Ұзақ мерзімді
жоспардың тарауы:
Ұлттық таным және
мерекелер
1
++++++++++++++++++++++++++? Бь т
*96+3
,*/890058Ш.Айтматов. «Кассандра
|
Мектеп: №31
|
Күні:13.01.2020 ж
|
Мұғалімнің аты-жөні: Кулмуратова
С.К.
|
СЫНЫП: 10- А;Б
|
Қатысқандар:
|
Қатыспағандар:
|
Сабақтың тақырыбы
|
Еңбек - бәрін
жеңбек
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу
мақсаттары
|
10.2.6.1 әртүрлі графиктік
мәтіндердегі (иллюстрация, фотосурет, сызба, шартты белгі)
ақпараттарды салыстыру, негізгі идеясын
түсіндіру
|
Сабақ мақсаттары
|
Барлық
оқушылар орындай алады:
|
Фотосуреттердегі
ақпараттарды салыстыра алады.
|
Оқушылардың көпшілігі орындай
алады:
|
|
Кейбір
оқушылар орындай алады:
|
|
Бағалау
критерийі
|
|
Тілдік
мақсат
|
Оқушылар орындай алады: мұғалімнің көмегімен
оқушылар фотосуреттегі ақпараттарды салыстырып, негізгі идеяны
түсіндіру. үшін топтық, жұптық,
жеке жұмыстар атқарады
|
Пәнге
қатысты сөздік қор мен терминдер:
|
|
Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы
тіркестер:
|
Талқылауға арналған
сұрақтар:
|
|
Құндылықтарға
баулу
|
Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығын сақтауға
тәрбиелеу
|
Пәнаралық
байланыс
|
Әдебиет
|
Алдыңғы оқу:
|
«Қағаздағы сұрақтар»
әдісі арқылы
осы тақырып туралы білетіндерін еске түсіріп
жинақтау
|
Жоспар
|
Жоспарланған
уақыт
|
Жоспарланған жаттығу
түрлері
|
Ресурстар
|
Басы
|
Ұйымдастыру
кезеңі
«Заряд алу»
жаттығуы.
Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Еңбек –бәрін
жеңбек. Сабақтың оқу мақсаты
мен критерийлері оқушыларға түсіндіріледі.
|
Сұрақтар жазылған
қағаздар
Қазақ тілі мен әдебиеті
оқулығы.10-сынып.
|
Ортасы
|
Топтық, жұптық
жұмыс. Суреттерде не бейнеленген?
Ақпараттарды салыстырыңдар. Тірек сөздерді пайдаланып,ой
бөлісіңіздер. «Жұптас, ойлас,
бөліс» әдісі арқылы ынтымақтаса жұмыс
жасай отырып өз ойларын еркін, дәлелді түрде жеткізе білуге ықпал
ету. Әр оқушы алдымен өзі орындайды, көршісімен ақылдасады, топқа
түсіндіреді.
Дескриптор
-суретте не
бейнеленгенін анықтайды;
-ақпараттарды
салыстырады;
-тірек сөздерді
пайдаланып, ой бөліседі.
Бағалау.
«Екі
жұлдыз, бір тілек»
Жеке
жұмыс. Фотосуреттегі
ақпараттың негізгі идеясын анықтау үшін «Бес жолды өлең » әдісін
қолданыңдар.
Дескриптор
-негізгі идеяны
анықтайды,
-«Бес жолды өлеңді»
құрастырады.
Үйге
тапсырма:
6-тапсырма.108-бет.
|
Бағалау парақшалары
|
Соңы
|
Кері байланыс «Бес
саусақ»тәсілі
|
|
Қосымша ақпарат
|
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай
жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай
түрлендіресіз?
|
Бағалау – оқушы білімін
тексеруді қалай жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық байланыс –Денсаулық және
қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие
элементі).
|
-
Барынша қолдау
көрсету:
-
Орташа қолдау
көрсету:
-
Аз қолдау
көрсету.
-
.
|
|
|
Рефлексия
Сабақтың мақсаты мен
оқу міндеттері орындалды ма?
Бүгін оқушылар не
үйренді?
Сабақ қалай
өтті,
қандай деңгейде
өтті?
Жоспарланған саралау
жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды
ма?)
Уақытты қалай
пайдаландым?
Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және
неге?
|
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол
жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
|
|
Қорытынды
бағалау
Ең жақсы өткен екі
нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)
1:
2:
Қандай екі нәрсе немесе
тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту
мен оқуға қатысты)?
1:
2:
Осы сабақтың
барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі
сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат
білдім?
1:
2:
|