Материалдар / Қысқа мерзімді жоспары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қысқа мерзімді жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
7 Сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қараша 2023
199
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім:

Заттардың тасымалдануы

Педагогтің аты-жөні:

Нарымбет Ж.А

Күн:

Сыныбы : 7

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Тақырыбы:

Ағзадағы заттардың тасымалдануы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

  • 7.1.3.3 - тамыр және сабақтың ішкі құрылысын зерттеу;

Сабақтың мақсаты:

  • Білім алушылар сабақтың негізгі төрт қабаты туралы түсінік қалыптасады. Олардың қызметін сипаттайды.

  • Білім алушылар ағаштың қабаттарын сипаттап көрсетіп бере алады.


Сабақ барысы/уақыты

Мұғалімнің әрекеті


Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


3 мин

І. Ұйымдастыру кезеңі:

« Төбе, мұрын, еден» ойыны бойынша жағымды психологиялық ахуал орнатады

«Ағаштар суреті» бойынша топқа бірігуге нұсқау береді.

Оқушылар шеңберге тұрып « Төбе, мұырн, еден» ойыны арқылы жағымды ахуал орнатады .


«Ағаштар суреті» бойынша топтарға бірігеді.


Кері байланыс:

Мадақтау арқылы бағаланады.

Түрлі фигуралар

Омырталы, омыртқасыздар

3 мин

ІІ Үй тапсырмасы

« Сұрақты ұстап ал!» тәсілі арқылы сұрайды.

«Стоп кадр» тәсілі арқылы төңірегінде ой қозғайды, сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтайды.

Оқушылар «Сұрақты ұстап ал!» » тәсілі арқылы өткен тақырыптар бойынша білімдерін еске түсіреді.










«Стоп кадр» тәсілі арқылы

сұрақтарға жауап бере отырып, жауаптарын жаңа тақырыппен байланыстарады, сабақтың тақырыбын , мақсатын анықтайды

Кері байланыс:

Мадақтау арқылы бағаланады.

«Жарайсың!»

«Тамаша жауап»т .б



Сурет

тер

4 мин

ІІІ Білімді толықтыру үшін оқулықтағы мәтінді оқуға тапсырма береді.

Оқушылар оқулықтан мәтінді оқып танысады, тірек сөздерді дәптерге жазып алады.

Кері байланыс:

Мадақтау арқылы бағаланады.

Окулык

Биоло

гия

Сабақтың ортасы


15 мин

ІV Топтық жұмыс.

Мұғалім жаңа тақырып бойынша қысқаша ақпарат береді,

Топтық жұмысты ұйымдастырады.

1 -топ « Қабық құрылыс, қызметі»

2- топ «Камбий құрылысы, қызметі »

3-топ «Сүрек құрылысы, қызметі»

4-топ «Өзек құрылысы, қызметі»

тақырыбы бойынша оқулықтағы ақпаратпен танысуды ұсынады.

Білімдерін толықтыру үшің «Кинометафора» тәсілі арқылы бейнеролик көруді ұсынады/ смартфон/-жұппен

Оқушылар топтарда мұғалімнің бағыт берумен берілген тақырыпты талдап, топтык жұмыс орындайды.


1 -топ « Қабық құрылыс, қызметі»

2- топ «Камбий құрылысы, қызметі »

3-топ «Сүрек құрылысы, қызметі»

4-топ «Өзек құрылысы, қызметі»

тақырыбы бойынша оқулықтағы ақпаратпен танысады, постер жасап

қорғайды.



Сабақтың ішкі құрылысы


https://youtu.be/VxfNgQSD_zw


Кері байланыс:

«Бас бармақ» әдісі арқылы беріледі






А4 парағы


Маркер



15

Сабақты бекіту тапсырмалары.


Білімді тиянақтау мақсатында мұғалім оқушыларға тапсырма жазылған материалдармен жұмыс істеуді ұсынады.




Тапсырма орындау барысында бағыт бағдар беріп, қолдау көрсетеді.




































Тапсырма орындау барысында бағыт бағдар беріп, қолдау көрсетеді.







1-тапсырма

«Суретті сөйлет» тәсілі

Берілген суретті мұқият қарап сандарға сәйкес ағаш қабығының аттарын жазыңдар.


1-

2-

3-

4-

5-


2-тапсырма Тест

1.Сабақтың ең сыртқы қабаты

Қабық

Камбий

Сүрек

Өзек

2.Ең қатты, әрі қуатты қабаты

Қабық

Камбий

Сүрек

Өзек

3.Сабақтың жуандап өсуін қамтамасыз ететін қабат

Қабық

Камбий

Сүрек

Өзек

4.Ағаш сабағының негізгі қор жинаушы ұлпасы

Қабық

Камбий

Сүрек

Өзек

5.Қабық пен сұрек арасында орналасқан қабат

Қабық

Камбий

Сүрек

Өзек


.

4-зертханалық жұмыс.

САБАҚТЫҢ ІШКІ ҚҰРЫЛЫСЫН ЗЕРТТЕУ.

Мақсаты: ағаш сабағының ішкі құрылысын қарау, жылдық сақинаны санау

Болжам: егер, ағаш сабағының ішкі құрылысын лупа арқылы қарайтын болсақ, онда оның бірнеше қабаттан тұратынын көз жеткізер едік

Құрал-жабдықтар:

  • қол лупасы,

  • ағаш кесіндісі, жуандығы (10см)

  • ағаш бұтақтары,

  • пышақ.

Жұмыс барысы.

1.Бұтақтың көлденең және тік кесіндісін әзірлеңдер.

2.Лупаның көмегімен сабақтағы қабаттардың қиындысын қараңдар. Әр қабаттың атауын еске түсіріңдер.

3.Қабықты ажыратып алыңдар, оны иіп, сындырып, созып көріңдер. Қабық неден тұрады?

4. Сүректі саусақтарыңмен сипап көріңдер.Нені сезіндіңдер? Қандай қабат және оның маңызы қандай?

5.Сабақтың ішкі құрылысын мұқият қараңдар. Сабақ діңінің жуандап өсетін бөлігін көрсетіңдер.

6.Сабақтың ішкі құрылысын мұқият қараңдар. Сабақ бойымен судың және минералды тұздардың жүру жолын көрсетіңдер.

ҚОРЫТЫНДЫ:

Дескриптор :

берілген суретті мұқият қарап сандарға сәйкес ағаш қабығының аттарын жазады:

Жалпы балл -2


Дескриптор:

берілген сұрақтарды дұрыс белгілейді:

Жалпы балл-2
























Дескриптор :

сабақтың ішкі құрылысын дұрыс анықтайды,

әр қабаттың қызметін дұрыс көрсетеді,

Жалпы балл-6


2-косымша

Тапсырма жазылған парақтар




















Сабақ

тың соңы

4 мин

Кері байланыс

«Жетістік баспалдағы» тәсілі арқылы кері байланыс жасауды ұсынады

Қатысушылар «Жетістік баспалдағы» тәсілі арқылы кері байланыс жасайды

Кері байланыс:

«Жетістік баспалдағы» тәсілі арқылы

Кесте

1 мин

Үй тапсырмасы §17 оку






Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!