Қысқа мерзімді сабақ жоспары. Тақырыбы: "Ғылымның рөлі"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қысқа мерзімді сабақ жоспары. Тақырыбы: "Ғылымның рөлі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған білім бойынша сабақ беретін барлық мұғалімдерге қажет
Материалдың қысқаша нұсқасы

5.1А Ғылым әлемі

Мектеп:


Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:


Сынып: 5

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы:

Ғылымның  рөлі


Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

5.1.1.1 ғылымның қызметтерін адам іс-әрекетінің түрі ретінде анықтау


Сабақ мақсаттары

Оқушыларға жаратылыстану пәнінің зерттейтін құбылыстары,

жаратылыстану пәндері жөнінде түсіндіру


Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар:

Ғылым рөлінің не\гізі жүйесі туралы біледі.Өзойларын жетік пайдалануға дағдыландыру

Оқушылардың басым бөлігі:

Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді,

тапсырмаларды орындайды.

Ғылым  туралы  біледі, топтық жұмыс орындауда қатесіз

тапсырмалар орындайды

Кейбір оқушылар:

Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру,

өз бетінше еңбектену, белсенділіктерін арттыру, пәнге

қызығушылығыг ояту, оқушылардың құзыреттілігін қалыптастыр


Бағалау критерийлері

Оқушылар:

Тапсырманы түсінеді оның негізгі қасйеттерін  меңгереді

Топтық жұмыстар арқылы материалды меңгереді;

Қасиеттерін пайдалана отырып маңыздылығын түрлендіреді;


Тілдік мақсаттар

Оқушылар тиісті терминологияларды берілген модульдер бойынша

түсіндірдіру және сипаттауда қолданады.

Пәндік лексика және терминология:  жылулық энергия,

температура, температура шкалалары, абсолют температура.


Құндылықтардыдарыту

Көпмәдениеттілік

Интернационализм

Әлем азаматы

Коммуникативті дағдылар, ұқыптылық, бір-біріне деген құрмет,

функционалдық сауаттылық.

Жолдастарын тыңдай білу, ой пікірлерімен санасу, өз ісіне

жауапкершілікпен қарау дағдыларын дамыту.


Пәнаралықбайланыстар

математика, ғылымға кіріспе


АКТ қолдану

Интерактив тақатамен жұмыс


Бастапқы білім

Жаратылыс тану  білімін салыстырады


Сабақтыңкезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар



Сабақтың басы

1.      Мұғалімнің кіріспе сөзі. (Сабаққа психологиялық көңіл-күй)

Интерактивтік

тақта

 







1мин








5мин















7мин

2.      Үй жұмысын тексеру (бақылау, өзін-өзі тексеру, өзара тексеру)

Мақсаты: оқу материалының игерілу деңгейін тексеру, проблемалар проблемалады анықтау және оларды түзету.

А)Тірек білімдер актуалдау

Формасы: ұжымдық

Әдісі: жеке

Тәсілі: сұрақ-жауап

 Оқушылармен бірлесіп сабақтың/оқу мақсатын анықтайды.

Өткенді қайталау

Сұрақ жауап

  1. «Табиғат» деген сөздің мағынасын қалай түсінесіңдер?

  2. Табиғат пен адамның бірлігін білдіретін қандай нақыл сөздерді, мақалдар мен мәтелдерді білесіңдер?

  3. Табиғат құбылыстары деп нені айтамыз?

тақта

 

 

 

15мин

 

 

 

 

 

 

 

5. Практикалық бөлім

Формасы: жұптық

Әдісі: проблемалық-ізденушілік-

Жаратылыстану» сөзі екі ұғымнан тұрады: «Жаратылыс- табиғат және оны тану». Жаратылыстану ғылымының бірнеше саласы бар. Мәселен, астрономия ғылымы- аспан денелерін, физика-табиғат құбылыстарын зерттейді. Химия-бір заттың екінші затқа айналуы туралы ғылым. География – біздің ғаламшарымыз туралы, биология –тірі табиғатты , экология-тірі ағзалардың бір-бірімен  және қоршаған ортамен , сондай-ақ адам мен табиғаттың  қарым-қатынасы арқылы қоршаан ортаны сақтаудың ғылыми негізі.

