Материалдар / Қысқа мерзімді сабақ жоспары: Отбасының қоғам өміріндегі маңызы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары: Отбасының қоғам өміріндегі маңызы

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылар отбасының қоғам өміріндегі маңызын дәлелдеуге, отбасы мүшелерінің функционалдық рөлін талдауға үйренеді. Отбасы бюджетінің негізгі кіріс-шығыстарын талдайды. Мектептің өзін-өзі басқару ұйымына мүше болу жолдарын ұсынады. Қазақстан Республикасының азаматы ретіндегі жеке тұлғаның демократиялық құқықтары мен бостандықтарының, міндеттерінің болуын, мысалдар келтіру арқылы дәлелдеу дағдысы дамиды. Оқушылар арасындағы көшбасшыға тән тұлғалық қасиеттерді анықтауды үйренеді.
Авторы:
04 Желтоқсан 2021
417
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Пән: Дүниетану

Мектеп: С.Ерубаев атындағы жалпы орта мектебі

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Шалтаева Ардақ

Сынып: 4-сынып

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сынып: 4-сынып

Сабақ тақырыбы

Отбасының қоғам өміріндегі маңызы

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

4.1.1.1 отбасының қоғам өміріндегі маңызын дәлелдеу

4.1.1.2 отбасы мүшелерінің функционалдық рөлін талдау

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Оқушылар отбасының маңыздылығын дәлелдеуге, отбасы мүшелерінің функционалдық рөлін талдауға үйренеді.

Көптеген оқушылар: Конституцияны туралы ұғымдарын толықтырады.Оқушылар адам өміріндегі ата заңның маңыздылығы туралы қорытынды жасауға үйренеді.

Кейбір оқушылар: Тапсырмалар отбасылық бюджеттің табысын және шығыстарын талдау мүмкіндігіне бағытталған. Оқушылар отбасы бюджетін оңтайландыру жолдарын ұсынады.

Бағалау критерийлері

  • Оқушылар отбасының қоғам өміріндегі маңызын дәлелдеуге, отбасы мүшелерінің функционалдық рөлін талдауға үйренеді. Отбасы бюджетінің негізгі кіріс-шығыстарын талдайды.

  • Мектептің өзін-өзі басқару ұйымына мүше болу жолдарын ұсынады.

  • Қазақстан Республикасының азаматы ретіндегі жеке тұлғаның демократиялық құқықтары мен бостандықтарының, міндеттерінің болуын, мысалдар келтіру арқылы дәлелдеу дағдысы дамиды.

  • Оқушылар арасындағы көшбасшыға тән тұлғалық қасиеттерді анықтауды үйренеді.

Тілдік мақсаттар

Тілдік мақсат Пәнге қатысты лексика мен терминология Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер

Оқушылар:

отбасының қоғам өміріндегі маңызын дәлелдейді;

отбасы бюджетінің негізгі кіріс-шығысын талдайды;

мектептің өзін-өзі басқару ұйымына мүше болу жолдарын түсіндіреді;

көшбасшыға тән тұлғалық қасиеттерді анықтайды;

Конституцияның қоғам өміріндегі маңызы туралы қорытындылар жасайды.

отбасылық бюджет;

мектептің өзін-өзі басқару ұйымы;

көшбасшы;

құқық;

заң;

тұлғалық қасиеттер;

Қазақстан Республикасының Конституциясы.

Мысалы (тілдік мақсатқа байланысты):

Талқылауға арналған сұрақтар:

Отбасылық бюджет деген не?

Көшбасшы болу үшін қандай тұлғалық қасиеттер қажет?

Өзін-өзі басқару дегеніміз не?

Қазақстан Республикасының Конституциясының маңызы қандай?

Жазу үшін мысалдар:

«Менің сүйкті отбасым» тақырыбына «Синквейін» құрастыру.

Отбасысының бюджеті туралы баяндаманы таныстыру үшін PowerPoint арқылы таныстырылым жасау.

Мектептің өзін-өзі басқару ережелерін құрастыру.

Құндылықтарды дарыту

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыстар

Математика, дүниетану, әдебиеттік оқу, көркем еңбек.

АКТ қолдану дағдылары

Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу;

Бастапқы білім


Оқушылардың 1-сыныптың «Менің отбасым және достарым» тарауынан отбасы мен достық туралы түсініктері бар.Мектептежәне үйдегіөзін- өзі ұстау ережелерін 1-2 сыныптың «Өзім туралы», «Менің мектебім», «Менің отбасым және достарым» тарауларынан біледі. Олар өздерінің отбасыларының кірістері мен шығыстарын талдай алады және күнделікті өмірдегі білімдерін қолдана отырып, өздерінің шығындарын жоспарлай біледі.. Оқушылар мектептегі өзін-өзі басқару ережелерін түсіндіре алады (2 тарау «Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен» 3-сынып)

Сабақтың барысы

Сабақтың

жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Сергіту жаттығуы

«Мен ақылды баламын» әр бала өздерінің жақсы қасиеттерін атап, қалай өсіп келе жатқандарын айтады. Мыс: Мен Балнұр, балдай тәтті үйдің еркесімін. Мен Асқар, барлығынан біліміммен барлығынан асып түссем деймін т.б.

Жаңа топ құру

Топтарға бөлу.

А сық арқылы бөлу

Сыныптағы бала санына қарай 3 түрлі асық шашылады, әр оқушы өзіне ұнаған түсті алады түстер бір-бірін тауып, бір топ құрайды

1-топ: «Алтын асықтар»

2-топ: «Күміс асықтар»

3-топ: «Қола асықтар»

Жұмыс ережесін келісу

  • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

  • Уақытты үнемдейміз!

  • Нақты,дәл жауап береміз!

  • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

  • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

Алдыңғы білімді еске түсіру (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

Отбасы дегеніміз – бұл адамдардың некеге немесе туыстық жақындыққа негізделген, тұрмыс ортақтығы, рухани жауапкершілік және бауырмалдық тұрғысынан өзара байланысқан бірлестігі. Әдеттегі отбасын әке-шеше, ата мен әже және балалар құрайды. Отбасылары үлкен немесе шағын болуы мүмкін. Әр отбасы өз шаруашылығын жүргізуде қаржы-қаражат пен ақыл-ой мүмкіндіктерін бірлесе атқару арқылы шешеді.






Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер.


Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.


Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмала

ры

Сабақтың ортасы

ОТБАСЫНЫҢ ҚОҒАМ ӨМІРІНДЕГІ МАҢЫЗЫ. видео тамашалау.

Дескрипторы:

Диалогке қатысады;

Берілген тақырып бойынша өз көзқарасын білдіріп, ой қорыту жасай алады.

Оқу мақсатына сәйкес дауыстап, түсініп, іштей, мәнерлеп, сын тұрғысынан бағалап, көз жүгіртіп оқу дағдылары жетілдіріледі.

Тақырыпты және негізгі ойды анықтап үйренеді.

Кестені толтыр:

Адамға отбасы не үшін қажет?


Отбасы мүшелері бірін бірі қалай атайды?


Отбасындағы бір адам бірнеше істі атқара ала ма?Мысал келтір.




Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.








Белсенді оқу тапсырма

лары.

Сергіту сәті

Сергіту сәті «Қызыл гүлім – ай»















Оқушылар сергіту сәтін жасайды.

Сабақтың соңы

Жаңа білім мен тәжірибені қолдану

Білімді бекіту: Өтілген тақырыпқа байланысты бірнеше сұрақтар қоямын. Түсінбеген сұрақтарына жауап беремін.

Ата мен әженің, әке мен ананың рөлі туралы әңгімелеп бер. Отбасындағы балалардың рөлі туралы кластер құрастыр.

Shape2



Ойтолғаныс

Рефлексия. Сөйлемді толықтыр:

Маған ... ұнады.

Мені ... таңғалдырды.

Мен ... болғым келеді.

Үй тапсырмасы: Ертегі мазмұны бойынша жоспар құрап жаз.

Рефлексия «Жұлдыздар шеруі» әдісі.


Түрлі түсті

суреттері бар

журналдар,

флипчарт, желім















Оқушылар сабақтан алған әсерлерін кері байланыс«Жұлдыздар шеруі» әдісі тапсырмала

ры арқылы білдіре алады.

Қосымша ақпарат


Саралау. Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға

қандай міндет қоюды жоспарлайсыз?

Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі