Сабақтың
басы
5
мин
1Т ЖЖ
8
мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен
амандасу, түгендеу.
2. Сабақ тақырыбы мен
мақсатымен таныстыру.
3.Оқушылардың көңіл
күйін сұрау.
Қ/Б: Сабақ мақсатымен
таныстыру.
Бағалау кретерилерін
жіті түсіндіру.
|
Оқушылар
амандасады
Сабақ тақырыбы мен
мақсатымен танысады
|
Мадақ
сөздер.
|
Үлестірме
қағаздар
|
1-тапсырма
Жұптық жұмыс
«Сәйкестендіру»әдісі
•
16-4х2
(x-6c)(x2+6xc+36c2)
•
(3a-5b)2
а3
+8 •
(a+2)(a2-
2a+4)
(4-2x)(4+2x) •
(a-2b)2
a2+
4аb+4b2
•
х3
-
216с3 (a-1)(a2+a+1)
•
a3
-
1 9a2 -
30аb+25b2
Сіздер осы тапсырманы
орындау барысында қай БК жұмыс
жасадыңыз?
Қай формула сізге қиын
болды?
|
Сұрақтарға жауап
береді. Берілеген формулаларды
сәйкестендіреді
«
Сәйкестендіру»
әдісі •
16-4х2
(x-6c)(x2+6xc+36c2)
•
(3a-5b)2
a3-6а2 b+12аb2 -b3
•
(2a+3b)2 (4-2x)(4+2x)
•
(a-2b)3 4a2+12аb+9b2
•
х3-216с3 (a+1)(a2-a+1)
•
a3+1
9a2 -
30аb+25b2
|
Дескриптор:
1.Екі өрнектің айырмасының
квадратын табады -1б
2.Екі өрнектің айырмасының
квадраын табады -1б
3.Екі өрнектің квадраттарының
айырмасы формуласын
қолданады
-1б
Қ/Б: өзара
бағалайды.
|
Үлестірме
қағаздар Оқулық.
Ұстаз.
|
Сабақтың
ортасы
2Т
ДЖ
10
мин
|
2
-тапсырма
Дербес
жұмыс «Socrative»
әдісі
-
а
2-49
А) (а-7)(а+7) Б)
(а+7)(а+7) В) (а-7)(а-7)
2)
b2-
8b+16
А)
(b-4)2
Б)
(6-b)2
В)
(4- b)2
3)
(5t+3)2
А)
(25t2+30t+9)
Б)
(9+15t+5)2
В)
(25t2-30t-9)
4)
27-y3
А)
(3-у)(9+3у+у2) Б)
(у-3)(у2-3у+9) В)
(5-у)(25+5у+у2)
Сіздер осы тапсырманы
орындау барысында қай БК жұмыс
жасадыңыз?
Қысқаша көбейту формулаларының маңыздылығы неде деп
ойлайсыз?
|
«Socrative»
әдісі
арқылы жеке тапсырманы орындайды.
-
А)
(а-7)(а+7)
-
А) (b-4)2
-
А)
(25t2+30t+9)
-
А)
(3-у)(9+3у+у2)
|
Дескриптор:
-Екі өрнектің квадратының
айырымын табады -1
-Екі өрнектің
айырымының
квадратын табады
-1
-Екі өрнектің қосындысының
квадратын табады -1
-Екі өрнектің кубтарының
айырымын табады -1
Қ/Б: өзін-өзі
бағалайды.
|
Үлестірме
қағаздар Оқулық.
Ұстаз.
https://b.socrative.com/login/student/?feature=embed
|
Сабақтың
ортасы
3Т
ТЖ
10
мин
|
3
–тапсырма
Топтық
жұмыс
Қысқаша көбейту
формулаларды қолдану.
1)(5z2-6к)2-(5z2+3к)2+90z2k=27k2
25z2-60z2k+36k2-(
25z2+30z2k –
9k2)+90z2k=27k2
25z2-60z2k+36k2-25z2-30z2k-
9k2=27k2
27k2=27k2
2)
(m2-n2)(m2+n2}-m2(m2-n2)
–m2n2=-n2
m
4-
n4 –
m4+m2n2-
m2n2=-
n2
-n
2=
-n2
3) (
1,2x4- 7y)(
1,2x4+7y) +
0,56x8
+
49y4=2x8
1,44x8-
49y2
+
0,56x8
+
49y4=2x8
1,44x8+0,56x8=2x8
2x8=2x8
Сіздер осы тапсырманы
орындау барысында қай БК жұмыс
жасадыңыз?
Сіз топтық жұмысқа
қаншалықты белсенді қатыса
алдыңыз?
Сабақ барысында
өзіңізді және де сыныптасыңызды әділ бағалай алдыңыз
ба?
|
Қысқаша көбейту формулаларын қолданып есептерді
шығарады.
-
27k2=27k2
-
-n
2=
-n2
-
2x8=2x8
|
Дескриптор:
-қысқаша көбейту формулаларын
қолданады -1
-ұқсас мүшелерін біріктіреді
-1
-теңдеудің шешімін табады
-1
Қ/Б: өзара бағалайды.
|
Үлестірме
қағаздар Оқулық.
Ұстаз.
|
Сабақтың
соңы
2
мин
|
Кері
байланыс
Үйге тапсырма: 35.8
есеп
«SMS»
Оқушыларға қағаздан жасалған ұялы телефон арқылы сабақта
қалай жұмыс істегені туралы және сабақ қаншалықты қызықты өткені
туралы SMS –хабарлама жібереді.
|
Оқушылар келесі
сөйлемдерді толықтырады:
• Мен білдім
…
• Қиындық
тудырды…
• Мен тапсырманы
орындадым…
• Сабақтан мен не
алдым…
|
|
Үлестірме
қағаздар
Ұстаз.

|