Қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді түрлендіру

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді түрлендіру

Материал туралы қысқаша түсінік
⠀ (a + b)2 = a2 + 2ab + b2 формуласы екі өрнектің қосындысының квадратының формуласы деп аталады «екі өрнектің қосындысының квадраты бірінші өрнектің квадраты мен екі еселенген бірінші өрнек пен екінші өрнектің көбейтіндісі және екінші өрнектің квадратының қосындысына тең» деп оқылады. ⠀ Енді a – b айырмасының квадратын тап. Ол үшін (a – b)2 өрнегін (a – b)(a – b) түріне келтіріп, көбейтуді орында. (a – b)2 = (a – b)(a – b) = a2 – ab – ab + b2 = a2 – 2ab + b2 Демек: (a – b)2 = a2 – 2ab + b2. ⠀ (a – b)2 = a2 – 2ab + b2 формуласы екі өрнектің айырмасының квадратының формуласы деп аталады және «екі өрнектің айырмасының квадраты бірінші өрнектің квадраты минус екі еселенген бірінші өрнек пен екінші өрнектің көбейтіндісі плюс екінші өрнектің квадратына тең» деп оқылады. ⠀ 1-мысал. Көпмүше түрінде жаз: (2m + 3n)2. Шешуі. Қосынды квадратының формуласын қолданып берілген өрнекті түрлендір: (2m + 3n)2 = (2m)2 + 2 ⋅ 2m ⋅ 3n + (3n)2 = 4m2 + 12mn + 9n2. ⠀ 2-мысал. Көпмүше түрінде жаз: (–x – 4y)2.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Қысқаша көбейту формулалары


Мектеп: № 1мектеп-лицейі


Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Донасова Г.У

Сынып: 7 «А»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар:

Сабақ тақырыбы

Қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді түрлендіру

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.1.2.14 тиімді есептеу үшін қысқаша көбейту формулаларын қолдану;

Сабақ мақсаттары

Тиімді есептеу үшін қысқаша көбейту формулаларын қолданады;

Құндылықтар

Есептердің шешімдерін қисынды түрде құрылымдау, дәлелдеу және негіздеу

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10 мин

1.Оқушылармен сәлемдесу,түгендеу. Сабаққа дайындықтарын тексеру.

2. Оқушыларды топқа біріктіру.

I топ.

II топ.

III топ

Топ басшыларын сайлау.Топ басшыларына бағалау парақшасын тарату.



3. Үй тапсырмасын тексеру. «Көршіңмен бөліс» әдісі .












4. Алдыңғы білімді еске түсіру.

«Формулалар сөйлейді»

Сонымен бүгінгі сабағымыздың тақырыбы мен мақсаты қандай деп ойлайсыздар?

1.Мұғаліммен амандасады.

2.Online-stopwatch программасы арқылы топқа бірігеді.

Оқушылар сабаққа көңіл бөліп, дайындықтарын пысықтайды.



3.Сағат тілімен көрші отырған оқушымен дәптер алмасу арқылы үй тапсырмаларын тексереді.

Дескриптор:

- Қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді түрлендіреді

- көбейткіштерге жіктейді

-жауабын жазады

[3 балл]

4.Әр топ біріктірілген формулалары бойынша төмендегі өрнектерді қорытып,оқылуын айтып шығады.







бағалау парақша

сы








ClassDojo платформасы

арқылы бағалау

































Презентациямен жұмыс









Сабақтың ортасы




25 мин

5. Сабақтың тақырыбын ашып, мақсатымен таныстыру



6.Топтық жұмыс. Барлық топқа карточкалар таратылады.

«Семантикалық карта»

Түсіндірме:

  • Кестеде өрнектер мен олардың түрлендірулерінің қай формулаға жататынын анықтау үшін белгілер қойылады. Оқушыларға ұсынылған өрнек дұрыс категорияға сәйкес келуі тиіс."" белгісі өрнектің белгілі бір формулаға сәйкес келетінін көрсетеді.















7. «LearningApps» платформасында викториналық сұрақтар арқылы

«Дұрыс» немесе « жалған» ойыны беріледі .

Мақсаты: Оқушыларға қысқаша көбейту формулалары бойынша өрнектер беріледі, олар дұрыс немесе жалған екенін анықтау керек.

Құрылымы:

Әрбір сұрақта түрлендірілген өрнек ұсынылады, оқушы "дұрыс" немесе "қате" деп жауап беруі тиіс.

Мысалы:

Сұрақ: (ab)(a+b)=a2b2 – дұрыс

Сұрақ: (a+b)2 =a2+b2 қате


8. Сергіту сәті.

9 . Оқулықпен жұмыс.


I топ.

II топ.

топ.

5. Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен танысады


Өрнек

Кв

қос

Кв

айыр

Екі өрнек көбей

Куб қос

Куб айыр

1

(a+b)2





2

a2−2ab+b2





3

(a−b)2





4

(a+b)(a−b)





5

a2−b2





6

(a+b)3





7

a3+3a2b+3ab2+b3





8

(a−b)3





9

a3−3a2b+3ab2+b3





10

(a+b)(a2−ab+b2)





11

(a−b)(a2+ab+b2)





12

(a+b)(c+d)






«LearningApps» платформасында викториналық тапсырмаларды шешеді

Дескриптор:

-Қысқаша көбейту формулаларын қолданады;

- жұлдызшаның орнындағы өрнекті табады

-дұрыс жауабын таңдайды





















Қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді түрлендіреді

Дескриптор:

- Қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді түрлендіреді

- көбейткіштерге жіктейді

-жауабын жазады












ClassDojo платформасы

арқылы бағалау






















.



















ClassDojo платформасы

арқылы бағалау








https://bilimland.kz/kk/subject/algebra/7-synyp/qysqasha-kobejtu-formulalary-arqyly-algebralyq-ornekterdi-tepe-teng-turlendirulerdi-oryndau?mid=e8842fe0-9ee4-11e9-a361-1f1ed251dcfe





Карточка

лар























7-сынып алгебра

А.Е.Әбілқасымова,Т.П.Тұяқов

Алматы «Мектеп» 2007

Соңы

10 мин

Қорытынды. Сабақтың мақсатына оралу.

Бағалау парақшасы арқылы бағалау.

Үйге тапсырма. № 35.17






К ері байланыс. «Плюс-минус-қызықты»







Бүгінгі сабақта ұнаған нәрсесін + бағанына,ұнамаған түсініксіз нәрсесін – бағанына , қызықты болған нәрсесін қызықты бағанына көрсетеді.

«Мадақ

тау» әдісі





















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
24.01.2025
161
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі