“Алматы облысы білім басқармасының Балқаш ауданы бойынша білім бөлімі” мемлекеттік мекемесінің” №2 Жамбыл атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен” мемлекеттік коммуналдық мекемесі
|
Бөлім: |
2. Киіну. Сән.Талғам. Фонетика |
|||||
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты : |
Көшенова А.Ж |
|||||
|
Күні: |
||||||
|
Сынып: 5 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Баскиім түрлері |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
5. 2. 5. 1 мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру 5. 4. 2. 1 сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарына сәйкес айта білу |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыра алады, сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарына сәйкес айта алады. |
|||||
|
Құндылықтарға баулу |
• Еңбекқорлық және Кәсіби біліктілік • Жасампаздық және Жаңашылдық |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Білім алушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басталуы 7 минут Сабақтың ортасы 8 минут 7 минут 10 минут 8 минут Сабақтың соңы 5 минут |
Оқушылармен амандасу, қатысуын түгендеу. Психологиялық ахуал қалыптастыру «Дизайн» Оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийлері айтылады. Ойтүрткі Қандай баскиімнің түрлерін білесіңдер? Мына ұлттық баскиімдердің атауларын білесіңдер ме?
5-тапсырма Мәтінді оқып, не жайында екенін бір-біріңе сұрақ қою арқылы анықтаңдар. Баскиімге қатысты қанша сөз үйрендің? Сұрақ үлгілері: 1.Мәтінде не туралы айтылған? 2.Ерлер киетін баскиімдерінің қандай түрлері бар? 3. Әйелдер киетін баскиімдерінің қандай түрлері бар? 4.Жазда және қыста әйелдер баскиімдердің қандай түрлерін киген? 6-тапсырма «Аквариум» әдісі Оқылым мәтініндегі баскиімдердің қайсысын білетінін айт. Бүгінгі сенің отбасыңдағы адамдар баскиімнің қандай түрлерін киеді? Ой бөлісіңдер.
7-тапсырма Оқылым мәтініндегі заттың атауын білдіретін сөздердің түбірі мен қосымшасын ажырат. Түбірдің соңғы дыбыс мен қосымшаның бастапқы дыбысының үндесіп тұрғанын парталасыңа түсіндір. Үлгі: құлақ-шын , бүрке –н-іш т.б ЕББҚ оқушыға тапсырма Берілген баскиім түрлерінің қайсысы ерлерге, қайсысы әйелдерге арналғанын көрсет. Тақия, малақай, тымақ, құлақшын, сәукеле, кимешек, орамал, шәлі, жаулық. 10-тапсырма. «Венн диаграммасы» әдісі Мәтінге сүйеніп, ұзатылған қыздың ерте кездегі киімі мен өзің білетін қазіргі кездегі киімін салыстыр. Қайсысы ұнайтынын жаз. Ерте кездегі Қазіргі кездегі қалыңдық киімі қалыңдық киімі
Үйге 8-тапсырма Ойтаразы Бас бармақ - басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе не болды? Балаң үйрек- бірлесу. Мен топта / жұпта қалай жұмыс жасадым? Кімге көмек бердім? Ортан терек – ойлану. Мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым? Шылдыр шүмек- шынайылық. Сабақ маған ұнады ма? Неліктен? Кішкене бөбек – көңіл күй ахуалы. Мен өзімді сабақта қалай сезіндім? |
Психологиялық ахуал «Дизайн» Әр оқушы өзінің қандай жансыз зат екенін айтады. Дизайнер келіп оларды өз талғамымен орналастырады. Ең бастысы, бәрін өз орнына тиімді орналастыра білу. Сабақта да солай әр жұмыстың өз қызметі, өз орны бар. Орнымен жұмсасақ қана нәтиже болатынын білдіру Қойылған сұрақтарға жауап береді. Жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды.
Ұлттық баскиім атаулары жөнінде білетін ақпараттарын ортаға салады. Талқылайды.
Мәтінді оқып, не жайында екенін бір-бірлеріне сұрақ қою арқылы анықтайды. Баскиімге қатысты қанша сөз үйренгенін жазады. «Аквариум әдісі» - балаларға мәселені талқылауға арналған диалог формасы. Шағын топ белгілі бір мәселе бойынша диалогті жүргізуге кімге сеніп тапсыруға болатынын таңдайды. Қалған барлық оқушылар көрермен рөлін атқарады. Сондықтан да мұны «аквариум» деп атайды. Олар алтын балыққа арналған аквариумда, басқалары оларға сұрақ қойып түсініктемелер сұрай алады және т.б. Оқылым мәтініндегі заттың атауын білдіретін сөздердің түбірі мен қосымшасын ажыратады. Түбірдің соңғы дыбыс мен қосымшаның бастапқы дыбысының үндесіп тұрғанын айтады. Мәтінге сүйеніп, ұзатылған қыздың ерте кездегі киімі мен өзің білетін қазіргі кездегі киімін салыстырады. Рефлексия жүргізеді. Бүгінгі сабақта не үйренгендерін, топта қалай жұмыс жасағандарын, қандай білім алғандарын таразылайды. |
Ауызша мадақтау Жарайсың! Керемет
шешім! Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан естімеппін! Дескриптор Білім алушы -мәтін мазмұнын түсіндіруге арналған сұрақтар құрастырады, -сұрақтар арқылы нақты ақпараттарды анықтайды. Дескриптор Білім алушы -түбір мен қосымшаны ажыратады. -үндестік заңын түсіндіреді. -орфография лық норманы сақтайды Бағалау «Жапондық бағалау» әдісі бойынша үш топ бірін-бірі бағалайды. Осы бағалау арқылы келесі өзгелердің жауаптарымен келісетін тұстарын, толықтыруға қатысты өз көзқарастарын, өздерінің қоятын сұрақтарын жеткізеді.
Дұрыс,келісемін
Толықтырамын, басқа көзқарасым бар.
Менің сұрағым бар |
Оқулық 7-сынып «Атамұра» баспасы 2017жыл Қалыптас тырушы бағалауға арналған тапсырма лар жинағы 7-сынып Оқулық 5-сынып «Атамұра» баспасы 2017жыл |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қысқа мерзімді жоспар.«Ұлттық киім. Бас киім.»
Қысқа мерзімді жоспар.«Ұлттық киім. Бас киім.»
“Алматы облысы білім басқармасының Балқаш ауданы бойынша білім бөлімі” мемлекеттік мекемесінің” №2 Жамбыл атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен” мемлекеттік коммуналдық мекемесі
|
Бөлім: |
2. Киіну. Сән.Талғам. Фонетика |
|||||
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты : |
Көшенова А.Ж |
|||||
|
Күні: |
||||||
|
Сынып: 5 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Баскиім түрлері |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
5. 2. 5. 1 мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру 5. 4. 2. 1 сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарына сәйкес айта білу |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыра алады, сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарына сәйкес айта алады. |
|||||
|
Құндылықтарға баулу |
• Еңбекқорлық және Кәсіби біліктілік • Жасампаздық және Жаңашылдық |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Білім алушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басталуы 7 минут Сабақтың ортасы 8 минут 7 минут 10 минут 8 минут Сабақтың соңы 5 минут |
Оқушылармен амандасу, қатысуын түгендеу. Психологиялық ахуал қалыптастыру «Дизайн» Оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийлері айтылады. Ойтүрткі Қандай баскиімнің түрлерін білесіңдер? Мына ұлттық баскиімдердің атауларын білесіңдер ме?
5-тапсырма Мәтінді оқып, не жайында екенін бір-біріңе сұрақ қою арқылы анықтаңдар. Баскиімге қатысты қанша сөз үйрендің? Сұрақ үлгілері: 1.Мәтінде не туралы айтылған? 2.Ерлер киетін баскиімдерінің қандай түрлері бар? 3. Әйелдер киетін баскиімдерінің қандай түрлері бар? 4.Жазда және қыста әйелдер баскиімдердің қандай түрлерін киген? 6-тапсырма «Аквариум» әдісі Оқылым мәтініндегі баскиімдердің қайсысын білетінін айт. Бүгінгі сенің отбасыңдағы адамдар баскиімнің қандай түрлерін киеді? Ой бөлісіңдер.
