«Қысқы
ғажайыптар»

Ұйымдастырылған
іс-әрекет
Тақырыбы: «Қысқы
ғажайыптар»
Мақсаты:
3 жастағы (ортаңғы топ) балаларды қыс мезгілінің
ерекшеліктерімен таныстыру, олардың танымдық, қимылдық,
шығармашылық, әлеуметтік және эмоционалдық дағдыларын
дамыту.
Міндеттері:
✅ Танымдық: Балалар қыс мезгілінің ерекшеліктерін (қар,
мұз, суық ауа райы, қысқы ойындар, жануарлар мен құстардың
тіршілігі) біледі.
✅ Қимыл-әрекеттік: Балалардың дене қимылын жетілдіру
үшін қармен, мұзбен және қысқы ойындармен байланысты қозғалыс
белсенділігін дамыту.
✅ Шығармашылық: Балалар қыс тақырыбында сурет салады,
ермексазбен қар түйіршіктерін жасайды, табиғи материалдармен жұмыс
істейді.
✅ Әлеуметтік: Балалар бірге қысқы ойындар ойнап,
достарымен қарым-қатынас жасауды үйренеді.
✅ Эмоционалдық: Балаларға қысқы табиғат көрінісін
бақылап, оны сезініп, өз эмоцияларын білдіруге
үйрету.
Қажетті құралдар:
❄ Ақ
мақта, көбік, қар түйіршіктерін жасауға арналған
материалдар.
⛄ Мұз, қар, қысқы жануарлар туралы
суреттер.
? Қыс мезгіліне арналған бояу құралдары (ақ, көк,
күміс түсті бояулар).
? Қыс мезгіліне арналған аудиожазба (қардың
сыбдыры, боранның дауысы, қысқы құстардың
үндері).
? Қысқы ойындарға арналған құралдар (шаңғы, шана,
жасанды қар).
Барысы
1. Шаттық шеңбері (5
мин)
-
Балалар шеңберге тұрып, қыс туралы өлең айтып,
көңіл-күйін көтеру.
-
«Қыс қандай?» деп сұрап, балалардың пікірін
тыңдау.
-
Қыс туралы жұмбақтар
жасыру.
2. Кіріспе бөлім (5
мин)
-
Балаларға қысқы табиғат туралы суреттер
көрсету.
-
«Қыс мезгілінде не өзгереді?» деп сұрақ
қою.
-
Мұз, қарды қолмен ұстап көру және оның
ерекшеліктерін сезіну (суық, еріп кетеді).
3. Негізгі бөлім (15
мин)
? Шығармашылық жұмыс: «Қысқы
орман»
-
Балалар мақта, ақ қағаз және бояу арқылы қысқы
көрініс салады.
-
Қарды мақтамен жабыстырып, «қар жауып жатыр»
әсерін жасайды.
❄ Тәжірибе: «Мұзды
бақылау»
-
Балаларға су мен мұз беріп, олардың айырмашылығын
анықтауды сұрау.
-
Мұздың суық екенін сезіну және оның еруін
бақылау.
⛄ Қимылды ойын: «Қар
лақтыру»
? Экологиялық тәжірибе: «Қыста құстарға
көмектесеміз»
? Музыкалық сергіту: «Қар жауып тұр»
биі
4. Қорытынды бөлім (5
мин)
-
Балалардан: «Қыста не
ұнады?» деп сұрау.
-
Жасаған суреттерін қарап, балаларды
мадақтау.
-
Қысқы ойындар мен тәжірибелерге белсенді қатысқан
балаларға шағын сыйлықтар тарату (қар тәрізді жапсырмалар немесе
сурет бояу жиынтығы).
Рефлексия:
? Балалар қысқы табиғат туралы түсінік алды
ма?
? Қармен және мұзбен тәжірибе жасауда белсенді
болды ма?
? Өзара қарым-қатынас орнатып, әлеуметтік
дағдыларын дамытты ма?
Қорытынды:
Бұл ұйымдастырылған оқу қызметі балалардың қыс
мезгілі туралы түсінігін арттырып, олардың зерттеушілік,
шығармашылық және әлеуметтік дағдыларын дамытуға
көмектеседі. ❄⛄?
4o