспарлаған жаттығулар (төмендегіжоспарланған жаттығулармен қатарескертпелерді жазыңыз)
|
Ресурстар |
Басталуы5 мин
5 минут «Ой қозғау» әдісі
| Шаттық шеңберін құру«Қаламсап» әдісіАКТ-да деңгейлік тәжірибелік жұмыстарды дұрыс орындау.Жаңа тақырыпты қорытындылау.
ҰйымдастыруСанау арқылы 2 топқа бірігу.Өткенді қайталау үшін «Ой қозау» әдісі арқылы қорытындылаймын1.Жасырын бағандар не үшін қолданылады?2.Кесте жазбасының орфографиясын тексеруге бола ма?3.Кесте режімінде жазбалармен қандай операциялар орындалады?4.Кесте жазбасымен жұмыс жасау үшін пернелер үйлесімінің бірнешеуін атаңдар?5.Сүзгі дегеніміз не?6.кестелік немесе мәтіндік процессорда жол бойынша іздеу қалай жүзеге асырылады?7.Іздеу амалы қосымшада қандай амалмен қабаттасып келеді?8.Сандық сүзгі көбірек пен көбірек немесе тең арасындағы айырмашылығы қандай? |
Үлестірмелер, оқулық, жұмыс дәптері
|
Ортасы10 минут
практикалық жұмыс10 минут
| Оқушы білгендерін тыңдай отырып, жаңа сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстыру.Ендеше, бүгінгі жаңа сабағымыз « Көпкестелі мәліметтер қорында кестелерді байланыстыру».
Жаңа тақырыпты «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы тақырыпты оқуға тапсырмалар беріледі.1-топ.бірегей және түйінді көрсеткіштер2-топ: кестелер байланысы2 топқа берілген тақырыпты постер қорғауды ұсынамын.Керекті мағлұматтарды дәптерлеріне жазады. Оқушылар берілген тақырыпты оқиды.Постер қорғайдыӨзгелерді тыңдай отырып, өз білімін толықтырады.
Оқушыларға оқулықтағы практикалық тапсырманы компьютерде орындауға беремін.Оқулықтағы 126-127 бет
|
Оқулық, маркерлер,плакаттар, стикерлер, үлестірме қағаздар,интерактивті тақта
Компьютер, оқулық |
Сабақты қорытындылау5 мин | Сабақты қорытындылауда «Екі бөлімді күнделік» әдісін дәптерлеріне орындауға беремін
| дәптер |
Аяқталуы
5 минут
| Критерийлер арқылы өзін-өзі бағалау. Топтық жиынтық бағалау.
Үйге тапсырма: §10Бағалау.«+,-,қызықты» әдісі арқылы кері байланыс алу. | Жиынтық бағалау парағыОқулық, күнделікҮлестірме қағаздар |
Қосымша ақпарат: Информатика 11-сынып Арман-пв баспасы, авторы Е.А. Вьюшкова, Н. В. Параскун, Б. Қ. Әбенов 2015 жыл |
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
| Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс |
|
|
|
РефлексияСабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
Қорытынды бағамдау.Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? Кері байланыста жазылған ұсыныстар мен сұраныстарға негізделемін. |