7-тапсырма Оқылым мәтініндегі заттың атауын білдіретін сөздердің түбірі мен қосымшасын ажырат. Түбірдің соңғы дыбыс мен қосымшаның бастапқы дыбысының үндесіп тұрғанын парталасыңа түсіндір. Үлгі: құлақ-шын , бүрке –н-іш т.б ЕББҚ оқушыға тапсырма Берілген баскиім түрлерінің қайсысы ерлерге, қайсысы әйелдерге арналғанын көрсет. Тақия, малақай, тымақ, құлақшын, сәукеле, кимешек, орамал, шәлі, жаулық. 10-тапсырма. «Венн диаграммасы» әдісі Мәтінге сүйеніп, ұзатылған қыздың ерте кездегі киімі мен өзің білетін қазіргі кездегі киімін салыстыр. Қайсысы ұнайтынын жаз. Ерте кездегі Қазіргі кездегі қалыңдық киімі қалыңдық киімі
Үйге 8-тапсырма Ойтаразы Бас бармақ - басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе не болды? Балаң үйрек- бірлесу. Мен топта / жұпта қалай жұмыс жасадым? Кімге көмек бердім? Ортан терек – ойлану. Мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым? Шылдыр шүмек- шынайылық. Сабақ маған ұнады ма? Неліктен? Кішкене бөбек – көңіл күй ахуалы. Мен өзімді сабақта қалай сезіндім? |
Психологиялық ахуал «Дизайн» Әр оқушы өзінің қандай жансыз зат екенін айтады. Дизайнер келіп оларды өз талғамымен орналастырады. Ең бастысы, бәрін өз орнына тиімді орналастыра білу. Сабақта да солай әр жұмыстың өз қызметі, өз орны бар. Орнымен жұмсасақ қана нәтиже болатынын білдіру Қойылған сұрақтарға жауап береді. Жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды.
Ұлттық баскиім атаулары жөнінде білетін ақпараттарын ортаға салады. Талқылайды.
Мәтінді оқып, не жайында екенін бір-бірлеріне сұрақ қою арқылы анықтайды. Баскиімге қатысты қанша сөз үйренгенін жазады. «Аквариум әдісі» - балаларға мәселені талқылауға арналған диалог формасы. Шағын топ белгілі бір мәселе бойынша диалогті жүргізуге кімге сеніп тапсыруға болатынын таңдайды. Қалған барлық оқушылар көрермен рөлін атқарады. Сондықтан да мұны «аквариум» деп атайды. Олар алтын балыққа арналған аквариумда, басқалары оларға сұрақ қойып түсініктемелер сұрай алады және т.б. Оқылым мәтініндегі заттың атауын білдіретін сөздердің түбірі мен қосымшасын ажыратады. Түбірдің соңғы дыбыс мен қосымшаның бастапқы дыбысының үндесіп тұрғанын айтады. Мәтінге сүйеніп, ұзатылған қыздың ерте кездегі киімі мен өзің білетін қазіргі кездегі киімін салыстырады. Рефлексия жүргізеді. Бүгінгі сабақта не үйренгендерін, топта қалай жұмыс жасағандарын, қандай білім алғандарын таразылайды. |
Ауызша мадақтау Жарайсың! Керемет
шешім! Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан естімеппін! Дескриптор Білім алушы -мәтін мазмұнын түсіндіруге арналған сұрақтар құрастырады, -сұрақтар арқылы нақты ақпараттарды анықтайды. Дескриптор Білім алушы -түбір мен қосымшаны ажыратады. -үндестік заңын түсіндіреді. -орфография лық норманы сақтайды Бағалау «Жапондық бағалау» әдісі бойынша үш топ бірін-бірі бағалайды. Осы бағалау арқылы келесі өзгелердің жауаптарымен келісетін тұстарын, толықтыруға қатысты өз көзқарастарын, өздерінің қоятын сұрақтарын жеткізеді.
Дұрыс,келісемін
Толықтырамын, басқа көзқарасым бар.
Менің сұрағым бар |
Оқулық 7-сынып «Атамұра» баспасы 2017жыл Қалыптас тырушы бағалауға арналған тапсырма лар жинағы 7-сынып Оқулық 5-сынып «Атамұра» баспасы 2017жыл |
||
шағым қалдыра аласыз





















