.
|
Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: |
Мектеп: Саттар Естемесов атындағы орта мектеп |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні:25.01.2022ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Батчаева Райхан Болатовна |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 7 «а» |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Екі өрнектің қосындысы мен айырымының квадраты |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.2.1.10
(a қысқаша көбейту формулаларын білу және қолдану |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
(a қысқаша көбейту формулаларын пайдаланып, айнымалының коэффициенттері бар есептерді шығара алады; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу
|
Оқушылардың математикалық сауаттылығын дамыту және еңбекке баулу
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Қазақ тілі, ағылшын тілі, орыс тілі,музыка |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ-нықолдану дағдылары |
Интерактивті тақста, интернет ресурстары (сайттар, есептер), |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім
|
7.2.1.5көпмүше анықтамасын білу және оның дәрежесін табу; 7.2.1.6көпмүшені стандарт түрге келтіру; Сандардың квадраты мен кубының мәндерін таба алу. Шаршы ауданы мен текшенің көлемін табу формулаларын, аудан мен көлемнің өлшем бірліктерін белгілей білу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланғанкезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
|
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 7 мин |
Ұйымдастыру кезеңі:
I топ – көк түс II топ – сары түс III топ – ақ түс Осы таңдаған түстеріне байланысты психологиялық ахуал тудырамын. Оқушылар топтық, жұптық және жекелей тапсырмаларды орындайды. Оқушылар топ ішінен ақылдаса отырып топ басшысын сайлап алады. Үй тапсырмасын тексеру «көршіңді тексер» әдісі бойынша жүреді. Өткен тақырыпты бекіту. «Миға шабуыл» тосыннан сұрақтар қоямын. Сәйкестендіру тест орындайды (WordWall арқылы)
|
Білу және түсіну
Интербелсенді тақтада дұрыс жауап шығады. Топ оқушылары сағаттың тілімен өз жұмысын көршісіне береді. Тапсырманы алған оқушы дұрыс жауабымен салыстыра отырып бағалайды.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы (жаңа сабақ) 10 мин 5 мин 5 мин 3мин 3мин |
Түсіндіру тәсілі Ой қозғау сұрақтары арқылы жаңа сабақты түсіндіру. (Шапқан озар, жатқан қалар) (a+b)(a-b) көбейтіндісі неге тең? (a+b)2 болса өрнекті қалай квадраттауға болады? (a-b)2 болса өрнекті қалай квадраттаймыз? Осыдан қандай нәтиже шығаруға болады?,- деп сұрақтар қоя отырып екі өрнектің қосындысы мен айырмасының квадратының формуласын қорытып шығарамыз.
1)Оқулықпен жұмыс Көпмүше түрінде жазыңдар
32.1 (1,3,5 есептер) 32.2 (2,4,6 есептер)
2)Топтық жұмыс Оқушылар екі өрнектің қосындысының,айырымының квадратын есептеу керек және үшмүшені керсінше қосынды мен айырымның квадратына келтіру керек. (Әр топқа А,В,С деңгейіндегі есептер беремін)
Көпмүше түріне келтіріңдер: 1.(а-b)2 2.(m-n)2 3.(x+y)2
Екі өрнектің айырымының және қосындысының квадратын табыңдар:
1.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||















