Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
10-сынып гуманитарлық бағытқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім: Экономикалық интеграция – бүгінгі күннің даму үрдісі.

Мектеп:

Сыныбы: 10

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Пәні: қазақ тілі

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағаны:

Сабақтың тақырыбы:

Іскерлік әлемі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.1.6.1 коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында тиісті сөйлеу әдебін сақтай отырып, дұрыс сөйлеу;

10.4.3.1 белгілі бір тақырып аясында сөздерді іріктеп, түрлендіріп,талғаммен қолдана білу.

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар: көпшілік алдында тиісті сөйлеу әдебін сақтау;

Көпшілігі: көпшілік алдында тиісті сөйлеу әдебін сақтай отырып, дұрыс сөйлеу;

Кейбір оқушылар: коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында тиісті сөйлеу әдебін сақтай отырып, дұрыс сөйлеу.

Бағалау критерийлері:

  • коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында тиісті сөйлеу әдебін сақтайды;

  • көпшілік алдында тиісті сөйлеу әдебін сақтай отырып, дұрыс сөйлеуге үйренеді.

Жоспар


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

























Сабақтың ортасы:



















Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларды түгендеп, назарын сабаққа аудару.

Сыныпта жағымды ахуал қалыптастыру.

ТЫҢДАЛЫМ АЛДЫ. Ой шақыру.

  1. Іскерлік кездесу дегеніміз не?

  2. Іскерлік кездесу кімдердің арасында өтеді?

  3. Қазақстандық іскер азаматтардан кімдерді білесіңдер?

Сонымен, балалар, бүгінгі сабағымыз не туралы?

Оқушылар өз пікірлерін білдіреді.

Сабақтың тақырыбы, мақсаты және бағалау критерийлерін анықтау

ІІ. ТЫҢДАЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ

Тыңдалым мәтіні тыңдалады. Аудиожазбадан (09. mp3) «Көлеңкеде қалма!» мәтінін тыңдап, ойларыңмен бөлісіңдер. Коммуникативті жағдаятқа сай сөйлеу әдебін сақтаңдар(228-бет).

1. «Жақсы ісіңмен, әрекетіңмен артыңа із қалдыру» дегеннің мағынасын қалай түсінесіңдер?

2. Мәтінде «көлеңкеде қалу» деген сөз қандай мағынада

айтылған?

3. Автор ойымен келісесіңдер ме? Өз тараптарыңнан қандай

пікір қосар едіңдер?

Дескриптор:

  • тақырыпты ашады;

  • сұрақтарға жауап береді,

  • көпшілік алдында сөйлеу мәдениетін сақтайды;

  • оқырманға ықпал ететіндей шешендік сөз оралымдарын қолданады;

  • ойын жүйелі жеткізеді.

ҚБ

ТЫҢДАЛЫМНАН КЕЙІН.

3-тапсырма. Отандық кәсіпорынның басшысы ретінде шетелдік инвестормен сөз әдебін сақтай отырып, рөлдік іскерлік кездесу өткізіңдер.


5-тапсырма. Тіл тазалығына қайшы сөздер мен тіркестерді түзетіп жазып, тізімді өздерің жалғастырыңдар.

Үлкен рақмет, құрметті халықтар, әскерлер жиылсын,

ағайындар арасында, аспазшы мамандығы, жанұямыз үлкен,

сот кама хабарлас, мен бару керекпін

Дескриптор:

  • Отандық кәсіпорынның басшысы ретінде шетелдік инвестормен сөз әдебін сақтай отырып, рөлдік іскерлік кездесу өткізеді;

  • Тіл тазалығына қайшы сөздер мен тіркестерді түзетіп жазады;

  • тізімді өздері жалғастырады.

ҚБ

Оқушылар назарын сабаққа аударады.



Оқушылар берілген суреттер арқылы сабақ тақырыбына болжау жасайды, сұрақтарға жауап береді.

Сабақтың тақырыбы, мақсаты және бағалау критерийлерін анықтайды.







Аудиожазбадан (09. mp3) «Көлеңкеде қалма!» мәтінін тыңдап, ойларыңмен бөлісіңдер. Коммуникативті жағдаятқа сай сөйлеу әдебін сақтаңдар.

















Ресми стиль туралы мәлімет алады.




Отандық кәсіпорынның басшысы ретінде шетелдік инвестормен сөз әдебін сақтай отырып, рөлдік іскерлік кездесу өткізеді;

Тіл тазалығына қайшы сөздер мен тіркестерді түзетіп жазады;

тізімді өздері жалғастырады.








































Дескриптор:

-тақырыпты ашады-1

-сұрақтарға жауап береді-1

-көпшілік алдында сөйлеу мәдениетін сақтайды-1

-оқырманға ықпал ететіндей шешендік сөз оралымдарын қолданады;

-ойын жүйелі жеткізеді-1





Дескриптор:

-Отандық кәсіпорынның басшысы ретінде шетелдік инвестормен сөз әдебін сақтай отырып, рөлдік іскерлік кездесу өткізеді-2

-Тіл тазалығына қайшы сөздер мен тіркестерді түзетіп жазады-2

-тізімді өздері жалғастырады-2



10-сынып «Қазақ тілі» оқулығы




























(Г.Сайынқызы)




10-сынып «Қазақ тілі» оқулығы





























Сабақтың соңы:








Үй тапсырмасы:

Кері байланыс

7-тапсырма. 90-бет.






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
01.01.2024
373
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі