Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Қисық бетімен жұмыс
|
Білім беру ұйымының атауы |
Б.Нысанбаев атындағы орта мектебі |
|
|
Бөлім: |
Компьютерлік графика |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
Н.Жалғасбаева |
|
|
Күні: |
4.12.24 |
|
|
Сынып: 5 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Қисық бетімен жұмыс |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.2.2.3 векторлық суреттер жасау және өңдеу; |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Векторлық суреттер жасау және өңдеуді үйрену |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу, сабаққа қатысуды тексеру. Сабаққа деген қызығушылықты ояту: Психологиялық тұрғыдан қолайлы атмосфераны құру: - Өткен тақырыпты қайталау: Миға шабуыл әдісі "Таратылған сұрақтар" әдісі. - Векторлық графикада сызбалар ненің көмегімен жасалады? - Масштабтау кезінде кескінмен не болады? - Бұл суретті қандай құралдың көмегімен салуға болады? Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады. |
Балалар жұмыс орындарын тексереді. Бір-біріне тілектер айтады Сұрақтарға жауап береді |
Мақтау
Белсенділіктеріне қарай бағалайды: Жарайсың! Жақсы! Талпын! |
Презентация, оқулық, |
|
Сабақтың ортасы 10 мин 2 мин 7 мин 5 мин 5 мин |
Жаңа материалды меңгеру. Видео сабақты қарау Оқулықпен жұмыс. Оқушылар оқулықта келтірілген материалдармен танысады. Мұғалім жаңа ақпаратпен таныстырады, бірге талқылайды Сергіту сәті
Білімді бекіту
|
Оқулықпен жұмыс жасайды - көз жаттығуларын орындайды Дұрыс және дұрыс емес тұжырымдарды анықтайды
|
Дескриптор: - сәйкестікті белгілейді 1б объектілермен құрамдастыру әдістерін сәйкестендіреді 1б - интерактивті тапсырманы орындайды 1б - тәжірибелік жұмысты орындайды 1б Дескриптор: -тұжырымдарды орындайды 1б -құю жиектеуді пайдаланады 1б -безье қисығын қолданады 1б құралдарды пайдаланады1б -тәжірибелік -жұмысты орындайды1б -сілмеге өтіп, тапсырмаларды орындайды1б |
Презентация, https://youtu.be/CpasO3o6TD0 Оқулық, Жұмыс парағы https://wordwall.net/ru/resource/82218174 https://learningapps.org/view6236956 |
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Үй тапсырмасы: Суреттерді салыстырыңыз, өз ойларыңызбен бөлісіңіз. Қандай
құралдар қолданылды? Рефлексия.
|
Үй тапсырмасын жазады
Өз жұмыстарын бағалайды |
Өзін-өзі бағалау |
|
Informatica_didactics
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары Қисық бетімен жұмыс
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары Қисық бетімен жұмыс
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Қисық бетімен жұмыс
|
Білім беру ұйымының атауы |
Б.Нысанбаев атындағы орта мектебі |
|
|
Бөлім: |
Компьютерлік графика |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
Н.Жалғасбаева |
|
|
Күні: |
4.12.24 |
|
|
Сынып: 5 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Қисық бетімен жұмыс |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.2.2.3 векторлық суреттер жасау және өңдеу; |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Векторлық суреттер жасау және өңдеуді үйрену |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу, сабаққа қатысуды тексеру. Сабаққа деген қызығушылықты ояту: Психологиялық тұрғыдан қолайлы атмосфераны құру: - Өткен тақырыпты қайталау: Миға шабуыл әдісі "Таратылған сұрақтар" әдісі. - Векторлық графикада сызбалар ненің көмегімен жасалады? - Масштабтау кезінде кескінмен не болады? - Бұл суретті қандай құралдың көмегімен салуға болады? Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады. |
Балалар жұмыс орындарын тексереді. Бір-біріне тілектер айтады Сұрақтарға жауап береді |
Мақтау
Белсенділіктеріне қарай бағалайды: Жарайсың! Жақсы! Талпын! |
Презентация, оқулық, |
|
Сабақтың ортасы 10 мин 2 мин 7 мин 5 мин 5 мин |
Жаңа материалды меңгеру. Видео сабақты қарау Оқулықпен жұмыс. Оқушылар оқулықта келтірілген материалдармен танысады. Мұғалім жаңа ақпаратпен таныстырады, бірге талқылайды Сергіту сәті
Білімді бекіту
|
Оқулықпен жұмыс жасайды - көз жаттығуларын орындайды Дұрыс және дұрыс емес тұжырымдарды анықтайды
|
Дескриптор: - сәйкестікті белгілейді 1б объектілермен құрамдастыру әдістерін сәйкестендіреді 1б - интерактивті тапсырманы орындайды 1б - тәжірибелік жұмысты орындайды 1б Дескриптор: -тұжырымдарды орындайды 1б -құю жиектеуді пайдаланады 1б -безье қисығын қолданады 1б құралдарды пайдаланады1б -тәжірибелік -жұмысты орындайды1б -сілмеге өтіп, тапсырмаларды орындайды1б |
Презентация, https://youtu.be/CpasO3o6TD0 Оқулық, Жұмыс парағы https://wordwall.net/ru/resource/82218174 https://learningapps.org/view6236956 |
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Үй тапсырмасы: Суреттерді салыстырыңыз, өз ойларыңызбен бөлісіңіз. Қандай
құралдар қолданылды? Рефлексия.
|
Үй тапсырмасын жазады
Өз жұмыстарын бағалайды |
Өзін-өзі бағалау |
|
Informatica_didactics
шағым қалдыра аласыз


















