Қысқаша көбейту формулалары

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Қысқаша көбейту формулалары

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сынып алгебра "Қысқаша көбейту формулалары " тақырыбына ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы

«Жетісу облысының білім басқармасы» мемлекеттік мекемесі Талдықорған қаласының «Мұхтар Арын атындағы №24 мамандандырылған лицейі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Пәні:

Алгебра

Бөлім:

Қысқаша көбейту формулалары

Педагогтің аты-жөні:

Бейбіт М.

Күні:

23.01.2025ж

Сынып: 7Б

Қатысушылар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қысқаша көбейту формулалары. Екі өрнектің квадраттарының айырымы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

7.2.1.10 - қысқаша көбейту формул

аларын білу және қолдану;

Сабақтың мақсаты

қысқаша көбейту формулаларын біледі және қолданады;

Индикатор

- қысқаша көбейту формулаларын біледі және қолдана алады;

- қысқаша көбейту формулаларын шығарады; - қысқаша көбейту формулаларын өрнектерді көбейткіштерге жіктеу кезінде қолдана алады;

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы




11:40-11:43


Сәлемдесу.

Ұйымдастыру кезеңі:

Білім алушыларды түгендеу .

Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатын хабарлау.

Үй тапсырмасын тексеру. «Көршіңді тексер» әдісі арқылы үй жұмысын тексереді ( виртуалды көмекші)

5.47 тапсырмалары

Сәлемдеседі


Үй жұмысының шешімі тақтада көрсетіледі.

Оқушылар бір-бірінің қателерін анықтайды.


Оқушылар дәптерлеріне әр есептің тұсына (+; -) арқылы бір-бірін тексереді.


Презентация






Сабақтың ортасы



11:43-11:46










11:46-11:56







Миға шабуыл” стратегиясы

  1. Қысқаша көбейту формулалары дегеніміз не?

  2. Қандай қысқаша көбейту формулаларын білесіңдер?

  3. Формулалардың бізге қандай көмегі бар?

  4. Екі өрнектің квадраттарының айырымы формуласын айтыңыздар.



Топтық жұмыс «Нағыз достар» әдісі


Сұрақтарға жауап береді

1.Көпмүшені көпмүшеге көбейтуді кейбір жағдайларда ықшамырақ орындауға болады. Көпмүшені көбейтудің осы дербес жағдайларын өрнектейтін формулаларды қысқаша көбейту формулалары деп атайды.

2. Екі өрнектің қосындысы фомуласы, екі өрнектің айырымының формуласы, екі өрнектің квадраттарының айырымы формуласы.

3. Кейбір есептерде жылдам шығарып, уақытты үнемдеу үшін керек.

4. Екі өрнектің квадраттарының айырымы осы өрнектердің азайтындысы мен қосындысының көбейтіндісіне тең.



Оқушылар дәптерге есепті шығарып жауабына сәйкес бағандағы түсіпен суретті бояйды.











Оқушылардың жауабына қарай ауызша бағаланады.











Оқушылар дәптерге есеп шығарады, дұрыс жауабын табады және бояйды. Топтар өзара бір-бірін бағалайды












Презентация














Презентаци, дәптер, түрлі-түсті бояу












11:56-12:06





























12:06-12:16











Жұптық жұмыс («ойлан, жұптас, бөліс» әдісі)

(функционалдық сауаттылыққа арналған тапсырма)

  1. Арманның әжесі құрақ көрпе тігіп отырды. Арман құрақтың өрнегі бір-бірінен үлкен және кіші шаршылардан құрастырылғанын байқады. Үлкен шаршының қабырғасы 8 см, ал кіші шаршының қабырғасы 4 см екені белгілі. Осы үлкен және кіші шаршының аудандарының айырымын, қысқаша көбейту формулалары арқылы есептеңіздер.



  1. Мақсаттың отбасы жаңа жер телімін сатып алып, тұрғын үй құрылысын бастауға кірісті. Жобаның бірінші кезеңінде олар кәріз құдығының бетін бетондау жұмыстарын жүргізуді жоспарлады. Бетон құйылатын аумақ шаршы пішінді болып, оның бір қабырғасының ұзындығы 2,9 метр (290 см) болатын болады. Сонымен қатар, осы аумақта шаршы пішіндес қақпақ орнатылуы қарастырылған, оның қабырғасының ұзындығы 90 см. Жалпы бетон құйылатын аумақтың ауданын қысқаша көбейту формулалары арқылы есептеңіз.


Жеке жұмыс.

Көбейткіштерге жіктеңдер:

1.

2. 16b17 b15

3. b2


Тапсырманы жұп құра отырып орындайды

1 тапсырманың шешуі

Берілгені:

Табу керек:

Шешуі:

2 тапсырманың шешуі

Берілгені:

Табу керек:

Шешуі:



1. = p2  ( )2 = ( )(m + )

2. 16b17 b15 = b15(16b2 1) = b15(4b 1)  1)

3. b2 = ( b)2 =

= (   b)(   b).

Дескриптор:

- есептің шартына сай берілгенін жазады;

- қысқаша көбейту формуласын жазады;

- сандарды орына қояды;

- есептің нәтижесін шығарады;

2 балл



-Дескриптор:

- есептің шартына сай берілгенін жазады;

- қысқаша көбейту формуласын жазады;

- сандарды орынан қояды;

- есептің нәтижесін шығарады; 2 балл











Дескриптор:

  • Жәй бөлшекті санның квадраты түріне келтіреді;

  • Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығарады;

  • формуласын дұрыс пайдаланып, өрнекті жіктейді.

3 балл

Презентаци, дәптер,

үлстірме қағаз


















Презентаци, дәптер,

үлстірме қағаз






Сабақты бекіту

12:16-12:

Wordwall плптформасында тапсырма орындау

    1. Көбейткіштерге жіктеңіз: 16 – x2.

А) 4 - 4х+х2 Б) (4+х)(4-х)

С) 4+х2 Д) (16-х)(16+х)

2. Көбейткіштерге жікте: 9a2 – 6ab + b2

А) (3a+b)2 Б) (3+b)2

С) (3a-b)3 Д) (3a-b)2

3. Көбейткіштерге жікте: x2 – y

А) (x – y)(x + y ) Б) (x + y)(x + y )

С) (x-y)2 Д) (x-y)(x+y)

4. Көпмүше түріне келтір:(5х+у)(5х-у)

А) 2+10х+у2 Б) 25х2 + у2

С) 25х2 - у2 Д) 2 - у2

5. Амалдарды орында: (а+3)2

А) а2+3а+9 Б) а2+6а+9

С) а2 - 3а+9 Д) а2 -6а+9

6. Көпмүше түріне келтір: (5m-7n)(5m+7m)

А) 25m-49n Б) 25m2+49n2

С) 5m2-7n2 Д) 25m2-49n2

7. Есептеңіз: (30+1)(30-1)

А) 900 Б) 31

С) 899 Д) 29

8. Көбейткіштерге жікте: c6-9x4

А) (c6-9x2)(c6-9x2) Б) (c3-3x2)(c3+3x2)

С) (c3-9c2)(c3+9x2) Д) (c-3x2)(c-3x2)

9. Көпмүше түрінде жаз: (a+c)2

А) a2+ac+c2 Б) a2+2ac+c2

С) a+2ac+c Д) a-ac-c

10. Теңдеуді шешіңіз: x2-81=0

А) x=9 Б) x=-9

С) x=81 Д) x=-9, x=9


Оқушылар жеке-жек тақтаға шығып тапсырмағаларды сәйкес бос орындарға қойып орындайды.

Жауаптары:

  1. Б

  2. Д

  3. Д

  4. С

  5. Б

  6. Д

  7. С

  8. Б

  9. Б

  10. Д

1-2 тапсырма дұрыс болса балл берілмейді

3-5 тапсырма дұрыс болса 1 балл

6-8 тапрма дұрыс болса 2 балл

9-10 тапсырма дұрыс болса 3 балл

https://wordwall.net/result/shareable/a/b2b5334527234f3ab27f278abe920490




Сабақтың соңы.


3мин.

Сабақты қортындылау

- қысқаша көбейту формулаларын ауызша тұжырымдай біледі;

- ауызша тұжырымдалған қысқаша көбейту формулаларын жаза біледі;

Бағалау: Оқушыларды бағалау


Үй жұмысы: №5.54 және №5.56 тапсырманы қысқаша түсіндіру

Рефлексия:

Оқушылар сабақ барысында қандай есептерді түсінгенін айтады.



Алған баллдарын есептеп бағалау парағын толтырып, айтады.

күнделіктеріне жазып алады.



QR Code арқылы кері байланыс береді





10 баллдық шкаламен бағалау












https://www.menti.com/al3zmmjj3rgo











Саралау тапсырмалары:

  1. Қысқаша көбейту формулаларын қолданып, көбейтуді орындаңыз.

  1. Көбейткішке жіктеңіз.

  1. Функционалдық сауаттылыққа негізделген тапсырмалар.

а) Суретті пайдаланып, оның a және b сандары үшін формуласының геометриялық мағынасын түсіндір.



Орта деңгей:

  1. Қысқаша көбейту формулаларын қолданып, көбейтуді орындаңыз.

  1. Көбейткішке жіктеңіз.

  1. Функционалдық сауаттылыққа негізделген тапсырмалар.

Тізбектес екә натурал санның квадраттарының айырмасы тақ сан болатынын дәлелдеңіз.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
26.05.2025
160
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі