Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    .


    Ұзақмерзімді жоспардың тарауы:

    Мектеп: Саттар Естемесов атындағы орта мектеп

    Күні:25.01.2022ж

    Мұғалімнің аты-жөні: Батчаева Райхан Болатовна

    Сынып: 7 «а»

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Екі өрнектің қосындысы мен айырымының квадраты

    Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    7.2.1.10

    (a b)2 = a2 2ab+b2

    қысқаша көбейту формулаларын білу және қолдану


    Сабақтың мақсаты

    • Барлық оқушылар: Екі өрнектің қосындысының және айырымының квадратының формуласын біледі. Формулаға сүйеніп екі өрнектің қосындысы мен айырмасын жаза алады.

    • Басым көпшілігі:.формуланы кері бағытта пайдаланып, есептер шығара алады

    • Кейбір оқушылар:Формуланы пайдаланып тепе- теңдікті дәлелдей алады

    Бағалау критерийлері


    1. Екі өрнектің қосындысының және айырымының квадратының формуласын біледі. Формулаға сүйеніп екі өрнектің қосындысы мен айырмасын жаза алады;

    2. а2 –b2 = (a-b)(a+b)

    (a b)2 = a2 2ab+b2

    қысқаша көбейту формулаларын пайдаланып, айнымалының коэффициенттері бар есептерді

    шығара алады;

    Тілдік мақсаттар



    Екі өрнектің айырмасы мен қосыныдысының формуласын математикалық терминдер мен тұжырымдай алады.


    .


    қазақша

    орысша

    ағылшынша

    Өрнек

    Выражение

    Expression

    Квадрат

    Квадрат

    Square

    Қосу

    Сложение

    Addition

    Азайту

    Вычитание

    Subtraction

    Коэффициент

    Коэффициент

    Coefficient






    Құндылықтарға баулу







    Оқушылардың математикалық сауаттылығын дамыту және еңбекке баулу



    Пәнаралық байланыс

    Қазақ тілі, ағылшын тілі, орыс тілі,музыка

    АКТ-нықолдану

    дағдылары

    Интерактивті тақста, интернет ресурстары (сайттар, есептер),

    Алдыңғы білім



    7.2.1.5көпмүше анықтамасын білу және оның дәрежесін табу;

    7.2.1.6көпмүшені стандарт түрге келтіру;

    Сандардың квадраты мен кубының мәндерін таба алу. Шаршы ауданы мен текшенің көлемін табу формулаларын, аудан мен көлемнің өлшем бірліктерін белгілей білу.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланғанкезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері



    Ресурстар

    Сабақтың басы

    7 мин







    Ұйымдастыру кезеңі:

    • Сәлемдесу. Оқушылардың сабаққа дайындығын, сыныптың тазалығын қадағалау.

    • «Басбармақ» әдісі арқылы оқушылардың көңіл –күйін біліп алып, топтарға «АҚ» , «КӨК» , «САРЫ» галстук арқылы бөлемін.

    I топ – көк түс

    II топ – сары түс

    III топ – ақ түс

    Осы таңдаған түстеріне байланысты психологиялық ахуал тудырамын.

    Оқушылар топтық, жұптық және жекелей тапсырмаларды орындайды. Оқушылар топ ішінен ақылдаса отырып топ басшысын сайлап алады.

    Үй тапсырмасын тексеру «көршіңді тексер» әдісі бойынша жүреді.

    Өткен тақырыпты бекіту.

    «Миға шабуыл» тосыннан сұрақтар қоямын.

    Сәйкестендіру тест орындайды (WordWall арқылы)

    1. (3а-2b)(3a+2b) =9 -4

    2. 4а2-100 =(2a-10)(2a+10)

    3. - =(a-b)(a+b)

    4. (n+4m)(n-4m)= -16

    5. - =(x+y)(x-y)

    6. 9 -121=(3a-11)(3a+11)


    Білу және түсіну



























    Интербелсенді тақтада дұрыс жауап шығады. Топ оқушылары сағаттың тілімен өз жұмысын көршісіне береді. Тапсырманы алған оқушы дұрыс жауабымен салыстыра отырып бағалайды.



    Сабақтың ортасы

    (жаңа сабақ)

    10 мин









    5 мин













    5 мин












































    3мин





    3мин



    Түсіндіру тәсілі

    Ой қозғау сұрақтары арқылы жаңа сабақты түсіндіру. (Шапқан озар, жатқан қалар)

    (a+b)(a-b) көбейтіндісі неге тең?

    (a+b)2 болса өрнекті қалай квадраттауға болады?

    (a-b)2 болса өрнекті қалай квадраттаймыз?

    Осыдан қандай нәтиже шығаруға болады?,- деп сұрақтар қоя отырып екі өрнектің қосындысы мен айырмасының квадратының формуласын қорытып шығарамыз.


    1)Оқулықпен жұмыс

    Көпмүше түрінде жазыңдар


    32.1 (1,3,5 есептер)

    32.2 (2,4,6 есептер)


    2)Топтық жұмыс

    Оқушылар екі өрнектің қосындысының,айырымының квадратын есептеу керек және үшмүшені керсінше қосынды мен айырымның квадратына келтіру керек.

    (Әр топқа А,В,С деңгейіндегі есептер беремін)

    1. Қайталау деңгейіндегі тапсырмалар

    Көпмүше түріне келтіріңдер:

    1.(а-b)2 2.(m-n)2 3.(x+y)2



    Дескриптор

    Жақшаны квадраттап аша алады.

    1

    Таңбалар ережесін біледі

    1



    1. Орта деңгейдегі тапсырмалар

    Екі өрнектің айырымының және қосындысының квадратын табыңдар:

    1. 2.(3a+2)2 3.(4x-3y)2




    Дескриптор

    Формуланы пайдаланыпесептей алады.

    1<

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Батчаева Райхан Болатовна
    21 Қаңтар 2022
    440
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Қысқаша көбейту формулалары

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Қысқаша көбейту формулалары

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Екі өрнектің қосындысының және айырымының квадратының формуласын біледі. Формулаға сүйеніп екі өрнектің қосындысы мен айырмасын жаза алады; а2 –b2 = (a-b)(a+b) (a±b)2 = a2± 2ab+b2 қысқаша көбейту формулаларын пайдаланып, айнымалының коэффициенттері бар есептерді шығара алады;
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    .


    Ұзақмерзімді жоспардың тарауы:

    Мектеп: Саттар Естемесов атындағы орта мектеп

    Күні:25.01.2022ж

    Мұғалімнің аты-жөні: Батчаева Райхан Болатовна

    Сынып: 7 «а»

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Екі өрнектің қосындысы мен айырымының квадраты

    Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    7.2.1.10

    (a b)2 = a2 2ab+b2

    қысқаша көбейту формулаларын білу және қолдану


    Сабақтың мақсаты

    • Барлық оқушылар: Екі өрнектің қосындысының және айырымының квадратының формуласын біледі. Формулаға сүйеніп екі өрнектің қосындысы мен айырмасын жаза алады.

    • Басым көпшілігі:.формуланы кері бағытта пайдаланып, есептер шығара алады

    • Кейбір оқушылар:Формуланы пайдаланып тепе- теңдікті дәлелдей алады

    Бағалау критерийлері


    1. Екі өрнектің қосындысының және айырымының квадратының формуласын біледі. Формулаға сүйеніп екі өрнектің қосындысы мен айырмасын жаза алады;

    2. а2 –b2 = (a-b)(a+b)

    (a b)2 = a2 2ab+b2

    қысқаша көбейту формулаларын пайдаланып, айнымалының коэффициенттері бар есептерді

    шығара алады;

    Тілдік мақсаттар



    Екі өрнектің айырмасы мен қосыныдысының формуласын математикалық терминдер мен тұжырымдай алады.


    .


    қазақша

    орысша

    ағылшынша

    Өрнек

    Выражение

    Expression

    Квадрат

    Квадрат

    Square

    Қосу

    Сложение

    Addition

    Азайту

    Вычитание

    Subtraction

    Коэффициент

    Коэффициент

    Coefficient






    Құндылықтарға баулу







    Оқушылардың математикалық сауаттылығын дамыту және еңбекке баулу



    Пәнаралық байланыс

    Қазақ тілі, ағылшын тілі, орыс тілі,музыка

    АКТ-нықолдану

    дағдылары

    Интерактивті тақста, интернет ресурстары (сайттар, есептер),

    Алдыңғы білім



    7.2.1.5көпмүше анықтамасын білу және оның дәрежесін табу;

    7.2.1.6көпмүшені стандарт түрге келтіру;

    Сандардың квадраты мен кубының мәндерін таба алу. Шаршы ауданы мен текшенің көлемін табу формулаларын, аудан мен көлемнің өлшем бірліктерін белгілей білу.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланғанкезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері



    Ресурстар

    Сабақтың басы

    7 мин







    Ұйымдастыру кезеңі:

    • Сәлемдесу. Оқушылардың сабаққа дайындығын, сыныптың тазалығын қадағалау.

    • «Басбармақ» әдісі арқылы оқушылардың көңіл –күйін біліп алып, топтарға «АҚ» , «КӨК» , «САРЫ» галстук арқылы бөлемін.

    I топ – көк түс

    II топ – сары түс

    III топ – ақ түс

    Осы таңдаған түстеріне байланысты психологиялық ахуал тудырамын.

    Оқушылар топтық, жұптық және жекелей тапсырмаларды орындайды. Оқушылар топ ішінен ақылдаса отырып топ басшысын сайлап алады.

    Үй тапсырмасын тексеру «көршіңді тексер» әдісі бойынша жүреді.

    Өткен тақырыпты бекіту.

    «Миға шабуыл» тосыннан сұрақтар қоямын.

    Сәйкестендіру тест орындайды (WordWall арқылы)

    1. (3а-2b)(3a+2b) =9 -4

    2. 4а2-100 =(2a-10)(2a+10)

    3. - =(a-b)(a+b)

    4. (n+4m)(n-4m)= -16

    5. - =(x+y)(x-y)

    6. 9 -121=(3a-11)(3a+11)


    Білу және түсіну



























    Интербелсенді тақтада дұрыс жауап шығады. Топ оқушылары сағаттың тілімен өз жұмысын көршісіне береді. Тапсырманы алған оқушы дұрыс жауабымен салыстыра отырып бағалайды.



    Сабақтың ортасы

    (жаңа сабақ)

    10 мин









    5 мин













    5 мин












































    3мин





    3мин



    Түсіндіру тәсілі

    Ой қозғау сұрақтары арқылы жаңа сабақты түсіндіру. (Шапқан озар, жатқан қалар)

    (a+b)(a-b) көбейтіндісі неге тең?

    (a+b)2 болса өрнекті қалай квадраттауға болады?

    (a-b)2 болса өрнекті қалай квадраттаймыз?

    Осыдан қандай нәтиже шығаруға болады?,- деп сұрақтар қоя отырып екі өрнектің қосындысы мен айырмасының квадратының формуласын қорытып шығарамыз.


    1)Оқулықпен жұмыс

    Көпмүше түрінде жазыңдар


    32.1 (1,3,5 есептер)

    32.2 (2,4,6 есептер)


    2)Топтық жұмыс

    Оқушылар екі өрнектің қосындысының,айырымының квадратын есептеу керек және үшмүшені керсінше қосынды мен айырымның квадратына келтіру керек.

    (Әр топқа А,В,С деңгейіндегі есептер беремін)

    1. Қайталау деңгейіндегі тапсырмалар

    Көпмүше түріне келтіріңдер:

    1.(а-b)2 2.(m-n)2 3.(x+y)2



    Дескриптор

    Жақшаны квадраттап аша алады.

    1

    Таңбалар ережесін біледі

    1



    1. Орта деңгейдегі тапсырмалар

    Екі өрнектің айырымының және қосындысының квадратын табыңдар:

    1. 2.(3a+2)2 3.(4x-3y)2




    Дескриптор

    Формуланы пайдаланыпесептей алады.

    1<

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Алгебра Ашық сабақ 7 сынып
    21.01.2022
    440
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Батчаева Райхан Болатовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации