|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Цифрлық сауаттылық |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
Маймакова А. |
|||
|
Күні |
01.04.2024ж. |
|||
|
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Қазақстандағы цифрландыру |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
11.3.4.6 - Қазақстанда цифрландыру процесінің ағымдағы процестерін талдау |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Цифрландырудың не екенін біледі; Цифрлық Қазақстан деген терминді түсіндіре алады; Цифрландыру үдерісінің заманауи үдерістерін талдайды. |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы 10 мин |
1.Оқушылармен амандасу. «Кубизм» әдісі. 2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. 3.Өткен тақырыптар бойынша тапсырмалар орындау. 1) Инфографика деген не? А) күрделі схемаларды, процестерді, идеяларды бейнелеудің ең қарапайым нұсқасы, мәтін мен суреттен тұрады. Ә) талап етілетін аудитория үшін өзіндік құндылығы бар контентті құру мен тарату. Б) түрлі ақпаратты көрнекі түрде көрсету тәсілі. В) табыс табу үшін құрылған жаңа қаржылық жоба. 2) Инфографиканың жіктелуін жазыңыз. 1_______________________________ 2_______________________________ 3_______________________________ 4_______________________________ 3) Контент-маркетинг - ____________________________________________________________________________ 4) Инфографиканың артықшылықтарын жазыңыз. _____________________________________ 5) Стартаптарды алға жылжыту схемасын жазыңыз. __________________________________ 6) Жарнаманың тиімділігін арттыратын тауар не қызмет түрі туралы ақпарат жазылған бір беттік сайт қалай аталады? А) Жарияланымдар Ә) Лендинг Б) Блог пен әлеуметтік желілер В) Email-маркетинг Жауаптары: 1-а,б 2-салыстыратын инфографика, инфографика-сценарий, инфографика-схема, инфографика-коллаж 3-талап етілетін аудитория үшін өзіндік құндылығы бар контентті құру мен тарату 4-адамның қабылдауына жеңіл, ақпараттың қолайлы түрде берілуі, «вирустық» әлеует, бренд танымалдығы, сараптауды көрсету. 5-тұтынушының портретін құру, компанияның мақсатты қызығушылығын анықтау, қызметінің мәнін тұжырымдау, сауатты әрі түсінікті хабарлама жазу, релевантты (лайықты) арналар таңдау 6-лендинг Оқушылар тапсырмаларды орындап, тексереді. ҚБ: 14 ұпай |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. 4.Тапсырмаларды орындайды, дұрыс жауап арқылы тексереді. 5.Бағалайды. |
1-сұрақ 2 ұпай, 2-сұрақ 4 ұпай, 3-сұрақ 1 ұпай, 4-сұрақ 1 ұпай, 5-сұрақ 5 ұпай, 6-сұрақ 1 ұпай. Жалпы 14 ұпай. |
Кубик Жұмыс дәптері |
||||||
|
Сабақтың ортасы 10 мин 5 мин 4 мин 8 мин |
Сабақ мақсаттары хабарланады. цифландыруды; Қазақстандағы цифрландыру процесінің заманауи процестерін білетін боласыңдар. Оқулықпен жұмыс. Инсерт әдісі. П-6.1-6.2 Қазақстандағы цифрландыру. – Цифрлық технологияларды дамыту және енгізу жаңа мүмкіндіктерге жол ашады және көптеген басымдылықтар береді. Мысалы, халық пен бизнестің мемлекеттік қызметтерге қол жеткізуін оңайлату, ақпарат алмасуды жеделдету, бизнесті жүргізуге арналған жаңа мүмкіндіктердің пайда болуы, жаңа цифрлық өнімдер құру, т. б. Қазіргі әлемдегі негізгі ұғымдардың бірі – «цифрландыру» ұғымы. Қазіргі уақытта «цифрландыру» ұғымы тар әрі кең мағынада қолданылады. Цифрландырудың бар мағынасы көп жағдайда шығындарды төмендетуге, жаңа мүмкіндіктердің пайда болуына, т.б. әкелетін ақпаратты цифрлық түрге түрлендіруді білдіреді. Мәтіннің әр бөлігіне түсіндіру жұмысы жүргізіледі. Негізгі ұғымдардардың мағыналары түсіндіріледі. Сұрақтарға жауап беру. 1. Цифрландыру деген не? 2. Цифрландыру мүмкіндіктерінің негізгі алғышарттарын ата. 3. Қазақстанда цифрландырудың қандай негізгі қауіптері бар? 4. Тар мағынадағы цифрландыруға мысал келтір. 5. «Цифрлық Қазақстан» программасының қолданылуына мысалдар келтір. 6.Өзіңе Қазақстанда қолданатын қандай чат-боттар белгілі? №1 тапсырма: Сөздің тар мағынасында цифрландыру нені білдіреді? Ақпаратты сандық түрге түрлендіруге және экономикалық тиімділік пен өмір сүру сапасын жақсартуға әкеледі. Географиялық бөлінген ақпараттық ресурстарды біріктіретін телекоммуникациялық инфрақұрылымды құруға және дамытуға бағы талған процесс. Ақпараттық ресурстарға жедел қолжетімділікті қамтамасыз етуге бағытталған шаралар кешені. Қоғам мен адам өмірінің барлық саласына ақпараттық технологияларды кеңінен қолдану. Деңгейлік тапсырмалар. А деңгейі. «Цифрландыру» деген тақырыпта шағын зерттеу жүргізіп, кестені толтыр.
|
Оқушылар тақырып мазмұнын оқып, танысады 1-тапсырманы орындайды Кестені толтырады |
|
Оқулық «Информатика» 11 сынып, 206-210-бет Кесте |
||||||
|
Сабақтың соңы 7 мин |
«Қазақстандағы цифрландырудың болашағы мен мүмкіндіктері» тақырыбына эссе жазу. Рефлексия. |
Эссені оқиды |
|
|
||||||
|
Үй тапсырмасы 1 мин |
«Цифрлық Қазақстан» порталын қолдана отырып, бағыттардың біреуін таңдап, сол бағытты цифрландырудың хронологиялық тізімін жаса. |
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қысқа мерзімді жоспар, Қазақстандағы цифрландыру, 11 сынып
Қысқа мерзімді жоспар, Қазақстандағы цифрландыру, 11 сынып
|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Цифрлық сауаттылық |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
Маймакова А. |
|||
|
Күні |
01.04.2024ж. |
|||
|
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Қазақстандағы цифрландыру |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
11.3.4.6 - Қазақстанда цифрландыру процесінің ағымдағы процестерін талдау |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Цифрландырудың не екенін біледі; Цифрлық Қазақстан деген терминді түсіндіре алады; Цифрландыру үдерісінің заманауи үдерістерін талдайды. |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы 10 мин |
1.Оқушылармен амандасу. «Кубизм» әдісі. 2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. 3.Өткен тақырыптар бойынша тапсырмалар орындау. 1) Инфографика деген не? А) күрделі схемаларды, процестерді, идеяларды бейнелеудің ең қарапайым нұсқасы, мәтін мен суреттен тұрады. Ә) талап етілетін аудитория үшін өзіндік құндылығы бар контентті құру мен тарату. Б) түрлі ақпаратты көрнекі түрде көрсету тәсілі. В) табыс табу үшін құрылған жаңа қаржылық жоба. 2) Инфографиканың жіктелуін жазыңыз. 1_______________________________ 2_______________________________ 3_______________________________ 4_______________________________ 3) Контент-маркетинг - ____________________________________________________________________________ 4) Инфографиканың артықшылықтарын жазыңыз. _____________________________________ 5) Стартаптарды алға жылжыту схемасын жазыңыз. __________________________________ 6) Жарнаманың тиімділігін арттыратын тауар не қызмет түрі туралы ақпарат жазылған бір беттік сайт қалай аталады? А) Жарияланымдар Ә) Лендинг Б) Блог пен әлеуметтік желілер В) Email-маркетинг Жауаптары: 1-а,б 2-салыстыратын инфографика, инфографика-сценарий, инфографика-схема, инфографика-коллаж 3-талап етілетін аудитория үшін өзіндік құндылығы бар контентті құру мен тарату 4-адамның қабылдауына жеңіл, ақпараттың қолайлы түрде берілуі, «вирустық» әлеует, бренд танымалдығы, сараптауды көрсету. 5-тұтынушының портретін құру, компанияның мақсатты қызығушылығын анықтау, қызметінің мәнін тұжырымдау, сауатты әрі түсінікті хабарлама жазу, релевантты (лайықты) арналар таңдау 6-лендинг Оқушылар тапсырмаларды орындап, тексереді. ҚБ: 14 ұпай |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. 4.Тапсырмаларды орындайды, дұрыс жауап арқылы тексереді. 5.Бағалайды. |
1-сұрақ 2 ұпай, 2-сұрақ 4 ұпай, 3-сұрақ 1 ұпай, 4-сұрақ 1 ұпай, 5-сұрақ 5 ұпай, 6-сұрақ 1 ұпай. Жалпы 14 ұпай. |
Кубик Жұмыс дәптері |
||||||
|
Сабақтың ортасы 10 мин 5 мин 4 мин 8 мин |
Сабақ мақсаттары хабарланады. цифландыруды; Қазақстандағы цифрландыру процесінің заманауи процестерін білетін боласыңдар. Оқулықпен жұмыс. Инсерт әдісі. П-6.1-6.2 Қазақстандағы цифрландыру. – Цифрлық технологияларды дамыту және енгізу жаңа мүмкіндіктерге жол ашады және көптеген басымдылықтар береді. Мысалы, халық пен бизнестің мемлекеттік қызметтерге қол жеткізуін оңайлату, ақпарат алмасуды жеделдету, бизнесті жүргізуге арналған жаңа мүмкіндіктердің пайда болуы, жаңа цифрлық өнімдер құру, т. б. Қазіргі әлемдегі негізгі ұғымдардың бірі – «цифрландыру» ұғымы. Қазіргі уақытта «цифрландыру» ұғымы тар әрі кең мағынада қолданылады. Цифрландырудың бар мағынасы көп жағдайда шығындарды төмендетуге, жаңа мүмкіндіктердің пайда болуына, т.б. әкелетін ақпаратты цифрлық түрге түрлендіруді білдіреді. Мәтіннің әр бөлігіне түсіндіру жұмысы жүргізіледі. Негізгі ұғымдардардың мағыналары түсіндіріледі. Сұрақтарға жауап беру. 1. Цифрландыру деген не? 2. Цифрландыру мүмкіндіктерінің негізгі алғышарттарын ата. 3. Қазақстанда цифрландырудың қандай негізгі қауіптері бар? 4. Тар мағынадағы цифрландыруға мысал келтір. 5. «Цифрлық Қазақстан» программасының қолданылуына мысалдар келтір. 6.Өзіңе Қазақстанда қолданатын қандай чат-боттар белгілі? №1 тапсырма: Сөздің тар мағынасында цифрландыру нені білдіреді? Ақпаратты сандық түрге түрлендіруге және экономикалық тиімділік пен өмір сүру сапасын жақсартуға әкеледі. Географиялық бөлінген ақпараттық ресурстарды біріктіретін телекоммуникациялық инфрақұрылымды құруға және дамытуға бағы талған процесс. Ақпараттық ресурстарға жедел қолжетімділікті қамтамасыз етуге бағытталған шаралар кешені. Қоғам мен адам өмірінің барлық саласына ақпараттық технологияларды кеңінен қолдану. Деңгейлік тапсырмалар. А деңгейі. «Цифрландыру» деген тақырыпта шағын зерттеу жүргізіп, кестені толтыр.
|
Оқушылар тақырып мазмұнын оқып, танысады 1-тапсырманы орындайды Кестені толтырады |
|
Оқулық «Информатика» 11 сынып, 206-210-бет Кесте |
||||||
|
Сабақтың соңы 7 мин |
«Қазақстандағы цифрландырудың болашағы мен мүмкіндіктері» тақырыбына эссе жазу. Рефлексия. |
Эссені оқиды |
|
|
||||||
|
Үй тапсырмасы 1 мин |
«Цифрлық Қазақстан» порталын қолдана отырып, бағыттардың біреуін таңдап, сол бағытты цифрландырудың хронологиялық тізімін жаса. |
|
|
|
шағым қалдыра аласыз













