Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Қысқаша көбейту формулалары
Материал туралы қысқаша түсінік
Екі өрнектің қосындысының және айырымының квадратының формуласын біледі. Формулаға сүйеніп екі өрнектің қосындысы мен айырмасын жаза алады;
а2 –b2 = (a-b)(a+b)
(a±b)2 = a2± 2ab+b2
қысқаша көбейту формулаларын пайдаланып, айнымалының коэффициенттері бар есептерді
шығара алады;
Барлық
оқушылар:Екі өрнектің қосындысының және
айырымының квадратының формуласын біледі. Формулаға сүйеніп екі
өрнектің қосындысы мен айырмасын жаза
алады.
Басым
көпшілігі:.формуланы кері бағытта
пайдаланып, есептер шығара алады
Кейбір
оқушылар:Формуланы пайдаланып тепе-
теңдікті дәлелдей алады
Бағалау
критерийлері
Екі өрнектің қосындысының және
айырымының квадратының формуласын біледі. Формулаға сүйеніп екі
өрнектің қосындысы мен айырмасын жаза
алады;
а2–b2=
(a-b)(a+b)
(ab)2=
a22ab+b2
қысқаша көбейту формулаларын
пайдаланып, айнымалының коэффициенттері бар
есептерді
шығара
алады;
Тілдік
мақсаттар
Екі өрнектің айырмасы мен
қосыныдысының формуласын математикалық терминдер мен тұжырымдай
алады.
.
қазақша
орысша
ағылшынша
Өрнек
Выражение
Expression
Квадрат
Квадрат
Square
Қосу
Сложение
Addition
Азайту
Вычитание
Subtraction
Коэффициент
Коэффициент
Coefficient
Құндылықтарға
баулу
Оқушылардың математикалық
сауаттылығын дамыту және еңбекке баулу
Пәнаралық
байланыс
Қазақ тілі, ағылшын тілі, орыс
тілі,музыка
АКТ-нықолдану
дағдылары
Интерактивті тақста, интернет
ресурстары (сайттар, есептер),
Алдыңғы
білім
7.2.1.5көпмүше анықтамасын
білу және оның дәрежесін табу;
7.2.1.6көпмүшені стандарт
түрге келтіру;
Сандардың квадраты мен кубының
мәндерін таба алу. Шаршы ауданы мен текшенің көлемін табу
формулаларын, аудан мен көлемнің өлшем бірліктерін белгілей
білу.
«Басбармақ» әдісі арқылы
оқушылардың көңіл –күйін біліп алып,
топтарға«АҚ» , «КӨК» ,
«САРЫ»галстук
арқылыбөлемін.
I топ – көк
түс
II топ – сары
түс
III топ – ақ
түс
Осы таңдаған түстеріне
байланысты психологиялық ахуал
тудырамын.
Оқушылар топтық, жұптық және
жекелей тапсырмаларды орындайды. Оқушылар топ ішінен ақылдаса
отырып топ басшысын сайлап
алады.
Үй тапсырмасын тексеру
«көршіңді
тексер» әдісі бойынша
жүреді.
Өткен
тақырыптыбекіту.
«Миға шабуыл» тосыннан
сұрақтар қоямын.
Сәйкестендіру тест орындайды
(WordWall арқылы)
(3а-2b)(3a+2b)
=9 -4
4а2-100=(2a-10)(2a+10)
-=(a-b)(a+b)
(n+4m)(n-4m)=-16
-=(x+y)(x-y)
9-121=(3a-11)(3a+11)
Білу және
түсіну
Интербелсенді тақтада дұрыс
жауап шығады.Топ оқушылары сағаттың тілімен
өз жұмысын көршісіне береді. Тапсырманы алған оқушы дұрыс жауабымен
салыстыра отырып бағалайды.
Сабақтың
ортасы
(жаңа
сабақ)
10
мин
5 мин
5 мин
3мин
3мин
Түсіндіру
тәсілі
Ой қозғау сұрақтары арқылы жаңа сабақты
түсіндіру.(Шапқан озар, жатқан
қалар)
(a+b)(a-b) көбейтіндісі неге
тең?
(a+b)2болса өрнекті қалай квадраттауға
болады?
(a-b)2болса өрнекті қалай
квадраттаймыз?
Осыдан қандай нәтиже шығаруға болады?,- деп
сұрақтар қоя отырып екі өрнектің қосындысы мен айырмасының
квадратының формуласын қорытып
шығарамыз.
1)Оқулықпен
жұмыс
Көпмүше түрінде
жазыңдар
32.1 (1,3,5
есептер)
32.2 (2,4,6
есептер)
2)Топтық
жұмыс
Оқушылар екі өрнектің
қосындысының,айырымының квадратын есептеу керек және үшмүшені
керсінше қосынды мен айырымның квадратына келтіру
керек.
(Әр топқа А,В,С деңгейіндегі
есептер беремін)
Қайталау деңгейіндегі
тапсырмалар
Көпмүше түріне
келтіріңдер:
1.(а-b)22.(m-n)23.(x+y)2
Дескриптор
Жақшаны квадраттап аша
алады.
1
Таңбалар ережесін
біледі
1
Орта деңгейдегі
тапсырмалар
Екі өрнектің айырымының және
қосындысының квадратын табыңдар:
1.2.(3a+2)23.(4x-3y)2
Дескриптор
Формуланы пайдаланыпесептей
алады.
1<
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз