Материалдар / қысқа мерзімді сабақ жоспары 9 cынып дүниежүзі тарихы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

қысқа мерзімді сабақ жоспары 9 cынып дүниежүзі тарихы

Материал туралы қысқаша түсінік
9 сыныпқа сабақ беретін мұғалімдерге арналған қысқа мерзімді жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Маусым 2020
9519
16 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:


Мектеп:

Мерзімі:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 9

Қатысты:

Қатыспады:

Сабақтың тақырыбы

Бірінші дүниежүзілік соғыстың алғышарттары мен себептері қандай?

Оқу мақсаты

9.3.2.5 - ХХ ғасырдың басындағы әлемнің аумақтық бөлінуін және мемлекеттердің саяси құрылымын сипаттау

9.3.2.1 - Бірінші дүниежүзілік соғыстың алғышарттары мен себептерін айқындау;

Сабақтың

Мақсаты

Тарихи оқиғалардың себептерін, алғышарттарын және себептерін түсіндіру.

Бағалау критерийлері

ХХ ғасырдыңбасындадүниедеболыпжатқанүрдістерінмәнінтүсінеді.

БДСалдындағыоқиғалардыанықтайды

Олардыалғышарттарға, себептерге, себеп-салдарғажатқызудыбіледі

Талқыланғанмәселебойыншаөзпозициясынайқындайды

Тілдік мақсаттар

Мәтіннен ақпараттарды алып, (шамамен):

БДС үшін алғышарттар, себептер мен себептер

Сөздікжәнетақырыптық терминология: империализм, империалистіксоғыстар, милитаризация

Сөйлесулер мен жазуүшінпайдалыөрнектер:

БДСүшіналғышарттарболды ... БДС себептері ...

Құндылықтарды дарыту

Ынтымақтастық

Мәндердіенгізуарқылыжүзегеасырылады ... студенттердіңөзарақарым-қатынасыжәнемұғалімсабақтыңбарлықкезеңдеріндежүзегеасырылады.

Пәнаралық байланыс

география - картаменжұмысістеу

АКТ қолдану дағдылары

Презентациямен, бейнематериалдармен, үйтапсырмаларынорындаукезіндеқосымша веб-ресурстарменжұмысістеу

Алдын ала білім


ХIХғасырдыңаяғындаәлемдамуындағынегізгіүрдістер


Жоспар

Мерзімін жоспар

лау

Сыныптағы жоспарланған іс-шаралар


Ресурстар

2-3 мин



2-3 мин


5-7 мин
























4-5 мин











4-5 мин





3-4 мин






3-4 мин

Ұйымдастыру сәті

- сабақтан шығу. Сабақтың мақсаттарын және бағалау ритерийлерін түсіну

«ХІХ-ХХ ғасырдың басында әлемді дамытуға қандай үрдістер тән?» Деген сұраққа ми шабуылы.

- ми шабуылдау идеяларын талқылау. Процестер тізімін бекіту. Үй тапсырмасын тексеру.

Сұрақ-жауап әдісі арқылы тексеріледі.

1. ХХ ғасырдың басында халықаралық қатынастардың шиеленісуіне қандай жағдайлар әсер етті?

2.ХІХ ғ. соңы мен ХХ ғ. басындағы халықаралық қатынастардың шиеленісуі нәтижесінде құрылған одақтарды ата?
3. Екі Одақтың арасындағы ұқсастық пен айырмашылықтарын анықтап айтып беріңдер?
4.Балқан түбегін неліктен Еуропаның «жарылғыш қоймасы» деп атады?

5.Бірінші Балқан соғысы қандай халықаралық қайшылықтардан туындады?



Антанта

Үштік одақ

1. Өндірістің соғыс жағдайына сай қайта құрылмауы.

1. Килль каналы қызметінің жақсаруы.

2. Францияның Бельгиямен екі арадағы шекерада бекінісінің болмауы.

2. Неміс артиллериясының күш қуатының артуы. Крупп зауыттарында зеңбіректердің жаңа түрлерінің шығарылуы.

3. Құрлықтағы әскердің әлсіздігі.

3. Германияның «қауырт соғысқа» дайындалуы

4. Әскери-теңіз флотының дайындығы едәуір жақсы болды.

4. Неміс армиясының сан жағынан артықшылығы. Австрия-Венгрияның әскери қуатының артуы.




6.Балқан соғысын бірінші дүниежүзілік соғыс себептерінің бірі деп қарастыруға бола ма?Бірінші дүниежүзілік соғыс туралы фильмнен үзінді көрсетіледі. Бейнефильмді көргеннен кейін сұрақтар қойылады:

- Оқушылар бұл бейнежазбадан не байқадыңыздар?

-Менде қандай сұрақтар туындады?.

- Мен нені байқай алдым?

Сабақтың тақырыбы қалай аталады?

«Бірінші дүниежүзілік соғыс»



2. тапсырма. Топтар арасында жұмыс, пікір алмасу, АКТ пайдалану

Австро-Венгрия тағының мұрагері, әскери бас қолбасшы эрцгерцог Франц Фердинандтың өлімі бейнеленген суреттер көрсетіледі.

Picture 11

  • Суретте не бейнеленген?

Бұл суреттің бүгінгі тақырыпқа қандай қатысы бар деп ойлайсыз?

Топтық тапсырма.

  1. топ. Бірінші дүниежүзілік соғыстың барысы, Марна шайқасы.

  2. топ. Еуропа мен Азиядағы соғыс қимылдары.

  3. топ. 1917-1918 ж.ж соғыс қимылдары тақырыптарын меңгерту мақсатында тапсырма беріледі. Оқулықтан, қосымша ресурс парақтарынан мәліметтерді оқиды. Топпен ақылдаса отырып, топ ішінде талқылап, әр топ өз жұмыстарын аяқтаған соң берілген уақыт бойынша қорғап шығады

1 тапсырма. Сұрақты тап...

1)1914-1918 ж.ж 2) 38 3) Әділетсіз

соғыс»,«Әділетті соғыс» 4) 1914 ж 28 маусым 5) Марна өзені 6) Батыс майдан 7) Болгария

8)«Брусилов өткелі» 9) Компьен орманы 10) 10 млн, 20 млн

2 тапсырма.Семантикалық кесте (хронологиямен жұмыс)

3 тапсырма.Артығы қайсы? Интерактивті тақтадан әскери техникалар бейнеленген сурет көрсетіледі.

Осы суреттердің ішінен артығын тауып. Өз ойларын дәлелмен түсіндіреді.Сыни тұрғыдан талдау жасайды

Picture 2

НЕГЕ?

Мына сөйлемді жауап үшін пайдаланыңыз:

... және ... екеуі де … болыптабылады, сонымен қатар.

4 тапсырма.Кестені толықтыр. Соғыс барысындағы негізгі шайқастар.

Жыл

Шайқас

Нәтижесі

1

1914 ж ІХ


Неміс әскелері шегінді

2


Ипр қаласы

Германия уландырғыш газ қолданды

3

21.02.1916 ж

Верден


4

22.06.1916 ж


Ағылшындар мен француздар тарихта тұңғыш рет танкті қолданды

5

1.06.1916 ж

Ютландия


6

16.04.1917ж

Аррас


7


Салоника

Болгария бітім туралы келісімге қол қоюға мәжбүр болды, бір айдан кейін Түркия тізе бүкті

5 тапсырма.Тұлғаны сәйкестендір.

ІІ Николай ,фельдмаршал Пауль фон Гинденбург, ІІ Вильгельм,Генерал Альфред фон Шлиффен, Алексе́й Алексе́евич Бруси́лов.


6 тапсырма.Венн диаграммасы

Шлиффен жоспары

Ортақ белгілері

Гинденбург жоспары




Рефлексия.



Презентация




























1-қосымша




















Презентация


Қортынды


Сабақты бекіту:

  • Бірінші дүниежүзілік соғыстың басталу себептері қандай болды?

  • Соғыстың қандай ірі шайқастарын білдіңдер?

  • Германия неліктен «Шлиффен» жоспарын жүзеге асыра алмады?

  • АҚШ неге 1917 жылы ғана соғысқа кірді?

  • Бірінші дүниежүзілік соғыс майдандарында соғыс қимылдарын тоқтату жөнінде келісімге қол қою қашан және қай жерде болды?

Бірінші дүниежүзілік соғыстағы жалпы адам шығыны қанша болды

Рефлексия

Think wane (синквейн) 5 жолдық өлең арқылы.


• Бірінші жол- тақырып атауы;
 
• Екінші жол – тақырыпты екі сөзбен сипаттау,– белгі немесе сын есіммен;
 
• Үшінші жол - осы тақырыптағы іс-әрекетті үш сөзбен сипаттау, етістікпен;
 
• Төртінші жол – төрт сөзден тұратын фраза, тақырыпқа қатысты;
 
• Бесінші жол– синоним, тақырыпты ашатын.
 



Дифференциация – Сіз көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Сіз дарынды оқушыларға қандай тапсырмалар беруді жоспарлайсыз?

Бағалау – оқушылардың оқуын тексеруді қалай ұйымдастырасыз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелеріАКТҚұндылықтар

Топтар мен жұптардың жұмысын қолдауға әртүрлі көздерді (Колб бойынша) таңдауда саралау (схемалар көмегімен бағалау, студенттердің сұрауы бойынша кеңес беру, тақырыптық сөздікті беру). Неғұрлым қабілетті студенттер сарапшы ретінде жұмыс істей алады, сонымен қатар үй тапсырмалары топтарының спикері бола алады

Өзін-өзі бағалау - сабақтың әр кезеңінде өз түсінушілігін талдау, маркалы схема бойынша өзін-өзі тексеру

Өзара бағалау - топтардағы жұмыс нәтижелерін талқылау, маркалы схемамен өзара тексеру

Мұғалімнің бағалауы - топтардағы жұмыс туралы пікірлер

Перемещение в классе во время группообразования,

Смена видов деятельности

Ограничение времени работы с интерактивной доской

Рефлексия


Сабақтың мақсаттары/оқу мақсаттары қолжетімді болды ма?

Оқушылар нені білді?

Қандай оқу жағдайы қалыптасты?

Оқу дифференциациясы тиімді дайындалған ба?

578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!