Біз өсімдіктерді , жануарларды, жәндіктерді, құстарды көре аламыз.

Макро— грек тілінен  аударғанда «ұзын, үлкен»деген ұғымды білдіреді. Бұл сөз күрделі ғылыми терминнің бір бөлігі ретінде жиі қолданылады.табиғаттағы үлкен құбылыс пен үдерістерді, сондай-ақ адамдарды да макродүниеге жатқызамыз.

Микро- «өте ұсақ, майда» деген  мағынаны  білдіреді. Микродүние –макродүниенің негізі. Оны үйге немесе құрылыс ғимаратына ұқсатуға болады. Ғимарат тек бір заттан тұрмайды.оны қалау үшін цемент ерітіндісі мен кірпіш, т.б нәрселер қолданылады. Микродүниені микроскоп көмегімен көре аламыз. Қазіргі уақытта ғылымдар микродүниеден де ұсақ денелердің бар екеніне көз жеткізді. Мұндай «микромикродүниеге» жаңадан «нанодүние» деген атау берді.

Мега—  грек тілінен  аударғанда  «үлкен» деген  ұғымды білдіреді. Оған Жер шары, Ғарыштық кеңістік жатады. «Макро», «мега» т.б. тәрізді ғылымда өзіндік атауы бар сөздер  термин ретінде қабылданған.

Термин— (лат. –шек, шеті, шекарасы ) деген мағынада айтылады

2. Топтастыру.

        Топтастыру арқылы оқушыларға жаратылыстану ғылымдары түсіндіріледі.

Кестемен жұмыс.

        Оқушыларға Жаратылыстану пәні зерттейтін табиғат құбылыстарын түсіндіру.

Астрономия

Аспан әлемі.

География

Жер

Биология

Тіршілік

Химия

бір заттың екінші затқа айналуы

Физика

табиғат құбылыстары



 





2 мин

Өзара бағалау ( дескриптор бойынша)

Бағалау  СГ 3. Тапсырманы орындау нәтижелерін көрсету

 Оқытудың мақсаты бойынша.

Бағалау кртитериі

Дескриптор

Табиғаттағы ғылымның негізгі рөлін түсіненді арнай материалдарды және тәсілдерін мен анықтамаларды пайдаланады

Ғылымның рөлін деген не оны жақсы менгерген

Қосымша ақпарат көздерін пайдалана отырып   тексереді

Орындалған тапсырманың дұрыстығын бақылайды

Тапсырмалардың нәтижесін тексеру

Орындалған тапсырмалардың жақсы үлгілерін көрсетеді









Сабақ соңы

 

10 мин

 

 

Қайталау сұрақтары

Сұрақ – жауап арқылы сұрау.

  1. Жаратылыстанупәніненіүйретеді?

  2. Ғарыштықденелердегеніміз не?

  3. Ғарыштықденелертуралығылымқалайаталады?

  4. Органикалықзаттарға не жатады?

  5. Бейорганикалықзаттардегеніміз не?

  6. Табиғатқұбылыстарыдегеніміз не?

 

1.Рефлексия

Мақсаты: Оқушылардың өз тәртіптеріне рефлексия жасауды мобильдендіру (мотивация, әрекет тәсілдері, қарым-қатынас).

Рефлексия. Оқушылар стикерге мына сұрақтарға жауап жазады: Учащиеся, предварительно подписав стикеры, записывают: 1. Маған сабақта не ұнады. 2. Маған немен жұмыс істеу керек? 3. Смайл арқылы өзінің көңіл-күйін бейнелейді және стикерді күн бейнесіндегі тақтаға жапсырады.

2. Үй тапсырмасы.

Жаттығу

 

стикеры



Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз



Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы



Жалпы баға.

Сабақтың жақсы өткен екі аспекті оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз.

  • --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

  • --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алды?

Оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз?







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
15.02.2019
538
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі