Материалдар / қысқа мерзімді жоспар: Сұйықтардағы және газдардағы диффузия
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

қысқа мерзімді жоспар: Сұйықтардағы және газдардағы диффузия

Материал туралы қысқаша түсінік
қысқа мерзімді жоспар: Сұйықтардағы және газдардағы диффузия. бөлшектердің сұйық және газтектес заттарда таралуын түсіндіру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Желтоқсан 2022
409
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

5.2 A Заттар және материалдар

Педагогтің аты-жөні:

Кенжебай Әсел Сейілханқызы

Күні:


Сыныбы: 5д

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Сұйықтықтардағы және газдардағы диффузия

Заттардың құрылысы және диффузия

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

5.3.1.1- бөлшектердің сұйық және газтектес заттарда таралуын түсіндіру

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Білім алушылар сұйық пен газдардағы бөлшектердің таралуы туралы түсінік қалыптасады.

Көпшілік оқушылар үшін:

Білім алушылар диффузия құбылысын сипаттай алады.

Кейбір оқушылар үшін:

Білім алушылар сұйықтық пен газда диффузия қалай жүретінің біледі.

Құндылықтарға баулу:

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

7 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады.

3. Оқушыларды топтарға біріктіру.

Топқа заттың қатты, сұйық және газ қасиеттері бар қима қағаздар беріледі. Әр оқушы қима қағаздарды таңдау арқылы ұқсас құралдармен 3 топқа бірігеді.

1 топ: Қатты

2 топ: Сұйық

3 топ: Газ


Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.


Оқулық, жұмыс дәптері

заттың қатты, сұйық және газ қасиеттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы



Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.

Өзгенің пікірін толықтырады.




Егер әтір құйылған құтыны ашса, онда …; ·

Егер марганцовканың түйіршігін суға салса, онда …; ·

Егер мұзды қыздырса, онда …; ·

Егер бір тамшы майды суға тамызса, онда …;




1«Диффузия үдерісі» деген не?.?

2. Сұйықтық пен газда диффузия қалай жүре?

3.Денелер дегеніміз не?


Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.


Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.

Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді

Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1.Тәжірибе жүргізеді

Презентация


Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

1. Заттардың қандай қалыпта болатынын есіңе түсіреді. Кестені толтырады. Өзінің бірнеше рет бақылаған заттардың барлық күйіне мысал келтіреді.


Shape1

2. Келесі мәліметті топта талқылаңдар. Талқылау нәтижесін дәптерге жазады.

1. Кейбір өсімдік жәндіктерді гүлінің иісімен еліктіреді. Олар қандай құбылысты пайдаланады?

2. Қауіп туған жағдайда теңіз құрты – каракатица суға сия түстес сұйықтық бөледі. Алайда біраз уақыттан соң теңіз құрты маңындағы су қайта мөлдір болады. Неліктен?

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1. Кестені толтырады.

2. Тапсырмаға мысал келтіреді.

3.Талқылау нәтижерелін дәптерге жазады.

ДК экраны

5-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.


Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

1. Тәжірибе.

Мәселелік сұрақ: шай қалташасын батырғаннан кейін суда

қандай үдеріс жүреді?

Болжам жаса: Егер ..., онда ... .

Саған қажет: екі шай қалташасы, екі шыны стақан:

бірінде – ыстық, екіншісінде – суық су толтырылған.

Тәжірибе барысы

1. Суық және ыстық су құйылған стақандарға бір мезгілде шай қалташаларын батырады.


Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1.Тәжірибені орындайды сұрақтарға жауап береді.

ДК экраны

5-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.

«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.\





Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды.









Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

Рисунок 23






Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».


Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.

«Мадақтау сөзі» әдісі

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.

Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1:

2:












Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!