Қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді түрлендіру

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді түрлендіру

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді түрлендіру тақырыбына бекіту сабағы
Материалдың қысқаша нұсқасы



Педагогің Аты, Тегі; Әкесінің аты (бар болған жағдайда):

Есмагамбетова А. А.

Пән/Сынып:

7 сынып. Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Күні:

07.02.2025

Бөлім:

Қысқаша көбейту формулалары

Сабақтың тақырыбы:

Қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді түрлендіру

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

7. 1.2.14

тиімді есептеу үшін қысқаша көбейту формулаларын қолдану;

Сабақтың мақсаттары:

  • Қысқаша көбейту формулаларын көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеуде қолданады;

  • Көпмүшені көбейткіштерге жіктей алады.

Апта дәйексөзі:

Жасампаздық – бәрімізге өнеге

Сабақ барысы:

Кезеңдері

Уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

7 минут

Сәлеметсіздерме!

Бүгін, Қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді түрлендіру тақырыбын қарастырамыз.






Қысқаша көбейту формулаларамен сәйкестендеру жасаңдар:

1

A

2

B

3

C

4

D

5

E

6

F

7

G

Өткенді қайталау «Қыл көпір» әдісі

Амандасады, сабаққа

дайындалады.








Оқушылар сәйкестендіру тапсырмаларын орындайды.

Жауаптар: 1-D 2-G 3-E 4-B 5-A 6-F 7-C










Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Дұрыс жауап берсе қылкөпірден өтеді, дұрыс жауап бермесе суға құлайды












ҚБ: «Мадақтау» әдісі арқылы мұғалім оқушына бағалайды












Дескриптор

-қысқаша көбейту формуласын қолданады

-көбейткіштерге жіктейді


Әр сұрақ 0,5 балл

Жалпы 5 б




ДК экраны

7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.






Сабақтың ортасы


8 минут











5 минут

















7 минут


Оқулық жұмыс 35.1

БОӘ: «Кім жылдам»

35.8 Теңдеуді шешіңдер:







«Ойлан, жұптас, бөліс!» әдісі арқылы оқушылар жұптық жұмыс орындайды

learningApp платформасында




БОӘ «Бірге ойланайық»

Тапсырма:

Үйдің есінің алдынан сыртқы қақпаға дейін өлшемдері төмендегі суреттегідей жолдың қарын күреп тазарту керек. Жолдың ені оның барлық ұзындығында бірдей 4,2метр. Қардың қалыңдығы 40см. 1м3 қардың массасы 125кг. Үйдің есігінің алдынан сыртқы қақпаға дейінгі жолды қарды тазартқанда неше кг қар күреледі?


Тапсырманы бірінші орындаған оқушы тақтаға шығарады. Шығарғаннан кейін қалған оқушылар оны тексереді.

⠀⠀





Оқушылар жұптасып,

learningApp платформасында есептерді сәйкестендіреді












Есептерді шығарып, дәптерлеріне жазады, тақтаға талдайды



Дескриптор:

- қысқаша көбейту формулаларын қолданада;

- ұқсас қосылғыштарды біріктіреді, теңдеу шешеді


Жалпы 2 б



Дескриптор

-Қысқаша көбейту формулалалрын біледі, сәйкестендіруді табады

2 балл












Дескриптор:

-Есептің шартын құрады;

- қысқаша көбейту формулаларын қолданады;

- Есептің жаубын жазады;











Алгебра 7 сынып А.Е. Әбілқасымова, 203 бет








https://learningapps.org/watch?v=pw7n6wk7525
















Презентация




Бекіту тапсырмасы

10 минут

«Ойлан, тап!» әдісі арқылы жеке жұмыс орындайды

Тест жұмысын орындайды




Оқушылар тестті шешеді жауаптарын жазады дәптерге, тақтамен жауаптарын тексереді









Дескриптор

-Қысқаша көбейту формулалалрын біледі


1 балл

Оқулық; оқу құралдары; тақта; слайд;

Карточкалар;7 сыныпқа арналған оқулық

Презентация







3 минут







Кері байланыс: ЖИ «Кубик»

Бағалау: Әр орындалған тапсырма бойынша топ басшысы оқушыларға балл қойады, сабақ соңында балл саналып сол бойынша бағаланады

Үйге: 35.9

AR Viewer арқылы кюар сканерлеп кері байланыс жасайды


















ФБ Жалпы 10 балл


























































































1) Есептеңіздер:1012

А)10200

В) 10201

С) 9801

Д) 1201

2) Есептеңіздер: 99*101

А)10001

В) 1001

С) 10999

Д) 9999

3) Көбейтінді түріне келтіріңіздер: (4p-3)2-9p2

А) (4p-3-9p2)(4p-3+9p2)

В) (3-p)(7p-3)

С) (p-3)(7p-3)

Д) (-5p-3)(5p-3)

4) Өрнекті түрлендіріңіздер: (3х – 2)(3х + 2) – (1 + х)(х – 1)

А) 8х2 – 3

В) 8х2 + 3

С) 9х2 – 3

Д) 8х2 – 5

5) Теңдеуді шешіңіздер: (х – 5)2 = 5х2 – (2х – 1)(2х + 1)

А)

В) 2,4

С) 2,4

Д)


1) Есептеңіздер:1012

А)10200

В) 10201

С) 9801

Д) 1201

2) Есептеңіздер: 99*101

А)10001

В) 1001

С) 10999

Д) 9999

3) Көбейтінді түріне келтіріңіздер: (4p-3)2-9p2

А) (4p-3-9p2)(4p-3+9p2)

В) (3-p)(7p-3)

С) (p-3)(7p-3)

Д) (-5p-3)(5p-3)

4) Өрнекті түрлендіріңіздер: (3х – 2)(3х + 2) – (1 + х)(х – 1)

А) 8х2 – 3

В) 8х2 + 3

С) 9х2 – 3

Д) 8х2 – 5

5) Теңдеуді шешіңіздер: (х – 5)2 = 5х2 – (2х – 1)(2х + 1)

А)

В) 2,4

С) 2,4

Д)






































































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.04.2025
201
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі