Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Зертханалық жұмыс «Дара жарнақты және қосжарнақтылар өсімдіктер кластарының белгілерін зерттеу» Даражарнақты және қосжарнақты өсімдіктер.
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін қадағалау. 2.Қауіпсіздік ережесін еске түсіру. 3.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырудашаттық шеңбері жүзеге асырылады. |
Шеңбер бойынмен тұрған оқушыларға тапсырма:Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз! Ұйымшыл боламыз десек 2 рет. Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз! 3.Оқушыларды топтарға біріктіру. Конфеттер арқылы 2 топқа бірігеді.Оқушыларға 2 түрлі конфет таратылады. Өздерінің қалаған конфетін алып топтасады. |
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Жаттығу жасайды.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау және дене жаттығуларын жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
1.
Саңырауқұлақтардың өсімдіктерге ұқсас белгілерін атап
беріңдер.
2.
Саңырауқұлақтардың жануарларға ұқсас қандай белгілерін
білесіңдер. 3. Саңырауқұлақтар тек споралы арқылы ғана көбеймейтінін мысалдар келтіріп дәлелдеңдер. |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. Оқулықтағы сызбаны сызып алады. |
Дескриптор: Жалпы -3 балл 1.Даражарнақты және қосжарнақты өсімдіктердің вегеативті мүшесін ашып көрсету |
Тақырып бойынша интернет желісін пайдаланып видеоролик көру |
||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Қолдану айдарындағы тапсырманы орындатады |
1-тапсырма (Тж) «Әңгіме» әдісі Постермен жұмыс Суретте берілген өсімдіктердің негізгі белгілерін даражарнақты және қосжарнақты кластарға тән белгілермен сәйкестендіріп кестені толтыр.
Дескриптор:
ҚБ «Пікір алмасу» 2-тапсырма (Ж) «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі Бейнежазбаларды пайдалану Бейнежазбаны мұқият қара, даражарнақтылар мен қосжарнақтылардың салыстырмалы сипаттамасын кестеге жаз.
Дескриптор:
|
Дескриптор: Жалпы-3 балл
|
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
||||||||||||||||||||||||||||
|
|
№ 4 зертханалық жұмыс Жұмыс барысы Даражарнақты және қосжарнақты өсімдіктер класының белгілерін зерттеу. Жұмыс барысында оқушылар мәтін және оқулықтағы ақпарат арқылы алған білімдерін тәжірибе жүзінде көреді. Екі кластың тірі үлгісі, кеппешөптермен суреттерін салыстырып, негізгі айрмашылығындағы ерекшеліктерді кестеге жаз.
ҚБ «Пікір алмасу»
|
1Жұмыс барысы
|
Дескриптор:Жалпы-3 балл 1Зертханалық жұмысты орындайды |
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қысқамерзімді жоспар. 8 сынып. Даражарнақты және қосжарнақты өсімдіктер
Қысқамерзімді жоспар. 8 сынып. Даражарнақты және қосжарнақты өсімдіктер
Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Зертханалық жұмыс «Дара жарнақты және қосжарнақтылар өсімдіктер кластарының белгілерін зерттеу» Даражарнақты және қосжарнақты өсімдіктер.
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін қадағалау. 2.Қауіпсіздік ережесін еске түсіру. 3.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырудашаттық шеңбері жүзеге асырылады. |
Шеңбер бойынмен тұрған оқушыларға тапсырма:Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз! Ұйымшыл боламыз десек 2 рет. Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз! 3.Оқушыларды топтарға біріктіру. Конфеттер арқылы 2 топқа бірігеді.Оқушыларға 2 түрлі конфет таратылады. Өздерінің қалаған конфетін алып топтасады. |
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Жаттығу жасайды.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау және дене жаттығуларын жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
1.
Саңырауқұлақтардың өсімдіктерге ұқсас белгілерін атап
беріңдер.
2.
Саңырауқұлақтардың жануарларға ұқсас қандай белгілерін
білесіңдер. 3. Саңырауқұлақтар тек споралы арқылы ғана көбеймейтінін мысалдар келтіріп дәлелдеңдер. |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. Оқулықтағы сызбаны сызып алады. |
Дескриптор: Жалпы -3 балл 1.Даражарнақты және қосжарнақты өсімдіктердің вегеативті мүшесін ашып көрсету |
Тақырып бойынша интернет желісін пайдаланып видеоролик көру |
||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Қолдану айдарындағы тапсырманы орындатады |
1-тапсырма (Тж) «Әңгіме» әдісі Постермен жұмыс Суретте берілген өсімдіктердің негізгі белгілерін даражарнақты және қосжарнақты кластарға тән белгілермен сәйкестендіріп кестені толтыр.
Дескриптор:
ҚБ «Пікір алмасу» 2-тапсырма (Ж) «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі Бейнежазбаларды пайдалану Бейнежазбаны мұқият қара, даражарнақтылар мен қосжарнақтылардың салыстырмалы сипаттамасын кестеге жаз.
Дескриптор:
|
Дескриптор: Жалпы-3 балл
|
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
||||||||||||||||||||||||||||
|
|
№ 4 зертханалық жұмыс Жұмыс барысы Даражарнақты және қосжарнақты өсімдіктер класының белгілерін зерттеу. Жұмыс барысында оқушылар мәтін және оқулықтағы ақпарат арқылы алған білімдерін тәжірибе жүзінде көреді. Екі кластың тірі үлгісі, кеппешөптермен суреттерін салыстырып, негізгі айрмашылығындағы ерекшеліктерді кестеге жаз.
ҚБ «Пікір алмасу»
|
1Жұмыс барысы
|
Дескриптор:Жалпы-3 балл 1Зертханалық жұмысты орындайды |
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.
|
|
шағым қалдыра аласыз















