Материалдар / Қысқа мерзімді жоспар қазақ тілі 2-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қысқа мерзімді жоспар қазақ тілі 2-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді жоспар бастауыш сыныпта сабақ беретін қазақ тілі мұғалімдеріне арналған.Әріптестерімнің керегіне жараса деген оймен жіберіп отырмын.Жаңартылған бағдарлама бойынша сабақ жоспары енді қысқа мерзімді жоспар деп аталады.Онда оқу мақсаттары қойылады,критерий,дескрептор,АКТ қолданысы,сабақтың басы,ортасы,соңы деп беріледі.Әртүрлі әдіс-тәсілдерді қолдану керектігі көрсетіледі.Бастауыш сынып оқушыларына рефлексияның түрлі түрі берілген,баланы сөйлеуге өз ойын бір сөзбен болса жеткізе білуге қолдау көрсету арқылы түрлендіріп бағалауға болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қазан 2018
2496
6 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақ тілі 2-сынып
Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
Сабақтың атауыМен және менің отбасым

МақсатыМақсаты мен күтілетін нәтижелері:Оқушылар тақырыпты дұрыс айтып, дұрыс жазу дағдыларын одан әрі жетілдіре түсу арқылы сөз байлығын арттырады және сауатты жазуға үйренеді






Күтілетін нәтиже




-Тақырыптыңі мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

-

+Психологиялық ахуалПсихологиялық дайындықБіз балдырған баламыз,Құстай қанат қағамыз.Дүниені аралап,Оқып білім аламыз.Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Қызығушылықты оятуМиға шабуыл әдісі арқылы сұрақтар қоюБлалар сендер отбасы дегенді қалай түсінесіңдер?Суретке қарап әңгіме жүргізу







Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып,ерекше ынтамен кіріседі.
Мағынаны тануОқулықтағы суреттермен жұмыс. Сол бойынша сұрақтар қою. Сөйлету.1. Қазақ тілі кітабы туралы мағлұмат бару.2. ҚР-ның президентінің сөзімен таныстыру Айналайын!Қолыңдағы әсем кітап «Қазақ тілі»-аяулы ана тіліңнің мөлдір бастауы, білім шыңына жол ашар ақылшың. Білім есігін ашқан алғашқы қадамың құтты болсын!Еңбегіңмен алған білімің өзің үшін де, елің үшін де таусылмас асыл қазына болмақ.Елін, жерін сүйетін, жаны ізгі жақсы азамат болып өсетініңе сенемін.Қазақстан Республикасының президенті:



Салыстыру арқылы тақырыпты түсіну









Н. Назарбаев.
Сергіту сәтіОрманда кірпі келеді, Саңырауқұлақ тереді. Кездесті, міне, керегі: Екеуі қайың астынан. Біреуі терек қасынан. Қанша олар болмақ есепте, Тоқылған салса себетке? Ой сергітеді,шашағандарыбасылады
Ой толғанысПостер пайдалануШығармашылық тапсырма: 1 топ Бейбітшілік құсын бояңдар. 2 топ Отбасы жайлы суреттер салу 3 топ Отбасы қандай болады .Оқушылар бояған суреттерін тақтаға іліп,сезімдерімен бөліседі.

Үйге тапсырмаТағы қандай құстарды білесіңдер? Суретін салу.Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланысСмайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады
















































Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
Сабақтың атауыОтбасы.
Мақсаты Оқушыларға отбасы жайында,бір - бірімен    қарым – қатынасы, көмегі, үлгі-өнегесі    туралы мағлұмат беру,сөз   туралы   түсінік қалыптастыру.:Өз ойын айта білуге,өз кінасын мойындап,қатесін түзете білуге , жақсы мен жаманды ажырата білуге тәрбиелеу. Сөйлеу мәдениетіне тәрбиелеу.



... Тақырыпты түсініп оқуына орай ойын толық жеткізуге ,ауыз-екі сөйлеуге, тілдік қорлары дамыйды

Күтілетін нәтиже

+Психологиялық ахуалҚайырлы таң достар,Қайырлы таң болсын.Бүгінгі күнің  сәттіСәттілікке толсынОқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Қызығушылықты оятуОтбасы мүшелеріне кімдер жатады?Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып,ерекше ынтамен кіріседі.
Мағынаны тануОқулықпен жұмыс жүргізу Қосымша тапсырма. ОтбасыАнаң-үнің, жүрегің,Әкең-өмір тірегің.Сен –бақытты ұлансың,Бәрі саған қуансын!Әке,ана, әже,ата,әпке т.б сөздерге дыбыстық, буындық талдау жасау.





