Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: |
Мектеп: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мерзімі: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 9 |
Қатысты: |
Қатыспады: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Бірінші дүниежүзілік соғыстың алғышарттары мен себептері қандай? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу мақсаты |
9.3.2.5 - ХХ ғасырдың басындағы әлемнің аумақтық бөлінуін және мемлекеттердің саяси құрылымын сипаттау 9.3.2.1 - Бірінші дүниежүзілік соғыстың алғышарттары мен себептерін айқындау; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың Мақсаты |
Тарихи оқиғалардың себептерін, алғышарттарын және себептерін түсіндіру. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
ХХ ғасырдыңбасындадүниедеболыпжатқанүрдістерінмәнінтүсінеді. БДСалдындағыоқиғалардыанықтайды Олардыалғышарттарға, себептерге, себеп-салдарғажатқызудыбіледі Талқыланғанмәселебойыншаөзпозициясынайқындайды |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Мәтіннен ақпараттарды алып, (шамамен): БДС үшін алғышарттар, себептер мен себептер Сөздікжәнетақырыптық терминология: империализм, империалистіксоғыстар, милитаризация Сөйлесулер мен жазуүшінпайдалыөрнектер: БДСүшіналғышарттарболды ... БДС себептері ... |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
Ынтымақтастық Мәндердіенгізуарқылыжүзегеасырылады ... студенттердіңөзарақарым-қатынасыжәнемұғалімсабақтыңбарлықкезеңдеріндежүзегеасырылады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
география - картаменжұмысістеу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Презентациямен, бейнематериалдармен, үйтапсырмаларынорындаукезіндеқосымша веб-ресурстарменжұмысістеу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдын ала білім |
ХIХғасырдыңаяғындаәлемдамуындағынегізгіүрдістер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мерзімін жоспар лау |
Сыныптағы жоспарланған іс-шаралар |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2-3 мин
2-3 мин
5-7 мин
4-5 мин
4-5 мин
3-4 мин
3-4 мин |
Ұйымдастыру сәті - сабақтан шығу. Сабақтың мақсаттарын және бағалау ритерийлерін түсіну «ХІХ-ХХ ғасырдың басында әлемді дамытуға қандай үрдістер тән?» Деген сұраққа ми шабуылы. - ми шабуылдау идеяларын талқылау. Процестер тізімін бекіту. Үй тапсырмасын тексеру. Сұрақ-жауап әдісі арқылы тексеріледі. 1. ХХ ғасырдың басында халықаралық қатынастардың шиеленісуіне қандай жағдайлар әсер етті?
2.ХІХ ғ. соңы мен ХХ ғ.
басындағы халықаралық қатынастардың шиеленісуі нәтижесінде құрылған
одақтарды ата? 5.Бірінші Балқан соғысы қандай халықаралық қайшылықтардан туындады?
6.Балқан соғысын бірінші дүниежүзілік соғыс себептерінің бірі деп қарастыруға бола ма?Бірінші дүниежүзілік соғыс туралы фильмнен үзінді көрсетіледі. Бейнефильмді көргеннен кейін сұрақтар қойылады: - Оқушылар бұл бейнежазбадан не байқадыңыздар? -Менде қандай сұрақтар туындады?. - Мен нені байқай алдым? Сабақтың тақырыбы қалай аталады? «Бірінші дүниежүзілік соғыс» 2. тапсырма. Топтар арасында жұмыс, пікір алмасу, АКТ пайдалану Австро-Венгрия тағының мұрагері, әскери бас қолбасшы эрцгерцог Франц Фердинандтың өлімі бейнеленген суреттер көрсетіледі.
Бұл суреттің бүгінгі тақырыпқа қандай қатысы бар деп ойлайсыз? Топтық тапсырма.
1 тапсырма. Сұрақты тап... 1)1914-1918 ж.ж 2) 38 3) Әділетсіз соғыс»,«Әділетті соғыс» 4) 1914 ж 28 маусым 5) Марна өзені 6) Батыс майдан 7) Болгария 8)«Брусилов өткелі» 9) Компьен орманы 10) 10 млн, 20 млн 2 тапсырма.Семантикалық кесте (хронологиямен жұмыс) 3 тапсырма.Артығы қайсы? Интерактивті тақтадан әскери техникалар бейнеленген сурет көрсетіледі. Осы суреттердің ішінен артығын тауып. Өз ойларын дәлелмен түсіндіреді.Сыни тұрғыдан талдау жасайды
НЕГЕ? Мына сөйлемді жауап үшін пайдаланыңыз: ... және ... екеуі де … болыптабылады, сонымен қатар. 4 тапсырма.Кестені толықтыр. Соғыс барысындағы негізгі шайқастар.
ІІ Николай ,фельдмаршал Пауль фон Гинденбург, ІІ Вильгельм,Генерал Альфред фон Шлиффен, Алексе́й Алексе́евич Бруси́лов. 6 тапсырма.Венн диаграммасы
Рефлексия. |
Презентация
1-қосымша
Презентация |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қортынды |
Сабақты бекіту:
Бірінші дүниежүзілік соғыстағы жалпы адам шығыны қанша болды Рефлексия Think wane (синквейн) 5 жолдық өлең арқылы.
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Дифференциация – Сіз көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз дарынды оқушыларға қандай тапсырмалар беруді жоспарлайсыз? |
Бағалау – оқушылардың оқуын тексеруді қалай ұйымдастырасыз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелеріАКТҚұндылықтар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Топтар мен жұптардың жұмысын қолдауға әртүрлі көздерді (Колб бойынша) таңдауда саралау (схемалар көмегімен бағалау, студенттердің сұрауы бойынша кеңес беру, тақырыптық сөздікті беру). Неғұрлым қабілетті студенттер сарапшы ретінде жұмыс істей алады, сонымен қатар үй тапсырмалары топтарының спикері бола алады |
Өзін-өзі бағалау - сабақтың әр кезеңінде өз түсінушілігін талдау, маркалы схема бойынша өзін-өзі тексеру Өзара бағалау - топтардағы жұмыс нәтижелерін талқылау, маркалы схемамен өзара тексеру Мұғалімнің бағалауы - топтардағы жұмыс туралы пікірлер |
Перемещение в классе во время группообразования, Смена видов деятельности Ограничение времени работы с интерактивной доской |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Рефлексия
Сабақтың мақсаттары/оқу мақсаттары қолжетімді болды ма? Оқушылар нені білді? Қандай оқу жағдайы қалыптасты? Оқу дифференциациясы тиімді дайындалған ба?
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |