Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім |
Сабақтың атауы | Мен және менің отбасым | ||
Мақсаты | Мақсаты мен күтілетін нәтижелері:Оқушылар тақырыпты дұрыс айтып, дұрыс жазу дағдыларын одан әрі жетілдіре түсу арқылы сөз байлығын арттырады және сауатты жазуға үйренеді | ||
Күтілетін нәтиже | |||
-Тақырыптыңі мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды - | |||
+Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындықБіз балдырған баламыз,Құстай қанат қағамыз.Дүниені аралап,Оқып білім аламыз. | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |
Қызығушылықты ояту | Миға шабуыл әдісі арқылы сұрақтар қоюБлалар сендер отбасы дегенді қалай түсінесіңдер?Суретке қарап әңгіме жүргізу | Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып,ерекше ынтамен кіріседі. | |
Мағынаны тану | Оқулықтағы суреттермен жұмыс. Сол бойынша сұрақтар қою. Сөйлету.1. Қазақ тілі кітабы туралы мағлұмат бару.2. ҚР-ның президентінің сөзімен таныстыру Айналайын!Қолыңдағы әсем кітап «Қазақ тілі»-аяулы ана тіліңнің мөлдір бастауы, білім шыңына жол ашар ақылшың. Білім есігін ашқан алғашқы қадамың құтты болсын!Еңбегіңмен алған білімің өзің үшін де, елің үшін де таусылмас асыл қазына болмақ.Елін, жерін сүйетін, жаны ізгі жақсы азамат болып өсетініңе сенемін.Қазақстан Республикасының президенті: Салыстыру арқылы тақырыпты түсіну Н. Назарбаев. | ||
Сергіту сәті | Орманда кірпі келеді, Саңырауқұлақ тереді. Кездесті, міне, керегі: Екеуі қайың астынан. Біреуі терек қасынан. Қанша олар болмақ есепте, Тоқылған салса себетке? | Ой сергітеді,шашағандарыбасылады | |
Ой толғаныс | Постер пайдалануШығармашылық тапсырма: 1 топ Бейбітшілік құсын бояңдар. 2 топ Отбасы жайлы суреттер салу 3 топ Отбасы қандай болады .Оқушылар бояған суреттерін тақтаға іліп,сезімдерімен бөліседі. | ||
Үйге тапсырма | Тағы қандай құстарды білесіңдер? Суретін салу. | Күнделіктеріне жазып беремін | |
Бағалау | Бағалау парақшасын толтырады. | ||
Кері байланыс | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім |
Сабақтың атауы | Отбасы. | ||
Мақсаты | Оқушыларға отбасы жайында,бір - бірімен қарым – қатынасы, көмегі, үлгі-өнегесі туралы мағлұмат беру,сөз туралы түсінік қалыптастыру.:Өз ойын айта білуге,өз кінасын мойындап,қатесін түзете білуге , жақсы мен жаманды ажырата білуге тәрбиелеу. Сөйлеу мәдениетіне тәрбиелеу. ... Тақырыпты түсініп оқуына орай ойын толық жеткізуге ,ауыз-екі сөйлеуге, тілдік қорлары дамыйды | ||
Күтілетін нәтиже | |||
+Психологиялық ахуал | Қайырлы таң достар,Қайырлы таң болсын.Бүгінгі күнің сәттіСәттілікке толсын | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |
Қызығушылықты ояту | Отбасы мүшелеріне кімдер жатады? | Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып,ерекше ынтамен кіріседі. | |
Мағынаны тану | Оқулықпен жұмыс жүргізу Қосымша тапсырма. ОтбасыАнаң-үнің, жүрегің,Әкең-өмір тірегің.Сен –бақытты ұлансың,Бәрі саған қуансын!Әке,ана, әже,ата,әпке т.б сөздерге дыбыстық, буындық талдау жасау. |
Үйге тапсырма | Иенің отбасым туралы әңгіме жинақтау. | Күнделіктеріне жазып беремін |
Бағалау | Бағалау парақшасын толтырады. | |
Кері байланыс | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім |
Сабақтың атауы | Өзім туралы | ||
Мақсаты | Өзі туралы және оның мағыналары жайында түсініктерін еске түсіріп, пысықтайды, дұрыс жазу дағдыларын одан әрі жетілдіре отырып сөз байлығын арттыру, сауатты жазу дағдыларын жетілдіред | ||
Күтілетін нәтиже | |||
+Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындықБіз балдырған баламыз,Құстай қанат қағамыз.Дүниені аралап,Оқып білім аламыз. | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |
Қызығушылықты ояту | Оқушылардан өзі туралы ойларын ортаға салып баяндап бероедіу. | а) Өзің туралы не білесіңдер?ә) Серуенге алып шығу.(мектебімізде спорт алаңы, спорт залы) Сергіту сәті: б) Денені шынықтыру денсаулыққа пайдалы екеніне тоқталу.Ерте тұрып ертеңгілік жаттығу жасау керек екенін айтып, дағдыға айналдыру. | |
Мағынаны тану | Оқулықтағы тапсырмалармен жұмыс жүргізу.Қосымша тапсырма.Біз қандай адамдардын білеміз?Олар қандай жерлерде өтеді? | ||
Сергіту сәті | Орманда кірпі келеді, Саңырауқұлақ тереді. Кездесті, міне, керегі: Екеуі қайың астынан. Біреуі терек қасынан. Қанша олар болмақ есепте, Тоқылған салса себетке? | Ой сергітеді,шашағандарыбасылады | |
Ой толғаныс | Өзі туралы қағазға жаза отырып баяндап беру | ||
Үйге тапсырма | Өзіңе ұнайтын достары туралы айту. | Күнделіктеріне жазып беремін | |
Бағалау | Бағалау парақшасын толтырады. | ||
Кері байланыс | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім |
Сабақтың атауы | Әкем мен шешем | ||
Мақсаты | Оқушылар әке мен шешенің маңыздылығн түұсіне отырып тапсырмалар орындауға пайдаланады, сөздік қорын ,сөйлеу тілін дамытуға дағдыланады | ||
Күтілетін нәтиже | |||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындықБіз балдырған баламыз,Құстай қанат қағамыз.Дүниені аралап,Оқып білім аламыз. | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |
Қызығушылықты ояту | Оқушылар,бос уақыттарыңда немен айналысқанды ұнатасыңдар?Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып,ерекше ынтамен кіріседі. | ||
Мағынаны тану | Оқулықтағы суреттермен жұмыс. Оқушыларға сұрақтар қою.-Сендер атан аналарың туралы не білесіңдер?Қандай отасы болады?Әке мен шеше қандай адамдар? | ||
Сергіту сәті | Орманда кірпі келеді, Саңырауқұлақ тереді. Кездесті, міне, керегі: Екеуі қайың астынан. Біреуі терек қасынан. Қанша олар болмақ есепте, Тоқылған салса себетке? | Ой сергітеді,шашағандарыбасылады | |
Ой толғаныс | «Менің әуестігім» коллаж жасау | ||
Үйге тапсырма | Өз қиялыңмен сурет салып кел. | Күнделіктеріне жазып беремін | |
Бағалау | Бағалау парақшасын толтырады. | ||
Кері байланыс | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім |
Сабақтың атауы | Менің қазақ достарым | ||
Мақсаты | 1 Оқушылар достарын біледі мағынасын түсінеді, байланыстырып сөйлеу тілін, ақыл-ойын дамытуға пайдаланады | ||
Күтілетін нәтиже | |||
+Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындықБіз балдырған баламыз,Құстай қанат қағамыз.Дүниені аралап,Оқып білім аламыз. | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |
Қызығушылықты ояту | -Таңертең, түс, кеш сөздері арқылы біз нені білеміз?Жеке достарын бар ма?Достарын немен айналысады?Мені достарым мынандай | Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып,ерекше ынтамен кіріседі. | |
Мағынаны тану | Оқулықпен жұмыс Қосымша тапсырмаОқушылар өз ойларымен бөліседі. | ||
Сергіту сәті | Бір, екі үш Бір,екі үшБұлшық етте күш.Мен ұшамын кептершеЕңкейемін жерге қолым жеткенше. | Ой сергітеді,шашағандарыбасылады | |
Ой толғаныс | Балалар, бүгін біз бос уақытымызды қалай өткізетінімізді айтып көрейікші. Және достар туралы не білеміз сол жайлы айтайық Өздерің бос уақыттарың жайлы айтып беріңдер? | ||
Үйге тапсырма | Менің күн тәртібім әңгімелеу | Күнделіктеріне жазып беремін | |
Бағалау | Бағалау парақшасын толтырады. | ||
Кері байланыс | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім |
Сабақтың атауы | Менің достарым | ||
Мақсаты | |||
Күтілетін нәтиже | |||
+Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындықБіз балдырған баламыз,Құстай қанат қағамыз.Дүниені аралап,Оқып білім аламыз. | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |
Қызығушылықты ояту | Қандай достаынды? Әңгіме жүргізу.Жазу үлгісі. Таяқшалар.Әрбір суретке сөйлем құрап жазады сызықша арқылы буынға бөледі..Санау. | Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып,ерекше ынтамен кіріседі. | |
Мағынаны тану | Оқулықпен жұмысСЮЖЕТТІ СУРЕТ АРҚЫЛЫ мәтін оқу.Менің сүйікті досым осы машинамен жүреді | ||
Сергіту сәті | Орманда кірпі келеді, Саңырауқұлақ тереді. Кездесті, міне, керегі: Екеуі қайың астынан. Біреуі терек қасынан. Қанша олар болмақ есепте, Тоқылған салса себетке? | Ой сергітеді,шашағандарыбасылады | |
Ой толғаныс | «Ыстық орындық» стр бойынша.Қима қағаз дағы сурет бойынша сөйлем құрау. | ||
Үйге тапсырма | Көлік түрлерін атау | Күнделіктеріне жазып беремін | |
Бағалау | Бағалау парақшасын толтырады. | ||
Кері байланыс | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім |
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім |
Сабақтың атауы | Досты | ||
Мақсаты | Оқу мен жазуға үйрене отырып топпен тапсырмалар орындау арқылы , дұрыс жазу дағдыларын ,сөз байлығын жетілдіре отырып сауатты жазуға үйренеді Сабақтың типі: жаңа білімді игеру абақтың түрі: саяхат-ойын сабақӘдіс-тәсілдері: сұрақ –жауап, көрнекілік | ||
Күтілетін нәтиже | |||
+Психологиялық ахуал | Қайырлы таң досымҚайырлы күн болсынЖеті күннің әр кезіСәттілікке толсынБіздің алар бағамыз, кілең бестік болсын! | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |
Қызығушылықты ояту | Балалар біз бүгін саяхатқа аттанамыз. Саяхатымыз орман болмақ.- Орманды кәне көз алдымызға елестетейікші- ( балалар өз ойларын айтады)- Қандай аңдарды білетін едік.- Ал ендеше біз білетін түлкі қандай аң?Ол барлық аңдарды алдап жүреді. Бір күні аңдар: « Қап бәлем түлкінің сазайын тартқызайын» –деп ақылдасып, түлкінің үйіне баратын жолды бөгеп, өздері тұрып алыпты:- Біз түлкіге көмектесеміз бе?- Олай болса түлкіге кедергі келтіріп тұрған аңдардың тапсырмасын орындап түлкіге көмектесейік.1-ші аң түлкіге кездескен – қасқырҚасқырдың тапсырмасы: Қандай зат артық.1) кітап, дәптер, қалам –оқу құралдары, доп – ойын құралы2. ұшақ, автобус, машина - көліктер, көйлек - киім3. төрт түлік - жолбарыс4. ыдыс-аяқ - бананҚасқырдың сыйластық жақсы сөзі: «Жолың болсын!»- келесі кедергіде тұрған аң - кірпі.Ол «төрт түліктің төлін тап» деген тапсырма:Қойдың тапсырмасы:
578тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |