Қысқаша көбейту формулалары

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Қысқаша көбейту формулалары

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқаша көбейту формулалары
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Ахмет Байтұрсынұлы атындағы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Сабақтың тақырыбы: Қысқаша көбейту формулалары

Бөлім:

Қысқаша көбейту формулалары

Педагогтің аты-жөні:

Ерсары Айжан Рысқұлбекқызы

Күні:

19.02.2025ж.

Сыныбы: 7

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді түрлендіру

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.1.2.15 қысқаша көбейту формулалары арқылы алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендіруді орындау;

Сабақтың мақсаты:

Қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді түрлендіру

Құндылыққа баулу

Ахмет Байтұрсынұлы шығармалары арқылы адамгершілікке, жауапкершілікке баулу

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы

5 мин




ЖЖ

8 мин

Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Сабақ тақырыбы мен мақсатымен таныстыру.

3.Оқушылардың көңіл күйін сұрау.

Қ/Б: Сабақ мақсатымен таныстыру.

Бағалау кретерилерін жіті түсіндіру.

Оқушылар амандасады

Сабақ тақырыбы мен мақсатымен танысады



Мадақ сөздер.


Үлестірме қағаздар

1-тапсырма

Жұптық жұмыс «Сәйкестендіру»әдісі

•    16-4х2                                   (x-6c)(x2+6xc+36c2)  
•    (3a-5b)2                                      а3 +8
•    (a+2)(a2- 2a+4)                       (4-2x)(4+2x)
•    (a-2b)2                                   a2+ 4аb+4b2
•    х3 - 216с                             (a-1)(a2+a+1)
•    a3 - 1                                     9a2 - 30аb+25b2  

Сіздер осы тапсырманы орындау барысында қай БК жұмыс жасадыңыз?

Қай формула сізге қиын болды?

Сұрақтарға жауап береді. Берілеген формулаларды сәйкестендіреді

«Shape5 Shape1 Shape2 Shape4 Shape3 Shape6 Сәйкестендіру» әдісі
•    16-4х2                (x-6c)(x2+6xc+36c2)  
•    (3a-5b)2               a3-6а2 b+12аb2 -b3
•    (2a+3b)2              (4-2x)(4+2x)
•    (a-2b)3                  4a2+12аb+9b2
•    х3-216с              (a+1)(a2-a+1)
•    a3+1                       9a2 - 30аb+25b2  

Дескриптор:

1.Екі өрнектің айырмасының квадратын табады -1б

2.Екі өрнектің айырмасының квадраын табады -1б

3.Екі өрнектің квадраттарының айырмасы формуласын

қолданады -1б

Қ/Б: өзара бағалайды.


Үлестірме қағаздар Оқулық.

Ұстаз.





Сабақтың ортасы

2Т ДЖ

10 мин

2 -тапсырма

Дербес жұмыс «Socrative» әдісі

  1. а 2-49

А) (а-7)(а+7) Б) (а+7)(а+7) В) (а-7)(а-7)

2) b2- 8b+16

А) (b-4)2 Б) (6-b)2 В) (4- b)2

3) (5t+3)2

А) (25t2+30t+9) Б) (9+15t+5)2 В) (25t2-30t-9)

4) 27-y3

А) (3-у)(9+3у+у2) Б) (у-3)(у2-3у+9) В) (5-у)(25+5у+у2)

Сіздер осы тапсырманы орындау барысында қай БК жұмыс жасадыңыз?

Қысқаша көбейту формулаларының маңыздылығы неде деп ойлайсыз?

«Socrative» әдісі арқылы жеке тапсырманы орындайды.


  1. А) (а-7)(а+7)

  2. А) (b-4)2

  3. А) (25t2+30t+9)

  4. А) (3-у)(9+3у+у2)

Дескриптор:

-Екі өрнектің квадратының айырымын табады -1

-Екі өрнектің айырымының

квадратын табады -1

-Екі өрнектің қосындысының квадратын табады -1

-Екі өрнектің кубтарының айырымын табады -1

Қ/Б: өзін-өзі бағалайды.


Үлестірме қағаздар Оқулық.

Ұстаз.

https://b.socrative.com/login/student/?feature=embed


Сабақтың ортасы

3Т ТЖ

10 мин

3 –тапсырма

Топтық жұмыс

Қысқаша көбейту формулаларды қолдану.


1)(5z2-6к)2-(5z2+3к)2+90z2k=27k2

25z2-60z2k+36k2-( 25z2+30z2k – 9k2)+90z2k=27k2

25z2-60z2k+36k2-25z2-30z2k- 9k2=27k2

27k2=27k2


2) (m2-n2)(m2+n2}-m2(m2-n2) –m2n2=-n2

m 4- n4 – m4+m2n2- m2n2=- n2

-n 2= -n2


3) ( 1,2x4- 7y)( 1,2x4+7y) + 0,56x8 + 49y4=2x8

1,44x8- 49y2 + 0,56x8 + 49y4=2x8

1,44x8+0,56x8=2x8

2x8=2x8

Сіздер осы тапсырманы орындау барысында қай БК жұмыс жасадыңыз?

Сіз топтық жұмысқа қаншалықты белсенді қатыса алдыңыз?

Сабақ барысында өзіңізді және де сыныптасыңызды әділ бағалай алдыңыз ба?


Қысқаша көбейту формулаларын қолданып есептерді шығарады.


  1. 27k2=27k2

  2. -n 2= -n2

  3. 2x8=2x8

Дескриптор:

-қысқаша көбейту формулаларын қолданады -1

-ұқсас мүшелерін біріктіреді -1

-теңдеудің шешімін табады -1

Қ/Б: өзара бағалайды.

Үлестірме қағаздар Оқулық.

Ұстаз.


Сабақтың соңы

2 мин

Кері байланыс

Үйге тапсырма: 35.8 есеп

«SMS»

Оқушыларға қағаздан жасалған ұялы телефон арқылы сабақта қалай жұмыс істегені туралы және сабақ қаншалықты қызықты өткені туралы SMS –хабарлама жібереді.

Оқушылар келесі сөйлемдерді толықтырады:

Мен білдім …

Қиындық тудырды…

Мен тапсырманы орындадым…

Сабақтан мен не алдым…





Үлестірме қағаздар

Ұстаз.












WhatsApp Image 2024-04-01 at 11.28.02.jpeg

WhatsApp Image 2024-04-01 at 11.28.02 (1).jpeg

WhatsApp Image 2024-04-01 at 11.28.02.jpeg

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.04.2025
160
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі