Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / Қысқаша көбейту формулалары ашық сабақ
Сәлемдеседі . Оқушылар Ахмет
Байтұрсыновтың 150 жылдығы тойланып жатқандығы туралы ақпарат алып
,оқуға шақыру өлеңін тыңдайды .
Оқушылар мұғалімнің айтуымен
топқа бөлінеді атом,атом дегенде жеке дара тұрып қалады.Молекула 3
дегенде жанындағы 3 оқушымен қол ұстасып топ болады .Мұғалім тағы
да атом ,атом дегенде жекек дара тұрып қалады ,молекула 4 дегенде 4
оқушы болып бірігіп қол ұстасып топтасады .Осылайша 5 оқушы топ
болып қол ұстасып 1 топ болады .
Үй тапсырмасын
айтады
Оқушылар сабақтың мақсатын
анықтайды
Әрбір оқушыға бағалау
парақшасы таратылып, оқушылар өз өзіне бүгінгі сабақ бойынша
бағалау жасайды.
Оқушылар сәйкестендіру
тапсырмаларын орындайды.Қысқаша көбейту формуласын қолдана отырып
ауызша есептерді шығарады.
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде
белсенділік танытқан оқушыларды«Мадақтау сөз»
әдісіарқылы бағалайды:
«Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы!
Талпын!»
Дескриптор:
-қысқаша көбейту формуласын
сәйкестендіреді;
-қысқаша көбейту формуласын
қолдана отырып ,ауызша берілген есептерді
шығарады.
2
балл
Мұғалім үй
тапсырмасы
кезеңінде белсенділік танытқан
оқушыларды«Мадақтау сөз»
әдісіарқылы бағалайды:
«Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы!
Талпын!»
Кеспе
қағаздар
Сабақтың
ортасы
7 мин
5 мин
15
мин
5
минут
Топтық
жұмыс.
«Сағат дос» әдісі бойынша
оқушылар бір біріне оқулықты пайдаланып есептер беріп 5-7 минут
арасында шешуге келесі топқа береді.
Берілген бірмүшелерден формула
бойынша өрнек құрастырыңдар:
3x; 5y;
9x2;
25y2;
125y3;
27y3; 30xy;
15xy
Мысалы:
(3x-5y)2= 9x2-30xy+25y2
Қатесін
түзе:
1.(x-3)2=
x2-6x+3
2.
4-y2=
(4-y)(4+y)
3.
27+a3=
(3+a)(6-3a+a2)
4.
(b-7)3=
b3+21b2+147b +
b3
5.
(2a-3b)(2a+3b) =
2a2-3b2
Жұптық
жұмыс.
1-
тапсырма.
1. Көбейтуді
орында:(a-8b)(a+8b)
=
2. Көпмүше түрінде жаз:
(m-2n)2=
3. Екі қосындысының квадраты
түрінде жаз: x2+2x+1=
4. Амалдарды
орындаңдар:(x+5)2– 16
2-тапсырма . «Бос орынды
толтыр» әдісі
Берілген өрнектерді
көбейткіштерге жікте.
x2 – 12x + 36
= (–)2
x2 +
4x + 4
= (+)2
4x2 – 20x + 25
= (+)2
25x2 – 40x + 16
= (–)2
3-Тапсырма
«Quizizz тест» жеке жұмыс
.
Көпмүшелерді көбейткіштерге
жіктеңіз:
1.
x2+
10x+25
A
(x+5)2B
(x-5)2C x-5 D
x+5
2.
8+a3.
A (2+a) B (2+a)
(4-2a+a2) C 2+a
D2-a
3.
9-a2
A3-aB3+aC(3-a)(3+a)D9-a
Оқушылар берілген бірмүшелерді
қолданып,қысқаша формула бойынша өрнек құрастырады. Топтар
бір-бірімен сағат тілі бағытымен сұрақтарды беріп , 5 минуттан соң
топшылар кездесіп берілген есепті тексеріп
алады.
Оқушы мұғалім болып,есептің
қатесін түзейді.
Дұрыс жауаптармен салыстыру
барысында, өз ойларының қаншалықты дұрыстығына көз
жеткізеді.
Оқушылар жұпта жұмыс
істейді
Оқушылар интерактивті
тақтадағы дұрыс жауаптарымен бірін-бірі
тексереді
Оқушылар жұмыс нәтижесін дайын жауаптар
арқылы тексереді
Дескриптор:
- қажет формуланы
қолданады;
-
бірмүшеденөрнектер
құрастырады..
2
балл
Дескриптор:
- қысқаша көбейту формулаларын
біледі.
-өрнектің қатесін табуда
формуланы қолданады;
2
балл
Дескриптор:
-қысқаша көбейту формулаларын
біледі.
-есеп шығарғанда формуланы
қолдана алады.
Дескриптор:
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз