Материалдар / Қысқа мерзімді жоспар. Санның бөлігін табуға берілген есептер.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қысқа мерзімді жоспар. Санның бөлігін табуға берілген есептер.

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика пәні мұғалімдеріне арналған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қаңтар 2019
801
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы:Санның бөлігін табуға берілген есептер

Күні: 10 01 19 ж

Сынып: 5 ә,б,в,г

Математика

Пән мұғалімі: Орынбаева Базаркул Есиркеповна

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

5.1.2.24санның бөлігін табу және бөлігі бойынша санды табу;

5.5.1.4санның немесе шаманың бөлігін табу және бөлігі бойынша санды немесе шаманы табуға арналған есептерді құрастыру және шығару;

Сабақтың мақсаты

Тақырып аясында берілген есептерді шығара алады, яғни теориялық алған білімін практикада қолдана алады.

Бағалау критерийлері

Оқушылар осы тақырып бойынша білу, түсіну, талдау, қолдану, анализ, синтез ойлау дағдыларын қалыптастыруы тиіс. «Қар лақтыру» әдісі, «Мағынаны ажырату» сатысы, «Ойлан,жұптас,бөліс» әдісі,жеке,жұптық топтық жұмыс

Тілдік мақсат

.Қосынды,сан және бөлшектерге есептер,мәтін есептер,жұп,тақ,тізбектес бүтін сандар,шешімі,сияқты үлкенірек,бірден көп,қосу,көбейту,бөлу,азайту,бөлшектің бөлгіші.

Құндылықтарды дамыту

Әділдікке, патриоттыққа тәрбиелеу, адамгершілік қасиеттерін дамыту

Пәнаралық байланыс

Геометрия, тұрмыста қолдана алу

АКТ қолдану дағдылары

Таратпа материалдар, көрнекі құралдар, ноутбук, «Bilimland» сайты

Бастапқы білім

Жай және аралас сандар

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңдері

Сабақта орындалатын іс-әрекеттер

Оқыту ресурстары

Сабақтың басы

10 минут

Оқушылардың сабаққа дайындығы.Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. Сабақ мақсатымен таныстыру.

Пысықтау сұрақтары: «Қар лақтыру» әдісі бойынша сұрақтарды оқып, лақтырады да, жауаптарын айтып,топқа бөлінеді. №1,№2,№3,№4 топтар

Саралау:талаптары әртүрлі оқушылар топтасады.

1) Бөлімдері бірдей бөлшектер қалай қосылады?

2) Бөлімдері әр түрлі бөлшектер қалай қосылады?

3) Аралас сандар қалай қосылады?

4) Натурал сан мен аралас санның қосындысы қалай табылады?

5) Бөлімдерді, бөлшектерді қалай азайтады?

6) Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қалай азайтады?

7) Натурал саннан бөлшекті қалай азайтады?

8) Аралас сандар қалай азайтылады?

9) Натурал санды аралас санды қалай азайтады?

10) Бөлшектер қалай көбейтіледі?

11) Натурал санды бөлшекті санға қалай көбейтеміз?

12) Аралас сандарды қалай көбейтеміз?

13) Бөлшекті бөлшекке бөлу қалай орындалады?

ҚБ: оқушыларды ауызша мадақтау





Таратпа материалдар

Негізгі бөлім Тақырыпты ашу

10 минут

«Мағынаны ажырату» сатысы

(жаңа ақпарат)






  1. Санның бөлігін табу. 1-есеп. Дүкендегі 315 сағаттың 7/3-і қолсағаттар.Дүкенде неше қолсағат бар?

Шешуі:Дүкендегі 315 сағаттың 7/3-і неше сағат екенін табу керек.3.41-суретте 1=7/7------315 сағат болса, 315-тің 7/1

7/3----------х( сағат), 315-тің 7/3-і

1) 315:7=45 (сағат)

2) 45*3=135 (қолсағат)

Есептеу нәтижесінде (315:7)*3=135 (қолсағат)

Демек,315 санының 7/3-ін табу үшін,315-ті 7/3-ке көббейту керек.

Оқулықтағы мысал:

Shape2 Shape1 АКТ арқылы бейнетүсірілім көрсетемін.

Саралау:Жаңа сабақты түсінбеген оқушы үшін қосымша мысал беремін,түсіндіремін.

Кез келген a санының бөлігін табу үшін, а санын бөлшегіне көбейтеміз.

Мысалы:

А) 15-тің бөлігін табайық

Б) 16-тің бөлігін табайық

1. Егер бөлшек 1-ден кіші болса, онда санның бөлігі осы саннан кіші болады.

Мысалы:

-ін табу үшін:

2. Егер бөлшек 1-ден үлкен болса, онда санның бөлігі осы саннан үлкен болады.

-ін табу үшін:

Дереккөздер:Электронды дереккөздер пайдаланылады.

Оқулық

Алматы «Атамұра» 2017ж






Bilimland сайты

ноутбук




Қосымша мысал

Топпен жұмыс

7 минут

«Ойлан,

жұптас,

бөліс» әдісі

Жеке,жұптық топтық жұмыс

8 минут




Санның бөлігін табу үшін санды осы бөлшекке көбейтеміз.

Сыныпта №666(ауызша) орындайды.Тапсырма:

Санның бөлігін табыңдар:

Санның бөлiгiн у ы з ш а) табыңдар:

1) 32-нiң 1 -iн; 3) 25-тiң 3 -iн; 5) 35-тiң 4 -iн;

4 5 5

2) 100-дiң 1 -iн; 4) 60-тың 7 iн; 6) 15-тiң 1 -iн.

2 10 3

Дескриптор: ---санды бөлшекке көбейтеді;

--санды бөліміне қысқартады;

--санның бөлігін табады.

669 есепті топтарға орындату,топтар талқылауы.

Шамалардың бөлігін табыңдар:

    1. 8 м-дің 3 -iн; 3) 10 т-ның 2 -сiн; 5) 8 сағ-тың 5 -iн;

4 5 6

    1. 12 дм-дің 5 -iн; 4) 5 кг-ның 3 -iн; 6) 20 мин-тың 3 -iн.

8 10

4

Дескриптор: ---санды бөлшекке көбейтеді;

--санды бөліміне қысқартады;

--санның бөлігін табады

ҚБ:басбармақпен бағалау.


Саралау:Кейбір оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жұмыс жасайды.Сондықтан интернет сайтынан қосымша тапсырма беремін.


«Bilimland» сайты тапсырмалары ҚБ тапсырмалары


Оқулық

пен жұмыс






























«Bilimland» сайты

Соңы

5 минут

Сабақты бекіту. «Микрофон» әдісі бойынша өзін-өзі бағалау.

Рефлексия

«БББ» кестесі әдісі

Білемін

Білдім

Білгім келеді






Үйге тапсырма: (1. Алдамұратова Т.А., Байшоланов Е.С. Математика: Жалпы білім беретін мект. 5-сыныбына арн. / Т. Алдамұратова, Е. Байшоланов. 4-басылымы. - Алматы: Атамұра, 2015)№ 667



Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Саралау іріктелген тапсырмалар, бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету жұмыстары.

Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау

Нұсқаулықпен жүргізіледі.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?



«Bilimland» сайты тапсырмалары ҚБ тапсырмалары















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!