Қысқамерзімді жоспар. 8 сынып. Даражарнақты және қосжарнақты өсімдіктер

Тақырып бойынша 14 материал табылды

Қысқамерзімді жоспар. 8 сынып. Даражарнақты және қосжарнақты өсімдіктер

Материал туралы қысқаша түсінік
Материалда 8 сынып Биология пәні “Даражарнақты және қосжарнақты өсімдіктер” тақырыбы бойынша Қысқамерзімді жоспар көрсетілген
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқамерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Зертханалық жұмыс «Дара жарнақты және қосжарнақтылар өсімдіктер кластарының белгілерін зерттеу» Даражарнақты және қосжарнақты өсімдіктер.

Бөлім:

8.1С Тірі ағзалардың көп түрлілігі

Педагогтің аты-жөні:

Шығыланова Ұ.С

Күні:

28.09.2023

Сыныбы: 8

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Зертханалық жұмыс «Дара жарнақты және қосжарнақтылар өсімдіктер кластарының белгілерін зерттеу» Даражарнақты және қосжарнақты өсімдіктер.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.1.1.3. даражарнақты және қосжарнақты өсімдіктерді негізгі белгілеріне қарай ажырату.

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Даражарнақты және қосжарнақтыларға тән белгілерді ажыратады.

Көпшілік оқушылар үшін:

- Даражарнақты және қосжарнақтылар класының құрлысын салыстырмалы түрде сипаттау

Кейбір оқушылар үшін:

- Даражарнақты және қосжарнақты өсімдіктердің белгілерін сурет пен тірі үлгісіне және кеппешөптерге қарап зерттеу.


Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін қадағалау.

2.Қауіпсіздік ережесін еске түсіру.

3.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырудашаттық шеңбері жүзеге асырылады.


Шеңбер бойынмен тұрған оқушыларға тапсырма:Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз! Ұйымшыл боламыз десек 2 рет. Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз!

3.Оқушыларды топтарға біріктіру.

Конфеттер арқылы 2 топқа бірігеді.Оқушыларға 2 түрлі конфет таратылады. Өздерінің қалаған конфетін алып топтасады.

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.


Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.

Жаттығу жасайды.





Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау және дене жаттығуларын жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

1. Саңырауқұлақтардың өсімдіктерге ұқсас белгілерін атап беріңдер.


2. Саңырауқұлақтардың жануарларға ұқсас қандай белгілерін білесіңдер.


3. Саңырауқұлақтар тек споралы арқылы ғана көбеймейтінін мысалдар келтіріп дәлелдеңдер.

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді.

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

31 мин.

Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді

Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. Оқулықтағы сызбаны сызып алады.

Дескриптор: Жалпы -3 балл

1.Даражарнақты және қосжарнақты өсімдіктердің вегеативті мүшесін ашып көрсету

Тақырып бойынша интернет желісін пайдаланып видеоролик көру


Қолдану айдарындағы тапсырманы орындатады

1-тапсырма (Тж)

«Әңгіме» әдісі

Постермен жұмыс

Суретте берілген өсімдіктердің негізгі белгілерін даражарнақты және қосжарнақты кластарға тән белгілермен сәйкестендіріп кестені толтыр.


Даражарнақты өсімдікке тән белгілер


Қосжарнақты өсімдікке тән белгілер










Дескриптор:

  • Даражарнақты өсімдіктің тұқымындағы ерекшелігін;

  • Даражарнақты өсімдіктің тамыр жүйесінің ерекшелігін;

  • Даражарнақты өсімдіктің жапырақ жүйкеленуінің ерекшелігін;

  • Даражарнақты өсімдіктің сабағының құрылысындағы ерекшелігін анықтап, кестеге жазады.

  • Қосжарнақты өсімдіктің тұқымындағы ерекшелігін;

  • Қосжарнақты өсімдіктің тамыр жүйесінің ерекшелігін;

  • Қосжарнақты өсімдіктің жапырақ жүйкеленуінің ерекшелігін;

  • Қосжарнақты өсімдіктің сабағының құрылысындағы ерекшелігін анықтап, кестеге жазады.

ҚБ «Пікір алмасу»



2-тапсырма (Ж)

«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі

Бейнежазбаларды пайдалану

Бейнежазбаны мұқият қара, даражарнақтылар мен қосжарнақтылардың салыстырмалы сипаттамасын кестеге жаз.

Қосжарнақты

Даражарнақтылар

Қосжарнақтылар

Тұқымжарнақ саны



Жапырақтарының жүйкеленуі



Жапырақ сағағы



Сабақтағы өткізгіш жүйесі



Тамыр жүйесі



Дескриптор:

  • Тұқым жарнағын ;

  • Жапырақтарының жүйкеленуін ;

  • Жапырақ сағағын;

  • Сабақтағы өткізгіш жүйесінің құрылысын;

  • Тамыр жүйесін салыстырып, кестеге жазады.





Дескриптор:

Жалпы-3 балл













ДК экраны

8-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.



№ 4 зертханалық жұмыс

Жұмыс барысы

Даражарнақты және қосжарнақты өсімдіктер класының белгілерін зерттеу.

Жұмыс барысында оқушылар мәтін және оқулықтағы ақпарат арқылы алған білімдерін тәжірибе жүзінде көреді.

Екі кластың тірі үлгісі, кеппешөптермен суреттерін салыстырып, негізгі айрмашылығындағы ерекшеліктерді кестеге жаз.


  • .

ҚБ «Пікір алмасу»



1Жұмыс барысы
1. Ұсынылған өсімдіктердің әрбір бөлімдерінің кеппеөсімдігін (және
иллюстрацияларын) қараңдар.
2. Өсімдіктердің әрбір бөлімдерінің мүшелерін анықтаңдар.
3. Қарастырылып отырған мүшелердің құрылысының ерекшелігіне
назар аударыңдар.
4. Жасаған бақылау негізінде кестені дәптерге сызып алып
толтырыңдар.



Дескриптор:Жалпы-3 балл

1Зертханалық жұмысты орындайды

ДК экраны

8-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.

«Бір ауыз сөз» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Жеке жұмыс:

Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б.

Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін

«Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.08.2025
96
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі