Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаты:
|
1.1.1.1натурал сандар құрылу
жолын түсіну, 10 көлемінде тура және кері санау, натурал сандар
қатарындағы орнын анықтау;
1.1.1.3 біртаңбалы
сандардың құрамын анықтау
|
Сабақтың
басы
|
І.
Ұйымдастыру. Амандасу. Жағымды атмосфера
қалыптастыру.
Психологиялық
ахуал
Екі қол мен екі
аяқ
Бір бірінсіз
жүрмейді,
Қимылдаса бір
қолың,
Екіншісі
сермейді.
Ашылмаса екі
ерін,
Тіл ауызды
кернейді.
ІІ.
ҰЖ.«Ойлан тап»
әдісі арқылы екі-екіден тұрған жұп заттарды
анықта.
Сабақтың тақырыбы
анықталады.
Сабақтың тақырыбын хабарлау.
Оқу мақсатымен таныстыру.
|
Мұғаліммен
амандасады.
Жағымды көңіл күйге
келеді
Оқушылар сұраққа жауап
береді.
|
Мақтау,мадақтау
ҚБ: 1-10 балдық
жүйемен
Жарайсыңдар!
Тамаша!
|
Оқулық
Оқулықпеен ж
|
Сабақтың
ортасы
|
ІІІ. Жаңа
білім
«2 саны мен цифры»
туралы ауыша ақпарат айтылады және бейнебаян
көрсетіледі.
ІV.
ҰЖ. « Ол кім, бұл не? »
әдісі арқылы оқушыларға ұсынылған бейнебаян талданады.
Бейнематериалдан тыңдаған, көргендері бойынша талдау сұрақтарына
жауап алу.
1-тапсырма
-2 цифрн ауада салу
және түтікше мен қақпақтың көмегімен
салу;
2-тапсырма
-2 цифрын бастырып жаз және
көрсетілген аймақты боя.
V.
Сергіту
сәті.
1-дегенде
тұрайық,
2,3,4 – алақанды
соғайық.
Оңға, солға
бұрылып,
Бір отырып, бір
тұрып,
Біз жүгіріп
алайық.
5 дегенде
асықпай,
Орнымызды
табайық.
3-тапсырма.
Жұптық
тапсырма
Суреттегі заттарды
жұптастыр
Саралау
тапсырмалары:
ЕБҚЖ оқушыға
тапсырма
Дарынды оқушыға арналған
тапсырма
Бекіту «Поу-Поу» ойыны
арқылы жүзеге асады
Сілтеме:https://learningapps.org/watch?v=pg57jvxft24
|
Зер салып, мұқият
бейнематериал көреді
Түтікше жіне қақпақтың
көмегімен 2 цифрының моделін жасап, сызбасын
салады.
2 цифрын бастырып жазады
және
бояйды.
Суреттегі заттарды
жұптастырады.
Оқушылар
Деңгейлеріне
сай,
тапсырмаларды өз
бетінше
орындайды.
Сәйкес келетін
карточкаларды таңдайды, сәйкесінше тапсырма
орындалады.
|
Бағалау мақтау, мадақтау
арқылы орындалады.
Жарайсыздар!
Тамаша!
Керемет!
«Ашық микрофон» әдісі арқылы
мақтау, мадақтау арқылы қалыптастырушы
бағалау.
Жарайсың!
Тамаша!
|
Бейнебаянға
сілтеме
https://youtu.be/x2qFzP3qDuI?feature=shared
Оқулықпен
жұмыс
Үлестірмелі
парақ
Интернет ресурсы
|
Сабақтың соңы 2
мин
|
Сабақ
қорытындалады.
Сабақ ауызша
қорытындалады.
Кері байланыс:
«Смайлик» әдісі бойынша
өтеді.
Рефлексия « Ашық
микрофон» әдісі арқылы
орындалады.
«classroomscreen» платформасында
-Толық
түсіндім
-Әлі де ойлану
керек
-Түсінбедім
Үй
тапсырмасы: 2 цифрын бастырып
жазу.
|
Сабақты ауызша
қортындалайды
Оқушылар сабақтан алған
әсерлерін өз эмоциясы арқылы
көрсетеді.
Рефлексия
жасайды
|
Жарайсыздар!
Тамаша!
|
Смайликтер
Интернет
ресурстар
|