Материалдар / Қысқа мерзімді сабақ 2-сынып Информатика
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қысқа мерзімді сабақ 2-сынып Информатика

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді сабақ 2-сынып Информатика
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Мамыр 2023
883
24 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқамерзімді жоспарлар

1-сабақ. Денсаулығымызды сақтаймыз



Бөлімі

I бөлім. Компьютерлер мен программалар (ортақ тақырып: «Өзім туралы»)

Педагогтің аты-жөні


Күні


Сыныбы

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Денсаулығымызды сақтаймыз

Оқу бағдарламасына сəйкес оқу мақсаты

2.1.3.1 цифрлық құрылғылар мен интернет желілерімен жұмыс істеу кезінде негізгі қауіпсіздік ережелеріне сүйену;

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушы үшін:

Өзінің, отбасының бақытты сəттерін суретке түсіру үшін пайдаланатын құрылғыларын атайды.

Оқушылардың көбі үшін:

Құрылғыларды дұрыс пайдаланбаудың қандай қаупі бар екендігі туралы өз ойларын ортаға салады.

Кейбір оқушылар үшін:

Цифрлық құрылғылар мен интернет желілерімен жұмыс істеу кезінде негізгі қауіпсіздік ережелерін ескереді.

Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/уақыты

Педагогтің іс-əрекеті

Оқушының іс- əрекеті

Бағалау

Ресурстар

(Ұ)

Ұйымдастыру кезеңі

(1-7 мин.)

І. Қызығушылықты ояту. Сыныпты қалыпқа келтіру.

(МК, Ұ). Топтастыру.

Оқушылар сурет таңдау арқылы 3 топқа бірігеді. Топтың суреттері: ноутбук, планшет, ұялы телефон. Ой сергіту.

«Ана тілің арың бұл» əнін хормен айту.

(МК, Ұ). «Мидың суреті» əдісі.

Əр балаға мидың суреті таратылады. Мидың ішіне сабақтың өн бойында үйренгендерін, жасағандарын жазып отырады.

(МК, Ұ) Ой

қозғау. «Миға шабуыл» əдісі

«Жедел сұрақтар жаңбыры» əдісі Мұғалім оқушыларға жылдам сұрақтар қояды. Қажет болған жағдайда интерактивті тақтадан суреттер көрсетіледі.

  • Өзіңнің,

отбасыңның бақытты сəттерін суретке түсіру

үшін қандай құрылғы пайдаланасың?

  • (1-сурет)

  • Компьютерге ұқсайтын басқа қандай құрылғыларды білесің? (2-сурет)

  • Құрылғыларды дұрыс пайдаланбаудан

қандай қауіп бар? (3-сурет)

Мұғалім белсенділік танытқан оқушыларды

«Мадақтау сөз» əдісі бойынша бағалайды.

Жарайсың! Жақсы!

Талпын!

Саралау. Оқушыларға тапсырманы орындау барысында жан- жақты əрі нақты көмек қажет болады. Жетекші сұрақтар қою

арқылы диалог

жəне қолдау көрсетумен сараланады.

Жаңа сабаққа дайындық

ІI. Жаңа сабаққа кіріспе.

(МК. Ұ) «Бір ғана секунд» əдісі.

Интерактивті тақтадан ноутбук, планшет, ұялы телефонның суреттері көрсетіледі. Мұғалім оқулықтан «Жаңа білім» бөліміндегі мəтіннің əр жерінен оқиды, ал оқушылар мəтінге мұқият зер салып, шапшаңдықпен жалғастырады. Осылай жаңа сабақтың ақпаратымен танысады.

Сабақтың ортасы (31 мин.)


(МК. Д). «Түртіп алу» əдісі.

Оқушылар мəтінді оқу барысында


Интерактивті тақта



кездескен жаңа сөздерді жұмыс

дəптерлеріне жазып алады.




(МК. Д)

1-тапсырма. Жоғарыда айтылған құрылғылардан басқа тағы қандай цифрлық құрылғыларды білесің? Оларды сипаттап бер.

Саралау. Оқушыларға тапсырманы орындау барысында жан-жақты əрі нақты көмек қажет болады. Жетекші сұрақтар қою арқылы диалог жəне қолдау көрсетумен сараланады.

Дескриптор

  • Өздеріне белгілі күнделікті өмірде көріп, естіп жүрген құрылғыларды атайды.

  • Атаған

құрылғыларын сипаттайды.

Мұғалім белсенділік танытқан оқушыларды

«Мадақтау сөз» əдісі бойынша бағалайды.

Жарайсың! Жақсы!

Талпын!

Интерактивті тақта


(Т) 2-тапсырма.

«Пікір картасы» əдісі.

Цифрлық құрылғыларды пайдаланудың ортақ ережесін құрастырыңдар.

Олардың пайдасы мен зияны жайлы əңгімелеңдер.

Дескриптор

  • Топта тапсырмамен танысып, өзара талқылайды.

  • Цифрлық құрылғыларды пайдаланудың ортақ ережесін құрастырады.

  • Олардың пайдасы мен зияны жайлы айтады.

Мұғалім белсенділік танытқан оқушыларды

«Мадақтау сөз» əдісі бойынша бағалайды.

Жарайсың! Жақсы!

Талпын!

Интерактивті тақта


(Ж) 3-тапсырма.

«Ойлан, жұптас, бөліс» əдісі Балалардың іс- əрекетін талдап, баға беріңдер (4-сурет).

Дескриптор

  • Жұптасып 4-суреттегі

балалардың іс- əрекетін талқылайды.

  • Суреттегі балалардың іс- əрекетіне баға береді.

Мұғалім белсенділік танытқан оқушыларды

«Мадақтау сөз» əдісі бойынша бағалайды.

Жарайсың! Жақсы!

Талпын!

Интерактивті тақта

Мақсаты: Оқушылар ойына келген жауаптар немесе идеяларды барынша көп жазу арқылы кейін өз идеяларын ортаға салады.

Тиімділігі: Оқушылардың есте сақтау қабілеті (мұқият тыңдалым) жақсарады. Өз ойын ашық айта алады. Оқушылардың оқылым, айтылым, тындалым, жазылым дағдылары қалыптасады.

Саралау: Тапсырма барлық оқушыға ұсынылады, бірақ əртүрлі нəтиже күтіледі. Қабілеті төмен оқушы мен қабілеті жоғары оқушылар жұптасады. Оқушылар бір-бірімен ой бөліседі, идеяларын ортаға салады.

Сабақтың соңы (7 мин.)


Сабақты бекіту. Рефлексия

Ой толғаныс. Рефлексия. (Ж) «Еркін

микрофон» əдісі арқылы бүгінгі сабақтан алған əсерін, нені оқып зерделегенін, нені үйренгенін айтады.

  • Бүгінгі тақырып не туралы болды?

  • Бүгінгі тақырыпта не ұнамады?

  • Бүгінгі тақырып несімен ұнады?

  • Мені қызықтырғаны

...

  • Сабақта қандай сезімде болдың?

  • Тақырыпқа не қосар едің?

  • Тақырыптан қандай

үлгі алдың?

ҚБ: Бағалау үшін

«Мидың суреті» əдісі бойынша сабақтың басында мұғалім таратқан қағазда кімде қанша түсінік жазылғанына қарайды. Ең көп түсініктемелер жазған оқушылар сабақтағы белсенді оқушылар қатарына қосылады.

Жұмыс дəптері




Менің қолымнан

келеді ...



Саралау. Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай

тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулығын жəне қауіпсіздік ережелерін сақтау.

«Диалог жəне қолдау көрсету»,

«Тапсырма», «Жіктеу».


Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нəтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып əзірлеуді қамтиды.

«Мадақтау сөзі» əдісі

Денсаулықты сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын. Осы сабақта қолданылатын қауіпсіздік ережелерінің тармақтары орындалады.

Жалпы бағалау

Сабақтың қай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы, сабақ беру туралы не айтасыз? 1:

2:

Сабақты жақсартуға не жəрдемдесер еді? Оқыту туралы, сабақ беру туралы не айтасыз? 1:

2:

Мен сабақ кезінде сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері, қиыншылықтары туралы нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аударуым қажет?

1:

2:


  1. сабақ. Ақпарат іздеу



Бөлімі

I бөлім. Компьютерлер мен программалар (ортақ тақырып: «Өзім туралы»)

Педагогтің аты-жөні


Күні


Сыныбы

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!