Сабақтың басы
10
мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі: Оқушыларды
түгендеу.
Жағымды психологиялық ахуал
орнатады
Оқушыларды топтарға
біріктіруді ұйымдастыру: Топқа бөлу .
2-слайд
«Сәйкестендіру»
тәсілі
Өзін-өзі тексеру
3-слайд
Өткен білімді еске түсіру
«Миға шабуыл»
тәсілі арқылы жаңа сабақтың
тақырыбын, мақсатын
анықтайды.
Ғалым
–
Ғылым -
Қазақ жерінен шыққан алғашқы ғалымдар:
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа
көшу
|
Жағымды психологиялық ахуал
орнатады
Жасырын бөліктер бойынша
топқа бірігеді
Ой шақыру
Сәйкестендіру
тесті (ХХ ғ. 20-30 жылдарындағы
білім беру жүйесі мен ғылым)
1-тапсырма
«Сәйкестендіру» тест
«Миға
шабуыл» тәсілі
арқылы
жаңа сабақтың тақырыбын, мақсатын
анықтайды.
Оқушылар мұғалім жасырған
ғалым тұлғаны анықтайды.
2 тапсырма шарты:
Қ.И.Сәтбаевтың кемінде 3
зерттеген кен орындарының аумағын картаға белгілеу және атауын
жазу;
|
«Смартфон» әдісі
арқылы әр оқушы өзін- өзі
бағалап отырады
Дескриптор:
Білім беру жүйесін хронология бойынша
сәйкестендіреді
Жалпы
балл-2
ҚБ
«Өте
жақсы», «жақсы» «Талпын» мұғалім тарапынан
бағалау
Оқушылар өз ойларын ортаға салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа
көшу
Дескриптор:
Кен орнының аумағын белгілейді және атауын
жазады;
Кен орнының аумағын белгілейді және атауын
жазады;
Кен орнының аумағын белгілейді және атауын
жазады;
«Смартфон» әдісі
арқылы әр оқушы өзін- өзі
бағалап отырады.
Жалпы
балл-3
|
Окулык
Қазақстан
тарихы
8-сынып
Топтастыру


|
Сабақ ортасы
20
мин
|
Жаңа
сабақ.
Тақырып бойынша қысқаша ақпарат
береді.
Оқулықтан талдайтын тапсырманы бөліп береді,
топтық жұмыс ұйымдастырады
4-слайд
1-топ
Мұхтар Омарханұлы
Әуезов
2-топ
Жүсіпбек
Аймауытов
3-топ
Қаныш Сәтбаев
4-топ
Қазақстанда жоғары оқу
орындарын құру.
|
Оқушылар мұғалімнің
түсіндіруін тыңдайды.
Топтық жұмыс орындайды.
1-топ
Мұхтар
Омарханұлы Әуезов
Оқулық,
QR код
көмегімен топта өз беттерінше
ізденіс жұмыстарын жүргізеді, өздері қалаған форматта
қорғайды.
2-топ
Жүсіпбек
Аймауытов
Оқулық, QR код көмегімен топта өз беттерінше ізденіс жұмыстарын
жүргізеді, өздері қалаған форматта
қорғайды.
3-топ Қаныш
Сәтбаев
Оқулық, көмегімен топта өз беттерінше ізденіс жұмыстарын
жүргізеді, өздері қалаған форматта
қорғайды.
4-топ Қазақстанда жоғары оқу
орындарын құру.
Оқулық, көмегімен топта өз беттерінше ізденіс жұмыстарын
жүргізеді, өздері қалаған форматта
қорғайды.
|
«Смартфон» әдісі
арқылы әр оқушы өзін- өзі
бағалап отырады.
Дескриптор:
I-топ. Мұхтар Омарханұлы
Әуезов туралы мәлімет
айтады.
(2 балл)
IІ-топ. Мұхтар Омарханұлы
Әуезов туралы мәлімет
айтады.
(2 балл)
IІІ-топ. Қаныш Сәтбаев
туралы мәлімет
айтады.
(2 балл)
IҮ-топ. КСРО ҒА-ның Қазақ
филиалы туралы мәлімет
айтады.
(2 балл)
|

https://youtu.be/K1ESOPMKuRU?si=OcpUtpPXib4b_FtI
Оқулық
Қазақстан тарихы
8-сынып

|
10
мин
|
Сабақты бекіту тапсырмалары
5-слайд
Оқушылармен жеке жұмыс
ұйымдастырады,бақылау жасайды.
1953 ж. Қарағанды
тау –кен
институты
|
1950ж.Қарағанды медицина институты
|
1931 ж. Алматы медициналық
институты
|
1928 ж.Абай атындағы
педагогикалық институт
|
1944 ж.Қыздар
пединституты
|
1929 ж.
Малдәрігерлік – зоотехникалық
институт
|
1951ж.Семей малдәрігерлік институты
|
1934 ж.С.М.Киров атындағы
Қазақ мемлекеттік университеті(қазіргі Әл-Фараби атындағы
ҚазҰУ)
|
|
Сандар сөйлейді
|
Дескриптор:
Белгілі жылда
болған оқиғаны анықтайды.
(3 балл)
|
Тапсырма жазылған парақтар
Құрылған күні
|
Жоғары оқу
орындары
|
1953ж.
|
|
1950ж.
|
|
1931ж.
|
|
1928ж.
|
|
1944ж.
|
|
1929ж.
|
|
1951ж.
|
|
1934ж.
|
|
|
Сабактың соңы
4
минут
|
«банкамат» әдісі арқылы кері байланыс
жасау. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабақты
қаншалықты деңгейде түсінгендіктерін онлайн форматта
көру.
6-слайд
|
Кері
байланыс
Оқушылар сабақты қаншалықты
түсінгендіктерін банкамад картасы арқылы
белгілейді.
|
«Смартфон» әдісіндегі алған бағаларын
қорытындылау
|

|