|
Пәні: Алгебра Сабақ 67 |
Мектеп: |
|||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің есімі: |
|||||||||
|
Сынып: 7 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||
|
Сабаққа негізделген оқу мақсаты(мақсаттары) |
Қысқаша көбейту формулаларын қолданып есептер шығару. |
|||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.1.2.14 тиімді есептеу үшін қысқаша көбейту формулаларын қолдану; 7.2.1.14 алгебралық өрнектерді қысқаша көбейту формулалары арқылы көбейткіштерге жіктеу; 7.2.1.15 қысқаша көбейту формулалары арқылы алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендірулерді орындау ; |
|||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
|||||||||
|
қысқаша көбейту формулаларын қолдана алады |
||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||||||||
|
ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару тәсілін,топтау тәсілін қолдана алады |
||||||||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||||||||
|
ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару тәсілін,топтау тәсілін және қысқаша көбейту формулаларын қолдана алады |
||||||||||
|
Тілдік мақсат: |
Оқушылар: - тапсырманы орындау барысында қысқаша көбейту формулаларына келтіріп түрлендіреді; - ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару арқылы бүтін өрнекті түрлендіре алады; - топтау тәсілін қолданып көпмүшені көбейткіштерге жіктей алады; |
|||||||||
|
|
||||||||||
|
ІІІ Топқа бөлу 3 топқа бөлемін (Қысқаша көбейту формулалары жазылған карточка бойынша бөлу) (7-4)2, (7+4)2,(72-42) осы есепті шығару арқылы жауабы 9,121,33 жазылған парталарға барып отырады.яғни 3 топ бөлінгеннен кейін осы сандардың сыры мен қасиеттері туралы ой бөліседі. |
||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
ІІ. Үй тапсырмасын пысықтау.(білу) 440. 1) (a-2b)3-8b3=a3-6a2b+12ab2-8b3+8b3= a3-6a2b+12ab2=a(a2-6ab+12b2) 2) 27-(x-2)3=27 –x3+6x2-12x+8= –x3+6x2-12x+35=–x(x2-6x+12)+35 3) (m+1)3+64=m3+3m2-3m+1+65= m3+3m2-3m+65= m(m2+3m-3)+65 жаңа сабаққа қажетті ұғымдарды еске түсіретін қайталау сұрақтары 1.қысқаша көбейту формулаларын еске түсірейік; (1-7) формуланы еске түсіру Оны біз «Сәйкестік» стратегиясы арқылы тексереміз. Сәйкестік тест
|
|||||||||
|
Жоспар |
||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
||||||||
|
Басталуы |
(түсіну) Бүтін өрнекті түрлендіру. Көпмүшені көбейткіштерге жіктеу тақырыбын оқушылар кітаптағы 3 мысал арқылы түсіндіруге тапсырма берілді. Әр топ осы мысалды талдап, оған қандай формулаларды қолданғанын және қандай тәсілді қолданып көпмүшеге түрлендіргенін түсіндіру керек.Осы тапсырмаға 10 минут берілді. Оыс мысалды меңгертіп, көмпүшені көбейткіштерге жіктеуді оқушыларға өздеріне меңгерту. |
Оқулық, |
||||||||
|
Ортасы |
Кім мықты? (Кітаппен жұмыс) Қолдану. Қорытынды жасау: ортақ көбейт кішті жақша сыртына шығару, қысқаша көбейту формуласын қолдану, топтау тәсілін қолдану.
|
Оқулық Алгебра,интербелсенді тақта, |
||||||||
|
Аяқталуы
|
Жинақтау: «Ойлан жұптас-бөліс» әдісі бойынша жұппен орындайтын тапсырма беріледі.
|
|
||||||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||||
|
Саралау- Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау-Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс |
||||||||
|
Рефлексия Сабақ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||
|
|
||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) 1. 2. Сабақ барысында мына сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектеетін не білдім? |
||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қысқаша көбейту формулаларын қолданып есептер шығару.
Қысқаша көбейту формулаларын қолданып есептер шығару.
|
Пәні: Алгебра Сабақ 67 |
Мектеп: |
|||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің есімі: |
|||||||||
|
Сынып: 7 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||
|
Сабаққа негізделген оқу мақсаты(мақсаттары) |
Қысқаша көбейту формулаларын қолданып есептер шығару. |
|||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.1.2.14 тиімді есептеу үшін қысқаша көбейту формулаларын қолдану; 7.2.1.14 алгебралық өрнектерді қысқаша көбейту формулалары арқылы көбейткіштерге жіктеу; 7.2.1.15 қысқаша көбейту формулалары арқылы алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендірулерді орындау ; |
|||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
|||||||||
|
қысқаша көбейту формулаларын қолдана алады |
||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||||||||
|
ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару тәсілін,топтау тәсілін қолдана алады |
||||||||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||||||||
|
ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару тәсілін,топтау тәсілін және қысқаша көбейту формулаларын қолдана алады |
||||||||||
|
Тілдік мақсат: |
Оқушылар: - тапсырманы орындау барысында қысқаша көбейту формулаларына келтіріп түрлендіреді; - ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару арқылы бүтін өрнекті түрлендіре алады; - топтау тәсілін қолданып көпмүшені көбейткіштерге жіктей алады; |
|||||||||
|
|
||||||||||
|
ІІІ Топқа бөлу 3 топқа бөлемін (Қысқаша көбейту формулалары жазылған карточка бойынша бөлу) (7-4)2, (7+4)2,(72-42) осы есепті шығару арқылы жауабы 9,121,33 жазылған парталарға барып отырады.яғни 3 топ бөлінгеннен кейін осы сандардың сыры мен қасиеттері туралы ой бөліседі. |
||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
ІІ. Үй тапсырмасын пысықтау.(білу) 440. 1) (a-2b)3-8b3=a3-6a2b+12ab2-8b3+8b3= a3-6a2b+12ab2=a(a2-6ab+12b2) 2) 27-(x-2)3=27 –x3+6x2-12x+8= –x3+6x2-12x+35=–x(x2-6x+12)+35 3) (m+1)3+64=m3+3m2-3m+1+65= m3+3m2-3m+65= m(m2+3m-3)+65 жаңа сабаққа қажетті ұғымдарды еске түсіретін қайталау сұрақтары 1.қысқаша көбейту формулаларын еске түсірейік; (1-7) формуланы еске түсіру Оны біз «Сәйкестік» стратегиясы арқылы тексереміз. Сәйкестік тест
|
|||||||||
|
Жоспар |
||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
||||||||
|
Басталуы |
(түсіну) Бүтін өрнекті түрлендіру. Көпмүшені көбейткіштерге жіктеу тақырыбын оқушылар кітаптағы 3 мысал арқылы түсіндіруге тапсырма берілді. Әр топ осы мысалды талдап, оған қандай формулаларды қолданғанын және қандай тәсілді қолданып көпмүшеге түрлендіргенін түсіндіру керек.Осы тапсырмаға 10 минут берілді. Оыс мысалды меңгертіп, көмпүшені көбейткіштерге жіктеуді оқушыларға өздеріне меңгерту. |
Оқулық, |
||||||||
|
Ортасы |
Кім мықты? (Кітаппен жұмыс) Қолдану. Қорытынды жасау: ортақ көбейт кішті жақша сыртына шығару, қысқаша көбейту формуласын қолдану, топтау тәсілін қолдану.
|
Оқулық Алгебра,интербелсенді тақта, |
||||||||
|
Аяқталуы
|
Жинақтау: «Ойлан жұптас-бөліс» әдісі бойынша жұппен орындайтын тапсырма беріледі.
|
|
||||||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||||
|
Саралау- Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау-Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс |
||||||||
|
Рефлексия Сабақ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||
|
|
||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) 1. 2. Сабақ барысында мына сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектеетін не білдім? |
||||||||||
шағым қалдыра аласыз