Үйге тапсырмаИенің отбасым туралы әңгіме жинақтау.Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланысСмайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады




















Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
Сабақтың атауыӨзім туралы
МақсатыӨзі туралы және оның мағыналары жайында түсініктерін еске түсіріп, пысықтайды, дұрыс жазу дағдыларын одан әрі жетілдіре отырып сөз байлығын арттыру, сауатты жазу дағдыларын жетілдіред
  • Өткен тақырыппен байланыстырады;-Оқушының жеке ой- пікірінің құндылығы артады
  • Күтілетін нәтиже

    +Психологиялық ахуалПсихологиялық дайындықБіз балдырған баламыз,Құстай қанат қағамыз.Дүниені аралап,Оқып білім аламыз.Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
    Қызығушылықты ояту

    Оқушылардан өзі туралы ойларын ортаға салып баяндап бероедіу.
    а) Өзің туралы не білесіңдер?ә) Серуенге алып шығу.(мектебімізде спорт алаңы, спорт залы) Сергіту сәті: б) Денені шынықтыру денсаулыққа пайдалы екеніне тоқталу.Ерте тұрып ертеңгілік жаттығу жасау керек екенін айтып, дағдыға айналдыру.

    Мағынаны тануОқулықтағы тапсырмалармен жұмыс жүргізу.Қосымша тапсырма.Біз қандай адамдардын білеміз?Олар қандай жерлерде өтеді?
    Сергіту сәтіОрманда кірпі келеді, Саңырауқұлақ тереді. Кездесті, міне, керегі: Екеуі қайың астынан. Біреуі терек қасынан. Қанша олар болмақ есепте, Тоқылған салса себетке? Ой сергітеді,шашағандарыбасылады
    Ой толғаныс Өзі туралы қағазға жаза отырып баяндап беру
    Үйге тапсырмаӨзіңе ұнайтын достары туралы айту.Күнделіктеріне жазып беремін
    Бағалау

    Бағалау парақшасын толтырады.
    Кері байланысСмайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады


























    Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
    Сабақтың атауыӘкем мен шешем

    МақсатыОқушылар әке мен шешенің маңыздылығн түұсіне отырып тапсырмалар орындауға пайдаланады, сөздік қорын ,сөйлеу тілін дамытуға дағдыланады
  • Тақырыпты түсініп оқуына орай ойын толық жеткізуге ,ауыз-екі сөйлеуге, тілдік қорлары дамыйды
  • Күтілетін нәтиже

    Психологиялық ахуалПсихологиялық дайындықБіз балдырған баламыз,Құстай қанат қағамыз.Дүниені аралап,Оқып білім аламыз.Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
    Қызығушылықты оятуОқушылар,бос уақыттарыңда немен айналысқанды ұнатасыңдар?Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып,ерекше ынтамен кіріседі.
    Мағынаны тануОқулықтағы суреттермен жұмыс. Оқушыларға сұрақтар қою.-Сендер атан аналарың туралы не білесіңдер?Қандай отасы болады?Әке мен шеше қандай адамдар?













    Сергіту сәтіОрманда кірпі келеді, Саңырауқұлақ тереді. Кездесті, міне, керегі: Екеуі қайың астынан. Біреуі терек қасынан. Қанша олар болмақ есепте, Тоқылған салса себетке? Ой сергітеді,шашағандарыбасылады
    Ой толғаныс«Менің әуестігім» коллаж жасау
    Үйге тапсырмаӨз қиялыңмен сурет салып кел.Күнделіктеріне жазып беремін
    Бағалау

    Бағалау парақшасын толтырады.
    Кері байланысСмайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады




































    Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
    Сабақтың атауыМенің қазақ достарым

    Мақсаты1 Оқушылар достарын біледі мағынасын түсінеді, байланыстырып сөйлеу тілін, ақыл-ойын дамытуға пайдаланады
  • Тақырыптың жүйесін жетік түсінеді. Сабаққа қызығушылығы артып, өз ойын жүйелі түрде жеткізеді. Оқушылар сыни тұрғыдан ойлауға дағдыланады


  • Күтілетін нәтиже

    +Психологиялық ахуалПсихологиялық дайындықБіз балдырған баламыз,Құстай қанат қағамыз.Дүниені аралап,Оқып білім аламыз.Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
    Қызығушылықты ояту-Таңертең, түс, кеш сөздері арқылы біз нені білеміз?Жеке достарын бар ма?Достарын немен айналысады?Мені достарым мынандайЖаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып,ерекше ынтамен кіріседі.
    Мағынаны тануОқулықпен жұмыс Қосымша тапсырмаОқушылар өз ойларымен бөліседі.
    Сергіту сәтіБір, екі үш Бір,екі үшБұлшық етте күш.Мен ұшамын кептершеЕңкейемін жерге қолым жеткенше.

    Ой сергітеді,шашағандарыбасылады
    Ой толғанысБалалар, бүгін біз бос уақытымызды қалай өткізетінімізді айтып көрейікші. Және достар туралы не білеміз сол жайлы айтайық Өздерің бос уақыттарың жайлы айтып беріңдер?
    Үйге тапсырмаМенің күн тәртібім әңгімелеуКүнделіктеріне жазып беремін
    Бағалау

    Бағалау парақшасын толтырады.
    Кері байланысСмайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады






































































    Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
    Сабақтың атауыМенің достарым

    Мақсаты
  • Оқушыларс өйлеу мәдениетін ажырата білуге, сауатты жазуға үйренеді, ауызша сөйлеу тілін, сөздік қорын дамытады
  • Оқушылар өткен тақырыптарды біледі, түснеді және шығармашылық қабілеттерін дамыту арқылы сөздік қорларын дамытуға


  • Күтілетін нәтиже

    +Психологиялық ахуалПсихологиялық дайындықБіз балдырған баламыз,Құстай қанат қағамыз.Дүниені аралап,Оқып білім аламыз.Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
    Қызығушылықты ояту

    Қандай достаынды? Әңгіме жүргізу.Жазу үлгісі. Таяқшалар.Әрбір суретке сөйлем құрап жазады сызықша арқылы буынға бөледі..Санау.
    Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып,ерекше ынтамен кіріседі.
    Мағынаны тануОқулықпен жұмысСЮЖЕТТІ СУРЕТ АРҚЫЛЫ мәтін оқу.Менің сүйікті досым осы машинамен жүреді

    Сергіту сәтіОрманда кірпі келеді, Саңырауқұлақ тереді. Кездесті, міне, керегі: Екеуі қайың астынан. Біреуі терек қасынан. Қанша олар болмақ есепте, Тоқылған салса себетке? Ой сергітеді,шашағандарыбасылады
    Ой толғаныс«Ыстық орындық» стр  бойынша.Қима қағаз дағы сурет бойынша сөйлем құрау.
    Үйге тапсырмаКөлік түрлерін атауКүнделіктеріне жазып беремін
    Бағалау

    Бағалау парақшасын толтырады.
    Кері байланысСмайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады




    Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім




    Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
    Сабақтың атауыДосты

    МақсатыОқу мен жазуға үйрене отырып топпен тапсырмалар орындау арқылы , дұрыс жазу дағдыларын ,сөз байлығын жетілдіре отырып сауатты жазуға үйренеді Сабақтың типі: жаңа білімді игеру
  • Оқушылар өткен тақырыптарды біледі, түснеді және шығармашылық қабілеттерін дамыту арқылы сөздік қорларын дамытуға пайдаланады



    абақтың түрі: саяхат-ойын сабақӘдіс-тәсілдері: сұрақ –жауап, көрнекілік
    Күтілетін нәтиже

    +Психологиялық ахуалҚайырлы таң досымҚайырлы күн болсынЖеті күннің әр кезіСәттілікке толсынБіздің алар бағамыз, кілең бестік болсын!Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
    Қызығушылықты оятуБалалар біз бүгін саяхатқа аттанамыз. Саяхатымыз орман болмақ.- Орманды кәне көз алдымызға елестетейікші- ( балалар өз ойларын айтады)- Қандай аңдарды білетін едік.- Ал ендеше біз білетін түлкі қандай аң?Ол барлық аңдарды алдап жүреді. Бір күні аңдар: « Қап бәлем түлкінің сазайын тартқызайын» –деп ақылдасып, түлкінің үйіне баратын жолды бөгеп, өздері тұрып алыпты:- Біз түлкіге көмектесеміз бе?- Олай болса түлкіге кедергі келтіріп тұрған аңдардың тапсырмасын орындап түлкіге көмектесейік.1-ші аң түлкіге кездескен – қасқырҚасқырдың тапсырмасы: Қандай зат артық.1) кітап, дәптер, қалам –оқу құралдары, доп – ойын құралы2. ұшақ, автобус, машина - көліктер, көйлек - киім3. төрт түлік - жолбарыс4. ыдыс-аяқ - бананҚасқырдың сыйластық жақсы сөзі: «Жолың болсын!»- келесі кедергіде тұрған аң - кірпі.Ол «төрт түліктің төлін тап» деген тапсырма:Қойдың тапсырмасы:
    578тг - Сатып алу
    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!