Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Пән: Химия

    Мұғалімнің аты-жөні: Алымова А.Н

    Күні: 14.11.2020ж

    Сынып:10 «Ә»

    Оқушы саны: 26

    Сабақ тақырыбы

    §44Тотығу –тотықсыздану реакцияларының түрлері

    Сабақтың оқыту мақсаттары

    -Маңызды тотықтырғыштар мен тотықсыздандырғыштарды анықтау

    -Тотығу-тотықсыздану реакцияларының түрлерін білетін боламыз

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар:

    -Маңызды тотықтырғыштар мен тотықсыздандырғыштарды анықтайды

    Көпшілік оқушылар:

    -Тотығу-тотықсыздану реакцияларының түрлерін білетін болады

    Кейбір оқушылар:

    -Тотығу-тотықсыздану реакцияларының түрлерін ажырата білетін болады

    Құндылықтарды дарыту

    -Жауапкершілікке үйрету, әрбір берілген тапсырманы тиянақты орындауға бағыттау;

    -Оқушының белсенді ақыл-ой ізденістерін ынталандыру;

    -Серіктестікті қалыптастыру


    Бағалау критерийлері

    -Маңызды тотықтырғыштар мен тотықсыздандырғыштарды анықтайды

    -Тотығу-тотықсыздану реакцияларының түрлерін білетін болады

    -Тотығу-тотықсыздану реакцияларының түрлерін ажырата білетін болады

    Тілдік мақсаттары

    Тотығу дәрежесі,тотығу,тотықсыздану,электрондардың ауысуы

    Алдыңғы оқу

    §43

    Сабақтың барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    0-5минут








    5-9минут «Жылы лебіз!»

    (Сергіту сәті )




    9-12 минут

    « Кім жылдам?»» әдісі







































    Түсіндіру әдісі:

    12-18минут































































































    Сабақтың ортасы

    18-26минут










































    26-30минут





























    30-33минут





















    Қалыптастырушы бағалау

    33-36 минут






    Сабақтың соңы

    36-38минут

    Рефлекци





    Үйге тапсырма

    38-40 минут




    1.Ұйымдастыру кезеңі

    -Оқушылармен амандасу;

    -Оқушыларды түгендеу

    Сабақтың басында мұғалімдер:

    - Оқушының назарын сабаққа аудара алады;

    -Оқушылармен оқу мақсатын талқылау

    -Оқушылармен өткен тақырыпты қайталау



    «Жылы лебіз!»

    Шарты: шеңбер болып тұрып,оқушылар сабақ басында бір-бірлеріне деген өздерінің жылы лебіздерін жеткізеді



    1. Тотығу дәрежесі +4 ке тең

         а) CO2      ә) K2O      б) HF        в) H2O

    2. Қай қосылыста элементтің тотығу дәрежесі нольге тең ?

         а) FeS        ә) F2          б) CaF2      в) Ca3(PO4)2

    3. Қосылыстардағы хлордың +7 тотығу дәрежесін анықта

         а) KClO3     ә) HClO4     б) HCl    в) Cl2       

      4. Қосылыстағы металл атомдарының тотығу дәрежесі

         а) үнемі оң                      б) бірде оң, бірде теріс

         ә) үнемі теріс                  в) нольге тең

    5. Күкірттің төменгі тотығу дәрежесі неге тең?

        а) -6      ә) -4      б) -2        в) 0


    Дескриптор

    -Тотығу дәрежесі +4 ке тең қосылысты біледі

    -Тотығу дәрежесі нольге тең элементті біледі

    - Қосылыстардағы хлордың +7 тотығу дәрежесін анықтайды

    -Қосылыстағы металл атомдарының тотығу дәрежесін біледі

    Күкірттің төменгі тотығу дәрежесін анықтайды

    Жауабы:

    1 а

    2ә

    3ә

    4а

    5б




    Қандай заттар тотықтырғыш , ал кандай заттар тотықсыздандырғыш болуы мүмкін ? Бұл заттың құрамына кіретін элементтердің тотығу дәрежелерінің мәніне байланысты. Көптеген күрделі заттардың құрамына кіретін кейбір элементтердің тотығу дәрежесі тұрақты болады. Бұл элементтерге тотығу дәрежелерінің өзгеруі тән емес . Сондықтан заттардың құрамында бұл элементтердің болуы , олардың қасиеттеріне әсерін тигізбейді . Тотығу дәрежелері ауыспалы элементтер электрондарды беру немесе қосып алу процестеріне қатысады . Сондықтан күрделі заттардың қасиеттері олардың құрамында тотығу дәрежесі ауыспалы элементтердің болуына байланысты .Тотығу - тотықсыздану реакцияларында тотығу дәрежелері жоғары атомдар тек қана тотықтырғыш , тотығу дәрежелері төмен болса,тек қана тотықсыздандырғыш,ал тотығу дәрежелері ауыспалы атомдар реакция типіне және оның жүру жағдайына байланысты тотықтырғыш та,тотысыздандырғышта болуы мүмкін.

    Тотығу дәрежесі ауыспалы атомдарына салыстырмалы сипаттама(күкірт атомына)

    Тотығу

    дәрежесі

    жоғары

    атомдар

    Тотығу

    Дәрежесі

    төмен атомдар



    a)тотығу дәрежесі төмендейді.

    Мысалы

    S+6 +2e= S+4

    S+6 +6e= S0

    S+6 +8e= S

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Алымова Айгерим Нагметуллакызы
    23 Желтоқсан 2020
    657
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Қысқа мерзімдік жоспар"Тотығу-тотықсыздану реакцияларының түрлері" 9 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Қысқа мерзімдік жоспар"Тотығу-тотықсыздану реакцияларының түрлері" 9 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Материал Ұстаздарға,студенттерге арналған
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Пән: Химия

    Мұғалімнің аты-жөні: Алымова А.Н

    Күні: 14.11.2020ж

    Сынып:10 «Ә»

    Оқушы саны: 26

    Сабақ тақырыбы

    §44Тотығу –тотықсыздану реакцияларының түрлері

    Сабақтың оқыту мақсаттары

    -Маңызды тотықтырғыштар мен тотықсыздандырғыштарды анықтау

    -Тотығу-тотықсыздану реакцияларының түрлерін білетін боламыз

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар:

    -Маңызды тотықтырғыштар мен тотықсыздандырғыштарды анықтайды

    Көпшілік оқушылар:

    -Тотығу-тотықсыздану реакцияларының түрлерін білетін болады

    Кейбір оқушылар:

    -Тотығу-тотықсыздану реакцияларының түрлерін ажырата білетін болады

    Құндылықтарды дарыту

    -Жауапкершілікке үйрету, әрбір берілген тапсырманы тиянақты орындауға бағыттау;

    -Оқушының белсенді ақыл-ой ізденістерін ынталандыру;

    -Серіктестікті қалыптастыру


    Бағалау критерийлері

    -Маңызды тотықтырғыштар мен тотықсыздандырғыштарды анықтайды

    -Тотығу-тотықсыздану реакцияларының түрлерін білетін болады

    -Тотығу-тотықсыздану реакцияларының түрлерін ажырата білетін болады

    Тілдік мақсаттары

    Тотығу дәрежесі,тотығу,тотықсыздану,электрондардың ауысуы

    Алдыңғы оқу

    §43

    Сабақтың барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    0-5минут








    5-9минут «Жылы лебіз!»

    (Сергіту сәті )




    9-12 минут

    « Кім жылдам?»» әдісі







































    Түсіндіру әдісі:

    12-18минут































































































    Сабақтың ортасы

    18-26минут










































    26-30минут





























    30-33минут





















    Қалыптастырушы бағалау

    33-36 минут






    Сабақтың соңы

    36-38минут

    Рефлекци





    Үйге тапсырма

    38-40 минут




    1.Ұйымдастыру кезеңі

    -Оқушылармен амандасу;

    -Оқушыларды түгендеу

    Сабақтың басында мұғалімдер:

    - Оқушының назарын сабаққа аудара алады;

    -Оқушылармен оқу мақсатын талқылау

    -Оқушылармен өткен тақырыпты қайталау



    «Жылы лебіз!»

    Шарты: шеңбер болып тұрып,оқушылар сабақ басында бір-бірлеріне деген өздерінің жылы лебіздерін жеткізеді



    1. Тотығу дәрежесі +4 ке тең

         а) CO2      ә) K2O      б) HF        в) H2O

    2. Қай қосылыста элементтің тотығу дәрежесі нольге тең ?

         а) FeS        ә) F2          б) CaF2      в) Ca3(PO4)2

    3. Қосылыстардағы хлордың +7 тотығу дәрежесін анықта

         а) KClO3     ә) HClO4     б) HCl    в) Cl2       

      4. Қосылыстағы металл атомдарының тотығу дәрежесі

         а) үнемі оң                      б) бірде оң, бірде теріс

         ә) үнемі теріс                  в) нольге тең

    5. Күкірттің төменгі тотығу дәрежесі неге тең?

        а) -6      ә) -4      б) -2        в) 0


    Дескриптор

    -Тотығу дәрежесі +4 ке тең қосылысты біледі

    -Тотығу дәрежесі нольге тең элементті біледі

    - Қосылыстардағы хлордың +7 тотығу дәрежесін анықтайды

    -Қосылыстағы металл атомдарының тотығу дәрежесін біледі

    Күкірттің төменгі тотығу дәрежесін анықтайды

    Жауабы:

    1 а

    2ә

    3ә

    4а

    5б




    Қандай заттар тотықтырғыш , ал кандай заттар тотықсыздандырғыш болуы мүмкін ? Бұл заттың құрамына кіретін элементтердің тотығу дәрежелерінің мәніне байланысты. Көптеген күрделі заттардың құрамына кіретін кейбір элементтердің тотығу дәрежесі тұрақты болады. Бұл элементтерге тотығу дәрежелерінің өзгеруі тән емес . Сондықтан заттардың құрамында бұл элементтердің болуы , олардың қасиеттеріне әсерін тигізбейді . Тотығу дәрежелері ауыспалы элементтер электрондарды беру немесе қосып алу процестеріне қатысады . Сондықтан күрделі заттардың қасиеттері олардың құрамында тотығу дәрежесі ауыспалы элементтердің болуына байланысты .Тотығу - тотықсыздану реакцияларында тотығу дәрежелері жоғары атомдар тек қана тотықтырғыш , тотығу дәрежелері төмен болса,тек қана тотықсыздандырғыш,ал тотығу дәрежелері ауыспалы атомдар реакция типіне және оның жүру жағдайына байланысты тотықтырғыш та,тотысыздандырғышта болуы мүмкін.

    Тотығу дәрежесі ауыспалы атомдарына салыстырмалы сипаттама(күкірт атомына)

    Тотығу

    дәрежесі

    жоғары

    атомдар

    Тотығу

    Дәрежесі

    төмен атомдар



    a)тотығу дәрежесі төмендейді.

    Мысалы

    S+6 +2e= S+4

    S+6 +6e= S0

    S+6 +8e= S

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Химия Сабақ жоспары 9 сынып
    23.12.2020
    657
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Алымова Айгерим Нагметуллакызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации