Материалдар / Қысқа мерзімді сабақ жоспары Ақпаратты өлшеу 8 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қысқа мерзімді сабақ жоспары Ақпаратты өлшеу 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
8 сыныпқа сабақ беретін мұғалімдерге көмек ретінде ұсынылады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Қараша 2018
1312
5 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?

Сіз басқаларға қарағанда

қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?


Бағалау – Сіз оқушылардың

материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық жəне

қауіпсіздік техникасын

сақтау

Оқушылардың алдынғы білімдерін еске түсіру мақсатында «Өрмекші торы» әдісін қолданамын, СТО (сын тұрғысынан ойлау) қалыптастыруда бұл әдіс тиімді. Бұл әдістің артықшылығы берілген мәлімет бойынша өздері сұрақ қойып, жауабын береді, ой қорытуға белгілі бір қорытындыға келуге жетелейді. Жаңа тақырыпты меңгеруде «Джигсо» әдісін қолданамын, бұл әдіс оқушыларды ынтымақта, бірлікте жұмыс жасауға, білгенін жолдастарымен бөлісуге, тақырыпты ортаға салып талқылауға, түйінді ойды саралауға жетелейді. Материалды оқушылар басқаға үйрете отырып, өздері үйренеді. Деңгейлік тапсырмалар яғни бірлескен жұмыс, жұппен жұмыс, жеке жұмыс орындауда, есептеулер шығаруда формуланы қолдану, ақпарат өлшемдерін анықтауда қолдау көрсетемін. «Серпілген сауалдар» әдісі арқылы қорытындылаймын, кері байланыс аламын:


«Бүгінгі сабақта» әдісі арқылы оқушылар сабақ туралы маңызды ақпараттарды өз бойында қалдырады.


Тапсырмаларды орындаған кезде сұрақтарды пайдаланамын.

Оқушылардың тапсырмаларды орындағандағы нәтижелерін/жетістіктерін түсіну үшін шолу сұрақтарын пайдаланамын.

Сабақ барысында қалыптастырушы бағалауды жүргіземін. «Бағдаршам» әдісі арқылы өзін-өзі, бір-бірін, топты бағалау жүргіземін.






Бір-біріне тілек айту арқылы психологиялық ахуал тудыру.

Оқушылардың компьютер алдында отыру ережесін сақтауын қадағалау. Көзге жаттығу жасау.


Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қол жетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?



Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы бағалау


Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:


2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:


2:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!