Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қысқаша көбейту формулалары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Тригонометрия элементтері |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Базилова Балжан Смагуловна |
Күні:17.09.2022 |
|
Сыныбы: 7В |
Қатысушылар саны: 18 Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Қысқаша көбейту формулалары |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.2.1.10 a²-b²=(a-b)(a+b) (a±b)²=a²±2ab+b² қысқаша қөбейту формулаларын білу және қолдану; 7.2.1.11 a³-b³=(a-b)(a²±ab+b²), (a±b)³=a³±3a²b+3ab²±b³ қысқаша көбейту формулаларын білу және қолдану; |
Сабақтың мақсаты: |
1.Қысқаша көбейту формулаларын біледі; 2.Екі өрнектің қосындысын және айырмасын квадраттай алады; 3.Қысқаша көбейту формулаларын есептер шығару барысында қолданады; |
Бағалау критерийлері |
1.Қысқаша көбейту формулаларын біледі; 2.Екі өрнектің қосындысын және айырмасын квадраттай алады; 3.Қысқаша көбейту формулаларын есептер шығару барысында қолданады. |
Құндылықтарға баулу |
Пәнге қатысты лексика және терминология: Формула, қысқаша көбейту, көпмүше, ықшамдау, қосынды, квадрат, түрлендіру, көбейту, көбейткіш. Диалогтар және жазу үшін керекті тіркестер: Қысқаша көбейту формуласы деп нені айтады? Екі өрнектің қосындысының квадратының ережесі; Екі өрнектің қосындысының квадратының формуласы; Екі өрнектің айырмасының квадратының ережесі; Екі өрнектің айырмасының квадратының формуласы; Қысқаша көбейту формулаларын дәлелдеңдер. |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. Ұжымдық жұмыс. |
Ұйымдастыру: -Оқушылармен амандасу, сынып оқушыларын түгелдеу. Топқа бөлу: Оқушылар бұрыш, радиан, градус деген сөздер жазылған түрлі түсті қима қағаздар таңдау арқылы топтарға бөлініп отырады; Ітоп; ІІ топ; ІІІтоп. Топтар топ ережесін сақтайды , өз қалаулары бойынша топ ішінен топ басшы сайлайды,топ басшы топ мүшелерінің сабаққа белсенді қатысуын қадағалайды. Үй тапсырмасын тексеру: Тақтада тапсырма дұрыс жауабымен көрсетіліп тұрады. |
Шаттық шеңберін құрып «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі арқылы бір-біріне тілек айтып,жақсы көңіл күй сыйлайды. Мақсаты: Оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. Тиімділігі: Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл -күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. «Мен саған, сен маған» арқылы оқушылар бір-бірінің үй тапсырмасын тексереді. |
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!» |
Түрлі түсті қима қағаздар |
||
Миға шабуыл. «Ой қозғау» әдісі. «Джиксо» әдісі |
Оқушылармен бірге сабақ мақсатын ашу; Сонымен, көпмүшені көпмүшеге көбейтуді кейбір жағдайларда ықшамдырақ орындауға болады. Көпмүшелерді көбейтудің осы дербес жағдайларын өрнектейтін формулаларды қысқаша көбейту формулалары деп атайтынын білеміз. Қалай ойлайсыңдар, көпмүшелерді көбейтуді басқа формулалармен шығаруға болады ма? Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі қолданылады. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға қосымша ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға қосымша жетелеуші сұрақтар қойылады. Жаңа сабақ Бүгінгі сабағымның тақырыбы: Қысқаша көбейту формулалары Саралау: Қажеттілігіне қарай тапсырмалар беремін. Жаңа сабақты толықтырып мысалдар келтіремін: 1-мысал. (3х+2)²=(3x)²+2*3x*2+2²=9x²+12x+4; 2-мысал. (2a+9)²-a(4a+31) өрнегін ықшамдайық: Жауабы: (2a+9)²-a(4a+31)=4a²+36a+81-4a²-31a=5a+81. |
Сұрақтар: 1.Формула деген не? Формула не үшін керек? 2.Көпмүшені көпмүшеге қалай көбейтеміз? Қандай формулаларды қолданамыз? 3.Қысқаша көбейту формулалары деп нені айтады? Екі өрнектің қосындысының және айырмасының квадратының ережесі қандай? Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту. Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы артады.. Оқушылар оқулықтан жаңа сабақты оқып, топ ішінде талқылап бір- біріне түсіндіріп әр топ қорғайды: Ітоп; Iітоп; ІІІтоп. |
Дескриптор: 1-ші сұраққа жауап береді; 1-балл -Формулаларды жазып көрсетеді;. 1-балл -Қысқаша көбейту формуласының ережесін айтады. 1-балл Әрбір дұрыс жауапқа 1 балл қойылады. |
ДК экраны; Сұрақтар топтамасы; Оқулық 7-сынып. ДК экраны оқулық |
||
Сабақтың ортасы Жеке жұмыс. |
«Топтық әңгіме» әдісі Көпмүшені көбейткіштерге жіктейік: a)9a²-12ab+4b²; ә)100+40p+4p²; б)x²-4xy+4y²-ax+2ay. Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қарқын» тәсілі көрініс табады. Ерекше білімді қажет ететін оқушыларға көмек көрсету. |
Түсінбеген тапсырмаларды бір- біріне түсіндіреді. Топтар келесі топтың тапсырмасын алмасып тексереді. Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасайды. Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп кестені толтырады. |
Дескриптор: -Есептерді шығару үшін формулаларды естеріне түсіріп жазады; 1-балл -Есептерді толығымен шығарады; 1-балл Бағалау: Әрбір дұрыс жауапқа 1 балл қойылады. |
ДК экраны; 7 сынып; Алгебра; Ә.Н.Шыныбеков, Д.Ә.Шыныбеков; Алматы-«Атамұра» 2017; Есептер. |
||
Жеке жұмыс. |
5.1 есеп Көпмүше түріне келтіріңдер:(ауызша шығаруға тырысайық) 1)(m+4)²; 2)(c-b)²; 3)(x+y)²; 4)(p-q)²; 5)(a-3)²; 6)(b+4)². Тиімділігі: Оқылым мен айтылым дағдысы қалыптасады. Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрініс табады. |
Берілген тапсырма бойынша есепті орындайды. |
Дескриптор: -Есептерді шығару үшін қысқаша көбейту формуласын тұжырымдайды; 1-балл -Есептердің жауабын жазады. 1-балл Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады |
ДК экраны; 7-сынып оқулығы; Шыныбеков «Атамұра» 2017. |
||
Жеке жұмыс жұмыс. |
Теңдеуді шешіңдер: 1)4x²-(2x-1)²=15; 2)9x²-1=(3x-2)²; 3)(3x+1)²-(3x-1)²=11x+1,2; 4)(5+2y)(y-3)-2(y-1)²=0. Мақсаты: Берілген сөздердің ережесі мен мысалын жазу арқылы бір-бірінен айырмашылығын ажыратады. Тиімділігі: Оқушының сын тұрғысынан ойлау дағдысы мен жазылым дағдысы қалыптасады. Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Тапсырма» тәсілі көрініс табады. |
Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасайды. Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп кестені толтырады. |
Дескриптор: -Қысқаша көбейту формуласын жазады; 1-балл -Теңдеуді шешеді; 1-балл -Теңдеудің жауабын салыстырады; 1-балл Бағалау: Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады |
ДК экраны; 7-сынып оқулығы; Теңдеу |
||
Сабақтың соңы. Ой толғаныс. Рефлексия |
«Төрт сөйлем» әдісін пайдаланып сабақ бойынша түсінгеніңді жаз. |
Оқушылар өздерінің тақырып бойынша оқып, зерделегенін төрт сөйлем арқылы тұжырымдайды. Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау. Тиімділігі: Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады. Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрініс табады. |
Дескриптор: Төрт сөйлем әдісі бойынша берілген тапсырманы толық орындайды. Оқушылар бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,. |
ДК экраны; 7-сынып оқулығы; Шыныбеков «Атамұра» 2017 |
||
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау |
||||
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу». Қажеттілігіне қарай тапсырмалар беремін. Ерекше білімді қажет ететін оқушыларға көмек көрсету. |
10 баллдык жүйе бойынша бағалау |
Сынып бөлмесін сабақтан бұрын желдету. Сыныптағы орындық парталардың түзу тұруына назар аудару. |
||||
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |